Népszerűek az alkalmazáson belüli vásárlások

Hirdetés

A Distimo legfrissebb elemzése is alátámasztja, hogy a felhasználók sokkal szívesebben töltenek le ingyenes, vagy alacsony árfekvésű alkalmazásokat, ám később mégis hajlandóak prémium bővítmények aktiválására, ha az nem igényel túl sok erőfeszítést. A tanulmány szerint az App Store 200 legsikeresebb iOS alkalmazása által generált bevételek 72 százaléka az alkalmazásokon belüli vásárlásokból származik, mely egyértelműen alátámasztja az elégedett vásárlók fizetési hajlandóságát. A Distimo szerint a helyzet az Android Market esetén is rendkívül hasonló, hiszen a 20 legsikeresebb alkalmazás bevételeinek 68 százaléka szintén utólagos aktiválásokból származik. A felismerés persze egyáltalán nem meglepő, hiszen a szupermarketek már hosszú évek óta kínálnak kóstolókat vagy csomagolnak ingyenes termékmintákat egyes árucikkek mellé, hiszen ennek révén olyan vásárlók elcsábítására is lehetőség nyílik, akik másképp nem vennék meg az adott terméket.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés