MWC 2016: Jártunk az Alcatel virtuális valóságában

Egyértelmű, és sok gyártó által követett trend lett mostanában a virtuális valóság, röviden VR. Ezekből többféle megoldás létezik, ám a mobiliparban általában a telefonok képernyőjét használják kivetítőnek. Ilyen a Galaxy VR, de ilyen az Alcatel kivitelezése is, ami leginkább a Google-féle Cardboxra hasonlít, csak a műanyag miatt egy fokkal minőségibbnek tűnik.


[+]

Az MWC-n volt lehetőségünk kipróbálni, hogy vajon mit nyújt az új készülék, az Idol 4S a VR tekintében. A telefont az eszköz elejébe kell belecsatlakoztatni, és ahogy a képeken is látszik, a program indítása után azonnal kettéosztódik a képernyő, azért is kellett a QHD felbontás, hogy ne legyen túl pixeles a kép. Természetesen még így is nagyon az, de élményben szinte alig marad el a Samsungnál látottaktól, persze tény, hogy játék és teljesítmény terén azért bőven van lemaradása az Idol 4S-nek mondjuk a Exynos 8890 SoC-vel szerelt Galaxy S7-hez képest.


[+]

Ami hiányzik az a pánt, amit remélhetőleg megoldanak majd a gyártónál, hiszen így folyamatosan fogni kell, ami nem éppen a legkényelmesebb megoldás. A másik pedig a melegedés, hiszen a mobil egésze olyan szinten forró volt a folyamatos használattól, hogy a fém keretet majdhogynem nehéz volt megfogni (persze ehhez hozzájárult az egész napos működés és a folyamatos töltés). Ettől még tényleg jó dolog látni, hogy a kvázi kisebb gyártók is erősen próbálkoznak a VR-ral, és egész sikeres végeredményt tudott letenni az Alcatel is, ami az eladásokat pozitív irányba terelheti.


[+]


[+]

A 2016-os MWC-re kijutásunkat támogattákAlcatel One TouchTelekom

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés