Lenyomta az Apple Watch az egész svájci órapiacot

Hirdetés

Bár az okosóra nem lett tömegproduktum, az Apple Watch piaci részesedése akkora, hogy lassan egyenlőségjelet lehet tenni a termék és a termékkategória között. Az IDC elemzője, Francisco Jeronimo szerint annyira jó negyedévvel zárta a WatchOS rendszert futtató kütyücsalád 2017-et, hogy a svájci óramárkák leszállításait is felülmúlta – az összeset, együttvéve. Ezzel Jeronimo szerint az Apple elő is lépett a világ legnagyobb óragyártójává, ami nem csoda: azt ugyanis a vezérigazgató Tim Cook jelentette be, hogy karrierje legjobb három hónapjával búcsúzott 2017-től a Watch.


(forrás: Canalys) [+]

A Canalys is úgy számolta, hogy jócskán sikerült előrelépni a stagnáló 2016-os eredmények után: az Apple 18 millió Watchot szállított le 2017-ben. Ennek 13%-át a harmadik generációs, LTE-s modellek tették ki (amivel a Watch a legjobban fogyó 4G-s órává vált), 35%-át a modem nélküliek, 52%-át pedig valamelyik korábbi generációhoz tartozó darabok.

Apple Watch Sport
Az első generációs Apple Watch sport [+]

Segítette az LTE-s eladásokat, hogy a mobilhálózatra felkapcsolódni képes kiszerelés az Egyesült Államok, Japán és Ausztrália szolgáltatóinál is felbukkant, a hozzá tartozó kedvezményekkel, a további bővülést pedig Dél-Kelet Ázsia piacai garantálhatják ezekben a hónapokban, így Hong Kong vagy Szingapúr. Bár a fenti számok becslések, méghozzá a leszállításokról és nem az eladásokról, a legtöbb elemző egyetért: az okosóra piacon – és lassan minden márkás óra mezőnyében – az Apple megállíthatatlan.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Előzmények

Hirdetés