Közel 100 millió prémium előfizetésnél jár a Spotify

Hirdetés

A Spotify közzétette a 2018 december 31-ével zárult negyedév adatait, ami a közleményük szerint minden szempontból túlszárnyalta az elvárásokat, 207 millió aktív előfizetésükből 96 millió volt fizetős, ami az egy évvel korábbi 71 milliós értékhez képest 36%-os növekedést jelent. 1,5 milliárd euró bevételüknek 89%-a érkezett ezektől a felhasználóktól, a reklámbevétel ehhez képest nem jelentős. A profitjuk 399 millió euró volt a negyedévben, ami 127 milliárd forintos összeg.


[+]

Nőtt a szolgáltatási terület is, most már 78 országban érhető el. Fontosnak tartották megjegyezni, hogy a Spotify nem csak a zenehallgatóknak szól, az Apple után a második legnagyobb podcast-szolgáltatója lett a cég, és legnagyobb terveik közt ennek további bővítése szerepel.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés