Honor blog: Új logó, új hazai csapat

A Honor márkát 2014 őszén indították útjára Berlinben, az első modell a Honor 6 volt. Azóta egy csomó különböző módon próbálták meghatározni magukat a Huawei mellett, hiszen az anyavállalat direkt egy olyan brandet próbált építeni, ami elsősorban az online értékesítésben és a digitális jelenlétben képzeli el a siker receptjét. Noha a koncepció néha változni látszott (hiszen például szolgáltatóknál is akadnak Honor telefonok, de hát nekik is van webshopjuk), a cél stabilan az volt, hogy a Huawei legyen a prémium márka, a Honor pedig a fiatalosabb, bátrabb, merészebb és árban egy picit elérhetőbb brand.

Alex Wang
Alex Wang [+]

Ezt idén végre elég markánsan tudja képviselni a Honor, aminek egy hosszú folyamat végére rakott pont az oka: szinte teljesen különvált operáció szempontjából a két márka, a kutatás-fejlesztés és a szervizháttér természetesen továbbra is közös, de a marketing, a logisztika, az értékesítés és a kommunikáció abszolút külön zajlik, hiszen így lehet sokkal karakteresebb a Honor. Ebbe illeszkedik az is, hogy az elmúlt 4 évben használt logót lecserélte a cég, az új HONOR felirat (ami már csupa nagybetű) egy letisztultabb valami, a végső változatot a Francia Esztétika Akadémia készítette. A logó alól eltűnik a szlogen (for the brave), noha ez egyébként megmarad, nem mellesleg több színváltozat is használatban lesz. A leggyakrabban az úgynevezett Moving Color fog majd mindenhol felbukkanni, ami egy színátmenetes verzió, nyilván a dinamizmus volt a fő inspiráció mögötte, de valamelyest reflektál az újabb Honor telefonok színválasztására is.

Az új logó
Az új logó [+]

A budapesti bejelentésen nem csak a hazai csapat volt jelen, hanem eljött Alex Wang is, aki a régióért felelős vezető, ő pedig ismertette a Honor céljait. Korábban az volt az elképzelésük, hogy három éven belül az öt legnagyobb okostelefonos gyártó közé fogják magukat felverekedni, ez annyiban változott, hogy most inkább az öt éven belül elérendő top3 helyek egyikére pályáznak, amiről maguk is tudják, hogy nem könnyű feladat, hiszen a vezető hármas mögött a negyedik hely nagyon sokkal van lemaradva, tehát a közeli cél az, hogy egy stabil negyedik hely meglegyen, onnan pedig talán könnyebb továbblépni.

Honor Magic 2
Honor Magic 2 [+]

Az biztos, hogy a magyarországi Honor nagyon komolyan veszi a feladatot, ráadásul a rendezvényre el tudtak hozni egy Magic 2-t is, ami valóban különleges telefon, ám Alex Wang egyelőre csak azt tudta mondani, hogy a mi régiónkban a közeljövőben nem lesz elérhető, ezt ugyanis nagyon úgy tervezték, hogy elsősorban a kínai piachoz illeszkedjen. Ettől függetlenül nem kizárt, hogy végül mégis befut, de ha túl hosszú ideig tartana lokalizálni az európai elvárásokhoz, akkor inkább ezt az erőforrást arra allokálják, hogy majd a Honor Magic 3 rögtön egy nemzetközi termék lehessen a bejelentését követően.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Honor

Előzmények