Djuice sajtótájékoztató - élő tudósítás

Boggal és holdmesterrel épp a djuice sajtótájékoztatóján ülünk az U26-ban, a fő téma nyilván a tegnap bemutatott dokumentumfilm, magyarul a cég mentalitása és kommunikációjának módja. Gyakorlatilag minden nagyobb telekommunikációs laptól jelen van egy-egy újságíró, tehát a téma pörögni fog, az biztos.

A djuice blogban is fogunk foglalkozni a céggel, plusz végre pótoljuk azokat az írásokat, melyekkel egy ideje már adósok vagyunk:

  • Mobilarena kérdez, djuice válaszol második rész: ezt már hetekkel ezelőtt felvettük, de "túl közvetlen" lett a beszélgetés, rengeteg olyan információkra fény derült, melyek sajnos üzleti titkok és nem publikusak. Épp ezért ma újra felvesszük, a napokban meg is fog jelenni; természetesen minden feltett kérdésre lesz válasz.
  • Távirányítós autóverseny: a napokban kimennek az infók, most nem szórnék el semmit, de annyit azért mondhatok, hogy jobb lesz, mint amire valaha gondolni mertem
  • MyLife: a djuice blogban lesz szó erről is, ami ráfér a témára, mert sok a homályos folt
  • Készülékkínálat:akik látták, hogy bővült a portfolió, azok azt is észrevehették, hogy az Android, mint olyan, sajnos hiányzik. A jó hír, hogy nem sokáig, erről is fogunk beszélgetni.

A sajtótájékoztató élő tudósítása (folyamatosan frissül):

  • 11:10 Az esemény elején Biró Balázs megmutatta az újságíróknak a tegnap 20:57-kor bemutatott reklámfilmet és az ahhoz kapcsolódó, közel tíz perces dokumentumfilmet, mely a djuice.hu-n mindenki által megtekinthető. A vélemények megoszlanak róla, de Balázs hangsúlyozza: nagyon büszkék arra, hogy meg mernek próbálni így kommunikálni, hiszen ez a cégek körében Magyarország egyedülálló.
  • 11:25 A fő téma a MyLife program, melyről a blogban részletesen is lesz szó. Lényege, hogy a djuice felhasználói feltöltéstől/beszélgetéstől függetlenül permanens kedvezményeket kapnak bizonyos márkáknál, ruháknál és egyéb dolgoknál. A céget több kritika is érte a tegnapi film miatt, amiért ott azt mondják, hogy nem feltétlenül a vásárlás és a pénz az élet egyetlen értelmes része, ugyanakkor több prémium ruhamárka is szerepel a partnereik között. Balázs ennek kapcsán azt mondta, hogy a cégeket nem feltétlenül ők választják ki, próbálnak mindenkit elérni, az olcsóbb brandeket ugyanúgy, mint a drágábbakat, de nem feltétlenül rajtuk múlik, hogy ki áll velük szóba. A lényeg, hogy ők nem vásárlásra buzdítanak, de próbálnak mindenkinek elérhetővé tenni kedvezményeket.
  • 11:38: Újra a rövid reklámfilmet nézhetjük, pontosabban annak egy átdolgozott változatát, ezt mi még nem láttuk. A probléma a fiatalok válsága, az üzenet pedig, hogy a djuice-nál mindent megtesznek, hogy a fiatalok élete könnyebb legyen, például a ruhavásárlásnál, ezért is biztosítják a kedvezményeket és a pontokat. Bár a célközönség nem mi vagyunk, a reklámfilm megvalósítása (számítógépes animáció) kifejezetten meggyőzőnek tűnik.
  • 11:43: Kiderült, hogy a MyLife-os csippantónak nem a ruhakedvezmény az egyetlen része, a cég programja négy társadalmi probléma köré csoportosul: költekezés, tanulás, társadalmi élet és sport. A fiatalság körében tapasztalataik alapján ezek a fő problémák, épp ezért is foglalkoznak velük, úgy érzik, hogy a MyLife köré felépülő közösséggel jól elérhetik a fiatalokat - ezt persze csak mi tettük hozzá a dologhoz, ők a közösségépítést tartják fontosnak. Balázs külön kiemeli, hogy nem hiszik, hogy bárki a pontrendszer miatt fog jól tanulni vagy sportolni, de talán egy kis segítség lehet nekik, bár a végső cél ettől függetlenül a már említett közösség felállítása.
  • 11:47: Két új reklám, az elsőben egy matekfaktos diák panaszkodik, hogy a lányokat csak a focisták érdeklik, a focista azt mondja, hogy nincs ideje tanulni, a focista barátnője pedig morcos, amiért a barátja nem segít neki matekból. Az üzenet: a djuice értékeli, akármit is csinálsz, sportolhatsz vagy tanulhat. A második reklám lényege, hogy az egyéniséget pontozzák: biciklis srác, ejtőernyőző, lényegtelen, mindenki csinálja, amit szeret.
  • 11:51: Arkári Csaba beszél a djuice piackutatásáról, illetve annak nehézségeiről. Véleménye szerint a 15-25 közötti fiatalokat két csoportra, a 18-19 alattiakra, illetve felettiekre lehet bontani. Kutatásaik elsősorban (nyilvánvalóan) a telefonhasználati szokásokra irányultak, irányulnak, de hangsúlyos, hogy igyekszik megismerni, sőt, a döntésekbe is bevonni őket, ami bizalmat és ebből adódóan nagyobb őszinteséget generál, ami nyilván precízebb, pontosabb információkhoz vezet. A kutatási célok között nem csak üzleti témák (brand health, kommunikáció, értékesítési hálózat), hanem társadalmiak is szerepelnek (tanulás, életmód, önmegvalósítás, önkifejezés).
  • 11:59: Még mindig piackutatásról, tesztpanelekről van szó, egy picit talán unalmas (annyira nem "picit" - holdmester).
  • 12:16: Még mindig piacot elemzünk, az időt arra használtuk fel, hogy megfogalmazzuk a kérdéseinket.
  • 12:16: Kérdezz-felelek rész van, egyből meg is érdeklődtük, hogy a MyLife-fal gyűjtött pontokat miért csak ruhákra lehet költeni, holott szerintünk fontos lenne, hogy a djuice által felmért, a fiatalokat építő tevékenységekre is lehessen kedvezményt kapni: nyelvoktatás, uszodabérlet, sportszerbolt, fénymásolás/nyomtatás, múzeum, színház. A válasz az, hogy ezek is sorra fognak kerülni, csak még nem jutottak el oda, hogy meglegyen a partneri viszony az említett helyekkel. Örülünk a dolognak.
  • 12:17: Napi Gazdaság újságírója előfizetőszámról érdeklődik: a djuice nagyjából ott van, ahol volt az induláskor, 400 000 ügyféllel rendelkeznek.
  • 12:36: Vége a sajtótájékoztatónak, hamarosan csináljuk az interjút Balázzsal.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés