A Xiaomi uralja az indiai piacot

Hirdetés

A Canalys elemzése alapján a Xiaomi rekordot döntött az idei első negyedévben a leszállított készülékek tekintetében. Éves összevetésben 155%-kal növelte piaci jelenlétét, ami nagyjából 9 millió készüléket jelent, ezzel a piac 31%-át fedi le, amely megközelíti a Samsung 2014 Q1-ben elért 33%-os rekordját. Kína után az indiai piac a legjelentősebb, amit második negyedéve zsinórban a Xiaomi dominál, míg a Samsung 25% körül stagnál.


[+]

A harmadik és negyedik helyen az Oppo és a Vivo tartja a frontot összesen 4,9 millió készülékkel, a Xiaomi, főleg a Redmi Note 5A-nak köszönhetően viszont teljesen verhetetlennek tűnik. Az első három hónapban 3 és fél millió egységet szállítottak, míg a Samsung Indiában legnépszerűbb modelljéből, a Galaxy J7 Nxt-ből mindössze másfél milliót. A Xiaomi és a Samsung együtt a piac 56%-át uralják, a kínai gyártó ráadásul folyamatos növekedést mutat, ami nagyon megnehezíti a konkurencia dolgát. Összehasonlításképpen a Lenovo 60%-kal esett vissza éves viszonylatban, míg a Gionee 90%-ot zuhant.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés