A Google tulajdonába került az AdMob

Hirdetés

Az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (Federal Trade Commission) hat hónapig tartó vizsgálata után végül lezárhatta az AdMob online reklámcég akvizícióját a Google, mely révén a reklámokkal támogatott alkalmazások értékesítése egy újabb bevételi forrást jelenthet a keresőóriás számára. A 750 millió dollárért felvásárolt AdMob a piac egyik legnagyobb szereplője, melynek hamarosan olyan konkurensekkel is szembe kell majd néznie, mint az Apple saját iAd részlege. Ez utóbbi egyébként az iPhone OS 4.0 új szerződési feltételei értelmében az egyetlen mobil reklámfelület, melyet a fejlesztők az alkalmazásaikba integrálhatnak, bár a The Wall Street Journal értesülései szerint az amerikai Igazságügyi Minisztérium (Department of Justice) és a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság is hamarosan trösztellenes vizsgálatot indíthat az Apple ellen.

Hirdetés