Nyereséges negyedévet zárt a Sony Ericsson

Hirdetés

Úgy tűnik, hogy a japán-svéd gyártó belső átalakulása kezd kifizetődővé válni, hiszen közel két év óta először pozitív negyedévet tudhat maga mögött. A nettó 21 millió eurós nyereség ugyan nem kiemelkedően magas érték, ám az elemzők által várt 128 millió eurós veszteséghez képest bizony igen komoly meglepetés. Az idei év első negyedévében tapasztalt nyereséges üzem hátterében egyébként nem a javuló eladások, hanem a drágább modellek iránti kereslet növekedése áll, így az előző év azonos időszakához képest a készülékek átlagos eladási ára 120-ról 134 euróra emelkedett, míg a leszállított darabszám 14,5 millióról 10,5 millióra csökkent. Egyelőre nem tudni, hogy a jelenleg csupán 3-4 százalékos piaci részesedéssel rendelkező Sony Ericsson mennyire tud majd nyereséges maradni, bár a frissen bemutatott Zylo és Spiro Walkman modellek talán újra tudják majd éleszteni a középkategória iránti érdeklődést is.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés