Nem váltja meg a világot a CWM

Hirdetés

A finn gyártó által elsőként bevezetett „svédasztalos” zenebolt, azaz az egy éven át korlátlan zeneletöltést kínáló Nokia Comes With Music szolgáltatás ugyan egyre népszerűbb, de szó sincs világrengető sikerről. A telefon iránti kereslet egyre inkább az olcsóbb modellek irányába tolódik, míg a tartozékok és extra szolgáltatások iránti igény egyre jelentősebb mértékben csökken. A Financial Times gazdasági válságról, egészen pontosan a krízis túléléséről szóló beszámolójában említést tett a Nokia Comes With Music szolgáltatásáról is, mely iránt ugyan mutatkozik kereslet, de szó sincs áttörő piaci sikerről. A dolog hátterében nem annyira a másolásvédelmi korlátozások állnak, hiszen az egyetlen számítógépen és egyetlen telefonon hallgatható védett WMA zeneszámok a legtöbb vásárló igényeit bőségesen kielégítenék, ugyanakkor a drágább készülékek megvásárlására a kisebb pénztárcájúak nem igazán vállalkoznak, pláne mivel a zeneszámok alternatív forrásokból is beszerezhetőek, bár nyilván nem legálisan. A CWM sikerét tovább gátolja az a tény is, hogy Angliában eddig egyetlen szolgáltató sem vette fel a kínálatába a CWM mobiltelefonokat.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés