Néhány 120 Hz-es panelt kínáló telefon után az említett képfrissítési frekvenciát a Galaxy S20 család teheti népszerűvé, de már a OnePlus is készül a maga Fluid AMOLED paneljével, a Samsunggal karöltve. Aligha ez lesz a képfrissítési plafon, hiszen a CES-en épp a minap mutatkozott be egy 360 Hz-es gamer monitor az ASUS-tól, és manapság a mobilképernyők rengeteg PC-s és tévés tulajdonságot átvesznek, gondoljunk csak a HDR és 10 bites videók támogatására, a DCI-P3 színtérre vagy a MEMC chipre.
(forrás: Weibo)
Míg a szokásos 60 és a Nubia Red Magic 3s 90 Hz-es képfrissítése között akkora különbség szemre nincsen görgetéskor, 60 és 120 Hz között határozottabb az utóbbi előnye. Erre is rálicitálhat idén a Nubia, melynek vezérigazgatója közölte a feni képernyőképet egy tesztfázisban lévő, kiadás előtti telefonról. Itt 60, 90 és 120 Hz mellett 144 Hz-es képfrissítés is válaszható, az 5G adatkapcsolat pedig csak hab a tortán. Minden bizonnyal egy gamer telefon képernyőképe csodálható meg fent, a márkavezér ugyanis előrevetítette egy 5G-s Red Magic érkezését Snapdragon 865-tel.
Ugyanezt a frekvenciát használja a Redmi K30 5G prototípusa, amely mozgás közben is megcsodálható. A K30 családot egyébként már bejelentették, méghozzá 120 Hz-es IPS panellel, szóval vagy a következő Redmi vagy a K30 különkiadása válthat 144 Hz-re, a technológia mindenesetre készen áll az éles használatra. A kérdés persze az, hogy a felület mellett hány alkalmazást optimalizálnak majd magas képfrissítési frekvenciára, illetve lesz-e egyáltalán olyan játék, amely 120/144 Hz-en fut, hiszen, ott domborodhat ki a felturbózott panelek előnye. Androdos mobilon ugyanakkor a 60 FPS-en futó játék is ritka.