Hirdetés

LG blog: Új szolgáltatásokkal kedveskedik a gyártó

Az ügyfelek kényelme és még magasabb színvonalú kiszolgálásra érdekében az LG 10-ről 26 szervizpontra emeli az országszerte működő mobiltelefon ügyfélszolgálati pontok számát, illetve egy egyedülálló ügyféltámogatási rendszerrel, a Remote Call nevű alkalmazással is bővíti szolgáltatásait. Az LG szerint ahhoz, hogy az ügyfelek hosszú távon is elégedettek legyenek, a prémium kategóriás mobilkészülékek mellett kiváló színvonalú ügyfélszolgálatra és terméktámogatásra is szükség van. Ezt szem előtt tartva az LG kibővítette ügyfélszolgálati hálózatát, illetve kifejlesztett egy vadonatúj, a piacon egyedülálló terméktámogatási rendszert, az előző bekezdésben már említett a Remote Call alkalmazást, melyről később részletesen is írni fogunk.

A már régóta működő QRS (Quick Repair Service) egy olyan országos hálózat, amely az LG ügyfeleknek gyors helyszíni megoldást kínál a telefonjukat érintő esetleges problémákra, meghibásodásokra. A korábbi 10 helyett most már országosan 26 helyszínen foglalkoznak mobiltelefonok szervizelésével és tanácsadással. A technikai tanácsadáson kívül kisebb hibák javítása − pl. mechanikai vagy elektronikai alkatrészek cseréje − mellett szoftverfrissítésben is segítenek. A komolyabb és több időt igénybe vevő javítások alatt a szervizpontok LG cserekészüléket biztosítanak minden ügyfélnek.

A meglévő szolgáltatások egy teljesen egyedi, az LG által kifejlesztett ügyféltámogató rendszerrel is kiegészülnek. A Remote Call nevű alkalmazás lehetővé teszi, hogy a telefonok beállításaiban és összes funkciójában jártas ügyfélszolgálatos kolléga távolról belépjen a telefonba — külön kérés és engedélyezés után, természetesen. Ha tehát segítségre van szükség és nem akarunk bonyolult telefonos utasítások követésével tölteni az időt, akkor ezentúl elég az LG ügyfélszolgálatának kollégáit hívni, akik a személyes adatokhoz természetesen nem férnek, így azokat azokat nem tudják rögzíteni, menteni. Amennyiben jegyzetekbe, képek mappába, hasonló személyes helyekre szükséges belépni, azt minden esetben jóvá kell hagynia az ügyfélnek. Az ilyen engedélyezés az adott menüpontba belépés előtt történik a készüléken megjelenő párbeszédablak segítségével. A szolgáltatás ingyenesen elérhető a 2.2-es vagy annál frissebb Androidos telefonokkal, WiFi vagy 3G kapcsolaton keresztül - Optimus 2X-en és 3D-n alapból fent van az alkalmazás, a többiek letölthetik a Marketról. A Remote Call Center nyitvatartási ideje: H-P 8-20, Sz-V: 9-17; telefonszáma 0640-54-54-54 (0640-LG-LG-LG).

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés