Komolyan kampányol az Oppo

A távol-keleti régióban elképesztően erős a szelfikultúra, alapfelszereltségű eszközök képesek kvázi csúcskategóriába lépni pusztán azzal, hogy a szelfikamera mondjuk véletlenül jól sikerült. Az Oppo jelenleg egy erős középkategóriás ajánlatot készít elő, amely október 26-án mutatkozik be, a promóció és a köré épített kampány viszont olyan mértékeket ölt, mintha legalábbis egy globális brand legfrissebb csúcsmobilját várhatnánk. Az Oppo F5 aktuális formatervvel, a legfrissebb, felső-középkategóriás lapkakészlettel (Snapdragon 660) és dupla előlapi kamerával támad. És intenzív kampánnyal.

Mindehhez a 6 GB rendszermemória is derék, az Oppo F5 már önmagában eléggé rendben van, ehhez képest a selling-point és a kommunikáció középpontja az elvileg két darab 16 megapixeles előlapi kamera, amely fejlett korrekciós algoritmusokkal dolgozik. Már, ha igényeljük. A Joshua Garciával és Julia Barrettóval készített kampányvideó arra kérdez rá, hogy mi az igazi szépség, a két sztár a szűk egy percben pedig oda lyukad ki, hogy nyilván mindenkinek más, így a hölgy komolyan épít az Oppo F5 szépítő mechanizmusaira, míg a fiatalember inkább a természetes, nem manipulált képek mellett érvel. Az Oppo F5 meg nyilván mindkettőre kiválóan alkalmas. Hogy, hogy nem. Az Oppo külön honlapot is létrehozott a Selfie Challenge-nek nevezett kihíváshoz, amiben inkább az az érdekes, hogy igen aktív és nagy létszámú közösséget mutat az Oppo új készüléke mögött. Az Instagramon erre lehet nézelődni, a Selfie Challenge-t pedig errefelé érhető el.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Oppo

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés