Kínában továbbra is gyengélkedik az LG

Hirdetés

Az LG Mobile új termékpalettája a legtöbb régióban pozitív fogadtatásban részesült, mely egyrészt a piaci bővülésen is nyomon követhető, másrészt a gyártó pénzügyi mérlege is pozitívba billent. A dél-koreai cég azonban továbbra sem lélegezhet fel, ugyanis a világ legnagyobb piacán mindössze 1 százalék körüli, stagnáló részesedéssel bír, miközben a szintén koreai Samsung 17 százalék feletti eredménnyel büszkélkedhet. Az 1,3 milliárd lakosú Kínában a piacszerzés persze nem egyszerű, hiszen a helyi gyártók közül az Oppo, Lenovo, Coolpad, Huawei és ZTE igen agresszív árakat diktál, méghozzá remek műszaki felszereltség mellett. Az unwired view értesülései szerint az LG egyelőre nem adja fel a piacot, de mind a 26 kínai központjában komoly leépítésekbe kezdett, ám ez a hivatalos közlemény szerint csupán az új termékstratégia és a racionalizálás része. Piaci elemzők szerint az LG helyzetét tovább nehezíti, hogy nem rendelkezik megfelelő szolgáltatói és viszonteladói kapcsolatokkal, illetve a termékpalettájáról hiányoznak az olcsó, ugyanakkor nem túl gyenge hardverrel rendelkező modellek.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés