Jerri DeVard lett a Nokia  marketing igazgatója

Hirdetés

Úgy tűnik, hogy Stephen Elop, a Nokia nemrég kinevezett kanadai származású vezérigazgatója igen komoly változtatásokat szeretne a cég vezetőségében, hiszen a kulcsfontosságú pozíciókra a finn vezetők helyett egyre több nemzetközi szaktekintély kerül beiktatásra. Peter Skillman, a Palmtól átigazolt MeeGo kezelőfelület-szakértő beiktatása után a jövő év elejétől az ügyfélkapcsolati, kommunikációs és reklámrészlegek összefogása is a 25 éves tapasztalattal rendelkező amerikai származású Jerri DeVard kezébe kerül, aki az igazgató tanács tagjaként közvetlenül Niklas Savandernek tartozik majd elszámolással.

A márkanév erősítése mellett Jerri DeVard a közönségkapcsolati, ügyfélkapcsolati és marketing részlegek munkáját is felügyeli, mely révén az ügyfelekkel, szolgáltatókkal és befektetőkkel való együttműködés is hatékonyabbá válhat. A 25 éves karrierje során DeVard többek között a Verizon, a Citigroup, a Revlon, a Harrah's Entertainment és a Pillsbury Company marketingrészlegét is vezette, illetve  Barack Obama elnöki kampányának levezénylésén is munkálkodott. A számos amerikai piaci tapasztalattal rendelkező és korábban a legnagyobb amerikai szolgáltató márkaépítését is segítő Jerri DeVard kinevezése piaci elemzők szerint sokat segíthet az amerikai piac megszerzésében.

Hirdetés