II. Mobil Konferencia Budapesten

A második Mobil Konferencia a mobiltelefónia és a reklám kapcsolatát térképezi fel több szempontból a reklám-, és mobil iparági szakemberek, valamint a téma iránt érdeklődők számára. A mobil technológiák fejlődése és a hirdetők igénye a fogyasztók hatékonyabb elérésére egyre komolyabb szeletet biztosít a reklámtortából a mobil reklám számára. Ugyanakkor a mobiltelefonon keresztül történő reklámozás területén Magyarországon még jócskán maradt tennivaló, sok lehetőség kihasználható annak érdekében, hogy felzárkózzunk a nemzetközi trendekhez.

Hirdetés

A konferencián neves szakemberek vitatják meg a nemzetközi mobil marketing terén rendelkezésre álló tapasztalatokat, a mobil reklámmal kapcsolatos új lehetőségeket és a direkt marketing ezen ágával összefüggő veszélyeket.

A rendezvény szakértői olyan, sokszor provokatív kérdésekre is igyekeznek választ találni, mint hogy miért nincs még mobilreklám hazánkban, vajon a mobil ATL vagy BTL eszközként értelmezhető-e inkább, illetve milyen termékek adhatók el mobilon? Mindezeken felül a mobilreklámot üzleti szempontból mozgató szervezetek és azok szerepe is megvitatásra kerül.

A rendezvény témájának aktualitását és fontosságát elismerve két szervezet, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület (MMTE) is szakmai támogatóként áll a Mobil Konferencia mellett.

Előzmények

Hirdetés