Külsőleg változott a Samsung Galaxy S7 és az S7 edge a legkevésbé egy év alatt, ám ezek a különbségek sem jelentéktelenek: a lekerekített hátlap kényelmesebb fogást, az 5,5 hüvelykesre nőtt edge modell pedig méretbeli alternatívát nyújt. Kisebb ugyanis a Note5 phabletnél, ám nagyobb a sima S7-nél, és ez is hozzájárulhatott ahhoz, hogy idén a vásárlók 47%-a az ívelt kijelzős változatot válassza a lapos helyett, írja a Counterpoint Research. A microSD kártyafoglalat és a por- és vízálló kivitel visszatérése ugyancsak a sorozat előnyére vált, az üzemidő pedig tetemeset lépett előre. Mindez a korábbi starttal kombinálva világszerte nagyobb érdeklődést hozott az elődmodellekkel összevetve.
A Galaxy S7 edge az A9 (2016) és az S7 szendvicsében [+]
A Counterpoint szerint az értékesítés első hónapjában egyes régiókban 50%-kal jobban fogyott az S7 széria, mint az S6 modellek annak idején. Az Egyesült Államokban 30% volt az előrelépés, Európában 20%, Kínában pedig 10%. A koreai piac mutatta a legkisebb változást. Ami a márciusi eladásokat illeti, a csúcskészülékek és más Galaxyk sikere hozzájárult ahhoz, hogy a Samsung visszaszerezze az első helyet az értékesítési listán az USA-ban, 28,8%-os részesedést megkaparintva. Az Apple a csökkenő iPhone-ok iránt érdeklődés miatt 23%-ra esett vissza, míg az LG igen jó számokat volt képes felmutatni: 17,1%-kal zártak a dobogó alsó fokán. A Samsung a különféle akciókkal és az egyre csökkenő árú Gear VR-ral igyekszik az érdeklődést fenntartani – no és persze a pozitív felhasználó visszajelzésekkel.