Az Apple kezében a dél-koreai mobilos piac egyharmada

Hirdetés

Counterpoint Research legújabb elemzései szerint a Samsung egyáltalán nincs könnyű helyzetben, pontosabban nem tudja túlságosan kihasználni a hazai pálya előnyeit. Dél-Koreában ugyanis az Apple termékei rendkívül sikeresek, ami legfőképpen az iPhone 6-nak és az iPhone 6 Plusnak köszönhető, melyek igen nagy számban fogynak az utóbbi időben. A távol-keleti országok felhasználói ráadásul igen nagy phablet kedvelők, így a nagyobbik almás telefon rendkívül keresett, még a Galaxy Note 4 és a Note Edge eredményeit is túltesz.

A cég egyébként még tovább ment, a Counterpoint Research 2014 októberét és novemberét felölelő vizsgálati időszaka szerint az Apple 33 százalékos részesedéssel áll a második helyen Dél-Koreában, ami figyelemre méltó dolog, főleg úgy, hogy az első helyen tanyázó Samsung  46 százaléka nem mondható tetemes előnynek. Fontos kiemelni, hogy a kutatás szerint az Apple a közeljövőben csökkenteni fogja a különbséget, A cupertinóiak egyébként más országokban is jól állnak, a Japán mobilos piacnak például már a felére szert tettek, miközben a helyi menőnek számító Sony úgy a második, hogy mindössze 17 százalékos a részesedése.

Előzmények

Hirdetés