A mai (természetesen online) Xiaomi-rendezvény fő attrakciója a Mi 11 európai startjának bejelentése volt, de néhány érdekes számmal is büszkélkedett a cég. A Xiaomi a világ harmadik legnagyobb mobilgyártója a leszállítások alapján (tavaly vette át ezt a helyet a Huawei-től), 10 piacon vezető szerepet töltenek be, de összesen 36 országban vannak benne a top 3-ban. 200 millió darabnál jár az ár/érték bajnok Redmi Note-széria, de a high-end szegmensben is komoly a növekedés, a Canalys 500 dollárnál drágább mobilokat taglaló szegmensébe a tavalyi harmadik negyedévben az azt megelőzőhöz képest 3639%-os növekedést mutatott.
2019 negyedik negyedéve és 2020 harmadik negyedéve között 1,3 milliárd dollárt költött kutatás-fejlesztés vonalon a gyártó, rengeteg kameratesztet végeznek, közülük csomó automatizálva van. Persze az elköltött dollárok közt biztosan van olyan fejlesztés is, amivel még nem, vagy nagyon elvétve találkozhatunk csak, a Mi Mix Alpha-széria döbbenetes képernyőjével még mindig nagyon kevesen találkoztak, az egyre inkább pedzegetett távoli töltést pedig még demó-szinten sem láttuk működés közben.