- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
Ha a WoWP-ra gondolsz, akkor nincs is miről beszélni, melyik jobb. Mind hangulat, mind grafika, mind összetettség terén. Viszont a WoT már kemény dió, mert tegyük fel, hiába lesz nekünk tankos WT, teljesen más játékmenetet kíván a 2 játék. Aki sunnyogni szeret (spotrendszer), bejön neki a könnyebben számolható HP rendszer, és az eléggé befolyásolható célzási rendszer, az úgy is marad a WoT-nál. Tehát így kijelenteni, hogy melyik jobb, nagyon szubjektív. És ez így van rendjén, majd szépen szét oszlik a 2 tábor, szép is lenne ha a sok WoT-os hirtelen WT-zni kezdene.
ETOM:
Sok mindent kitaglaltunk itt az utóbbi 1-2 hónapban, érdemes visszaolvasni, sok dolgot tanulhatsz De majd úgy is lesznek kérdések"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1681 üzenetére
Nem ér, kis sunyi vagy, ha bemegyek én is a csajkákkal, szét alázom a mezőnyt
De az az érdekes, hogy azokat a csatákat élvezem én is a legjobban. Még most is, amikor a Brit Nimrod, meg Fury-kal nyomom, hogy húzzam az angol ágat. Egy fosok a Chaika-hoz képest, na meg az összes náció gépe az hozzájuk képest (talán még a HE-51 jó).
Én nem értem ez a I15-öt. Előbb forr fel a géppuska a folyamatos tüzeléstől minthogy kifoggyon a golyó, lefordulom még a japó Ki-10-eseket is, és sokat bír a bódé. Hát mi, ha nem OP a Chaika?"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #1684 üzenetére
T1-es csatában még mindig kirívóan sok a kill. De ahogy írod T2-3-ban (és afelett) már nem nagyon lehet tarolni, kicsit jobban ellensúlyoz az MM.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1686 üzenetére
I-15, kábé ugyanaz mint a csajka (I-153P). A lényeg, hogy tarolnak mindannyian
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
-
PAtr0n
addikt
Úgy gondolom a BnZ majdnem egyenlő az energy fightinggal, azzal a különbséggel, hogy míg előbbit játszhatod tartósan alacsony magasságban, addig az energy fightingban a magassági erőfölényt kihasználva BnZ-zel, mindig lecsapva mint valami Vércse, aztán a jó climb rate-et kihasználva ismét felkapaszkodsz lecsapási magasságba.
Az FW-kről amit írtam, csak az adataik alapján írtam, illetve Felkolléga tapasztalatai alapján. Szerintem T3-mas szinten nem érdemes a fókákat erőltetni, a BF-ek könnyebben meglógnak ha baj van, és bőven elég a tűzerejük is.whYz:
Nem veszítesz semmi ha elkezded húzni a fóka ágat is, legalább lesz összehasonlítási alapodpatrikgtaivs:
Nincs még hivatalos bejelentés, gondolom ha már elég jónak látják closed beta alatt a játékot, közzé teszik a megjelenést. Szerintem március környéke esélyes.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Mint írtam, a fókák (más tapasztalata alapján), nem olyan jók, majd csak a D verzió amelyik a legutolsó egyben. Ugyanazon Tierekben ahol az előző fókák vannak az BF-ek jobbak, egyedül a fegyverzetük szegényesebb (általában 1db 20mm-essel kevesebb), ami sorsdöntő lehet. Választanod kell mi kell. Jobb mozgékonyság, vagy jobb fegyverzet.
Malibutomi:
Igen, pont erről írtam múltkor, hogy rohadt idegesítő, hgy egy 300-350km/h-val repülő mocsadék a bolyból utánad fordul, és hiába húzod fel 600+ km/h-nál a gépet, lesoroz az elején. Valamelyest megoldás, hogy emelkedéskor rángatni kell a gépet, úgy azért nehezebb dolga van."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Revolit #1743 üzenetére
Lerázni akkor tudod az ellent, ha magasról csapsz le, és legalább 600km/h sebességgel újra felhúzod legalább 1800-2000m magasságba. Ha a föld közelében harcolsz, és már kevés az energia, persze hogy nem tudsz meglógni, ezek a gépek nem a jó gyorsulásukról híresek, hanem a jó kapaszkodó képességükről. Elvenni a gázt meg csak a kezdők szokták, nem mondom hogy nem hatásos néha, de utána baxhatod az energiát, ha újra rád támad valaki. Immelmann meg bejön sokszor, de akkor jó ha lemaradt az üldöződ, és rá akarsz menni még egyszer.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
A mai update egyik legfontosabb javítása:
- The amount of bombs needed to destroy the enemy base in all game modes increased in high level battles (solving the problem of bombers 'rushing' the base). Rewards for destroying the base increased correspondingly.
Reméljük most már nem ér véget a csata olyan hamar az OP bombázók miatt.
és a másik is jó hír azoknak akik mindig "Pilot knocked out"-ra panaszkodnak:
- Pilots’ and gunners’ damage area is reduced for all planes. The shape of damage area is now close to average man’s shape. Chance to knock the pilot or gunner out is reduced: from the side by 40-50%, from the front and from the rear by 10-15%, from above and from below - by 20-30%.
Oldalról nem kicsit visszavették a hitbox-át a pilótának...
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Nem is gondoltam, hogy félinfókat puffogtatsz, csak próbáltam elmagyarázni, hogy a BnZ és az energy fighting abszolút nem áll távol egymástól. Persze abban igazad van, hogy a AB és a RB mód nagyon-nagyon különbözik fizikában, ezért ott jön ki a gépek közötti erőkülönbség igazán.
nanorambo:
Remélhetőleg most már egyre kevesebb hasonló anomáliával találkozunk majd"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1757 üzenetére
Na igen, RB-ben ésszel kell játszani, és már igen jó arány ha 3 gépet lelősz. Nekem 2 a rekord. A bajom csak annyi azzal a móddal, hogy nagyon uncsi az elején, aztán amikor meg beindulna sokszor már vége is, mert lelőnek.
Az amcsi ágat is el kellene már kezdenem húzni, de most az angol van soron, igazából kíváncsi vagyok mindegyikre. Lehet váltok prémet a köv. hónapra, rengeteg időm lesz játszani, (külföldön leszek)."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Szia!
Ez most ami eléggé megéri, 22 ojróért: steam
Ezt kapod vele (remélem megy az angol):- For Steam only: P-36A “Hawk” fighter of lieutenant Philip M Rasmussen, one of the few American pilots, who managed to take off to protect Pearl Harbor from furious attacks of Japanese planes.
- Two premium airplanes: XP-38G, A6M5 Ko.
- Two single player campaigns: War Thunder - USA Pacific Campaign (1941-1943), War Thunder - Japanese Pacific Campaign (1941-1943)
- Premium account for a month.
- 1700 Golden Eagles.Bár ez sem utolsó, ha valakinek sok aranysas kell: steam
7eurót spórolsz vele a 10.000 aranysason, ráadásul 2 hónap prémet, és 2 prém repcsit kapsz.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Ezért (is) szép a mi nyelvünk, nagyon választékosan lehet káromkodni
JackFeryll:
Bírom az ilyen gyökereket amúgy, ez a maximum 20-22 éves korosztály. Tudom, mert én is ilyen voltam anno (7-8 éve), lecsítereztem mindenkit, meg anyáztam. Aztán rájöttem, hogy vannak nálam jobbak is, na meg arra is, hogy csak az én szegénységi bizonyítványom ha szidom a másikat[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Nem igazán értem mit kérdezel.
Maguk a gépek úgy fejlődnek maxra, ha minden fejlesztést megveszel rájuk. Azon kívül ha teljesen feltápolod a pilóták (és gunnerek) skilljeit, úgy még hatékonyabb és lelőhetetlenebb pusztító leszel. De ettől még az adott gép, abban a Tierben marad ahol volt. Ha cserélgeted a gépeket a slotokban, mindig meg kell az adott legénységnek tanulni az új gépet, ez kerül valamennyi oroszlánba. Természetesen, ha újra visszateszed ugyanabba a slotba az előző gépet, akkor már nem kell fizetni, mert nem felejtik el "vezetni". A gépeket mindig úgy vidd csatába (AB), hogy ne legyen köztük nagy Tier különbség, különben a legmagasabb Tierű gép szerint sorsol majd csatába. A gépekkel és nációkkal már nem lépsz szintet, ezt kivették a játékból, csak a profilod lép szintet, ami számít a Matchmakingnél (MM) is."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #1860 üzenetére
"Amúgy 6db 50mm-es elég jól zúzna, szerintem te 12.7-re gondoltál"
Nem rossz az a kombó sem (mármint a 6x 12.7), de azért a 4x 20mm "kissé" hatékonyabb
Úgy mennék már a Ju87-G1-el a 2 nagy ágyúval a szárnyán, épp az van fejlesztés alatt de mostanában nincs kedvem a németeket húzni, az angol ágat erőltetem most.
Amúgy félek átlépni T4-be én is, ott már nem lesz annyira fun a harc. Mellesleg ti használjátok a speciális manővereket harc közben? Gondolok itt az immelmann, barrel roll, inside loop és társaira. Most tanulgatom őket, nagyon nagy előnyt lehet velük szert tenni amikor üldözöttek vagyunk.Francia91:
Az egész junkers széria jó szerintem. Sokat bír, fighternek se utolsó, sokszor meglepődik a noob ellen amikor rámtapad és égve zuhan le mögöttem.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #1865 üzenetére
Van benne valami! Ez kábé olyan mint a Rallypilóta kézifék használat ismeret nélkül.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #1867 üzenetére
Persze, joysticknál jobba adja magát a dolog, de az más kérdés, hogy maga a célzás már problémásabb. Bár egy tapasztalt szimulátor pilótának annyira nem
Minden esetre jó ezeket alkalmazni, mert sokszor életet ment, és nem utolsó sorban fraget ad"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #1867 üzenetére
Mondjuk a felső kép csalóka, annak is csak úgy van értelme, ha nem csak forgatod, de vertikálisan is mozgatod a gépet. Csak forogva ugyanúgy kiszednek a Pro noob-ok
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #1871 üzenetére
Na igen, gyorsan veszít az energyből a gép ha ezt alkalmazzuk.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Jó játékosnak tartom magam, de azért nem ennyire. Hogy ennyi noob legyen T1-ben, hihetetlen. Ráadásul angolokkal voltam tehát Fury, meg Nimrod. Volt pedig nem egy I15 enemy, és mégse. Úgy abáltam őket mint a szart:
Úgy néz ki ez már nem fun, hogy mindenkit lelövök...
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Hát... ezen a táblázaton nem az látszik, hogy mennyi Level 18-as jár vissza. Bár fene tudja mennyi volt köztük tapasztalt. Mi lett volna ha Chaika-kkal megyek ellenük?
Malibutomi:
Vágom, és alkalmazom is már egyre gyakrabban ezeket, mert rohadt jó manőverek..."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Talán 2x fogtál ki olyan bombert, amin a legénység már túl van az első kvalifikáláson, azaz a gunnerek fire accuracy és precision-ja +30%-al meg van lökve. Rengeteget számít hidd el, rögtön észrevettem én is a különbséget, több gépet szedtem le vele mint előtte, pedig nem én céloztam. Persze azt nem tudom milyen messze voltak, de jelentős a változás a legények képességeit illetően.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz BogyóBP #1889 üzenetére
"Én Mause AIM al de alig birok megfordulni egy nálam sokkal szarabb gép is simán kilő. Ráadásul mindenki LAGG vagy Spitfire el jön. Vajon mért? Azok a legjobbak, sztem annyira nem, vagy ezt a játékot is már ellepték az oroszok?"
Namármost. Mivel nem tudsz megfordulni pontosan? A Lagg-nak még értem, hogy mi köze van az "oroszos" példádhoz, de a Spitfire-t nem értem, hisz az angol. Amúgy nem, még nincs feltűnően sok orosz, én inkább spanyolul meg törökül hablatyolókkal találkozok sokat.
A pilot knocked outra meg annyi, hogy a vitality fejlesztésével egyre csökken az esélye, hogy kilövik a pilótát. De mivel több dolgon is múlik a dolog (lövedék becsapódás iránya/szöge, kaliber), így eléggé kiszámíthatatlan hogy mikor hal meg szegény. A legutóbbi patch-ek egyikében amúgy javítottak a dolgon, szemből/hátulról 10-15%-al, oldalról 40-50%-al, fentről 20-25%-al nehezebb kilőni a pilótát."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz BogyóBP #1897 üzenetére
Nem értem miért gondolod, hogy friccek bénák lennéneka játékban. Épp az előző hsz.eidben ecseteled a manőverek fontosságát, ami főleg olyan repülőknél fontosak amik nem dogfightra termettek, de hogy pontosítsak: nem turnfightra, tehát vertikálisan nehezen fordulnak (nagy a fordulókörük), de ezek ellenében jól kapaszkodnak, és nem utolsó sorban gyorsak is. A németeknél a légcsavaros verziók között a BF109 és FW széria mind ilyen, BnZ taktikára termett, ha leállsz velük fordulóharcolni akár egy papír japán gép ellen is, vesztettél. Az angolokat azért szeretik sokan, mert a Spit és Hurricane gépek a legsokoldalúbbak, jól fordulnak, de kapaszkodnak is, és a fegyverzetük se utolsó. Az oroszokat meg nagy általános tűzerejük miatt szeretik, főleg az 1.2.3 Tierben, utána a többi nemzet is beéri őket tűzerőben. A többi nációban valahogy jobban eloszlanak a jobb/rosszabb gépek, vagy inkább azt mondanám, az adott tierben se nem túl jók, se nem túl rosszak, tudni kell eredményesen használni őket.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Sixkiller6 #1905 üzenetére
Motion blurt-t kapcsold ki a launcherben, szerintem az lesz az. Ezzel egy időben a shadows blur-t is húzd minimumra a csúszkával.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Sixkiller6 #1907 üzenetére
Hülye kérdés, de jó az egered? Tipikus probléma az optikai egereknél, ha tükröződő felületen vannak....
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Angel1981 #1910 üzenetére
Szia te WoT függő
Egyenlőre itt tárgyaljuk a Ground forces-t is, és mivel vegyes csaták is lesznek a játékban (repülők-tankok egymás ellen), így nincs is értelme másikat nyitni szerintem. Jobb ha egy kalap alatt marad az egész.
Closed béta gameplayekkel tele a youtyúk, nézelődjél, nemrégiben megtört a jég, már nem csak KV1, StuG, T34 gameplay van fönt, hanem Tigrises is. Szóval van már mit nézni, remélhetőleg márc.-ápr környékén elstartol az open beta is. Véleményem szerint a fizikával vannak még gondok, de a többi része nagyon egyben van.
cseri:
Azigeeen, milyen madárral daráltál ekkorát?"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Cseri0058 #1917 üzenetére
Szinte éreztem hogy egy tetyves all-round OP spit-tel mentél!
Amúgy ezért nagyon jó gép, le lehet csapni vele mindenkit, csak lőni kell nagyon megtanulni veleK3NZO:
Addig jó nekünk, amíg nem leszünk annyian mint a WoT-ban.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1962 üzenetére
Vitathatatlan hogy az I-15-ösök a játék legjobb T1-es gépei, leforogsz velük bárkit, a 4db gépfegyver meg szinte sose fogy ki. Most húzom egy ideje az angolokat, már van Spite meg Hurricane-om is, de néha visszatérek funolni Fury-val meg Nimrod-dal, nekem azok is bejöttek, az elején nagyon fosnak tűntek az I-15 után, de rájuk lehet érezni. Nekem a HE-51-től meg a Ki-10-től is jobbnak tűnnek. A peashooter-ektől meg egyértelműen.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #2032 üzenetére
Persze icc dzsaszt a gém, de tönkreteszi a játékodat az idióta, abba nem gondol bele, hogy minden játék csak úgy élvezetes, ha élvezed is? Marha egyszerű definíció. Ő is biztos élvezné, ha minden nap amikor csak belogol, le TK-znák. Sok barom, jó lenne ha legalább a Gaijin kezdene velük valamit, ha már a WG nem tud és nem is akar a sok retardálttal semmit.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #2035 üzenetére
Jaja, az sem rossz ötlet ha meglátod bent, alázod egy darabig, lehetőleg sunyin amikor nem számít rá, aztán egy pár kill után kilépsz. Bár lehet annyi mínuszt meg nem ér meg. Drasztikusan változtatni kéne a rendszeren, nekem mondjuk az az ötletem, hogy adott csapattárstól bekapott golyók száma alapján büntetne, az adott golyó sebzését is figyelembe véve. Ha meg pl. csak a csapattárs miatt lesz rögtön pilot knocked out, akkor ugye egyértelműen nem a golyók száma számítana, hanem maga a kill.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz JackFeryll #2056 üzenetére
Először én sem találtam, de kiszúrja az ember szemét a leírás :
"While flying any P-39, P-63 or Bf 109 aircraft destroy 200/27/14 enemy aircraft és itt folytatódik a szöveg: in AB/RB/SB modes respectively and obtain an exclusive"Tehát AB-ben 200, RB-ben 27, SB-ben 14 repcsit kell leszedni a felsorolt gépek valamelyikével, tehát nem kell mindegyik megléte hozzá. Neki is fogtam most, abszolút nem elérhetetlen cél 3 nap alatt, főleg hogy egy prém repcsi a jutalom.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Álljunk meg egy szóra. Szerintem elég 1 fajta géppel végiglőni az egészet. Tehát ha nekem csak BF109-em van (ami az igazság is egyben), akkor nekem elég 200 gépet lelőni AB-ben a totális boldogsághoz, és nem kell hozzá a P39 és a P63-at is kifejleszteni, illetőleg RB-ben meg SB-ben is kill-t szerezni.
Szép is lenne ha ezzel bárkit is mondjuk SB-re kényszerítenének.Reno7:
Persze vágom, rögtön meg is néztem[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Szia!
Az oroszok tűzerőfölénye T2-T3-ban kiegyenlítődik, csak a Chaika-k ilyen OP-k, na meg az I15-ösök is.
Viszont a "random faktor" itt teljesen máshogy működik mint a WoT-ban, még ha hasonlónak is látszik. Egy kilőtt pilóta, leszakadó szárny, kigyulladó motor, nem egy véletlen generátor szüleménye, hanem a repülő részletes hitboxának és a betárazott skulók különböző roncsoló képességének az eredménye. Persze szerver oldali lagg, meg miegyebek it is vannak, de ha jobban ráérzel rájössz, hogy sokkal kiszámíthatóbb sérülési rendszere van mint a wot-nak. Az utóbbi pár hónapban sokat javítottak a sérülési modellen, a pilótát oldalról/felülről/alulról sokkal nehezebb kilőni, és ez érződik is a játékon. Persze még most is betalálhat az első kósza 20mm-es golyó a pilótafülke üvegén, de hát az életben nem így volt? A leszakadó szárny dolog is több dolog miatt lehet: ha olyan struktúrális pontot szaggatsz szét, nincs anyag ami azt a terhelést kibírná akkor abban a pillanatban. Szépen meg lehet figyelni, melyik gépek érzékenyebbek a szárny dologra. Kigyújtás: A gyújtó lövedékek hatása, amit ha betárazol megnöveled annak az esélyét, hogy kigyullad a delikvens motorja. 500 golyó de nem esik le az enemy: Nem mind1 milyen golyó, milyen szögből. Ha csak hátulról sorozod, ne is várj mást.
És nem utolsó sorban a lyukas szárnyak, szétlőtt vezérsíkok, brutálisan kihatnak a gép irányíthatóságára, persze AB módban kicsit lájtosabban, de RB-ben és SB-ben már keményen megérezni a dolgot.
Szerintem túl sokat vársz egy olyan címtől ami ingyen játszható, ráadásul a különböző módokkal kedvez a szimulátor rajongóknak is, de aki csak könnyed lövöldére vágyik az is megtalálja a számításait.torz on borz:
Köszi, hogy leírtad egyszerűbben, én kicsit túlmagyaráztamg3riger:
Megcsinálod az összes oktató küldetést, azokért pár maréknyi jár, vagy meghívsz barátot, és x idő után szintén kapsz egy maroknyit. De ezek jobbára semmit sem érnek, ugyanis gyorsan el lehet őket költeni. Mi marad hát? Venni kell. Sajnos ez a free to play lényege. Ha extra fejlődés, tartalom kell, fizess.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Ahogy írták előttem, a pilóta vitality-ét kell növelni, ami az életereje, tehát több lövéstől fog kipurcanni.
A HP alapú sebzés egy fasság, örülök hogy ebben a játékban ilyen nincs. Rohadt dühítő a WoT-ban, amikor pár HP marad az enemy-nek, és ellopja valaki a killt, vagy épp ő lő ki engem mondjuk 6x annyi HP-ról a lövés előny miatt.
Arcade battles: könnyített fizika, és sérülésmodell, újratöltődő fegyverek, unlimited fuel, többnyire kitalált map-okon. Talán nem kell magyarázni.
Realistic battles: Átlagos fizika, de még mindig sokat korrigál a motor, de itt már tudni kell játszani, nem csak az egeret rángatni, érdemes a manuális vezérsíkokat is használni, a jobb manőverezés érdekében. Kifogyó skuló/bomba/üzemanyag (bázisra kell visszamenni tölteni). Nagy zuhanósebességnél leszakadhat a szárny, illetve éles manővernél is, a pilóta hajlamosabb ájulás közeli állapotba kerülni nagy G erő hatáskor. És történelem hű mapokon repkedsz nem utolsó sorban.
Simulator battles: Minden úgy viselkedik ahogy a valóságban, nincs külső nézet, csak cockpit, mindent neked kell irányítani/vezérelni, a pilóta beájulhat, a gépre minden fizikai erő úgy hat ahogy a valóságban. Csak fanatikusoknak ajánlott, illetve azoknak, akik már botkormányt cibálnak hosszú idő óta, mert ezt egérrel lehetetlen játszani. Természetesen történelem hű mapokon repkesz szintén.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2082 üzenetére
A LaGG széria nem arra való hogy forgolódj vele, hanem energiaharcra való, azaz nagyobb magasságból lecsapva, gyorsan felemelkedsz vissza nagyjából ahonnan jöttél még akkor is, ha nem találtad el az ellent. Segíti ebben a bivaly motorja, és jó kapaszkodási képessége. Ha támadás után leállsz forgolódni, a jobban forduló gépek hamar szétkapnak, pl a japánok szinte összes gépe, Spitfire-ek, Hurricane-ok. A BF109-esek majdnem ugyan ilyenek, talán még a LaGG-októl is rosszabbul fordulnak, de energiaharcra az egyik legjobbak.
Szerk:
Meg lett valakinek a Szovjet P-63А-10 Kingcobra? Sajnos ésőn jöttem rá, hogy RB-ben sokkal hamarabb összeszedhetném a rávaló kill-t. Viszont mától holnapig Junkers nap van, sokkal gyorsabban fejlődünk velük. (+30% RP gain for Ju-87 (all versions) and Ju-88).[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz donmackó #2091 üzenetére
Első repülésem a Ju-87G-vel, 2 egymás után pofánlőtt enemy, de a második leszaggatta a szárnyam. Nem semmi mit pusztít a 2 ágyú rajta. Mondjuk célozni szinte lehetetlen vele amikor sorozatot lősz, annyira rángatja a gépet Bár az utána következő Hs.129B még durvább cucc a 75mm-es atomágyúval.
Nem vagy szerencsés ami a gépedet illeti. Nem irigyellek. Mi baja lett amúgy?Francia91:
Az amcsik nekem az uccsó helyen maradtak velük még sehol sem tartok, de ha elérem amit szeretnék, ők következnek. Főleg, hogy most már látom, mennyire is jók ők is."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2104 üzenetére
Az a baj, hogy AB módban szinte bármi lehetséges. Néha baromi könnyen jönnek utánad a magasba náladnál sokkal rosszabbul kapaszkodó gépek is, sajnos én is találkozok ilyen és hasonló anomáliákkal. Javaslom,ha valódi sikerélményt szeretnél, és nem akarsz zúzni, csak kimérten, szépen lassan játszani, és sok tapasztalatra szert tenni, játssz egy darabig RB-t. Igen, nehezebb a gépek irányítása, a lőszer kifogy, az üzemanyag szintén, nincs tájoló célkereszt ami segítsen, de gondolj arra, hogy ez az ellenfélnél is így van, tehát egyenlőek az esélyek. Na ott lehet igazán megtanulni pontosan és halálosan lőni, és nem utolsó sorban rájönni, hogy melyik gép mire való.
És nem kell ahhoz nagy Tier, hogy egy gépet egy lövésből kiszedj, elég csak azokat a gépeket megvárni, amelyek minimum 30mm-es löveggel rendelkeznek. Ha jól célzol, és a megfelelő időben, az első lövésed kiüti a pilótát, vagy olyan kárt tesz a gépben, hogy egyből megkapod a kill-t. De hasonlóan hatákonyan lehet azokkal a gépekkel is játszani, amiken minimum 2db 20 vagy pl. 23mm-es mordály van, általában ezekből is elég egy jól irányzott sorozat a pusztításhoz.Még valami: Voltak már itt mások is akik nagy lelkesedéssel átjöttek tankosdiból repcsizni. Ne csodálkozz, hogy pár nap után még nem megy. Ez bizony nagyon reflexjáték, és közben több mindenre is figyelni kell. Sokáig tart az elsajátítása, nem leszel rögtön halálos fragkirály. Próbálkozz még vele, én most sem tartom túl jó játékosnak magam, de hidd el, ha RB-ben legalább 1 kill-t csinálsz, már nagyon jól fogod magad érezni. Azután az AB is jobb móka lesz.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2109 üzenetére
Hidd el, most már pedig alig lehet kilőni a pilótát. Amikor tavaly tavasszal-nyáron bekapcsolódtam a WT-be, a pilot knocked out, és a leszakadó szárny szindróma erősen kísértette a játékot, de mégsem adtam fel. Szerencsére jöttek a patch-ek időről-időre és ezeket az idegesítő dolgokat sikerült annyira redukálni, hogy most már csak elvétve fordul elő. De tényleg. Próbáld meg a géped a legkevésbé kitenni annak, hogy kilőjék a pilótát. Nézz körül alaposan mielőtt támadásba lendülsz, hátha meglátsz valakit aki potenciális veszélyt jelenthet számodra, tehát követni fog, és nem utolsó sorban ne repülj rá a célra mint a gerely, picit manőverezz, annál rosszabb nincs mikor tálcán kínálod a pilótát az enemynek. Múltkor nagy arccal épp bombázni készültem valamelyik bombázómmal, beváltottam bombázási nézetbe, épp szórtam volna, amikor hirtelen pilot knocked out. Mondom mi a f***. Ugye könnyű célpont voltam, oldalról kiszedte a pilótámat egy vadász egyetlen lövésből. Figyelmetlen voltam, nem mértem fel a körülöttem lévő légteret mielőtt bombáztam volna. Nagyon fontos, hogy mindig nézz körül először (nyomva tartod a "C"-t).
Na igen a WoT-ban más a helyzet, de nem is akarok most belemenni, mennyi dolgot tanulhatnának a Gaijin-től. Legfőképpen programozni.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #2111 üzenetére
RB-ben vigyázz a hirtelen mozdulatokkal is, mert a szárnyad is bánhatja. Pl. magasból zuhanás után, amikor már pirosan pofázik a sebesség miatt, óvatosan húzd fel, mer könnyen reccs lehet a vége. Arról nem beszélve, hogy túl nagy sebességnél nem ugyanúgy fogod tudni felhúzni a gépet (vagy sehogy sem), a szárnyak felületén kialakult vákuum miatt. Ez bizonyos típusokat hatványozottan érintett, tömegével csapódtak a földbe nagy zuhanósebességnél.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Azért itt is fontos milyen szögből lövöd a bombázó szárnyára a skulót. Hátulról kergetőzve, jó ha a golyók 20%-a át is üt. Azért a bombázók borítása nem vászonból készült a későbbi években, sőt a kétfedeles csodák után szinte már mindenhol fémet alkalmaztak. Ne mondd már nekem hogy egy B-17 vászonból készült szárnyakkal repült, mert megeszem a kalapom
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Avast! Antivirus topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- LEGO klub
- Motoros topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen