- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz mate211 #108136 üzenetére
Igen, ez egy Arris modem. Rendben van a bejövő jelerősség.
Saját routered oldalán nézd meg milyen a wan ipcím, amennyiben 192-vel kezdődik akkor router módban van, ha nem akkor modem üzemmódban. Ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
drk88: Üdv! Ahol rendben van a hálózat általában stabil szokott lenni. 1270-es számon lemondás menüpontban kérj ügyfélmegtartó ajánlatot. Ha mégsem lenne stabil az új csomag bekötéstől számított 14 napon belül visszakérheted a régi csomagot.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Makkok #108360 üzenetére
Ha megírod a következő hsz-ba hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy melyik a problémás csatorna. Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy kb milyen a bejövő jelerősség.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Grim666 #108366 üzenetére
Feltöltési értékek rendben vannak. Nézd meg, hogy a modemnél és az osztónál nem lazultak-e ki az F csatlakozók. Letöltési csatornákkal van gond, mert nyolc helyett csak hármat használ és a jel is gyenge.
Meg kellene próbálni a letöltési csatornáknál, alacsonyabb frekvenciát beírni, mert lehet azokon erősebb a jel így több csatornán tudna szinkronizálni és gyorsabb lenne a letöltés.
Először írd be 354000khz-et, ha nem áll át az alacsonyabb csatornákra, akkor a 362000, 370000,372000,378000,386000, mindig nyolcat kell hozzáadni 466000 vagy 474000-ig utána 700Mhz-esek vannak.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Grim666 #108368 üzenetére
Ezek az értékek már rendben vannak, és az SNR is jó, úgy tűnik a magasabb frekvenciákkal van gond, ezt általában külső hálózati hiba okozza. Szükséges a hibaelhárítás, mert az új tipusú modem már 24 csatornát használ ezért fontos, hogy minden letöltési csatorna rendben legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Ellia #108394 üzenetére
Üdv!
Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot hívd fel az ügyfélszolgálatot és kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Ha nem változott a kábelezés nézd meg, hogy az osztó melyik kimenetében van a modem.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Bobby G. #108408 üzenetére
Ipv4-ben stabilabb lesz a modem.
Magasak a feltöltési értékek. Amennyiben a modem az osztó tap kimenetében van kösd át az out-ba, mert az 50-es feltöltési érték problémát tud okozni. Ellenőrizd, hogy a bejövő kábel van-e az in-ben.
Amennyiben a modem az out kimenetben van nincs teendőd, max nézd meg, hogy nem lazultak-e ki az F csatlakozók a modemnél és az osztónál.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Matjisom #108412 üzenetére
Ha megnézed a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e az akadást.
vigyory71: Lehet alacsony az ussnr, ezt az értéket nem írja ki a modem, elvileg ezek az értékek nem rosszak (letöltési az elfogadható tartomány felső részén van de ettől még nem akadhatna, van akinél 12 feletti értéknél sincs gond), ettől független lehet modemcsere segíteni fog vagy ha külső hálózati probléma van akkor a technikus kéri ennek javítását, osztót lehet cserélni fogja mert ami nálad van az régebbi tipus.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz #72445440 #108453 üzenetére
Padlásról padlásra akkor ment a kábel amikor még soros hálózat volt, miután elkészült a csillagpontos hálózat és megtörtént az átkötés a régi rendszert lekapcsolták, az új rendszerrel minden előfizető saját bekötést kapott, így lehetővé vált a csomagszűrő ( és a hpf szűrő) alkalmazása, így mindenki azokat a csatornákat nézte amelyek elő voltak fizetve, ma már a notv szűrőn kívül mást nem használnak.
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz olloczky #108493 üzenetére
Üdv!
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e az akadást.
Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz olloczky #108513 üzenetére
Köszi az infókat, jófajta az osztó, rendben vannak az értékek, a 786Mhz-es letöltési csatornán sok a hibás csomag. Nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók a modemnél és az osztónál.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot. -
kabelmania27
Topikgazda
Jóval kevesebb a javítható csomagok száma mint a javíthatatlanoké, a hetes és a 11-es csatornán több a hibás csomag.
olloczky: Nincsmit. Kikapcsolt ipv6-al stabilabban töltődnek be az oldalak.
Janaboy: Érdemes néha újraindítani a modemet. Modem bekapcsolás után modem üzemmódban az első három vezetékes eszközön lesz netkapcsolat, utána újra kell indítani a modemet. ITT választ fogsz kapni a routerrel kapcsolatos kérdésre.[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz maki1976 #108533 üzenetére
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják ezért vezetékes kapcsolattal mérjél.
Mivel 75Mbitet mérsz nézd meg vezetékes kapcsolattal, hogy megvan-e a gigabites sebesség a gép és a modem között. Amennyiben megvan jelentsd be újra a problémát. Ha nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a letöltési sebesség csökkenését.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kismatyi123 #108710 üzenetére
Üdv!
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz LemonHorse #108723 üzenetére
Előfordul, hogy adott csatornán kevésbé stabil az átvitel, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz LemonHorse #108725 üzenetére
Igen, kereshetsz és a modem oldalán a vezeték nélküli kapcsolatoknál azt a csatornaszámot válaszd ki amit a legjobbnak találsz, még azt érdemes megnézni, hogy a 2,4Ghz és 5Ghz-es hálózatok neve ne legyen ugyanaz.
-
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Hány letöltési csatornát használ a modem?
Nordik: Üdv! Jobban jársz ha te hívod fel a 1270-es számot és megnyomod a lemondás gombot.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz szabogabor10 #109101 üzenetére
Sd adások kivételével több hely lesz új hd csatornáknak így egységes kiosztást tudnak létrehozni.
[ Módosította: Intruder2k5 ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest