- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
strunyo
tag
válasz blakey #58401 üzenetére
Értem, akkor jól sejtettem, h ez a gond. A nagyobbik gond az, h a UPC-sből eléggé hülyén mutatna a vezeték 2 szobába külön külön.
A lényeg, h szereznem kell 1 Gigabites routert, bár nem igazán látok semerre, inkább csak switchet találok.
Mind1 majd szerzek valahonnanKöszönöm a gyors választ.
-
kezo0
addikt
válasz blakey #59840 üzenetére
Most, hogy mondod, Világ csomag nekem is van, de valamiért nem szerepel a számlán... Lehet, hogy ingyen kapom (?), de a számlán akkor is ott kéne lennie, 0 Ft-os árral. Na mindegy, ez az utolsó dolog, ami miatt reklamálni fogok.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ledgeri
nagyúr
válasz blakey #60418 üzenetére
A "nem akarom tudatni az indokom" és a "hazudok valamit" nem ugyanaz.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
vargalex
félisten
-
nagyúr
válasz blakey #60431 üzenetére
Itt nem csak a reklámról van szó, hanem arról, hogy van egy 1 óra 10 perces műsor, és azt nem tudja biztosítani a szolgáltatás, hogy végigmenjen zökkenőmentesen, de ugyanakkor beletekerni nem lehet, és újrakezdi előről... Ez így a használhatatlan kategória.
Legalább akkor úgy lehetne beletekerni, hogy 10 percenként, vagy valami.Amúgy ez nem csak a Horizon Go-ra vonatkozik, hanem a boxon való visszanézésre. Teszem azt, visszanéznéd a Forma-1-et, de előtte van a 45 perces felvezető műsor, és ott bele is lehet tekerni, de csak a lejátszás sebességét tudod állítani, hogy kétszeres, négyszeres, stb., de nincs egy csúszka, hogy menj a közepére. Egy három órás sportműsornál ez így nagyjából szintén a használhatatlan kategória.
Ha letorrentezem, a médialejátszónak pontosan meg tudom mondani, hogy menj az 52. perchez. Na mindegy.
De azért jó, hogy van.Ui. a másik, amit megfigyeltem a Horizon go-n, hogy más nyelvek csak a HD csatornáknál vannak, feliratot pedig sehol nem láttam. Pedig úgy lenne király.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
vargalex
félisten
válasz blakey #60433 üzenetére
Ez számomra azért furcsa, mert a csatorna maga biztosítja a beletekerés lehetőségét a saját szolgáltatásán keresztül (ahogy írtam, az már csak hab a tortán, hogy reklámok nélkül). Nem látom, hogy miért állna érdekében az UPC számára ezt a funkciót tiltani, hiszen saját erőforrásokat spórolna vele (szerver terhelés, stb.)...
Alex
-
nagyúr
válasz blakey #60433 üzenetére
Én értem, csak nem érdekelnek a szabályok.
Én a júzer vagyok, és használnám a szolgáltatást, de az így, ebben a formában szar, és nem érdekel, hogy miért az. Pedig lehetne akár jó, vagy felhasználóbarát is, és akkor tényleg közelednénk a 21. századhoz, vagy akár a netflix-jellegű on-demand szolgáltatáshoz.
Mindegy, megtettem az észrevételt.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
kido.resuri
csendes tag
válasz blakey #60795 üzenetére
Köszönöm a választ!
Első körben én is kábel és/vagy csatlakozási hibára gondoltam. Ellenőrzöm, amit lehet, illetve amit tudok. Pl. közvetlenül a bejövő kábelre teszem majd a mediaboxot, és megnézem, milyen az adás úgy. A jelerősség mindenesetre nem sokkal több úgy.
Szerk.: Egy nagyobb vihar után kb. 2 napig nem volt szolgáltatás, a helyreállítás óta lett gyakoribb az adás kimaradás...Más. Látni itt-ott használtan hirdetve UPC médiaboxokat. Ezek használhatók saját előfízetésemnél? (Jogilag és műszakilag.)
Az ok,amiért a gondolat felmerült, hogy tudtommal már csak az újfajta, Horizon médiaboxot lehet a UPC-től beszerezni, ennek a menüszerkezete, stb. jelentősen eltér a régebbitől, amit a TV-néző már megszokott, nem akar, illetve nehezére esne megszokni, megtanulni az új használatát. (pl. idős emberről van szó).
Tehát nem még egy médiaboxként használnánk, hanem a jelenlegi helyett.[ Szerkesztve ]
-
kido.resuri
csendes tag
válasz blakey #60798 üzenetére
Köszi, ezt nem ismertem.
Az alábbi TSID-knél nem 100% a minőség:
TSID - Minőség - Erősség
8 - 72% - 45%
11 - 83% - 42%
15 - 72% - 56%Nem látok összefüggést az erősség és a minőség között, van 42% erősségű ami 100% minőségű.
Szerk.:
Még annyi, hogy a bejövő kábelen "koax dugó" van, ez megy jelenleg egy 2-es osztóra F-csati átalakítóval. Az osztótol a másik TV-re és a médiaboxra megy. A boxra menő kábel csatlakozói mindkét oldalon krimpeltek, nem csavarosak, talán még a UPC hozta őket annak idején. Eredeti felállás szerint a box a másik tv-nél volt (ahol bejön a kábel), később átkerült a másik tv-hez.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz blakey #60820 üzenetére
Némi helyzetjelentés a hibajavítási ügyemben, akit esetleg érdekel.
A június eleje óta tartó szakadozás teljesen ugyanazzal a tünettel továbbra is megvan, állításuk szerint még mindig dolgoznak a probléma javításán.
Jó hír viszont, hogy azután, hogy kétszer utasították vissza a kötbérigényem, majd telefonon 4 különböző ügyintéző is elmondta, hogy "72 órán túli kötbér csak akkor jár, ha a hiba a lakásban van" (???) az utolsó panaszomra, amiben pontos, ÁSZF-fel és vonatkozó törvényekkel alátámasztott indoklást kértem arra, hogy miért nem jár számomra 72 órán túli hibajavítás miatti kötbér, megkaptam ma a választ, melyen tájékoztatnak, hogy a hibát még nem sikerült kijavítaniuk, az folyamatban van még mindig, ezért a június eleje óta tartó időszakra, valamint a jövőre, amíg nem sikerül kijavítaniuk a problémát, kötbért írnak jóvá.
Úgyhogy kisebb erkölcsi győzelmet arattam a UPC-vel folytatott csatámban. Kíváncsi leszek az NMHH mit mond erre.
Tanulságok:
- a UPC hibajavítási kompetenciája szánalmas
- ha UPC-d van és fontos számodra a stabil internetkapcsolat, tarts otthon egy backup mobilnetet
- ha problémád van, elképesztően kitartóan próbálnak meg hülyének nézni és lerázni
- cserébe ha te is kitartó vagy, egy idő után feladják -
#41133696
törölt tag
válasz blakey #60960 üzenetére
50 Mbps 2990 Ft havonta. Párhuzamos szolgáltatás egymás mellett, biztonságot adna. Még mérlegelem. Úgy néz ki, megint az oszlopon van a gond, így van remény, hogy esetleg más előfizetőket is érint. Még nem rendeltem meg a Telekomtól az Internetet, de a UPC-hez már több bajom volt mint az Invitellel mind a kettőnél ED3-as kábelinternetem volt, és a UPC-ről már bekötés előtt sem volt túl jó a véleményem, viszont az Invitellel összebalhéztam, tehát az is kiesik. A Digi nekem nem kell, mert kb cseberből védelme (ott is horror elhárítás időkről olvastam), tehát amit eldöntöttem, hogy amint lejár a UPC-nél a hűség, csak a Telekom. A másik pedig, hogy nekem többet kábelinternet nem kell. Rengeteget szívtam ugyanis ezzel a technológiával 2 év alatt, többet mint xDSL-lel 12 év alatt. Remélhetőleg kiépíti a Telekom a Gbps-os optikát 2018 szeptemberig (pályázatot is nyertek rá), de ha várni kell rá, addig átállok VDSL2-re.
-
kezo0
addikt
válasz blakey #61097 üzenetére
Már három eszköz van nálam (két box, egy kártya), így nem kérhetek újat, csak ha lemondok egy meglévőt.
Ja, és egy box távirányítóját pl. akármikor kicserélik, ott helyben, azonnal. Meg sem vizsgálják, hogy tényleg hibás-e. Nekem már többször kicserélték így. Honnan tudhattam volna, hogy egy mediacardra más szabályok vonatkoznak...? (Költői kérdés.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
DonThomasino
veterán
válasz blakey #61162 üzenetére
A falban ilyen elosztóim vannak. [link]
Tegnap bekötötte ugyan de állítólag így nincs garancia a szerelésre.
Ki akarta belezni a fali ajzatokat de én nem engedtem,
egyenlőre így is tökéletes minden.
Tényleg annyira rossz ez a fali ajzat ?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Winne
nagyúr
válasz blakey #61228 üzenetére
A központban is azt mondták nem tudnak a hibáról, nálam meg 3 különböző my upc fiók nem lép be, sőt ügyfélszámra kérnék emlékeztetőt arra is és a mailcímekre is azt írja, hogy nem egyezik a vezetéknév, vagy nincs ilyen a rendszerben...
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
ArthurShelby
addikt
válasz blakey #61544 üzenetére
Nálam most minden tökéletes, a hosszan tartó nagy melegben lehetnek rosszak az értékeim (a modem értékek ott is jók voltak, a tv-nél voltak csak gondok). Ezért ezért akarnék váltani egy kicsit jobb osztóra.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
honda23
aktív tag
-
headhunter
addikt
válasz blakey #61962 üzenetére
Ezek szerint marad a kábel és vagy csatlakozók, mint gyenge láncszem.
Az Inviteles csatlakozókat levágták és újakat tettek mindegyik kábel végére.
43W807C-nél sokáig erőlködött a megfelelő felhelyezéssel, lehet ott nem sikerült tökéletesre a kompresaziós csatlakozás kialakítása. [link]Én ilyen csatlakozót nem is tudok kicserélni, mert nincs meg hozzá a célszerszám.
Próbálkozzak ezzel? [link], [link]
------------------------------------------------------------------------
Létezik "olcsó" (kínai, eBay) műszer, amellyel mérhető a DVB-C jelerősség, jelszint?
pl.: Megmérném a kábelek végén a jelerősséget és közvetlenül a splitter után a padláson is.
-
headhunter
addikt
válasz blakey #61977 üzenetére
"kisebbik tv-t átviszed a másik szobába"
BCCY502 megkötve így bevállaltam cipelést...
Konklúzió: Eltérés a kábelek között minimális.
Nálam a Hír TV 43W807C-n 51-54%, másik szobában egy kis kábel engedés hatására a padlásról, 48-50%.
Lenyugodtam a TV-k jelszint kijelzése eltér, nincs értelme újrakábelezni...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen