- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- iPhone topik
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Íme az új Android Auto!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jenne
senior tag
válasz Jenne #123434 üzenetére
Sziasztok!
Nem akarok senkit sem untatni a magam problémájával, de ... a f@sz kivan pestiesen szólva.
Ma bementem újra helyi Voda ügyfélszolgálathoz, személyesen intézni mert a telefonos kisasszony semmit sem akart érteni és azt mondta Ő nem tud érdemben semmit tenni. Akkor meg miért vannak? Azt ismételgetni, hogy türelem meg majd megoldódnak a problémák, hát ez igen csak gyenge ...
Az újabb fejlemény, hogy azt a bizonyos három számlát tegnapi nappal újra lekérték a banktól, immár negyedszerre.
Banknál ma meg is szüntettem a csoportos megbízást a voda felé, de sajnos csak majd e hónap 21.-el azaz pénteken teljesül. Addig meg még izgulhatok, hogy mit hívnak még le.
Marad a My Vodafone fiókon keresztüli befizetés, mert onnan átirányítanak a SimplePay online fizetési rendszerbe. Legalább is ezt mondta az ügyfélszolgálatnál a hölgy.
Ami hab a tortán, mert személyesen bent voltam mai nap (is) a helyi ügyfélszolgálatnál, (más dolgom nem lévén 2 naponta oda járok) 48 perc sorban állás után, ott azt mondták, hogy a csoportos lehívások összegének a teljesülését csak majd 4 (négy) nap múlva látják a voda saját rendszerében! Most, amikor másodpercek alatt átmegy egy utalás!
Visszautalják majd (remélem) az plusz összeget, ezt mondták, rögzítették is, de azt figyelembe, hogy ez a visszautalás a részükről, ez 30-60 nap közötti átfutás lesz. Levonni meg másodpercek alatt levonják.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Toth_Jani
őstag
válasz Jenne #123487 üzenetére
Ha a banknál megszünteted a megbízást akkor az már nem él a következő perctől, persze ez a Vodát nem érdekli, továbbra is úgy küldik a számlát, mert a rendszerüket valami Ovis kezdő csoport írja.
Az oldalukon simán megadhatsz egy bankkártyát, amit egy Banki rendszer fog befogadni és rögtön megterhel 100 forinttal, de ezek után a következő számlánál már csak ráböksz a kártyára és 2 másodperc alatt kifizeted, amit 15 percen belül jóvá is írnak. -
AtHoS
nagyúr
válasz Jenne #123684 üzenetére
Én kértem volna a helyedben egy írásos igazolást a túlfizetésről, mikor személyesen bent voltál. Aztán ezt lehet dörgölni bármelyik ügyfélszolgálatos orra alá.
De egyébként banki kivonatokkal esetleg bank által kiállított igazolással simán tudod bizonyítani, hogy milyen számlák lettek hányszor kiegyenlítve és megemlítheted Voda irányba, ha nem teszik helyre záros határidőn belül a számlakiegyenlítéseket jogi útra tereled az ügyet....ha van jogász ismerősöd, akkor az plusz pont lehet
read-only mode on the forum
-
-
mani8106
junior tag
válasz Jenne #126338 üzenetére
Aki nem vásárol készüléket annak teljesen felesleges hűséget kötni. Valamivel többet fizet akinek nincs igen de cserébe azonnal fel tud mondani ha úgy látja jónak. Egyébként a yettel illetve akkor még telenor megcsinálta családban ugyanezt pedig akkor még sehol nem volt se háború se infláció. 2 éves hűségben a havidíjra menet közben siman radobott netto ezret mert csak.. mobil vonalon. Az akkor +20% volt. Ebben mindegyik szolgáltató a legalja kihasználják az utolsó utáni jogi kiskaput is
Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból
-
Toth_Jani
őstag
válasz Jenne #128309 üzenetére
Igen azt megteheted most is a fiokodban, de nagyon ráfizetsz.
Az 500-as Net (nálam) 5790, a 250-es 4990 lenne, vagyis sokkal többet fogsz fizetni mint most.
Ha esetleg felmondással alkudozol akkor lehet jó szerződést kötni, vagy megnézed a szerződés hosszabbításnál nálad van-e jó ajánlat. -
cocka
veterán
válasz Jenne #128313 üzenetére
Mihelyst lejár a szerződés, azonnal válthatsz kisebb csomagokra. De ha jelenleg van egy kedvező árú ajánlatod, aminek később lejár a hűsége, bárki hívogasson is hülyeségekkel, nem érdemes elmozdulni róla, mert csak rácseszel. Esetleg a 1270-et megkérdezheted, hogy tudnak-e ajánlani jobbat és ha nem, a szarabbat nem vagy köteles elfogadni, bármit is hazudoznak neked a telefonba.
-
vigyory71
tag
válasz Jenne #128320 üzenetére
Most már érdekelni kezdett az ÁSZF ezen része, így beleolvastam. Az egész ÁSZF amúgy mindössze néhány helyen (szám szerint 4db) tartalmaz "90 nap"-ra vonatkozóan bármiféle utalást is. Természetesen ilyesmire még véletlenül sem lehet rábukkanni benne, tehát szerintem ordas nagy KAMU volt amit az ügyfélszolgálatos mondott. Vagy fingja sincs mit hadovál, csak igyekszik a fejében lévő töredék infókból dolgozni. De ha mégis lenne bárhol bármi erre vonatkozólag, akkor kérdezz rá bátran, hogy ugyan, legyen kedves és mondja el, mi alapján kellene 90 napot várnod, mi az ami ezt előírja. (hátha mégis én nem találtam meg valami lényeges pontot az ÁSZF-ben erre vonatkozólag)
Találtam viszont érdekességet arra tekintettel, hogy határozott idejű szerződés lejárta után mi történik az előfizetéssel, hogyan árazódik a továbbiakban (itt például felbukkan a 90 nap, mint tényező, de nem úgy, nem abban az aspektusban, ahogy az ügyfélszolgálat említette):
"...8.2.3.7. Határozott idő letelte
A határozott időtartamú Előfizetői Szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú Előfizetői Szerződés lép, amely határozatlan idejű szerződésben meghatározott, a Szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek – kivéve az Üzleti Előfizetőt - nem lehetnek az Előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi
határozott idejű Előfizetői Szerződésben szereplő szerződési feltételeknél.
A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a Szolgáltató az Előfizetőt tartós adathordozó útján három alkalommal tájékoztatja a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásról. A tájékoztatásnak ki kell terjednie
a) a határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződés olyan lényeges tartalmi elemeire, amely az igénybe vett szolgáltatás esetében értelmezhető, így különösen az alapvető díjszabásra, az adatforgalmi korlátozásra, az adatátviteli sebességekre, a lefedettségre, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételére;
b) a legkedvezőbb díjszabásra vonatkozó tájékoztatás tekintetében az előfizető felhasználási szokásainak figyelembevételével a határozott időtartamú előfizetői szerződéssel igénybe vett szolgáltatás paramétereihez összességében leginkább hasonló legkedvezőbb díjazású díjcsomagra, továbbác) a határozott idejű szerződés megszüntetésének általános szerződési feltételekben meghatározott lehetséges módjaira. ..."
Vagyis ez alapján ugye szó sem lehet róla, hogy drágábban árazzák ugyanazt, amit határozott idejű szerződéssel korábban már kialkudott az ember magának.
-
viktorhu
veterán
válasz Jenne #128325 üzenetére
Sales és ügyfélszolgálat nem fog nagy kedvezményt adni, az ügyfélmegtartóknak van hozzáférésük speciális csomagokhoz. Nekem annak idején mobilos oldalon nagyon nagy kedvezményeket adtak, de ehhez az ügyfélszolgálatnak azt kellett mondanom, hogy le szeretném mondani az előfizetést (és ezért ügyfélmegtartóval szeretnék beszélni).
-
Faby
senior tag
válasz Jenne #128325 üzenetére
Erre mondta a csajszi, hogy ha a szerződéssel vagyok, akkor 1 évre biztosított, hogy nem emelnek árat...és ez nekem biztosíték...
Ez addig volt igaz, míg be nem vezették az éves díjkorrekciót (nem díjemelés, még véletlenül sem!).
Most már akkor is emelhetnek, infláció követő mértékben, ha érvényes hűséged van.
Szóval, ha nem is hazudott, de nem tájékoztatott megfelelően az ügyintéző.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Jenne
senior tag
válasz Jenne #128424 üzenetére
Sziasztok!
Sikerült végül belépnem a My Vodafone fiókomba de most meg nem tudok onnan kilépni. Ez a hibaüzenet jön, ha a Kilépésre kattintok
{"reason":"Failed to identify session by session_id query parameter or by session_id cookie.","error_description":"The provided id token (or access token) or session state are invalid or were issued to another client.","error":"invalid_grant_and_session"}[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
boborján2
aktív tag
válasz Jenne #129782 üzenetére
Sütik ,előzmények , sallangok törlése és valszeg máris elfelejti ,hogy be voltál lépve. Gondolom valami süti beragadt és az kavar be.
Ezért javasolták az inkognitó módot ,mert ha ott nyitsz egy új lapot nincsenek tárolt sütik.
Ha így működik ,akkor a süti törlés (normál módban) megoldja.[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
LouiS22
veterán
válasz Jenne #130132 üzenetére
hétvége van
Ha a számlakivonatodon (netbankban) azt látod, hogy az összeget levonták (neked most zárolás lesz, hiszen hétvége van és banki szünnap), akkor rendben vagy. A befizetés napja a mérvadó, nem az, hogy a Voda mikor dolgozta fel (ez jópár nap lesz).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Jenne
senior tag
válasz Jenne #130132 üzenetére
Még annyit a voda hétvégi nemlétező ügyfélszolgálatához, hogy például a bankomnál a hét minden napján (szombat- vasárnap is beleértve) reggel 8 és este 8 között van telefonos elérhető ügyfélszolgálat. Ez bank, ami munkanapokon 8-16 óra között van nyitva, a voda meg egy elektronikus hírközlő szerv heti 7 napban működve. Régebben amíg volt UPC akkor annak még volt hétvégén is elérhető ügyfélszolgálata.
Napokba tudtam meg egy érdekeset, hogy ez a voda telefonos ügyfélszolgálat nem is Magyarországon van, hanem tőlünk délkeletre a szomszéd országban..A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
-zaki-
tag
válasz Jenne #130605 üzenetére
Tapasztalataim szerint nincs: Budafok ezen a részen másfél hónap óta minden nap amikor ~30°C felett van a hőmérséklet időnként szakadozik/megszakad az internet és a TV adás, bejelentem, gondolom ránéznek a környező modemekre is és abból látják, hogy központi hiba van, vmit csinálnak és egy ideig megint jó..
(modemen látszik, hogy leesnek a jelszintek, logban Lost MDD Timeout, SYNC Timing Synchronization failure van ilyenkor)
Szomorú, hogy mindig be kell jelenteni, nem tudják tartósan megcsinálni. 10 éve vagyok itt előfizető, az UPC-s időkben semmi gond nem volt, valószínűleg a jó szakik elmentek az átvételkor -
NoOne1976
őstag
válasz Jenne #133883 üzenetére
Erre még nem kaptak jó szöveget. Nálam is itt akadtak el korábban, mikor kedvesen végighallgattam, beszéltem vele, majd mondtam, hogy egy dolog nem világos és segítsen már megértenem, hogy ez miért jó nekem. Na, itt jött a lefagyás. Annyit bírt kinyögni, hogy így garantált a szolgáltatásom. Gyanítom, hogy sokan nem látják ezt át, és gond nélkül a többséget rá tudják dumálni a hűségre.
-
kezo0
addikt
válasz Jenne #133883 üzenetére
Nem is tudom, hányszor leírtuk már ebben a topikban, hogy amikor ők hívnak fel téged, akkor NEM a „Vodától” hívnak, hanem legfeljebb a „Voda nevében” hív valaki. És ez a valaki többnyire nem a Vodafone alkalmazottja, hanem egy külsős üzletkötő, aki szerződésben áll a Vodával, és jutalékért értékesíti a Voda szolgáltatásait. Na, ő sosem fog neked jó ajánlatot adni.
Ha jó ajánlatot akarsz kapni, vagy legalábbis jobbat, mint amit ezek a külsős üzletkötők kínálnak neked, akkor neked kell a Vodafone-t megkeresned, telefonon, vagy akár személyesen!
Én pl. személyesen szoktam bemenni egy kirendeltségükre, és mindig azzal nyitok, hogy „szeretnék hűséget hosszabbítani – ha kapok egy kicsit jobb ajánlatot a jelenleginél”. És általában kapok.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
aktív tag
-
ates2
senior tag
válasz Jenne #134943 üzenetére
Nekem is 10949 Ft-ert akarták adni az amúgy eddig 8800 Ft-os havidíjat (amire a hűség még élt elvileg 05. közepéig) ,ami emelés előtt 7500 Ft volt....Felröhögtem, majd beszéltem üzletkötővel és mondtam neki, hogy mindent elhiszek de azért van vége... 2 hónap alatt 3450-ft emelés az 40+% emelés indokolatlan...
Majd ütötte vágta a gépet és lett egy 8949 Ft amire áment mondtam.De nálad érdekes... hogy fognak adni kedvezőbbet ha minden csomagjukat jóval drágábban adják jelenleg
[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz Jenne #134943 üzenetére
De miért kellene vele foglalkozni?
Nekem is lejárt a szerződésem 2 éve, a csomagom ki van maxolva (+az HBO), az üzletkötők már nem is próbálkoznak, 2022-ben volt 6200, 23-ban 7020, most 7500 forint.
Nekem ez az ár tökéletes, ha a Vodafone megtarja akkor ezen az áron az idők végezetéig mehet. (Jövőre meg, Kormányunk szerint 6% lesz az infláció, vagyis 8000 forintra számolhatok. ) -
cocka
veterán
válasz Jenne #134943 üzenetére
Ezen héten már másodszor hívtak, (20 perccel ezelőtt) hogy van ez az ajánlatuk és milyen jól járnék vele...
Idegesítenek a hívások? Voda honlapjára belépve a Beállításokban a Nyilatkozatoknál le lehet tiltani. Semmilyen ökörséghez nem járulsz hozzá és kész.
És akkor a kutya nem fog keresni! Lassan 3 éve járt le a hűség, kutya nem keresett azóta, de nem is hiányzik, hogy keressenek. Mert az örök tanulság mindig az, hogy ha nem te kezdeményezed, hogy téged keressenek, csak úgy megkeresnek (bárki, akár telefonon, akár személyesen), az soha nem jelent jót. SOHA! (vagy legalábbis borzasztó ritkán)
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ASUS notebook topic
- Politika
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Posta, csomagküldés
- N€T0X|N: Starlink előtt és után
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest