- iPhone topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#53932800
törölt tag
válasz pilóta #70619 üzenetére
Tudjátok ,hogy mi a durva? Az ,hogy 3-unk a családból sem hallotta? Se Én se Anyám se Testvérem....Aminek kb 0% esélye van...Pedig belvárosban élünk és ki volt nyitva az összes ablak... Valami nagyon furcsa ebben az esetben
Hopsz, nem válasz akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #72581 üzenetére
Egy Tipoval nehezebb emberkedni, mint a Mercivel, ergo a lassabb, szabálykövető haladásra több esélyed van vele. Ha Te Tipoval jársz, és kölcsönkapsz egy Mercit, azzal simán ronggyá törheted a fél utcát, mert próbálgattad, és nem sikerült.. Ilyesmire többször volt már példa, ellenben Tipo-s sztorit még nem hallottam.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #72583 üzenetére
LEhet, hogy volt ilyen, de a biztosító nem egyedi eset alapján állapítja meg egy célcsoport éves díját.
A biztosító bizonyos közösségeket képez egyes autós (és persze minden más vonalon is) csoportokból. Ennek a 200 éve használt felosztó- kirovó rendszernek az a lényege, hogy ki tudják számolni előre, bizonyos tulajdonságok szerint azonos csoportokba tartozó emberek egy adott időszak alatt mennyi pénzt fizetnek be, és abból mennyi pénzt kell majd kifizetni a károkra.A biztosító emberei szerint a Tiposok valamiért kisebb kockázattal járnak, mint a 100X drágább, 20X erősebb autóval közlekedő Mercisek, amennyiben történt is ilyen Tipo-s eset, és éves szinten pl 4 Tipos okozott balesetet, ezzel a biztosítónak 2M Ft kárkifizetést okozva, addig lehet, hogy 8 Mercis csinált 5M Ft kárt, tehát a merciseknek többet kell befizetniük. (nyilván nem az autógyártó, hanem a lőerő- évjárat, az üzembentartó lakhelye lesz döntő, de a Tipo- Merci példa pont jó)
Na pont ezért van az, hogy a drágább, erősebb autó általában többet fizet.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz pilóta #72581 üzenetére
Tehát egy garantáltan balesetmentes friss jogosítványra olcsóbb a biztosítás, mint egy 20 éves, a 20. évben balestezett jogsira?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz pilóta #72589 üzenetére
Persze, a baleset a sofőr hibája, de az eredője lehet pl műszaki eredetű is. Pl a virslire kopott nyári gumi télen. Persze, a sofőr a hülye, hogy ilyen kocsi volánja mögé ül, de például cégató esetén egy alkalmazott nemigen pattoghat ilyesmin.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz pilóta #72593 üzenetére
Akkor közelítsük meg másik oldalról: az autó tulajdonosán tudják leverni a kárt, elvégre ő biztosan egy vagyonos ember: autót birtokol és tart fenn.
Januárban a cégnél az én seggem alá is nyári gumival szerelt autót akartak adni egy hannoveri utazáshoz, kértem, hogy cseréljék le, meg is tették. De nem mindenhol ennyire nyitottak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #72595 üzenetére
Ez a dolog dőlne is, ha a Te álláspontod szerinti dolog lenne bevezetve.
Akkor ugye a tulajdonoson miért kellene bármit leverni, ha az autót kölcsönadta akárkinek? Akkor nem ő volt a károkozó, hanem valaki más, van bizti, de mi alapján képzik a csoportot?
Ha a jogsira szól a biztosítás, és valaki csak évi 400km-t vezet, mert jogsija van, de autója nincs, és pl évente 2x mennek el a rokonokhoz, és akkor pont ő vezet, az évi 400 km mellé nem társul baleset, de tapasztalat sem, viszont az évek telnek. Milyen módon lehetne tudni, hogy mennyit vezet? Sehogy... Cserébe az autónak ott vannak a paraméterei, a paraméterek alapján a megalkotott csoport meg valamekkora bevételt, és valamekkora kiadást fog produkálni. Akkor most mégiscsak az a jó, ha az autóra van a bizti kötve, nem?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz pilóta #72602 üzenetére
De milyen kárt akarsz leverni? Pont ezért kell a biztosítás, hogy ne a tulajdonoson kelljen leverni, hanem a biztosító fizet.
Miért is merül fel a tulajdonos? Nem a tulajdonosra szól a biztosítás, hanem az autóra...
Ha jogsira szól a biztosítás, tehát nincs tulajdonolt autó, akkor az évi 400 km-t vezető is lépked felfelé, miközben se gyakorlata, se autója, nincs meg a felosztó- kirovó rendszerben az a csoport, ahova be lehet rakni, mert nincsenek infók a tényleges helyzetről.
4 autóm van, 4 autóra fizetek kötelezőt, miközben az asszony is vezetheti a másikat, a havernak is kölcsönadhatom, lehet alkalmazottam, akinek hozni vinni kell valamit, és így tovább. De ha jogsira fizetnék, mi alapján döntenék el, hogy tudok-e vezetni? 96 óra mentem nagyon sok km-t, nem volt balesetem. Ismerek olyat, aki 20 éve kapott jogosítványt, és azóta 10 ezret ment. Egy kategória lennénk? Nem hiszem, és a kutya itt van elásva.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Polemius
aktív tag
válasz pilóta #72602 üzenetére
Akinek van jogosítványa, de egyáltalán nem vezet, azzal mennyi kötelező biztosítást fizettetnél?
Sok embernek van jogsija, és akár évekig nem vezet semmit. Mindenki tudna mutatni olyat a rokonságban, ismerősök közt, aki megszerezte a jogsit, de azóta sem vezetett (akár 10-20-30 éve).
És megkülönböztetnéd-e azokat, akiknek csak egy kategóriára van engedélye, és akiknek többre? Melyik fizetne többet?
Mi van akkor, ha valaki úgy okoz balesetet járművel, hogy nincs jogsija, így biztosítása sem? -
Rick4
félisten
válasz pilóta #72640 üzenetére
Aztán ez vagy egy közepes minőségű hamisítvány, vagy még annál is rosszabb. Egy eladótól szabad csak megvenni ezt a fajtát, ott garantáltan az eredetit kapod.
Doggy dog: Én még most visszamondanám a helyedben egy e-mailben.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
-
-
Lacielvtárs
nagyúr
-
csoszogi
tag
válasz pilóta #73726 üzenetére
No ezzel vitatkoznék. Igen tényleg vannak olyan tényezők, amik rásegítenek a rák kilakulására, de az ismerőseim között pont több volt az olyan aki úgy kapott rákot, hogy pont nem a kockázatos csoportba tartozott. Tüdőrák: nem dohányzott és a családja sem. Májrák ketten, nem ittak. Vagy nézzük a gyerekkori rákokat.. Másrészt meg nem tudhatod az életed során mikor volt olyan pont ami elindított egy folyamatot aminek az eredménye csak több tíz év múlva látható lásd: azbeszt okozta hatások. Például a mostani szmogos helyzet: lehet csak 20 év múlva lesz bajod pedig te mindig kocogtál két órát még a legnagyobb szmogban is. Nagyban függ az egyéni érzékenységtől, bármire (környezeti tényezők, gyógyszer, ragasztó, festék, étel, adalékanyag, dezodor stb.), illetve ezek kombinációja, hogy a végén 10-20 év múlva mi jön elő.
Másrészt viszont igaz, a magyarok különösen tehetségesek az önpusztításban, szinte az összes statisztikát vezetjük legyen szó alkohol-dohányzás-elhízás-kevés mozgás-nehéz étel-daganatos betegség...Én gyűlölöm a TV-ben lévő alkohol népszerűsítő szarokat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz pilóta #73726 üzenetére
Nem törvényszerű azért ez a rák...
2 nagyszülőm, egy dédapám halt meg rákban, a 3. nagyszülőm felakasztotta magát, mert nem akart a párja nélkül tovább élni, a 4. nagyszülőmet 88 éves korában temették el, józanul sosem láttam, erősen dohányzott, fél lábbal azért az aktív életmód is távol állt tőle, de a szalonna ment reggelire, mégis végelgyengülésben, álmában hunyt el.
A rákhoz valóban sok köze van azoknak, amiket leírtál, de ez inkább korunk problémája, így a rákbetegség is inkább a korra jellemző dolog.
csoszogi: nem iszom alkoholt, nem dohányzom egész egyszerűen azért, mert nem kívánom egy szemernyit sem. Felőlem mehetnek ezek a reklámok. Aki szenvedélybeteg akar lenni, az úgyis megtalálja a módját, legyen az akár alkohol, cigi, drog, kártya, vagy a sebesség...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Agyasima
senior tag
válasz pilóta #73811 üzenetére
Én kihasználtam a dolgot, nem mentem kocsival sehova, tömegközlekedtem. Ha más is így tenne / tett volna / tehetném még most is, akkor, ha nem is sokkal, de lehetne csökkenteni a 170%-ot. És talán ez kevéssé utópisztikus, mint megoldani azt, hogy a mindent-eltüzelők valami környezetbarátabb dologgal tüzeljenek. Még ha ez is lenne a jobb megoldás. Bár egyesen szerint ilyenkor pont a nagyköbcentis-benzines autóknak kellene járni a várost, azoknak a légszűrőjén fennakad a szálló por - ez van a határérték felett -, miközben a kipufogójukon por igazán nem jön ki. Csak minden más, ami viszont még a határértéken belül van.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
martonx
veterán
válasz pilóta #74015 üzenetére
Már nem árulom. Értelmesen, mármint a visszaforgatott kmórás csalók miatt, csak olyan 4-500K-ért lehetne eladni (hiába vagyok első tulaj, hiába nincs széthajtva, hiába van ténylegesen kevés km benne), annyiért meg akkor már inkább széthajtjuk családon belül pár év alatt
Mivel az autónak soha semmi baja nem volt az elmúlt 15 év alatt, így reális esély van arra, hogy még 5-10 évig viszonylag gond nélkül hajthatjukÉn kérek elnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen