- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
Ha ragaszkodsz a gyári 16"-os tárcsához akkor nem igazán. Volt ősszel egy akció, én akkor vettem olyan 9500 környékén némi alku árán a szalonból egy szettet, mondjuk az sem épp olcsó, de akkor nem számított a pénz, így nem néztem szét a neten.
Más!
Írtam régebben hogy ropog a műszerfal, immár ez a múlté. Szervízben meggyógyították, azóta néma csönd az utastérben.
Az ablak sem zörren meg mostanság, kesztyűtartó eddig is csendben volt. Prémium érzet. -
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #35251 üzenetére
Megyek én...
Bosszantó hogy ilyen piszlicsáré apróságokra nem figyelnek oda, simán kiküszöbölhetők lennének összeszereléskor gyakorlatilag nulla költséggel.
De ha ez volt a legnagyobb gond az autóval akkor marad, aztán majd az 5 év gari letelte előtt újragondolom hogy mi legyen. -
yaneez
csendes tag
Arra valakinek van ötlete hogy a nyári bogárhullák nyomait hogyan lehetne teljesen eltávolítani a fényszóróról? Sajna még mindig látszanak, pedig jópár samponos mosáson átesett már az autó. Bogároldó sprayt nem használtam még, érdemes?
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz bigdigit #35622 üzenetére
Fog az alakulni, mint ahogy írták a többiek is. 10e km felett vagyok már, gyakorlatilag ujjbeggyel lehet váltani. A kettes kissé karcos hidegben, de ettől függetlenül egy rossz szavam sincs a váltóra.
Hatótáv: az első teletank után még elég érdekesen számol, de a 2. után már rendben lesz a dolog és olyan ~700km körül vagy kevéssel afölötti hatótávval számolhatsz. Az enyém ugyan S-Cross, de szerintem nagy eltérések nem lehetnek.
A hangrendszer ebben is eléggé átlagos , nekem épp határeset. Elvagyok vele, nincsenek komoly elvárásaim, csak szóljon valahogy, de nem tartom kizártnak hogy idővel kidobom belőle a gyári vackokat.
-
yaneez
csendes tag
válasz SirKero #36741 üzenetére
Nyugodtan vedd meg, majd 8 éven át töltöttem a Szakáltól vett 0-20-as Eneos olajat a régi SX4-be. Tökéletesen tette a dolgát.
Mondjuk náluk mindig drágább volt egy kevéssel mint egyéb helyeken és a neten, de nem különösebben érdekelt. Ők a hivtatalos forgalmazók, úgyhogy elvileg sz@rt nem árulnak.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Motion_Blur #37132 üzenetére
Vagy a facelift 1.5, 112 lóval. Nekem az volt jó pár évig. Megbízható konstrukciók, ha megkapja a kötelezőket a világból kimegy.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz tboldi #37762 üzenetére
Én is így gondolom .
Egyébként vannak már 100e körül vagy afölött futott példányok és nem nagyon lehet hallani, olvasni róla hogy volna bármi gond is velük.
Szerintem ez egy igencsak jól sikerült blokk (1.4T), én imádom. Fogyasztásban és dinamikában is agyonveri a régi 112 lovas SX4-emet, amit szintén szerettem.
Megkapja a szükséges törődést, jó benzint és olajat időben. Így 20e km fölött egy rossz szavam nem lehet rá.
És semmi pénzért nem ülnék vissza szívó benzinesbe.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Dióhéjban:
Elindulás előtt járatod picit (kb 0.5 perc) hogy legyen megfelelő kenés, az első 8-10 kilométert ajánlott kímélő üzemmódban megtenni amíg az olaj el nem éri a megfelelő hőmérsékletet, onnantól tiporhatod neki.
Nagyobb igénybevétel után (autópálya) célszerű a motort járatni 1-2 percet léállítás előtt hogy a turbó visszahűljön.
Kapjon időben megfelelő minőségű olajat, erre kényes, illetve ha jobbféle benzint tankolsz bele, az sem árt.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz szabonagyur #37852 üzenetére
Abszolút megbízható konstrukció, én a 2009.10. havi SX4-em hagytam a kereskedőnél, ami szintén már a faceliftes 120 LE motorral volt szerelve 1.650-ért, ami 3km híján futott 100e-t, mikor S-Crossra váltottam. Nem sokat napozott az udvaron, hamar elvitték... (ők 1.850-ért hirdették)
Probléma soha nem volt vele, megkapta a kötelezőket + költség 1 új nyári gumi szett és fékbetét csere.
Ennél a típusnál (is) esetleg az ABS kocka zavarhat be mint hibajelenség, ha nincs időben cserélve a fékolaj, nyelestengely csapágy hiba erre a konstrukcióra nem jellemző. -
yaneez
csendes tag
-
yaneez
csendes tag
válasz tboldi #38153 üzenetére
Nos, nézegettem anno én is az árakat, nem vagyok a saját zsebem ellensége, de minimális lett volna a különbség a szalon és a magam által össze legózott szett + szállítási költség díja (gumi+TPMS+felni) között, így maradt a kényelem.
Manapság sem kapod meg igazán olcsóbban a csomagot. Felni + Tpms ára azóta sem igazán változott. Noname gumival spórolhatsz esetleg egy keveset, de ha már új autóra van pénz, akkor a gumin nem spórolunk ugye -
yaneez
csendes tag
válasz Vesztor87 #38639 üzenetére
Közel 8 évig hajtottam egy faceliftes 1.5 GLX 112 lovas-t. Gyakorlatilag soha nem ment 7 l fölé a fogyasztása, pedig szeretek dinamikusan közlekedni. Azt hozzá kell tennem hogy sok országút mellett vidéki nagyvárosban volt használva, ritkán dugóban.
Volt példa 9l fölötti fogyasztásra is, nagy hidegben rövid távon, ovi-iskola járatban. De akkor bármelyik típus zabál. -
yaneez
csendes tag
válasz Vesztor87 #38641 üzenetére
Aki megvette (gyorsan elvitték) garantáltan jól járt vele, mindig odafigyelek az aktuális autóm műszaki állapotára és mindig megkapja azt ami jár neki.
Viszont a csomagtartó mérete valóban problémás lehet egy család esetében, heti bevásárlásra rendben van, de ha nyaralásra indulsz, komoly kompromisszumokra van szükség, akkor már kevés lehet a 270l.
Többek között ezért is került eladásra, bár nagyon kedveltem mert egy elnyűhetelen konstrukció.
Lett helyette a jóval tágasabb új S-Cross amiben minden számításom megtaláltam. -
yaneez
csendes tag
Fogyasztásra reagálva, nálam a két véglet: (bár az enyém 1.4T S-Cross) 5.0 - 8.5l
Ha ráérsz, 90-et betartva országúton simán tartható az 5l, ha pályázol és sietsz (nagyon ) akkor az utóbbi a reális. Átlagban nálam olyan 6.0-6.5 a valós, vidéki nagyvárosban, viszonylag kevés dugóval, dinamikusan közlekedve.
Extrém esetben, nagy hidegben, vagy csak rövid távokon a fogyasztás nagyobb is lehet...de ezzel újat gondolom nem mondtam.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Ha valaki még olvasta, látta volna: Így ölöd meg a motorodat.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Bestspiler7 #39604 üzenetére
Ha már új autó, akkor egyértelműen 1.4T. Nagyon jó és agyonüthetetlen az 1.6-os motor, de a turbós egy teljesen más világ, pozitív értelemben.
Szeretni fogod és az életben nem akarsz többé visszaülni szívó benzinesbe. (tapasztalat) -
yaneez
csendes tag
válasz myckie2 #41501 üzenetére
Abszolút nem kötelező, mégcsak nem is ajánlott... Én a helyedben letudnám azt a 200 km-t oda-vissza (éves szinten nevetséges tétel, meg amúgy is) ha normális szervíz van a közelben. A többszörösét megtakarítod annak amivel esetleg lehúzni próbálnak ott ahol most próbálkoztál.
Felém vidéken, elég jól pörög az a márkaszervíz ahová járok , megkéred az időpontod, szivélyesen fogadnak, kávéval kínálnak, nem akarnak a halálba szívatni és még csak sugallni sem próbálják hogy cserétessek bármit vagy vegyek olyan szolgáltatást amire semmi szükség nincs. Sőt a 15e szervíznél még ajándékcsomagot is kaptam. Ilyen is van... -
yaneez
csendes tag
válasz SyMbioTe #42058 üzenetére
Ha új az autód akkor vélhetőleg a legújabb szoftver van rajta, én ilyen hibáról nem hallottam még, pedig már lassan 2 éve használom a vasat. Irány a szervíz ott majd gatyába rázzák az autód, hiszen garanciális. (gondolom a felhaználói kézikönyvet átnyálaztad)
[ Szerkesztve ]
-
-
yaneez
csendes tag
Kis segítséget kérnék...előrendeltem egy S-Cross GLX-et. A nagy dilemma a panorámatető. A család hölgy tagjai ragaszkodnak hozzá. Nekem is tetszene, de magam mögé beülve már a fejtér gyakorlatilag elfogy, nincs elég hely a 184 centimnek. Igaz, a lányok elférnének bőven. Viszont, és ez lenne az igazi kérdés hogy ezek az üvegtetők vajon mit bírnak ki egy komolyabb viharban, jégesőben. Mostanság ugye nyáron erre elég jó esély van, sajna... Kiváncsi lennék a tapasztalatokra.
-
yaneez
csendes tag
Nyilván qrva drága , de casco úgyanúgy lesz mint az eddigi összes autómon, de a csajok most hajthatalanok, ők egyenes nyakkal tudnak feszíteni hátul, flancolni akarnak.. Viszont tényleg érdekelne mit bírhat ki egy ilyen tető...
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz burgatshow #56392 üzenetére
Elgondolkodtató amit írsz, lehet el kellene engednem. Olvasva a tapasztalataidat több a hátrány mint az előny. Átgondoljuk...
Urak, köszönöm a válaszokat! -
yaneez
csendes tag
válasz Graphics #56414 üzenetére
Próbáltam. Nekem 2017.07. havi 140 lovas S Cross van jelenleg. Nagyon nehéz az alatt az 1-2 km próbaút alatt konzekvens véleményt alkotni, főleg úgy hogy a határokat ugye nem nagyon feszegetheted, mert valszeg igen csúnyán néznének rád. Én nem igazán vettem észre nagy különbséget a két modell között. Talán mintha az új picit jobban tolna 2000-es fordulat fölött. De igazából olyan 50-100 km után lehetne objektívabb véleményt mondani. Amúgy szerintem rendben van így elsőre, nem volt hiányérzetem.
-
yaneez
csendes tag
válasz Cunaja #57247 üzenetére
Én vélhetőleg már nem leszek ilyen szerencsés, igaz nekem csak előszerződésem van decembertől új S Cross-ra. Úgyhogy vagy benyelem a várható áremelést, amit olyan 100-150e Ft-ra taksált az értékesítő pár napja amikor vittem 5 éves szervízre az autóm, vagy nem. De látva a tendenciákat, inkább elfogadom. Az új hibrid nekem nagyon nem kell, illetve ha így haladunk tovább, akkor valószínűleg ez volt az utolsó Suzuki amire beruházok.
Egyébként nekem azt mondták hogy áprilisig semmire se számítsak, utána indul a buli, már ami a manuális váltósokat illeti. 60+ előrendelésük volt aznapig GL+-ra és 3 GLX-re. Nekem az utóbbi kell, hogy miért az legyen az én perverzióm. Sorrend van, minél hamarabb előrendelsz annál hamarabb juthatsz autóhoz. Illetve a magasabb felszereltség előnyt élvez.
Esetemben ha rá tudnak csapni arra a konfigra amit rendeltem, de a szín nem egyezik és finnyás vagyok és passzolom, akkor buktam a dolgot. Megyek a sor végére. Mondjuk GLX-nél ez elég rövid.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Ma délelőtt hívtak a kereskedésből. Közölték az áremelés tényét ill. megkérdezték hogy ennek tudatában továbbra is él-e még a megrendelésem... Elvileg áprilisban kerülhet gyártásra az autó. Ha minden jól megy, nemsokára szerződünk...
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz mefistofeles #57942 üzenetére
Forgalomba helyezéssel, metál felárral, panoráma tetővel... annyi. Még szerencse hogy a 2017.07. havi 1.4T jó árban eladható ill beszámítható. Így is sok, de egyszer élünk, ennyi nekem még belefér. Futottam én is tiszteletköröket, néztem egyéb márkákat, nem feltétlenül ragaszkodtam az scross-hoz, de aztán mérlegeltem, osztottam-szoroztam és maradtam a típusnál.
-
yaneez
csendes tag
válasz dobolan #57947 üzenetére
Mivel nálunk a párom és a lányom ragaszkodtak a panoráma tetőhöz, így csak a GLX jöhetett szóba. (én jól elvoltam és továbbra is el lettem volna nélküle, de egye fene flancoljunk)
Viszont így az áremelést nem tudtam megúszni, mivel a manuális váltós típusokat valamikor a jövő hónaptól kezdik gyártani, eddig az automaták jöttek javarészt le a sorról. -
yaneez
csendes tag
Gyengébbnek gyengébb papíron, de nem lassabb...próbáltam. 2017-es 1.4T szolgál alattam jelenleg, próbavezettem decemberben az új S-Cross lágy hybrides verziót. Nyilván nem tapostam ki a lelkét, mert csúnyán néztek volna rám. De a nyomaték nagyobbnak tűnt picivel érzetre és egyáltalán nem gyorsult rosszabbul. Amit lespóroltak és hiányozni fog az a fényre sötétedő visszapillantó tükör. Nem értem hogy legalább a GLX-be ezt miért nem lehetett belepakolni. Viszont az 1.5 hybrid a turbó után még ha 2 litert is fogyasztana, akkor sem kellene...főleg ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz dReFiX #58130 üzenetére
Dinamikus vörös, de nem ragaszkodom hozzá. Feketét vagy fehéret nem szeretnék...tudom felejtsem el azt a luxust hogy válogassak. Amúgy eredetileg is május volt belengetve, az április csak feltételes módban került szóba.
szabonagyur
Kérdeztem az áremelés előtt, nem volt, ill. egy szállítmányt vártak, de abba nem fértem bele. Most viszont már túl van az ára azon a határon amit meghúztam magamnak. Ki tudnám fizetni, de nem akarom...Nem akarok minden! áron új autót. Nagyon jól szuperál a mostani is. De ha összejön örülök, ha nem, akkor így jártam...
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz szabonagyur #58136 üzenetére
Szeretnék venni,, de mint írtam nem minden áron. GLX-hez ragaszkodom, tudom sokak szerint nem éri meg a felárat és nem is nyújt annyival többet, de ez az én becsípődésem. Ha SOS kellene autó, nyilván hajlandó lennék kompromisszumokra, de nem ez a helyzet.
Aztán lehet azért maradok majd le az új vasról, mert ilyen "makacs" vagyok, meglátjuk..[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Vannak még csodák, beszéltem a kereskedéssel, visszaigazolták a rendelésem. Ünnepek után gyártják az S Cross GLX-em. Panoráma tetőt kispórolják, azt nem kapok hozzá... van egy kis hiányérzetem, de mondjuk eddig is megvoltam nélküle.
-
yaneez
csendes tag
-
yaneez
csendes tag
Autó legyártva, minőség ellenőrzésen átment. Holnap szerződünk.
-
yaneez
csendes tag
válasz bigdigit #58511 üzenetére
Ilyen gyorsan? Én úgy kalkuláltam hogy olyan 2-3 hét múlva talán átvehetem. Szállítás, ügyintézés stb.. de ha hamarabb kell menni akkor sem esem kétségbe.
Gratula neked!Kiváncsi leszek mennyiért számolják be a 2017/7 GL+ -t. Hahun elég durva árak vannak. Holnap az is kiderül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen