- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a MechWarrior 5: Clans
gp Az óriásrobotok kedvelőinek egészen az őszi időszakig kell várniuk a sorozat új részére.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
válasz bigdigit #58513 üzenetére
Kp lesz.
Nagy csodát nyilván nem várok. Rendeléskor volt róla szó, akkor azt mondta az értékesítő hogy átlagban olyan 200e-rel szoktak ők kevesebbet adni az aktuális piaci ártól, az állapot függvényében. Anno az SX4-et is jól számolták be. Holnap okosabb leszek.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Kiváncsiságból rákérdeztem ma a szalonban hogy mennyire népszerű az új full hybrid Vitara....egy darabot sem adtak el belőle...
-
yaneez
csendes tag
Érdekelne az új S Cross tulajok véleménye a vezetéstámogató rendszerekről. (táblafelismerő, sávtartó, vészfék asszistens stb) Nekem sok minden új lesz a 2017-es gép után. Nyilván olvastam teszteket, néztem videókat. De eléggé megoszlanak a vélemények, volt aki szerint jól működnek, mások szerint meg nem igazán kifinomultak ezek a rendszerek. Aki napi szinten használja az autóját az nyilván objektívebben meg tudja ítélni mennyire hasznosak ezek. Mik a tapasztalatok?
Jövő hét elején már élesben tesztelem az extrákat. -
yaneez
csendes tag
Egy rossz szavam sem lehet, pedig eleinte a casco-t igencsak sokalltam az új vasra. Gyakorlatilag duplája a mostani S Crossnak, ~92e (112e önrész), a KGFB az rendben van 17450 pénz (B10)
(Generali)[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Kolondrum #58933 üzenetére
Furi lesz holnaptól kímélő üzemmódban autózni egy ideig és "küzdeni" a friss karcos manuális váltóval. Megmutatom majd neki a Bükköt azért hogy legyen változatos fordulatszám meg sűrűn kelljen kapcsolgatni...
Meg mi is kirándulunk és eszünk egy jót valahol.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Kolondrum #58937 üzenetére
Kell is, nehogy ellustuljon, de azért módjával. Elvileg ezeket már nem kell bejáratni, de meghálálja ha nem tolod ki a szemét egyből. Nem hiába írja a manual azt amit.
eami
Nos ugye Lillafüred adja magát, ott van több étterem is (rákereshetsz), talán a Tókert nekem a legszimpatikusabb. Onnan rálátsz a tóra + sok zöld és kóborolhattok a Palota szálló környékén is, ugye ott a vízesés, barlang, meg kisvasút stb és a kaja is rendben van. Ha szeretitek a halat kicsit feljebb ott van a pisztráng telep. Frissen fogják ki és sütik a halat, isteni. Nagy kedvenc még Bánkúton a Fehér Sas Panzió, ott mindig jókat ettünk. Az út egy részét is felújították már, de még mindig vannak rázós részek. A titkos favorit az a Jávorkúti Étterem és Panzió. Nagyon olcsó és amíg oda eljutsz az nagyon hangulatos. Bár az út minősége az hagy némi kívánnivalót maga után.
És akkor ott van még Szilvásvárad...
Nem feltétlenűl kell barangolnod a zöldben egyik helyen sem ha nem szeretnél. Autót lerakod a parkolóban és beülsz kajálni.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Ha már AA...
Tegnap szembesültem a ténnyel, hogy vezeték nélkül nem képes wifin keresztül kapcsolódni az androidos telefonom a fejegységhez.
Apple Car Play persze megy...
Eddig úgy tudtam mindkettő futtatható így, hát nem. Apróság, de bosszantó, lehet nélküle élni, de hát na... Nem értem a logikát, ha az egyik működik akkor a másik miért nem, holott képes lenne rá? Nagyon remélem hogy lesz majd frissítés ami megoldja majd ezt a helyzetet.Amúgy nagyon szerethető az autó, barátkozom a számomra sok új extrával. Sebváltó még elég karcos, de majd bekopik. Az összes többi is ilyen volt újkorában. Futómű egy picit komfortosabb érzetet ad az előzőhöz képest. Fogyasztás meg lazán bevihető 6l alá már most is. Igaz egyelőre kímélő üzemmódban autózom vele.
-
yaneez
csendes tag
-
-
yaneez
csendes tag
válasz Kolondrum #59409 üzenetére
Meglepődtem milyen fogyit produkál nekem az új (manuális) S Cross egyelőre kímélő üzemmódban. [kép] Bőven elég 2500-ig pörgetni , 3000-et csak pályán forgott most hétvégén egy rövid szakaszon. Amúgy 70% város, viszonylag kevés dugó, SS folyamatos ON, nagyon tetszik ahogy teszi a dolgát. Eszemben sincs kikapcsolni . A régi 1.4T kicsit agilisabbnak tűnt ilyen terhelés mellett anno, de majd hétfőn megy 1000-es átvizsgálásra és utána egy kicsit kivallatom majd hogy mire is képes. Egyelőre nem bánom hogy váltottam, bár a régit is nagyon szerettem.
-
yaneez
csendes tag
válasz Kolondrum #59423 üzenetére
Mire én addig a forgalmi helyzetig eljutok hogy egyáltalán legyen esélye a motort lekapcsolni az elektronikának, addig a vízhőfok már rég középen van. Szóval... Ez a mostani SS az előzőhöz képest szerintem szenzációsan jól működik. Imádom.
A régit szinte állandóan kikapcsoltam, ezt nem.
Nem semmiért van csak egy "minimál" hagyományos akksi a motortérben. A "vicc hybrid" nagyon jól teszi a dolgát.
Amúgy meg ott a 3+7 év gari, miért aggódsz?[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
-
yaneez
csendes tag
Nem igazán tudok betelni az új S Cross fogyasztásával egyelőre. 2. teletank, abból olyan 220 km-t autóztam ki. Város és környéke, sebesség határok betartva, dugó minimális, aggresszív gyorsítások nélkül , de nem vagyok mozgó forgalmi akadály. Tény hogy a "régi" 1.4T-vel esélyem nem volt ilyen fogyira, bár az agilisabb volt, de valamit valamiért. Nyilván ezeket az adatokat a későbbiekben feljebb fogom tornászni, de most örülök nekik.
[kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Egyébként...(és az enyém manuális 2wd) [link]
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz dethroner #59578 üzenetére
Az első teletank után 5.4 jött ki, miután számoltam, a fedcomp 5.3-at mutatott. Tehát nagyon pontos, elsőre legalábbis.
Javarészt városban közlekedem, tehát száguldozni nem igazán tudok, viszont fel sem tartok senkit, az engem is roppant mód bosszant ha előttem töketlenkednek.Kuter
Egyelőre nem szúrom neki, nyilván sok mindentől függ a fogyi. De ott az 59574-es hsz-ben a középső kép (fogyasztási előzmények) az magáért beszél, ezzel nem igazán lehet vitatkozni. És még egyszer, az enyém manuál 2wd. -
yaneez
csendes tag
Egy kicsit más... 30+ éve vezettem eddig baleset nélkül, de egy kamikaze őz úgy gondolta megszakítja ezt a remek sorozatot. Országúton, ahol már milliószor jártam sikerült egyet telibe kapnom a kukoricás takarásából. Gyakorlatilag megijedni sem volt időm.
A 3 hónapos vasat viszont szépen hazavágta. Kb olyan 1.5 millára becsülik eddig a kárt megbontás nélkül. A szervíz és a biztosító (Casco van természetesen) úgy néz ki dűlőre jutott egymással és talán végre történik is valami. Elvileg lesz alkatrész is ehhez a típushoz a szervíz szerint, de nyugtával a napot...
Reménykedem.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
yaneez
csendes tag
válasz szabonagyur #61973 üzenetére
Kinn igen.
-
yaneez
csendes tag
Ha még emlékeztek rá, koccoltam egy őzzel jó pár hete [link] , nem is erről szeretnék nyitni egy újabb polémiát... végre van autóm ez a lényeg! Nem volt kevés idő mire visszakaptam... megvolt az oka, nincs is ezzel gondom. Viszont kiváncsi lennék arra ki mennyit tippel, hogy mennyi lett a valós kár. Anno megbecsültékt a bontás előtt, nos ez nem igazán fedte a valóságot...
-
yaneez
csendes tag
Nálam a sebváltó kezdett el vacakoni a mai nap. Eddig is előfordult igen ritkán a réginél és mostani új Crossnál is hogy időnként nem vette a 3.-at. A mai 70 km-es etapon viszont vagy 10-15 alkalommal nem tudtam elváltani, csak akkor ha duplán kuplungoltam. Roppant idegesítő és balesetveszélyes is. Az elsőt pont előzés megkezdésekor produkálta... szerencse hogy volt bőven hely. Mindegy hogy magasabb a fordulat vagy csak araszolok a városban.
Egyszer próbáltam pakolni a többi fokozatot is, nem vette csak 2-be ment vissza.
Valaki esetleg tapasztalt hasonlót? Ha továbbra is ez lesz a műsor, akkor megy szervízbe. -
yaneez
csendes tag
válasz Gyöször #62897 üzenetére
Új korában mindegyik suzuki váltó eléggé karcos. Már a 4.-et nyűvöm van tapasztalat. Pár ezer km, aztán ok. Ezzel is így voltam. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor akadt az új az eltelt 6000+ kilométer alatt, szép simán dolgozott... Aztán tegnap előtt megmakacsolta magát mint egy hisztis p*csa és szarakodott folyamatosan. Mondjuk azóta megint kutya baja, teszi a dolgát. Nem értem mindenesetre...
Ha ismét előjön, akkor lehet benevezek egy olajcserére...hátha.Pozitívum az elődökhöz képest hogy ebben semmi sem recseg-ropog, zizeg, nyüszög. Síri csend van az utastérben. (eddig)
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Qtya123 #64271 üzenetére
BUÉK mindenkinek!
Az előző S Crossban nem volt ilyen, az enyém is ordenáré mód ropogott, zörgött, amíg hasonló mód ki nem béleltem szivaccsal. Ez az ex tulaj műve.
Az újban már van gyárilag, végre kiküszöbölték ezt a blamát.
8 hónapja használom, eddig teljes a csend az utastérben.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz szabonagyur #64283 üzenetére
Semmiből.
Ez csak amolyan idióta legenda vagy babona.
Pénteken készült autó eszerint jó nem lehet, mert a melós lélekben már mindenhol van csak nem a sor mellett..
[link] [link][ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz AMD Power #64497 üzenetére
Hogy örültem mikor 2017-ben 1.650-ért a márkakereskedés beszámolta a 8. éves sx4 scross GLX-et 99997 km-el. 1.8-ért ment el végül és 4.6-ért ültem át az új GL+ S Crossba, amit 5 évesen ~73e km-el 5 milláért vettek vissza!
Aztután jött az új GLX amit májusban ~7.900 vettem át, már egy áremelés után, azóta meg...[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Mondjuk ezzel a hátsóval (S-Cross) jobban ki lennék békülve mint a mostanival. [link]
Sőt... még talán az eleje is dögösebb. Szeretem az autóm, de na...eddig hol rejtegették ezt a tervezőt?[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz szabonagyur #66124 üzenetére
Elvileg olyan 3-5e környékére lövik majd be a szervíz szerint az éves díjat, rákérdeztem mikor vittem a 15k szervízre a GLX-et. Pontos összeg egyelőre nem ismert.
Volt róla utalás anno hogy lehet majd frissíteni online otthonról a fejegység ill a térkép szoftvert is (GLX) de hogy ebből lesz-e valami arról egyelőre semmit nem tudni.
Ha nem lesz semmi extra funkció miután fizetőssé válik én nem biztos hogy ragaszkodni fogok hozzá. Bár volt rá példa hogy az app segítségével találtam meg az autót amikor nagyon elcsatangoltunk egy idegen városban
A gyári térkép szofver mindenesetre ingyenesen frissíthető a szervízben, ritkán használom ugyan de azért jó dolog hogy nem kell évente új kártyát vennem azért hogy naprakész legyen. (mint a régi GLX-ben)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen