- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Sziasztok!
Favoritom közel 6 hónap állás után érdekes hibát produkál.
Helyzetjelző világításon minden megfelelően működik, viszont ha a tompított fel van kapcsolva, a műszerfalon halványan világít a reflektor visszajelzője is, a bal első lámpa tökéletesen világít, a jobb első, viszont nagyon sárgásan, és gyengén.
Reflektorra kapcsolva szintén bal oldalon minden megfelelő, jobb oldalon megint gyenge és sárgás, a visszajelző esetén egyszerre világít a tompított és a reflektor is.
Szerintem egy relé van megszorulva, de ha ismeritek esetleg a hibát, annak nagyon örülnék.
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18458 üzenetére
Az alsó, köszönöm.
Ebben én cseréltem az izzókat, nem sárga eredetileg.
-
peti_s
addikt
Üdv. Emberek!
2 hét állástól úgy tűnt, hogy magától megjavult a világításproblémám, majd egyet indexeltem, és újra rossz.
Mindenesetre csináltam fényképeket a hibajelenségről.
Szerintem relé lesz, mert amikor megjavult kattant egyet, a másik elképzelésem az indexkapcsoló...
Jövő héten veszek új biztosítéktáblát reléstül, majd kiderül.
A két külső kép úgy néz ki, hogy a felső csak városi, a második ahol felemás, ott a tompított is világít. De mint látszik, a városi lekapcsolódik, és a műszerfal visszajelző szerint a tompított és a reflektor is egyszerre próbál égni.
Köszi mindent,
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18475 üzenetére
Ez alapján a relé és a lámpa között valahol?
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18478 üzenetére
Köszi, jó lenne, ha a biztosítékoknál lenne a probléma.
Most majd a két ünnep között nekiállok, köszönöm a útmutatást.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18480 üzenetére
Próbálok optimista maradni.
Köszi még1x, majd jelentkezem a fejleményekről.
-
peti_s
addikt
Boldog Karácsonyt Fiatalok!
Kiszedtem a jobb első lámpa tompított biztosítékát, most a jobb első városin világít, a bal első meg tompítotton, de mivel a városiba erősebb izzót tettem, kívülről nem látszik a különbség.
Átmenetileg jobb, mint ahogy először volt.
Köszönöm a segítségeket, majd ma nekiállok komolyabban, ha eláll az eső.
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
Halihó Emberek!
A lámpánál lévő csatlakozó volt eloxidálódva, alapos tisztítás után újra hibátlanul működik!
Köszönöm a segítségeket!
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
Halihó Mindenki!
Egy újabb "projekt" Felicia 1.3 MPI lett készen, megkapta a friss műszakit.
Az előző tulaj kicserélte a gyertyát 5 kOhm-osra, de 1 kOhmos való bele a gyári specifikációk miatt.
Mivel újak a gyertyák, NGK márkájúak, és a motor szépen jár velük, csak akkor cserélném ki 1 kOhmosra, ha gondot okozhat.
Felétek mizu?
Köszi,
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz FeniX- #18518 üzenetére
Fog jönni.
Üdv. Emberek!
A télire használt 1.3 MPI Feliciámat elkezdtem újra üzembe hozni.
100-as benzinnel volt használva egész télen tavaly, úgy is raktam el, közel teli tankkal.
Viszont, a motortérben indítás után benzinszagot érzek, folyást sehol sem látok.
Van valami ötletetek merre keressem a szivárgást?
Köszönöm előre is,
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18520 üzenetére
Köszönöm.
-
peti_s
addikt
Halihó!
Vettem egy újabb projektautót. A generátor 1500-as fordulatszám felett sajnos 15-16V-ot is lead. Elég lehet feszültségszabályzót cserélni, vagy más is hibás lehet?
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18524 üzenetére
Köszönöm!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
peti_s
addikt
Helló Mindenki!
Favorit / Felicia tanulságokkal zárom az óévet.
Favorithoz nagyon sok minden már nincs, spájzoljatok alkatrészekkel.
Meglepve tapasztaltam, hogy bizony sok Feliciába (eddig az összesbe amihez közöm volt) nem belevaló gyertyát tettek.
Miután megkapta a belevalót, máris sokkal jobban viselkedett.
A másik rossz élményeket okozó valami, a lamda szonda.
Ismerősöm ismerőse, aki egy elkokszolódott lamda szonda miatt bontatta el az autóját, mivel elege volt abból, hogy hidegen rángat, fulladozik....Apróságok, de nagyon meg tudják határozni a vezetési élményt.
Boldog, meghibásodás és balesetmentes új évet Fiatalok, és köszönöm a segítségeket!
(A generátor túlfeszt megoldotta az új feszültségszabályzó.)üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18528 üzenetére
A Favorit pár szempontból egy átgondoltabb autó mint a Felicia. Pl. az utastér levegőztetője, szellőztetése sokkal jobban van megoldva, a váltó fokozatok kiosztása is sokkal vezetés-barátabb, a Felicia viszont tágasabb belül, és kapott pár olyan extrát, ami a Favoritban is jól jönne. Valahogy a kettő keveréke lenne az igazi.
Reméljük, az idei év is jól fog telni.
üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz Kisbatyu75 #18544 üzenetére
Hali!
Én szilikonolajjal szoktam kenni, így be sem fagy. Viszont, sokat számít, hogy eredeti vagy másolt kulccsal használod, illetve a másolat minősége is meghatározó.
üdv.
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18547 üzenetére
Én is hasonlóan voltam ezzel, amikor olvastam.
-
peti_s
addikt
válasz Kisbatyu75 #18550 üzenetére
Hali!
Nekem amikor alacsony fordulaton világított, a főtengely csapágyak voltak elkopva.
Üdv.
-
peti_s
addikt
Viszont nekem is van kérdésem.
Maga a lamdaszonda működése is érdekelne, de elmondom a szituációt. A kipufogó leömlő (Y cső) elrohadt, eltörött, ezért cserélni kellett.
Bontottat kaptam, lamdaszondával együtt. Viszont láttam, hogy elég kormos az egész, adtam mégis egy esélyt neki.
Üzemmelegen eme Bosch lamdaszonda tökéletesen működik, viszont amíg hideg a motor sajnos dadog, rángat. A fűtőszál ép, dupája az ellenállása mint lennie kéne, de nincs szakadás.
Mindenképpen cserélni fogom, de érdekelne, hogy vajon mi lehet a háttérben a probléma forrása.
Üdv. Peti
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18554 üzenetére
Köszönöm a logikus választ!
-
peti_s
addikt
Halihó!
A FILTRON OP629-es olajszűrő a Mann-Filterhez képest milyen?
Van valakinek tapasztalata vele? Úgy tudom a Filtron is a Mann csoporthoz tartozik.
Köszi,
Üdv. Peti
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #18575 üzenetére
Én is így vagyok vele, 13 éve csak Mann-t használok, de az épp aktuálisan hozzám került Felicia Filtron olajszűrővel rendelkezik, és az is jónak tűnik.
Mit jelent Nálad a középső méret? Én a W712/43-t használom többnyire.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen