- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Üdv!
Ki lehet cserélni az olajszűrőt úgy, hogy ne kelljen leengedni az olajat? Pl. egy dombon? 1 hónapja nem volt beindítva az autó, megkapná az általatok ajánlott szépséges Mann filtert. -
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #3633 üzenetére
Mi az egész indexkart kicseréltük egy újra, egyik irányból sem kapcsolt le a mienk akkor már. Hozzáteszem, hogy mindig egy élmény a Favorittal indexelni, fogalmam sincs róla, h végig kell-e tartanom, reflektorral kisütöm-e a szembejövő szemét, bentmarad, v esetleg pont úgy működik ahogy kéne neki...
-
peti_s
addikt
Hát, a mi autónk 93-s GLX, úgyhogy szerintem nem lehet gond a biztosítéktáblával. Az az index visszahúzó pöcök, amit megemlítettél az index karban van benne, vagy külön? Mert, van h lekapcsol nekem is, de pl. körforgalomból kifele menet, azzal van gond, h nem akar bent maradni.
-
peti_s
addikt
Boldogságban, egészségben, sikerben gazdag új esztendőt kívánok!
-
peti_s
addikt
válasz Retro DJ #3878 üzenetére
SZÉP!!!!!! Nekem nagyon tetszik, főleg h ilyen kevesett futott. Fékfolyadékot, és fékcsöveket szerintem ellenőrizd azért, az a biztos. Sok boldog km-t kívánok vele, és sztem próbálj egy fordulatszámmérőt azért belevadászni. Összességben tényleg nagyon szép, habár nem tudom mennyiért vetted, nem hiszem h rossz vásárt csináltál volna. Jah, és mégvmi, ne járj úgy, ahogy a kedves Mágus kolléga barátai, ha jól emlékszem ennyi km volt abban a Favoritban is, gyári gumik, hozták haza, defekt, és így lettek pótalkatrészei a kedves barátunknak. Te ne járj így.
-
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #3885 üzenetére
2-sben 3500-s fordulatszámon azért fel szokott menni. De valóban, egyenesben ha nem akar az ember előzgetni nem rossz, de amint van egy kis emelkedő, már elszáll a teljesítmény. De, érdekes, h a Favorit nagyon megérzi azt h mennyien ülnek benne. Tehát ha ketten vagyunk benne, nagyságrendekkel jobban megy, mintha négyen. Egyébként sztem full szerethető autó, csak karambolozni ne kelljen vele soha... Most viszont lenne egy kérdésem is, miért van az, h 2 éve sokkal halkalbb volt magasabb fordulatszámon az autó? Teljesen elfogadható volt a hangja 3500-n is, most viszont már egy éve lassan 2500 felett hangos. Volt azóta olajcsere 2x is, Mann szűrő is bent van, kipufogó meg van hegesztve, nem tudok mire gondolni.
-
peti_s
addikt
Nem hiszem, kb 6000-8000 km-el korábban lett cserélve. Szimplán a motorhang hangosabb, és biztos h nem a kipufogó felől jön. Felvehetem a hangját 1x, de csak az hallatszik h u.olyan a hangja mint volt, csak hangosabb. Légszűrő, gyújtáselosztó, gyújtókábelek, gyertyák, olaj, olajszűrő, újak, v közel újak.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Kiegyeznék azzal, h ilyen teljesítménye, és hangja legyen a Favoritnak... A fordulatszámmérő valóban ronda, azt a rusnya órát kéne kihajítani a fenébe. Az alap az 1,3-s, ne hagyd h megzavarjon az a francia autód
Ám, volt szerencsém egy 2 éves Fabia-t vezetni ma, 1,2-s hátul a HTP mind3 betűje fekete volt, úgyhogy gondolom a 60 lóerős változat. Először arra számítottam, h ez még a Favoritnál is lomhább lesz, hiszen mennyivel nehezebb, és csak alig erősebb. De, egész szépen ment, mondjuk, gondolom az 5-s rövidebb áttétele is segítette.
-
-
peti_s
addikt
Csak ámulok és bámulok h milyen szép. Minden elismerésem! Mennyi idő volt összehozni? No, meg nem volt nehéz így szétszedni, majd összerakni? A lökhárítókat is lefújtad vmivel, h ilyen szép legyen a színük? Ha igen, megmondanád mivel? Mert nekünk az első az bizony fakó, és foltos.
-
peti_s
addikt
Nem repedezett, lyukacsos. Olyan mint az öreg műanyagablak ami sokat volt napon. Nem szép sima lesz, hanem rideg, kemény, és picit lyukacsos.
(#4031) Mágus, valószínű én is ezt fogom csinálni. Vagy, csiszolás + a cipőpaszta. Már ráfért ez az autóra, ha kész lesz, mutatok fotót. Köszi a segítségeteket!
-
peti_s
addikt
Itt csak -10 körül van. Most mentek el itt a belvárosban az úton szánkóval!! Úteltakarításnak nyoma sincs. Vajon -20 °C-ban mennyivel lassabban melegszik be az autó? No, és milyen lesz akkor az olaj? No, meg még1 kérdés, amikor kiszedtem a régi olajszűrőt, volt benne olaj. A Mann-ban az olajvisszafolyást gátló membrán v minek hívják miatt még több marad bent?
-
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #4492 üzenetére
Nem tudom hogy tud odafagyni, nekünk -15 °C-ban sem sikerült neki.
Mi is kézifékkel szoktunk parkolni, ha lejtőn állunk meg, akkor szoktuk csak a váltót használni. Meg, egyszer amikor vontatva volt az autó, és megálltunk pihenni, mivel hallottam, hogy ha felforrósodtak a fékek, akkor ha megállunk hűteni, bizony váltóval kell rögzíteni az autót. Az új autóknál is így van, hogy inkább kézifék mint váltó?
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Én aztán soha. Az indokot nem írom le, mert 2 hétig bannolnak innen érte.
Mágus, még régebben elküldted a Favorit katalizátorának a részletes leírását, de az igazat megvallva azóta nem mentünk többet 250 km-nél vele, és nem került még sor a szétszedésére. Viszont láttam itt a topicban, hogy egy kicsit az autó megtúráztatása is kipucolhatja a karburátort. Meddig hajthatom, mennyi ideig, és hogyan? 3500 felett nagyon ritkán szokott lenni az autó.[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Tehát egy vasúti átjáról után, amin kb. 30-al megyek át, minden sebességfokozatban 4000-ig kiforgatom, akkor elképzelhető javulás? Ám, meg lesz már valamikor a karburátor szétszerelés is, ha jobb idő lesz. Most egyébként téli álmot alszik az autó.
Az "Alt Gr"+"j" kombó sem ad hosszú " í "-t? -
peti_s
addikt
Én is szívesen megcsinálok egy oldalt, ha a tartalmát biztosítjátok.
Mágus, nagyon szép a Favoritod, hol lehet ilyet venni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen