- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
De mondjuk én értelmét sem nagyon látom. Ha látod h magasabb az alapjárat mint a szokványos, akkor tudod h megy a szivató.
-
peti_s
addikt
Üdv!
Olvasgatom a régi Autóvásárlók kézikönyvét, és azt írják a 120l-hez hogy ólommentes benzin nem használható. Ez most komoly? -
peti_s
addikt
Halihó!
Mi lehet annak az oka, hogy a kilóméterszámlálók nem működnek? A kilóméteróra hibátlanul mutatja a sebességet, csak a számlálók nem mennek. -
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #2491 üzenetére
Antenna az utastérben módszernek működnie kell, max kicsit gyengébb lesz a jel. De, ráköthetsz mindjárt egy antennaerősítőt is, mennek azok 12V-ról is, és akk mindjárt tökéletes lesz a dolog. Mert tudom hogy a fém elvileg árnyékol, de nekem is gond nélkül szólt eddig hordozható rádió az autóban. Próbáld ki h egy sima drótot kötsz az autórádió antenna bemenetére.
-
peti_s
addikt
Nem hiszem h problémát okozna, 15-20 éves rádiók is a mai napig hibátlanul mennek így. Azért gondolom hogy nem okoz problémát, mert mivel ez az FM antennája, nincs visszavezetés, nem úgy mint a hangfalkimenetnél, ott a kettő pólus ellenállását mérjük, ez viszont 1 pólusú. Magyarul a rádió számára szerintem édesmind1, max. a jelerősség fog változni.
-
peti_s
addikt
Itthon a hifim számára csinálnom kellett egy FM antennát. Vörösréz kábelből csináltam, meg egy antennahosszabbító csatlakozójából. A kábelnek kimértem h mennyi legyen az ellenállása, nem volt vmi nehéz, a hossztól függött ( 80 Ohm körül van, mert kicsi a keresztmetszete ) és a lényeg h jobb, mint a másik hifimhez adott gyári. Persze, hogy ha egy sima drótot tennénk minden mérés nélkül egy autórádióba biztosan nem volna olyan jó. De, kipróbálni igen.
Atuska75, nekünk minden előjel nélkül egyszer leesett az anyósülés ablaktekerője. Azon a hosszabb úton hozzá sem nyúltunk, aztán egyszer csak mégis lepottyant. Persze, simán vissza lehetett csavarozni, teljesen kilazul a csavar.
-
peti_s
addikt
válasz Steelheart2 #2528 üzenetére
A Favoritban gyújtásjeladó gond okozott hasonló problémát.
-
peti_s
addikt
válasz Steelheart2 #2530 üzenetére
A gyújtáskapcsoló alatt lévő képződmény az.
-
peti_s
addikt
Halihó!
Több kérdésem is lenne. Az egyik, évekig 80 °C-s termosztát volt a Favoritban, az ki lett cserélve tavaly 88°C-ra. A 88-sal jobban melegszik az autó, mindig felmegy a műszeren legalább a féléig, gyakran még egy kicsit feljebb is, finom használat mellett. A 80-al csak a bejelölt kis csíkig ment, soha nem volt szükség a ventilátor automatikus bekapcsolására sem. Melyik legyen akkor benne? Második kérdés: haj szerű tömítés jön a kipufogóból egy ideje, ez honnan jöhet? Köszi előre is, és további baleset és hibamentes autózást! -
peti_s
addikt
válasz Marczi80 #2546 üzenetére
Nekem az lett furcsa, hogy van egy bevágás a hőmérsékletet mutató kijelzőn. Tavaly, v 2 éve, vagy 5 éve mindig úgy volt, hogy azt a bevágást elérte nagyon hamar, utána viszont ha nem nyári nagy forróság volt, és nem a balatoni forgalomban kellett gyorsítani, megállni, gyorsítani, akkor nem ment feljebb a hőmérséklet. A 88 °C-al pedig az alaphőmérséklet van kb. a felénél, illetve ha hosszabb úton is megyünk, akkor is a 3/4-hez közeledik. Lehet hogy nem a termosztát miatt van, de nem tetszik ez így nekem. Nem akarok belegondolni mi lenne hogy ha több km-en keresztül dombnak felfele kéne menni.
-
peti_s
addikt
Köszönöm a választ, akkor belekerül szépen egy 80 °C-s, amíg nyár van akkor biztos jó lesz, ha pedig jön a tél, és valóban túl van hűtve a motor, télre visszatesszük a 88 °C-t. Köszi még egyszer, megnyugtattál.
Mellesleg, hogyan lehet ellenőrizni hogy a hengerfejtömítés hogyan szuperál. Mert nálunk is többször kellett már cserélni, és úgy vettem észre, hogy ha rángatott egy kicsit az autó alapjáraton, az ezt jelentette. Mert hengerfejtömítés csere után szépen járt újra.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
A kocsi inkább túlzottan is meg van vigyázva. A hengerfej állapota nem tudom milyen lehet, mert az idióta előző tulaj a 120-s Skodákba való hűtővizet tette bele, pedig ez már alu hengerfejes, nem acél. Apám anno 2001-ben szerencsére egyből észrevette, és le lett cserélve az egész rendszerben lévő hűtőfolyadék, de nem lehet tudni h mennyit volt bent.
Mágus2, 87000 km van az autóban kb.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Olajcsere letudva, holnap még kap egy esélyt a 88 °C-s termosztát, 160 km kerül az autóba.
-
peti_s
addikt
Kedves Barátaim!
Az olajcsere által hűlt a hűtővíz, nem is keveset. Úgy tűnik jó lesz ez a 88 °C-s is, mert 2*80 km alatt semmi melegedéssel járó gond nem volt. -
peti_s
addikt
Tudod, fogyasztói társadalom, ezzel tudják mutatni, hogy ez már milyen modern autó, nem kell kézi szivató... Nagyon ajánlom ezt a filmet ha még nem láttátok. Érdemes végignézni!
-
peti_s
addikt
válasz Darkmind #2665 üzenetére
Lehetőleg MPI-s motorost nézd, a központi injektoros elavultabb. A kevesebb km pedig nem baj. A fordulatszámláló sem hátrány ha van, viszont azt ha nincs utólag is be lehet tenni. A küszöböknél u.úgy rohad a nem gondozott Felicia is mint a Favorit. Nekem az igazat megvallva formailag az újabb Favorit jobban tetszik mint a Felicia, de, az injektor, és az esetleges szervokormány miatt a Felicia a jobb választás. Másfelől, úgy tudom egy csomó alkatrész a két autó között csereszabatos.
-
peti_s
addikt
Jobb hátsó ajtó vagy újra lett már fényezve, vagy cserélve lett, és tele van az autó kisebb-nagyobb sérülésekkel, ezek csupán esztétikai hibák, amik minden autóval előfordulnak idővel sajnos. Városban használt, garázst nem látott autó. Ezeket összevetve nekem tetszik, GLX felszereltség, itt nálunk ez ritka. Egy szervokormányt hiányolok, amúgy jónak tűnik.
-
peti_s
addikt
válasz Darkmind #2673 üzenetére
1. semmiképp se, fapados, központi injektoros, első üléshuzat cserélve, olyan 300000 km lehet benne... A kormány is teljesen fényes. A 2. MPI-s, más a motor "teteje" egyébként a kettő között, az egyikre rá van írva h MPI, a másikra nincs semmi írva. De a 2. is rengeteg helyen járt már. A 3. viszonylag elfogadhatónak tűnik, de azért elgondolkoznék h fizessek-e 1,5x-s árat érte.
-
peti_s
addikt
válasz Darkmind #2674 üzenetére
Ezt a Formant én is néztem, Sopronban először egy magánszemély hirdette, utána került a kereskedésbe. Nem látok kivetni valót rajta, nem mai technika, kevés km, szép állapot. A zöld Favorit is sok helyen járhatott, de ahogy látom ennek a "szép" állapotnak, meg is kérik rendesen az árát. Az utso Favorit valóban nagyon szép, már régebb óta hirdetik, megbízhatóság tekintetében nem is lenne bajod vele. De, rosszabb a környezetvédelmi besorolása mint egy Feliciának, és többet is fogyaszt egy picit, úgy tudom majdnem 1 literrel 100-on.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- JavaScript topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Docker konténerizálás
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- LEGO klub
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen