- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
ph A SanDisk Extreme Pro sorozatba érkező modell már az SDUC specifikációknak is megfelel.
-
Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
gp Mielőtt elindul a korai kiadás a szerencsésebbek kipróbálhatják a folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
Alapvetően gyűlölöm, ha hülyének néznek, sőt, ahogy egyre közelebb kerülök a negyvenhez korban már egyre inkább. A történetem a következő:
Vettem egy S4-est. Eddig sokan vannak így ezzel. Egyik nap letettem a gyári indukciós töltőre a telefont – ami a hálószobánkban van az éjjeliszekrényen - , majd kb. negyven perc múlva gondoltam kihozom a nappali kanapéjára, hogy ha csörög jobban halljam. Levéve a telefont a töltőről észrevettem, hogy tűz forró lett a telefon. Na nem vörösen izzott, de azért a kezemnek elég kellemetlen érzés volt. Kb 50-60 °C lehetett.
Ledobtam kb 20-25 centiméterről a kanapéra a telefont. Majd kb. 10-15 perc múlva hallom, E-mailem jött. Akarnám megnézni, de a kijelző nem kapcsol be. Csak fel-felvillan. Nocsak. Lefagyott… Kivettem az akksit, visszatettem, de ugyanez. Na ez beszart… Semmi gond, házhoz rendelem a szervizfutárt ilyenkor van előnye a magyar garinak. Meg is rendeltem.
Igen ám, de nem hagyott nyugodni, hogy mi a fene baja lett a készüléknek. Elkezdtem hát nézegetni, és próbálgatni. Többször kivettem-betettem az akksit… Ekkor vettem észre, hogy a kijelző bal felső sarkában egy hajszálrepedés fut végig. Nem lehetett látni, csak bizonyos szögből. Egyszerűen éretlenül álltam a dolog előtt, hiszen hajszál pontosan tudtam, hogy a készüléket nem ejtettem le, nem ültem rá semmi külsérelmi nyom nincs a készüléken. Egyszerűen úgy tűnt, hogy a kijelző belül magától elrepedt.
Nosza elkezdtem rákeresni Google-al, és hát külföldön nem kevés ezzel kapcsolatos fórum témát találtam, nagyon sokan írják le ugyanezt, hogy zéró sérülés mellett egyszer csak elreped belül a kijelző. Változatosan kezeli a Samsung és a szolgáltatói szervizek az ügyet, valahol garanciában javítják valahol nem.
Másnap felhívott a szerviz futár koordinátora, hogy egyeztessen velem időpontot. Elmondtam neki a történetet, és Ő is első körben hitetlenül hallgatta, hogy ilyen megtörtént. Szerinte a kijelző csakis valamilyen külső behatás miatt törhet el, és 90%, hogy nem garanciális ügy lesz, de kijön a szervíztechnikus és majd elbírálja. Azzal a nyugodt tudattal vártam ma a szervizest, hogy a telefonon nincs külsérelmi nyom, és tudom, hogy nem én okoztam a törést.
Ma ki is jött a szervizes… Rögtön azzal kezdte, hogy Ő itt kint helyszínen nem bírálhat el semmilyen töréses ügyet. Csak ha beviszi a központba. Fasza. Hétfőn indulnánk Horvátországba 1 hétre telefon nélkül maradok. Mennyi lenne a csere? 52 000. Rendben, akkor cserélje ki.
Megérte. Miközben végignéztem hogyan kell szétszerelni egy S4-et, egyre inkább ment fel bennem a pumpa. Ugyanis ha attól a gyári szétszerelési technikától, melynek része, hogy egy gitárpengető szerű szarral szétfeszegetik a kijelző keretét, csavargatják, majd szétpattintják nem törik el a kijelző, akkor nem igazán tudok olyan hétköznapi felhasználás mellett felmerülő, külső sérülést nem okozó fizikai behatást elképzelni, ami csak úgy elrepesztené a belső kijelzőt, ahogy az enyémnél elrepedt.
Mondom neki, hogy ugye tud adni jegyzőkönyvet, hogy nem garanciális a probléma, mert ezek után mindenképpen szeretném a kiszerelt kijelzőt beküldeni a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Nem, Ő csak egy számlát tud adni. Remek, akkor hogyan kaphatok jegyzőkönyvet? Ha beviszi a központi szervizbe. Remek. Hétfő délelőttre megszülethet a döntés? Igen.
Szóval most várok, hogy a Telemax mit mond:
1. Garanciális, és akkor örülönk.
2. Nem garanciális, és akkor fizetek de utána perelek.Azzal a nyugodt tudattal indítottam ezt a témát, mert tudom, hogy amiket leírtam az mind igaz. Tudom, hogy a kijelzőm ok nélkül repedt el. Nem tudom, hogy van-e még valaki aki járt így, és jelen van ezen a fórumon, de ha igen, akkor kérem írja meg ide is, és privátba is, mert közösen több esélyünk van fellépni a Samsung ellen. Szerintem ugyanis biztos, hogy valamilyen köze van a telefon melegedésének a kijelző töréséhez, vagy pedig valami konstrukciós/gyártási problémáról van szó.
Írjátok meg Ti is, ha így jártatok, és lépjünk fel közösen... Aztán ha egyedül maradok... Akkor így jártam.
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
nggabi
nagyúr
válasz WinstonWolf #1 üzenetére
amikor feszítik le a króm keretet akkor a kijelző nem feszül, hanem a keret csavarodik.
magától nem reped el. sokan nem is veszik észre h a zsebükben meghajlik a teló, sőt olyan törések is vannak amik nem is látszanak.
persze ettől még eltörhet "magától"... sok sikert kívánok az ügyhöz.
"szenyor dzsíííí"
-
tothl
addikt
válasz WinstonWolf #1 üzenetére
Nekem a kijelző körüli kereten van egy apró nyomódás. Alig látható, de mégis, egyik napról a másikra.
Nem volt leejtve, térdnadrág térdzsebében volt, bicajoztam is így. max. a zsebbel érhettem hozzá valamihez, ami azért normál használatnak minősül. Még a króm sem jött le róla. Nem tudom hogy lehet ennyire piszlicsáré tejfölös doboz minőségből készíteni egy ilyen drága eszköz keretét és mire számíthatok, ha netán véletlenül TÉNYLEG odakoccantom valamihez, vagy netán leejtem.
Tényleg tele a net hasonló tapasztalatokkal.Bosszantó mert amúgy a készülék hibátlan, öröm használni és ezektől eltekintve csúcs.
[ Szerkesztve ]
-
WinstonWolf
senior tag
Nggabi: Hát én nem tudom, de mivel a króm keret egyben van a kijelzővel kicsit szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy a keret "feszegetésével" a kijelző nulla feszítést kap.
Tothl: Hát ha csak ennyitől megsérül a telfon kerete, akkor érdekelne, hogy egy teljesen sérülésmentes készülék ugyan tudott akkorát kapni a Samsung szerint, hogy belül elrepedjen az Amoled panel...
Meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
nggabi
nagyúr
válasz WinstonWolf #4 üzenetére
csak a vékony rész van egyben, a vastagot kell lefejteni róla. az egy műanyag f0s, simán le lehet pattintani pengetővel.
"szenyor dzsíííí"
-
tothl
addikt
Én spec pont a vékony részről beszélek. Ahogy nézegettem a turorialokat, ez egy komplett keret, műanyag váz amire rá van ragasztva a komplett kijelző. Tehát maga ez sem egy merev valami ráadásul külön csak melegítéssel cserélhető. ezért lehet sérülékeny a kijelző mert maga a készülék bár nem recseg tök minőségi érzetet kelt, de abszolút semmi merevség nincs benne a gorilla glass ad tartást az egésznek.
De ne legyen igazam és legyen ez a legtartósabb telefonom. Hangsúlyozom, minden más hibátlan.
[ Szerkesztve ]
-
-
proly01
őstag
Most olvastam az Xda s forumot a 65. oldalon járok!
Hát ez nagyyyyon durva
konkrétan olyan a telefon mint a hímes tojás....jó persze sokan írják hogy leejtik meg ilyesmi és van olyan is aki írja hogy azt hitte tuti rommá tört és semmi baja.
De akkor is.Azért az durva hogy éjjel felkelek wc re beteszem a zsebembe és lépek 15 öt majd leteszem az asztalra és reggel arra ébredek hogy be van törve belül.
Meg amit te is írsz hogy rádobod a kanapéra és betörik belül csak azért mert meleg a telefon.
Hát basszus; én személy szerint utálom a tokokat.úgy vagyok vele,hogy ha van egy szép esztétikus vékony telefonod mi francért csúnyítanád el egy kb 2 centivel vastagabb tokkal.
Olyan tokokat meg formákat látok itt a fórumon is olyan tokokat rendelnek hogy eszméletlen...akkor minek S4 jó lenne egy nokia 5110 es is mert ha azt a tokot ráteszi kb úgy néz ki a telefonja.Nem hiszem el,hogy ránéz és azt mondja hűű ez így rendben van tök jól néz ki.
De úgy nézem ezt más nélkül nem igen lehet elképzelni.
Én mindig szinte első zsebben hordom farmerban az S2-t és sokszor előfordul,hogy pl csak egy hülye példát említsek leülök a wc re és miközben ülök le a zsebemből kiesik a telefon a köre....hát ha ettől betörik a kijelző szerintem hülyét is kapnék.
Oké oké hogy szidják az XDA n is hogy 200-2300 dollárért cserélik nekik ki de ott keresnek 2000 dollárt havonta.Itt mg a telefon majd 1,5 havi fizetés és a kijelzőcsere meg majd fél havi....
Erősen gondolkodóba estem ezek után.
Szerintem majd az üzletben össze vissza hajlítgatom a telefont miután 3 szor lefuttattam rajta az antutu-t meg megpróbálom nekiütögetni valaminek.
Vagy marad a készülékbiztosítás havi 2000ért de tök mind 1 ha kb 2-3 hétig nincs telefonod....Pr:)ly....
-
proly01
őstag
Ezt megnézted a telefonodban esetleg:
"Same issue, been using the Samsung Flip case, the phone was in my front pocket for 5 minutes without anything else in the pocket. Pulled out the phone and theres a huge crack running from the top to the bottom of the screen, seems to be underneath the glass as there is no physical damage that can be felt.
Made in: Vietnam
Year: 2013
Month: May
Age: 2 months"Mert itt az XDA-n arra kezdenek asszociálni,hogy a kijelző törött darabok nagyon egy húron pendülnek!
....Pr:)ly....
-
WinstonWolf
senior tag
Szia!
Nem néztem meg bevallom... Ezt elfelejtettem.
A legszebb, hogy indukciós töltős hátlap van/volt a telefonon, ami elvben vastagabb, mint a sima hátlap. Tehát elvben olyan, mintha egy vékony tokban lenne... Arról nem is beszélve, hogy nem hinném, hogy egy 25 centis ledobástól a puha kanapéra Armor tok kellene...
Más.
Én is végigolvastam az XDA-t, többször is. Sokan írják, hogy azért az, hogy a zsebben meghajlik a telefon és elreped a kijelző az durva. Ugyanis a mobilt arra találták ki, hogy az emberek magukkal hordják. Nem azért, hogy vitrinben tartsák.
Kicsit kezd összeállni a kép... Szerintem a Samsung nagyon is tudta, hogy ez a kijelző sokkal gyengébb minőségű mint az elvárható. Ezért sem kerülhetett bele az Active-ba. Ezért került abba mindenki meglepetésére egy TFT-LCD.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
tothl
addikt
válasz WinstonWolf #12 üzenetére
Nem hiszem. A kijelzo sosem merev...az active-ba azert kerulhetett a tft hogy ne szalljanak el az arak a merevebb burkolattol....es ugyanabban a kategoriaban tudjak adni mint az s4et..
-
proly01
őstag
válasz WinstonWolf #12 üzenetére
Szerintem,ha nem változik szeptember 1 től valami horrora az ára a t-mobilnál akkor 99% hogy hétfőn megveszem.
Aztán kötök is rá rögtön ott egy készülékbiztosítást és adok neki rendesen ahogy kiértem az üzletből.Hajlítgatom meg leülök benne jó párszor meg felmelegítem valami játékkal vagy antutuval ahogy csak lehet és aztán megint meghajlítom.
És leírom majd akkor ide a tapasztalatomat,hogy mi a helyzetAztán elméletileg 3 napon belül kötelességük kicserélni illetve ott lesz a készülékbiztosítás is plussz megmondom,hogy kb 20 perce vettem maga szerint mit tudtam vele csinálni, szóval minden irányból védve vagyok.
Érdekes egyébként,hogy nagyon sokan írják az XDA n is,hogy nekik meg semmi baja akármit csinálnak vele.
Írja egy srác is hogy 17 óra repülőút után még kocsit is vezetett végiga zsebében volt és semmi baja.
Más azt mondja,hogy napi szinten a zsebében van 8órát és szintén semmi.
Mások,hogy 2 hónap után repedt meg nekik.Megint mások hogy azonnal.....és az is érdekes,hogy itt a magyar fórumon senki sem mondja egy 2 ember,hogy hasonlóan járt volna mint te.
előre félek ettől,ugyan is amit én veszek az általában szar szokott lenni....Pr:)ly....
-
WinstonWolf
senior tag
-
proly01
őstag
válasz WinstonWolf #15 üzenetére
az komoly!!!!
Jó bár sok akiknél betört a kijelző és vietnam- i a telefon ,de akad jó pár azokból is akiknek tök mások az adatok és mégis betört.Ezért lutri
....Pr:)ly....
-
jooker82
nagyúr
válasz WinstonWolf #1 üzenetére
Én a helyedben megkerültem volna a dolgot.Elvileg az amoledet manuálisan is be lehet égetni Ezt kellett volna tenned és akkor rögtön cserélik.
LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
WinstonWolf
senior tag
Ez egy zseniális gondolat.
Három gond van vele.
1. Nagyon nehéz beégetni egy kijelzőt miután elrepedt és semmit sem hajlandó egy tized másodpercnél tovább megjeelníteni.
2. Nagyon nehéz megmutatni hol égett be a kijelző, ha nem jelenít meg semmit.
3. A fizikailag törött kijelzőnél nem érdekli őket a beégés.WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
tothl
addikt
válasz WinstonWolf #20 üzenetére
Lehet hogy nekem ajanlotta a pottyet serult keret miatt...de hulye leszek a tokeletes kijelzomet bealdozni ilyen hulyesegert
-
jooker82
nagyúr
válasz WinstonWolf #20 üzenetére
pedig végigolvastam az irásod,de mikor irtam már nem ugrott be,hogy a kijelző be se kapcsol,csak a repedésre koncentráltam de igy tényleg gáz,hiába az ingyen futár meg egyebek,ha az ilyet már nem hiszik el.
LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
muratomi1
senior tag
Huha. Akkor asszem nem fogok órákon át játszani rajta és minél előbb el fogom adni. Nem érdekel milyen jó nekem ne törjön be a kijelzo csak úgy spontán. Jó lesz egy note 2 leszarom. Én ezért nem dobok ki havi 3000 ftot vagy 50 rugót. Lehet nem lenne semmi baj vele ee most bennem van a para állatul.
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
Giovanny
őstag
Most ez nagyon gyakori a kijelzős probléma,vagy tényleg csak egyedi esetről van szó? Mivel készülök venni S4 mert nagyon megtetszett,így most már nagyon nem tudom mi legyen...Lesz garanciája meg minden,DE ha nálam is megtörténik akkor ennek már nem fogok örülni annyira mint most.Megfordult a fejembe hogy ha már váltok akkor lehet az bármi,régen nagyon szerettem az almát,volt pár készülékem tőle,aztán lett samu.S2-től Note2-ig.Most az a "problémás" S4 vagy vissza az almához..!?
Zero Defect.No Compromise !
-
-
muratomi1
senior tag
Azt tuti nem. Eladhatatlan fos az összes lg. Mármint jó lenne ha megtartana az árát és olyan minőségű lenne mint egy s2. De hát nem. Csak hogy a témához is kapcsolódjon: nem emlékeztem rá de ki lett cserélve a plexi. Úgyhogy ennek már nem eshet baja. De a matrica tiszta karc pedig sehol nem volt.. Talán egy Légy jég korizott rajta. Még jó hogy az egész előlapon rajta van nem csak a kijelzon.
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
samu496
tag
Elég bosszantó hiba sajna de nem érdekelne ha lenne rá gari ... de am ez eléggé ritka hiba .. a fórumba eddig senki nem írta . De a Samsung így és vagonnyi s4-et fog még eladni azért mert geci jó teló lett és közelít a szIfon ártátásához
Galaxy S4 Life Companion by Samsung
-
samu496
tag
Örömmel hallom nekem nem kéne nekem nem az LG-vel van bajom .. nekem egy telefon nem 26 magos es 2000mp-esnek kell lennie hanem értem kell lennie egy "társnak kell lennie a mindennapokban" és az S4 a sok feature-jével az is és volt még alá egy szép kis marketing is a G2 egy kurva jó teló hardveresen veri az S4-et .kamerába is stabilizátor miatt főleg (sztem.) De az egész telót ott baszták el hogy a másokat járatták le..csak úgy mind az apple fikázza a Droidot.(nekem itt volt a R.I.P G2) Az S4 bemutatóját volt mivel megtölteni ..olyan volt mint egy szinházi előadás és nem arról szólt hogy mitől jobb az S4 csak ennyi ....
az LG legnagyobb hibája az Update ..basznak rá ... lásd O4X HD ..Galaxy S4 Life Companion by Samsung
-
kavics325i
őstag
Miért két év múlva is 50e lesz egy s4 kijelző?
valsze gtopicba meg azé nem olvasok me' nem érdekel az a gusztustalan szar...de gondolom te is így vagy evvel?[ Szerkesztve ]
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
muratomi1
senior tag
Miért kell más márkájú telóval jönni az s4 képernyős topicjaba? Mi köze van hozza?
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
tothl
addikt
Vazeg jooker emlékeim szerint te régen normálisabb voltál..
Nem volt semmi bajom az LG -vel a supporton és a szoftveres bugokon kivul, a 4x nagysagrendekkel jobb volt, mint a 2x, de az sem volt tokeletes. A Samsunggal ilyen teren egyelore abszolut semmi bajom.
A 4x kerete is megnyomodott 1 hetes korara, valamint gyulik a por a kijelzo es a gorilla glass koze, a folyamatos modemes problemakrol nem is beszelve. Megszoktam, mert amugy stabil volt.
Az S4 mas kategoria, nagysagrendekkel stabilabb keszulek mondjuk ujabb is.
Biztos jo a G, de nem hinnem, hogy jobb, mint az S4, mar csak a speckok miatt sem lehetseges.
A G2 biztos jo, de most azert nem fogom ezt eladni..az LG supportja meg eddig valoban botranyosan gyenge volt, ez teny sajnos.
-
jooker82
nagyúr
Én csak ajánlottam egy telefont,mert az itteni telefon hibája miatt páran kételkedtek benne,hogy megvegyék e ezek után . A többiek kezdtek el engem szapulni,nézd már meg légyszives az enyém és az ő hozzászólásukat.
Nem egyból azt kellene csesztetni aki jót akar.de mindegy én itt befejeztem.
köszi[ Szerkesztve ]
LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
jooker82
nagyúr
Azért ha már jópáran érdeklődtünk a telefon mivolta iránt,a tulaj is irhatna pár szót,hogy mi lett a hétfő délelőtt eredménye,vagy van e valami fejlemény.
LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
Giovanny
őstag
-
WinstonWolf
senior tag
Sziasztok.
Bocsánat, már Horvátországban vagyok, és hétfő délelőtt-délután indultunk volt ezer más bajom is, minthogy ideírjam a nyomorom.
Többek között az is, hogy továbbítsam a Samsung panaszkezelési osztályára a Telemax "szakvéleményét" mely szerint "erős fizikai behatás érte a készüléket" és emiatt repedt el belül az Amoled panel. Mivel tudom, hogy erős - de gyengének se mondható - fizikai behatás nem érte a kijelzőt akkor, amikor elrepedt mindenképpen továbbmegyek fogyasztóvédelem felé, illetve ha kell bíróságra. Mert engem ne nézzen egy tetves gyártó se hülyének.
Amúgy meg az S4 Active-om, ami beázott az esőben, és ami miatt megvettem az S4-et, hogy legyen telefonom külföldön lecserélték garanciában. Úgyhogy ebben az ügyben korrektül járt el a Telemax.
Más kérdés, hogy a Samsungról egyre inkább kezd a véleményem a pozitív felől a lesújtó irányba átesni. Beázott S4 Active, magától elrepedő kijelzőjű S4. Mi jön még???
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
kavics325i
őstag
válasz WinstonWolf #57 üzenetére
Sajnos nekem is vannak rossz tapasztalataim a Samsung-al,de attól még megvettem ezt. Viszont a telemax-nál ritka retek bunkók dolgoznak. Igggazi köcsögök
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
WinstonWolf
senior tag
Na kérem szépen.
Először is a Samsung hozzáállása 5*-os, ugyanis méltányosságban javítotják a készüléket. Valóban korrekt hozzáállás. Hozzátették, hogy szerintük még mindig erős behatás érte a készüléket, de azért egy alkalommal kicserélik nekem. Kicsit tanácstalan vagyok, hogy megtartsam-e... Vagy az S4 Active-ot... Nem tudom...
Most viszont kerekedik a történetnek egy másik szála, amit szintén ide fogok írni, ha 100%-os lesz. Ugyanis úgy fest, hogy egy nagyon híres GSM bolt hamisítja a Samsung garancia jegyeket és lehet, hogy az én készülékem is beleesett ebbe a körbe. Ha a Samsung egzaktul leírja mindezt, akkor ide is kiírom majd, mert ezek után lehet semmit se fog érni a magyar nyelvű garanciajegy.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
wamzer33
csendes tag
válasz WinstonWolf #59 üzenetére
Üdv !
Szintén S4 károsult lennék , kb 1 hetes telefonom szilikon tokban és plussz egy bőr tokban , fóliázottan ,zsebből előszedve galamb tojás alakú repedés lett a bal alsó sarokban , ekkor még működött a kijelző és alig látszódott , majd az érintő panel alsó fele kezdte megadni magát , másnap már halványodtak a színek is alul. Kivettem minden kártyát és szervíz , természetesen a szokásos választ kaptam a telemax-tól "erős mechanikai hatás" érte a készüléket. Most ott tartok hogy saját költségen megjavíttatom , vagy hová lehet a Samsunghoz beküldeni a reklamációt ? Köszi előre is !
Üdv : Németh István
-
WinstonWolf
senior tag
Szia!
Először is üdv a klubban
Másodszor:
reklamacio@partner.samsung.com az e-mail cím ahová az alábbi dokumentumokat kell beküldened:Telemax állásfoglalás a hibáról
Számla másolata a készülékről
Garanciajegy másolata a készülékről
Meg egy kedves hangú levél.Azt azonban nekem megsúgta valaki, hogy csak abban az esetben ad a Samsung méltányosságot, ha a kijelző belül van eltörve - ahogy nekem volt - amikor a külső üveg is eltörik az már tuti nem védhető. Nem tudom, hogy neked a külső üveg is eltört-e nem volt egyértelmű a leírásból.
Sajnálom, hogy más is megszívta
Amúgy meg én nem mondanám egyértelműen, hogy a Telemax "kö...ög" Ugyanis belegondolva Ők sem saját kútfőből mondják amit mondanak. Minden bizonnyal a Samsungnak van egy Szervíz policy-je, amibe ez nem fér bele. Ha meg a telemax kicserélné a törött kijelzőt garanciában, akkor a Samsung nem fizetné ki neki. Azt nem igazán várhatjuk el senkitől, hogy a saját zsebéből finanszírozza meg a Samsung esetlegesen gyártási hibás alkatrészeinek cseréjét. Én legalább is nem várom el.
Az S4 Active-om, ami beázott két csepp esőtől szó nélkül cserélte a Telemax. Pedig ott aztán mondhattak volna mindent, az elfelejtett USB dugótól, a mélytengeri búvárkodásig. Mégse tették, kicserélték. Szóval - ha mint a téma indítója kérhetném - Ne fikázzuk a Telemaxot ebben a topikban, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
wamzer33
csendes tag
válasz WinstonWolf #62 üzenetére
szinte 100% hogy belül repedt ,mivel utána még használtam a telót pár óráig ,amít az érintö az alsó részen meg nem adta magát ,de nem rogyott be a használattól ,igaz fólia van rajta és azt nem szedtem le. Köszi az infót ! Akkor most javíttassam saját költségen vagy várjam meg a samsung válaszát?
Üdv : Németh István
-
WinstonWolf
senior tag
Nézd, én nem tudom neked mennyi az ingerküszöböd, mennyit tudsz várni a készülékre. Ha megpróbálod a Samsung reklamációt 2 héttel számolj. Addig nem lesz készüléked. Ha csak belül van eltörve, és van időd, megpróbálnám a helyedben.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
wamzer33
csendes tag
válasz WinstonWolf #64 üzenetére
Nos a samsungék kommunikációja sokkal barátságosabb , elég gyorsan ment ,már kaptam is választ a tőlük, amiben elnézést kértek és hogy felevszik a kapcsolatot a Telemax szervízzel és mielőbb tájékoztatnak az eredményről , valamint hogy biztos találnak megoldást a problémámra. Amint lesz fejlemény írok . Köszi még egyszer !
Üdv : Németh István
-
WinstonWolf
senior tag
Én is ezt az üzenetet kaptam... 2 hete
Más.
Mint ahogy írtam korábban kezd a történetnek kerekedni egy másik szála is. Ugyanis én úgy vettem a készüléket, hogy magyar garanciajegy, magyar értékesítési csomag, GSMLine-os számla 24 hó garancia. Ki hinne mást? Azonban a hidegzuhany ma ért:
"Tisztelt B. Gy.!
Kérésének megfelelően ezúton tanúsítjuk, hogy a GT-I9505 típusú, 3573*********** IMEI számú készüléket nyilvántartásunk szerint nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért kérjük vegye fel a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel ezügyben.
Felhívjuk figyelmét, hogy társaságunk márkavédelmi okokból egy éven belül díjmentesen javítja a termékét, abban az esetben, ha a javítást egyéb tényező, pl. nem rendeltetésszerű használat stb. nem zárja ki.
A 24 hónap jótállást azonban a fentiek miatt nem tudjuk biztosítani Önnek."Azaz jelen pillanatban úgy fest, hogy a GSM Line Kft trükközik a magyar garanciajegyekkel, és fabatkát sem ér a náluk gyári garanciával vásárolt készülék garanciája. Nem utolsó sorban gusztustalan módon drágábban is adja a "magyar garanciális" készülékeket...
Felkerestem az eladót, aki közvetlenül a GSM Line Kft-től vette a készüléket, és roppantul segítőkész volt, amit ezúton is nagyon köszönök neki! Mivel Ő is abban a tudatban vásárolta meg a készüléket, hogy arra 24 hónap Samsung garancia van, ezért kérdőre fogja vonni a GSM Line Kft-t, hogy ilyenkor mi a helyzet?
Egyelőre szkeptikus vagyok. Meglátjuk mi lesz az ügyből, de ha így marad, akkor azt hiszem jobban jár mindenki, ha magyar garanciális készülék vásárlásával messzire elkerüli a GSM Line Kft-t!!!
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
MunezXBK
nagyúr
Beköszönnék ide, sztori később.
-
wamzer33
csendes tag
-
WinstonWolf
senior tag
Nem szeretnélek elkeseríteni, de simán be tudtam regisztrálni a készüléket a mysamsung.com-ra, és meg is kaptam a garanciahosszabbításról a papírt, sőt elvben a házhozjövős garancia is működött addig, amíg a készülék nem került el a Samsung-hoz a repedt kijelző elbírálása miatt.
Ők mondták meg, hogy ez a készülék bizony valami szürkeimportos forrásból származik, és nincs rá 24 hónap garancia, csak 12, az is méltányosságból...
Ezek után szavam sincs a Samsungra, még a kijelzőmet is kicserélték...
De ettől függetlenül szinte 100%, hogy a tieddel minden rendben van.
Üdv.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
WinstonWolf
senior tag
No felvettük a kapcsolatot a GSM Line Kft-vel.
Azért a királyi többes, mert én is, valamint az a személy is, aki közvetlenül tőlük számlára vette.
Beszéltem közben egy olyan emberkével, aki GSM boltot vezet, és mondta, hogy lehet nem szándékos volt az egész,hanem egész egyszerűen összekeveredett a dobozok beltartalma. Mivel a garanciajegyre nincs előre rányomtatva az IMEI így még ha ritkán is, de előfordulhat ilyen véletlen eset.
Szóval van még rá kicsi esély, hogy nem szándékos volt a megtévesztés.
De meglátjuk a bolt hogyan reagál rá.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
WinstonWolf
senior tag
Nos hát kb. azt a reakciót kaptam a GSM Line Kft-től, illetve annak ügyvezetőjétől(?) amit vártam.
"...A terméket Magyarországon vásároltuk, így kétlem a lent leírtakat, de természetesen utánajárunk..."
Magyarul az natúr hazugság amit a Samsung leír, az meg aztán pláne a hazugság netovábbja, amit én, és az eredeti vevő írunk. Persze elküldtem a teljes levelezésemet a Samsunggal, ami valamilyen érthetetlen informatikai anomália miatt a Gsm Line-t képviselő úr kijelzőjén értelmezhetetlenül jelent meg. Másodjára megint elküldtem, akkor direkt visszakérdeztem, hogy mindenki jól kapta-e meg. Az eredeti vevő visszaigazolta, hogy igen, hibátlan, de a Gsm Line Kft képviselője ismét nem tudta elolvasni. Ekkor már azonban bővebben kifejtette az úr, hogy mi az álláspontja:
"...Szeretnék segíteni, de egyértelműen a vitás kérdést nekem is ellenőriznem kell, illetve egyértelműen ha a lent leírtak igazak, akkor én is jogi útra terelem a dolgot mivel ezt mi is úgy vásároltuk, mint Magyarországi termék Magyar Samsung garanciával..."
Nos most harmadszorra is elküldöm a Samsunggal folytatott levelezésemet, ezúttal PDF formátumban, mert az aztán platform függetlenül jól kell, hogy megjelenjen mindenkinek a gépén. Remélem legalábbis...
Szóval most éppen az az érzésem, hogy ez a tipikus "érezze az ügyfél a törődést" állapot van. Azért megkérdeztem az utolsó levelemben, hogy ugye nekem nem nagyon kell végigvárnom azt, míg a GSM Line a beszállítójával jogi úton lebokszolja a kérdést, mert mikorra annak vége lesz, már az S8 is kifutó modell lesz...
Hát itt tartunk.
Ha lesz valami fejlemény updatelek
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Cyberpunk
félisten
válasz WinstonWolf #66 üzenetére
Vásárló megtévesztése, mehet a feljelentés!
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
buci30
addikt
Frankó... pont most nézegettem náluk az iPhone 5s-t.
De azért én se hiszem ,h direkt lenne mert az nekik is elég "jó" reklám lenne.
De kíváncsian várjuk végeredményt azértiPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
muratomi1
senior tag
Sziasztok!
Huh gsm line.. kéne egy külön topik miattuk már úgy érzem.
Nos, ha nem bánjátok leírom a tapasztalataimat a Gsm line-al kapcsolatban mégha nem is samsung telefonról van szó.
Nos, én 2 éve vettem egy nokia c6-01 típusú telefont amit nagyon szerettem. Kb eredeti áron vettem, de akkor nem nagyon értettem a garanciához így elhittem nekik a 3 éves garit: 2 év szoftver, 1 év külsérelmi(azon belül semmi hézagi probléma nem lehetett ami furcsa mert azokra szoktak garanciát adni ha éppenséggel szétesne vagy beázna csak úgy). Na már most kb 1 éve elmentünk venni rá a gsm line-ba egy szilikon tokot amit nem akartam használni nagyon mert rohadt forró volt azt hittem ráolvad a tok a telefonra komolyan de kellett mert ha leejtettem volna akkor nem akartam felesleges köröket futni. 5 napra rá elmentünk velencére 1 napra jólvan mondom elő se szedem annyit nem ér hogy vizes legyen. Oda fele használtam, csináltam képeket a kocsiból azt ki is kapcsoltam. Mikor vége volt a napnak beülök a kocsiba, rohadt meleg volt, elő vettem a telefont és be akarnám kapcsolni de csak a billentyűk világítanak. Mondom fasza, nem gond elviszem gariba.
És akkor ért a hidegzuhany hogy ők ezt nem javítják mert beázott és megvonják a garanciát is pluszba.
Mondom nem is használtam, csak a kocsiban volt a tokban. Ő nekik mindegy ez beázott én hagyjam őket békén mert ez kamu. Nem értettem miért ordibál velem a srác ilyen lekezelően. Gondoltam még higgadtan hogy ja lehet elcsesztem valamit.. megyek ki erre a csávó: ez a tok rajta volt tegnap? mondom aha igen másképp nem is akarnám elvinni sehova. Ja hogy a tok miatt is lehet, hogy bepárásodott és egy HÉZAGon keresztül ázhatott be. Mondom a kurva anyátokat hogy a retekbe van ott hézag? Ők arról nem tudnak és pont nincs arra garancia. Úgyhogy amit tőlük vettem tok miatt halt be a telefonom. Saját hibájuk miatt ment tönkre és vették le a garanciát. Azóta egy szervízben pihen ha még megvan.
Mi a tanulság? Soha semmilyen körülmények között ne vegyetek gsm lineból semmit!
Köszitake that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
Turbomann
tag
válasz muratomi1 #75 üzenetére
Most megint tiltani fognak engem.
T mobile mamnuth Központi szervíz point.
Ott hátra vitte beviizsgálta. Gondolom meg nézte ott is az indikátort Elismerték kértek párnapot, hogy csere telefont hozzanak. 3 nap csörög a telefon azt és mondták mehetek itt az új készülék. Mondanom sem kell bótogság meg miegyébb. Adom a telefont, mejd hátra megy. 5 perc múlva vissza jön azt közli, hogy sajnos nem cserés lessz ebből. Mondom rendben, de miért nem erre hoz egy fülvizsgáló készüléket és mutassa, hogy elszineződött az indikátor. Nézem, de mondom én ezt nem látom, hogy elszíneződött volna. Mondom neki, hogy ez olyan halvány, hogy ezzel nem értek egyet. Ő gőgősen meg lerázott. Azt mondom be fogom vizsgáltatni és mondta, hogy csak náluk lehetséges. Mondom nehogy már kitaláld, hogy mert te forgalmazod, majd nálatok fogom ezt bevizsgáltatni! Fel is ment a pumpám és be is írtam a jegyző könnyvet. Nem jelentettem fel, mert ilyen hülye vagyok, de hogy még válaszra se méltattak az már abszordum. 10 éves előfizetőjük voltam és a betyárokat nagyon utálom. Tiltottak emiatt sajnos, mert rossz hírben tüntettem fel a rózsa betyárokat. -
Cyberpunk
félisten
válasz Turbomann #76 üzenetére
Ne a szolgáltatóhoz vidd, ha nem a szakszervizbe. A szolgáltató amúgy sem javít, és általában "felküldik" bevizsgálásra az ilyen esetekben. Egyébként meg te is hibás vagy, mert a lényeg, hogy mindenről legyen jegyzőkönyv! Ha jegyzőkönyveztek volna az első esetben, és írásban elismerik a hibát úgy, hogy beázást nem találnak, akkor utólag hiába hivatkozik erre. Ettől függetlenül kinyílik a bicska az ilyen esetekben. Miért nem mikroszkóp alatt nézi meg? Minimális pára kicsapódás lesz, még akkor is, ha nincs rés a készülékházon.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Turbomann
tag
válasz Cyberpunk #78 üzenetére
T mobile vettem. Ott is kell érvényesítenem. A második ügyintéző tuti, hogy vizzcseppet tett bele, vagy valamit csinálhatott, mert nagyon nehezen lehetett észre venni. Egyből is a panaszkönyvbe írtam és ezt meg nyerem tuti ra, ha tovább vinném az ügyet, mert 2012.10.28 án tettem panasz és atóte se válaszoltak és itt emiatt nyerném is. Engem is boszantott, de már tul tettem rajta. Viszont ott szapulom a szolgáltatót ahogy tudom. Igaz az az egy ember tette ezt velem, de akkor is bicskanyitogatós volt ez részükről.
-
-
Turbomann
tag
válasz kavics325i #81 üzenetére
topik cime károsultak. Engem megkárosultattak.
-
muratomi1
senior tag
Na ma nekem is elrepedt belülről a kijelző..
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
WinstonWolf
senior tag
GSM Line Kft és a trükkös magyar jótállási jegyben fejlemények...
A GSM line Kft vezetője vagy nem tud magyarul olvasni, vagy nem akarja megérteni amiket írok - időhúzás gyanánt. Attól tartok az utóbbi.
Mindenesetre bekérte a készüléket, az eredeti garanciajeggyel, és kért időt, hogy utánajárhassanak a dolgoknak.
Tekintettel arra, hogy engem nem igazán érdekel hogy Ők honnan szerezték be a készüléket, vagy náluk ki hibázott, így adtam nekik egy 72 órás határidőt, utána megyek a rendőrségre feljelentést tenni csalás miatt. Mert neki egy dologhoz van joga, meggyőződni arról, hogy az a Samsung állásfoglalás amit a készülékről kiadtak eredeti-e vagy sem. Erre meg elégnek kell lenni 72 órának. Szerintem.
De nagyon nem akaródzik nekik ezt az ügyet békésen elintézni...
Lassan bemásolom ide az eredeti levelezést, hogy lássátok mennyit ér egy "magyar" garancia a GSM boltokban... Még a nagyobb elvben jobb hírüeknél is...
SZÁNALOM GSM Line!!!
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Szucsa59
újonc
AZ ÉN S4 KIJELZŐM IS ELREPEDT! 5 HÓNAPJA HASZNÁLOM AZ EDIGITÁLNÁL VETTEMM. NEM DOBTAM LE, SOHA NEM ESETT KI A KEZEMBŐL, VASTAG NAGYON PUHA SZILIKON TOKBAN TARTOTTAM, A KIJELZŐ FÓLIÁZOTT.
SZERINTEM SOKÁIG ÉSZRE SEM VETTEM, HOGY AZ SAMSUNG FELIRAT S BETŰJÉTŐL SZEMBE NÉZVE A JOBB OLDAL IRÁNYÁBAN A HÁZ ALJÁTÓL 20 MM MAGASSÁGIG KERESZTBEN REPEDÉS LÁTHATÓ.
A TELEFON MŰKÖDÉSÉBEN NEM TAPASZTALTAM SEMMIT, MINDEN TÖKÉLETESEN MŰKÖDÖTT, ÚGY MINT AMIG SÉRTETLEN VOLT A KIJELZŐ.
NEM TUDOM, MERT NEM IS NÉZTEM UTÁNA ,HOGY IS NÉZ KI A TELEFON BELÜLRŐL.
ÍGY AZT SEM TUDOM VAN-E KÜLÖN ÜVEG A KIJELZŐ ELŐTT, EGYÁLTALÁN MI REPEDT EL.
ELŐKERESTEM A BARNA SZÍNŰ SAMSUNG GARANCIA LEVELÉT ÉS ELVITTEM A VÁROSOMBAN LÉVŐ SAMSUNG ÁTVEVŐ PONTBA, AHONNAN TOVÁBBÍTOTTÁK A SZAKSZERVÍZBE.
AZ ÁTVEVŐ NEKEM IS AZT MONDTA A REPEDÉSRE SZERINTE NEM VONATKOZIK A GARANCIA, DE AZÉRT ELKŰLDI ÉS EGY HÉT MÚLVA MEGJÖN A VÁLASZ.
CSÜTÖRTÖKÖN JÁR LE AZ EGY HÉT, KIVÁNCSI VAGYOK MIT LÉPNEK RÁ.
ÉN IS ÚGY VAGYOK VELE, HA LEDOBTAM VOLNA ÉS AKKOR REPED EL, AKKOR OK ÉN VAGYOK A HUNYÓ, DE NEM ESETT LE ÉS EGYSZER CSAK ELREPEDT.
A TÉMA LÉTREHOZÓJÁVAL, ANNYI A KÖZÖS, HOGY A AZ ÉN TELEFONOM IS SOKSZOR FORRÓ AZ IGÉNYBEVÉTELTŐL, EZÉRT MÉGIS LEHET, HOGY A "TÚLMELEGEDÉS" A BŰNÖS? -
MunezXBK
nagyúr
válasz WinstonWolf #62 üzenetére
Én a mai napon kaptam ezt a mail-t:
Tisztelt X X Úr!
Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azt köszönettel vettük.
Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
Ezután mi várható? Nekem csak az üveg repedt, nem ejtettem le, nincs sérülés a telefonon.
-
kavics325i
őstag
válasz WinstonWolf #88 üzenetére
Ahogyan én megmondtam wolt..
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kavics325i #89 üzenetére
Jah..neked .
-
abela
csendes tag
Sziasztok!
Nekem vacsora közben a zsebembe repedt meg a kijelző belseje....
A telenor ugyan azt a válast adta mint nektek...
Megpróbálom a Samsungot én is. -
MunezXBK
nagyúr
Nekem megint nincs szerencsém velük, ezt a választ kaptam:
Tisztelt X X Úr!
Sajnálattal értesültünk arról, hogy az Ön GT-I9505 típusú XXXX IMEI számú készüléke meghibásodott.
Levelére válaszolva az alábbikaról szeretnénk értesíteni:
- A készülék szervizpartnerünk által végzett bevizsgálását követően (2013.09.24.) megállapítást nyert, hogy a készülék meghibásodását erős külső mechanikai behatás okozta, ezt a kiadott jegyzőkönyv egyértelműen bizonyítja.
Hangsúlyoznám, hogy nincs sérülés a telefonon és nem is ejtettem le. A jegyzőkönyv pedig idézem: Gyártói állásfoglalás-ra hivatkozva nem javítja garanciában...
-
kavics325i
őstag
Válaszolj nekik!Ne hagyd annyiban. Készíts róla képet és mondjuk az S3-ról is. Írd meg,hogy nincs leejtve,fórumokon kezd eléggé elterjedő hiba lenni ez a feszültségtől repedés!Írd le,hogy nem vagy hibás és külsérelmi nyomok nélkül nem állapítható meg az erős izé....
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kavics325i #98 üzenetére
Privátban elküldöm, hogy mit írtam nekik.
-
WinstonWolf
senior tag
Pár gondolat.
Itt is, és az S4-es központi fórumában nagyon sok okoskodó ember van, aki köti az ebet a karóhoz, hogy már pedig csak úgy nem törik el egy kijelző. Biztosan leesett, megnyomódott, majd később miután "belement a feszültség" az üvegbe random idő múlva eltörik.
Na ez natúr kreténség, bár ezen a fórumon megszoktuk, hogy az ilyen dolgokat Isteni megnyilatkoztatásként terjesztik egyesek.
A valóság az, hogy az üveg nem nagyon tud emlékezni arra, hogy napokkal, órákkal hetekkel előtte érte egy trauma, és az sem valószínű, hogy mikor később "visszaemlékszik" erre a traumára beugrik neki, hogy akkor elfelejtett eltörni, és hirtelen bepótolja. A valóság az, hogy mindenképpen meg kell sérülnie az üvegnek ahhoz, hogy egy ilyen véletlennek tűnő repedés később kialakuljon. A kérdés, hogy ez a sérülés mikor és hogyan következett be...
Az én gondolatom az, hogy a spontán eltörő kijelzőknek a széle, amit tulajdonképpen nem látunk, gyártáskor vagy beszereléskor mikroszkópikus méretben ugyan, de megsérül, majd amikor elkezdik használni és elkezd a kijelző a készülékkel együtt melegedni, hűlni, akkor egyszer csak ez a kis sérülés, hirtelen továbbreped. Csak úgy, mint amikor a szélvédőn elindul egy kavicsfelverődéstől a repedés. Ezért azt hiszem nem lehet a felhasználót felelősségre vonni... Nálam azt hiszem az tette be a kaput, hogy az Indukciós töltőn extrém módon felhevült a készülék...
Na most ezt a sérülést képtelenség, hogy a kijelző beszerelés után szenvedje el, hiszen akkor már tulajdonképpen fixen ül összegyógyítva a külső üveggel. Vagy ha képes arra, hogy elmozduljon egy leejtéstől, és összeszerelés után nekikoccanjon valaminek a készüléken belül, ami hasonlóan az élét megsérti, akkor az natúr tervezési hiba. És megint csak nem mi vagyunk érte a felelősek...
Azokra a törésekre mondom ezt, melyek olyanok, mint az enyém volt, azaz belül az AMOLED panel törik el látszólag minden behatás nélkül. A külső kijelzőnél nem tudom helytálló-e a gondolatmenetem.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Turbomann
tag
válasz WinstonWolf #101 üzenetére
Szerény véleményem szerint: Az össze szereléskor a belső üveget feszesen helyezték be és elég annyi, hogy kicsit megütöd. Ott a repedés, mert a gyártó direkt vékony üveget rakatott bele. Ez igen is garanciális javítást kellene eszközölni, mert pékhez mész és nem gondolod fürész porral cukrozzák meg a kenyeret. Vagy a bankár ahol devizát adnak, mert tudták, hogy 4x pénzt kérhetnek vissza.
-
balint850720
újonc
válasz WinstonWolf #1 üzenetére
szia!!!08.17 én vettem az s4 emet!10.08 an telefon a zsebbe semmi baja majd csorog full fekete kijelzö keresztben egy szep törés!!!semmi utés semmi elejtés ráadásul egy 6000 ft os gyári tokban!!!bevittem a boltba ahol vettem és közlik majd meglátják!!!megszereztem a szerviz számát hivom és közlik hogy van egy vizsgálati folyamat amit a samsung rendel el és majd kiderül fizetös vagy garis!!!mondom a srácnak ha nem garis akkor fogyasztovédelem erre kimosolygott!!!azt hiszik szorakozhatnak ilyennel!!!!
-
abela
csendes tag
Én itt tartok velük:
Telenor szerint nem garis...
A garancia futár nem jött ki, mert nem garis....
küldtek egy árajánlatot:
https://my.samsung.hu/public/pdf/premium_samsung_keszulekek_javitasi_arlapja_mar2013.pdfa reklamacio@partner.samsung.com tól ez a válasz eddig:
"Sajnálattal olvastuk levelét, melyben készülékével kapcsolatos elégedetlenségéről tájékoztatta ügyfélszolgálatunkat.
Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azt köszönettel vettük.
Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat"Kiváncsi leszek ....
-
WinstonWolf
senior tag
Sziasztok!
Kérlek ellenőrizzétek le ezen a weboldalon:
http://sndeep.info/en
A telefonotok Serial Number-ével (Ne az IMEI-vel) hogy hol és mikor gyártották a készülékeiteket, melyeknek megrepedt a kijelzője... Hátha találunk összefüggést...
Üdv.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
gatto_
senior tag
válasz WinstonWolf #105 üzenetére
Az enyém 2013 júniusi, Vietnámi gyártású. Egyelőre nem törött.
-
kavics325i
őstag
enyém is.enyém sem nem tudom ilyen kéz összetételes-imádkozos figura vagy esetleg olyan amelyik hármat kopog lentről felfelé bal kéz középső ujjal valamilyen fára olyat képzeljetek ide.
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
gatto_
senior tag
válasz kavics325i #107 üzenetére
Amióta rátaláltam erre a topikra, azóta parázok. Már be se merek ülni a kocsiba úgy, hogy a zsebembe van a telefon. Sőt, már egy flippes tokot is rendeltem az ebayen.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz WinstonWolf #101 üzenetére
"Az én gondolatom az, hogy a spontán eltörő kijelzőknek a széle, amit tulajdonképpen nem látunk, gyártáskor vagy beszereléskor mikroszkópikus méretben ugyan, de megsérül, majd amikor elkezdik használni és elkezd a kijelző a készülékkel együtt melegedni, hűlni, akkor egyszer csak ez a kis sérülés, hirtelen továbbreped."
Megkérdeztem vkit akinek amúgy is ez a kedvenc témája, meg "törhetetlen" biztonsági üveget gyárt a Jüllichnél.
Nagyon sok oka lehet annak, hogy törik és jellemzően nem amit te tippelsz. A fő ok jellemzően a nem megfelelő edzés azaz nem megfelelő hőfokról/megfelelő sebességgel/egyneltetességgel/idő alatt hűtik le az üveget. Ez adja az üvegeknek a nyomófeszültséget amely legföbb oka annak, hogy nagyon nehezen törnek pl biztonsági üvegek, a végén lévő szennyezés csak ezt a tulajdonságot erősíti fel.
Mivel vki puposságot írt mielött elpattant volna neki így annál akinél ilyen volt 99%, hogy a nem egyenletes hűtés az ok és az ilyen selejtes vékony üveg akárhogy is vigyáz rá az illető elöbb utobb el fog pattanni.
Én nem értek hozzá csak hamár ugyis ez a fő téma rákérdeztem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kavics325i
őstag
válasz Dare2Live #109 üzenetére
Én azt gondolom,hogy el kellene gondolkodnia a samsungnak,hogy ha ez nem egyedi eset márpedig egynél több nem az,akkor valamit kéne tenni ez ellen. Ellenkező esetben előbb vagy utóbb napvilágra kerül ez és hrtelen sok vásárlót fog veszíteni. Személyes véleményem ez.
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kavics325i #110 üzenetére
Csakhát 99% nem fog "napvilágra" kerülni. Ennyi.
Tessék szerveződni pl ide [link] elküldeni képeket, berakni aláírásba, menni fogyasztóvédelemhez.... Ha annyiba hagyjátok, ide forumra irogattok egymásnak garantáltan semmi nem lesz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
WinstonWolf
senior tag
válasz Dare2Live #112 üzenetére
"...Tessék szerveződni pl ide [link] elküldeni képeket..."
Szerveződünk, köszi. Pontosan ezért nyitottam a topikot, ezért kérem, hogy mindenki, akinek eltört, elrepedt a kijelzője írja meg hogyan, milyen körülmények között, valamint, hogy a Serial alapján ellenőrizze mikori gyártású. A fő topikban is leírtam hogy aki pórul jár jöjjön ide, írja le... csak az a baj, hogy nem tudok mindig lenni, a "szakértő" urak meg ott osztják az észt ahelyett, hogy ide küldenék a károsultakat, hogy legyen minél több dokumentált eset. Esetleg jó lenne az S4-es topik első hozzászólásába is betenni... De hát ez nem rajtam múlik ugyebár... Mellesleg nem hinném, hogy a magyar fogyasztóvédelemnek számítan, ha egy nemzetközi Facebook csoportra küldözgetnénk a fényképeket...
Amit eddig kiderítettem:
A spontán repedéses esetek 95%-a a szürke készülékeknél jön elő. Spontán repedésről akkor beszélhetünk, ha csak a belső AMOLED kijelző reped el, vagy a külső mindenféle külsérelmi nyom nélkül.
Tapasztalat az, hogy ha a külső üveg törik sokkal titkábban cserélik, kivétel, ha extrém törések - pl a teljesen hibátlan kör formájú - keletkeztek. A belső AMOLED törést, szinte minden esetben garanciában orvosolják.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
abela
csendes tag
Na nekem nem cserélik, marad a fogyasztóvédelem, vagy a per.
"Szerződött szervizpartnerünk (Telemax GSM Szerviz Kft. - 2040 Budaörs, Kinizsi u. 4. T.:23/880-319) tájékoztatása szerint a készüléket erős mechanikai hatás érte, melynek következtében a kijelző elrepedt.
Ezért a szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján nem áll módunkban teljesíteni kérését."Szerintetek:
Ha kicseréltetem pénzért, vajon visszakapom tőlük a törött kijelzőt?
Csak a kijelzőt cserélik, vagy az üveggel együtt?
5 évig pereskedjek velük 46 ezer Ft-ért?
Az ügyvéd többet fog kérni.... -
MunezXBK
nagyúr
válasz kavics325i #115 üzenetére
Ugyanezt fogják visszaírni, sajnos ez bukó.
-
abela
csendes tag
már mindenhova írtam....
most megrendeltem a cserét, és kértem adják vissza a töröttet.
írok a fogy. védőknek, de nem nagyon bízok eredményben.
-
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok!
Nos,kénytelen voltam csatlakozni a csapathoz.
10.14. leadtam az S4 szervizbe,ma kaptam meg a választ amit rendszerint mindenki,hogy "erős mechanikai hatás következtében sérült a kijelző és garanciában nem javítják.
Az S4 topic-ban már leírtam,de azért itt is röviden.
Kabát zsebben tartottam egész nap,többször használtam telefonálás ,net miatt a nap folyamán. Hazafelé tartottunk,a kocsiban még pár perc videózás lement,de mivel lemerülőben volt az aksi nem kínoztam tovább,elraktam.
Hazaérve elővettem a telefont,csatlakoztattam a töltőt és akkor láttam meg a repedést,aztán a kép szinte teljesen elment. Egyedül a felső 2 cm volt látható,de az is csíkosan.
A sérülés ugyanaz,mint többen is Írtátok,tehát a külső üvegborítás és az egész készülékház abszolút sértetlen,semmi nyom viszont az lcd törött.
Abban az időszakban amíg hazaértünk 100%,hogy semmihez nem vágtam oda-nem ejtettem el.
09.30. vásárlás,de lényegében 2 napot használtam.
Felhívtam a Samu ügyfélszolgálatot,hogy mi a következő lépcsőfok,hol tudok panaszt tenni.
A következő e-mail címet kaptam: sehsupport@sam.com
Ismerős Valakinek ez a cím? Nekem semmit nem mond,nem találok semmi infót róla.
Ide írtam egy levelet a szükséges adatokkal együtt. Gondolom a választ nem fogják elkapkodni.
Ami legjobban bosszant az a sablon szöveg amivel leráznak. "Erős mechanikai hatás"
Erre nem tudok rájönni mit is jelentsen. Ha olyan felületi ütés éri a készüléket ami képes megrepeszteni az lcd panelt a Gg3 alatt,akkor annak látszani kell az üvegen is még ha nem is törik szilánkosra.
Rosszul gondolom,hogy ha már bevizsgálják a készüléket akkor adhatnának ki olyan szakvéleményt is aminek a tartalma bizonyítékokkal is alá van támasztva? Nekem ez a szöveg egyenlő a nullával,egy előre megfogalmazott és beillesztett híg f@s. Erős a gyanúm,hogy semmi vizsgálat nincs csak szemrevételezés pár fotó és annyi. Mehet az árajánlat.
Nekem van biztosítás a telefonon,megúszhatnám 20-25000 ft-ból,de nem,nem hagyom annyiban. Rutinom már van sajnos,a Pf2 kapcsán már volt egy-két meccsem a Cordonnal is. Ott a Station cseszte szét a kijelzőt,azt is visszadobták de végül kicserélték. Ha jól tudom mostanság már az összes kijelzőt gond nélkül cserélgetik amit a dokkoló karcolt össze.Elnézést a hosszú bejegyzésért!
Üdv Norbi
-
WinstonWolf
senior tag
Szia!
reklamacio@partner.samsung.com az e-mail cím ahová az alábbi dokumentumokat kell beküldened:
Telemax állásfoglalás a hibáról
Számla másolata a készülékről
Garanciajegy másolata a készülékről
Meg egy kedves hangú levél.Nekem itt intézték el a méltányossági cserét.
Viszont lennének kdolgok, amikre még kíváncsi lennék, csak úgy érdekességből:
1. Milyen szinű a telefonod?
2. Le tudnád-e ellenőrizni a http://sndeep.info/en weboldalon a telefonod serial-ját (Nem IMEI!!) hogy mikor gyártotték, és hol?Köszönet.
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz WinstonWolf #121 üzenetére
Szia!
Megnéztem,gyártás helye Vietnam,ideje június hónap.Akkor szerinted küldjem el a levelet a Te általad megadott címre is?
Az beleszólhat a dologba,hogy a telefon unokatesóm nevén van? Vagyis egész pontosan a saját cégének a nevére van a számla kiállítva?
Gondolom egy meghatalmazással megoldható,vagy megkérem,hogy Ő intézze tovább az ügyet.
Bár azt sem értem minek nekik a számla? A gar.jeggyel minden rendben,regisztrálva is lett a samunál.MunezXBK: Nálad van valami fejlemény?
-
GLOCK34
aktív tag
válasz MunezXBK #123 üzenetére
Ez nem jó így! Nagyon kiszolgáltatottak a vevők Magyarországon.
Nekem már televízióval is volt gondom Samsung kapcsán,vagyis a távirányítóval. Bedöglött,tehát semmi nem működött rajta zsír új elemmel sem. Bevittem a szervizbe,nézegették és azt mondta a kis rafkós,hogy valószínűleg az elem miatt ment tönkre,nem garanciás.
Ez egy 5 év prémium garanciás,közel 600k tévénél mondták ami 3 hónapos volt,és az az elem volt benne amit adtak hozzá.
Na akkor megmukkanni sem tudtam annyira meglepődtem. -
WinstonWolf
senior tag
Szerintem arra a címre is küldd el, amit én írtam.
Igen a Samsung eléggé kétarcú cég. Egyrészről, ha jó, akkor nagyon jó, ha meg valami hiba becsúszik onnantól eléggé döcögössé válik minden. Elméletileg ezt hivatott a telefonoknál a prémium szerviz is kiköszörülni csakhát...
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Zsuzsetta
újonc
Sziasztok!
Leírom én is a történetemet hogy ne gondoljátok hogy ez a probléma ritka...
Nyáron vettem én is egy Galaxy s4-et, gondoltam ez egy csúcskategóriás telefon, egy darabig nem lesz gond vele. Most nem régen, épp skypon beszéltem a barátommal. Állok fel a székből, ahogy előre hajoltam a kinyújtott kezemből kicsúszott a telefon, kb 20-30 cm magasról huppant rá szerencsére csak a lábamra, aztán arról lecsusszant a földre. Azt hittem nincs nagy gond, mivel ezt szinte nem is nevezném esésnek, és a barátommal tudtam tovább beszélni, a telefon tehát működött, viszont elment a kép. Az eredmény: a bal felső sarokban egy kis repedés a kijelzőn. Ekkor Németországban voltam, így másnap küldtem is a telefont a szervízbe, gondoltam egy hét múlva visszakapom javítva, hiszen garanciális. Közölték hogy mivel a telefon sérült, így a garancia nem vonatkozik rá... Nem vitatkoztam velük mert annyira nem tudok jól németül, mondtam nekik hogy küldjék vissza javítatlanul mert nem akartam elhinni hogy ettől jogosan ment tönkre a telefonom. Most itt Magyarországon pihen a szervizben és várom hogy itthon is fizetnem kéne-e érte, hisz itthon azért jóval olcsóbb.
(Amúgy a készülék bordó)A barátom természetesen sajnált a dolog miatt de nem érezte át a dolgot. Egészen 4-5 napig ezelőttig. Amikor viszont a szintén nyáron vásárolt S4 minije ugyan így járt a zsebében...
-
GLOCK34
aktív tag
Újabb kapás van kijelző törésre,és ez a szemünk előtt történt!
Tegnap délután voltunk egy kisebb családi összejövetelen. Unokatestvérem fiának volt a szalagavató ünnepsége szombaton (Ő általuk vettem az S4),ebéd után elkezdtük nézni a képeket,videókat az édesapja S4 telefonján. Fektetve kitámasztható tokban van a telefon,gondolom sejti Mindenki miről van szó.
Szóval telefon kitámasztva a dohányzó asztalon,nézzük a műsort pár perce,semmi gond.
Párom telefonja megcsörrent és amikor a kanapéról nyújtózott a telefonjáért meglökte az asztalt,az s4 pedig előre billent kijelzővel lefelé. Egyből ment a röhögés,beszólás,hogy szeva kijelző! Ez is kuka!
Mikor felemelték a telefont azt hittem elájulok! Két helyen keresztbe repedt az lcd panel teljesen széltől-szélig!!
Az üveg felület itt is sértetlen,semmi nyom nincs rajta.
WinstonWolf fórumtárs nem kizárt,hogy jó nyomon jár,Ő kezdte el forszírozni (tudtommal) a gyártás helyét és idejét. Mindkét telefon ugyanott és ugyanakkor lett gyártva,sőt még a vásárlás helye és ideje is egységes,mivel egyszerre lettek kihozva.
A kérdés elég egyszerű,. ezek ennyit bírnak és ez a tény teljesen életszerű elfogadott vagy benne van a pakliban egy rossz széria-anyaghiba vagy esetleg más általunk nem ismert tényező?
Szerintetek ez is ki fogja meríteni az "erős mechanikai hatás következtében betört kijelző" fogalmát?[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
Én a múlt héten végigolvastam az egész témakört,emlékeim szerint a döntő többségnek ilyen készüléke van.
Mi már eldöntöttük,ha nem javítják garanciában a telefonokat akkor végigvisszük az eljárást a törvényi kereteken belül. Itt már nem a 20-25k biztosítási önrészről van szó,nem érdekelne mert még akkor is bőven jó áron lenne.
Ki tudja valójában mennyi ilyen készülék van? Sokan életükben nem hallottak erről az oldalról,köztük rokonom sem. -
Dare2Live
nagyúr
hogy lehet megnézni a gyártás helyét idejét?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Fitta
csendes tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz WinstonWolf #141 üzenetére
Tudom.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz WinstonWolf #143 üzenetére
Pedig nem. De nem is érdekel igazából.
-
Gizmo94
veterán
De kiad az az IMEI-re is egy IMEI decoding ablakot, meg, hogy szerepel-e az ezen az oldalon regisztrált ellopott-elvesztett készülékek között.
Viszont a Serial-ra ezt dobta, ami nem vidított fel.
Made in: Vietnam
Year: 2013
Month: May
Age: 5 months
És természetesen Black MistFUCK!!
P.S.: Ha elreped benne a kijelző, olyan cirkuszt csinálok, amilyet még nem basztak, az tuti...
[ Szerkesztve ]
-
Vagany
őstag
Nekem ezt dobja:
Made in: Vietnam
Year: 2013
Month: April
Age: 6 monthsNekem is black mist.
Van egyáltalán itt a fórumon olyan S4 ami nem vietnámi?
ui: atya ég lassan fél éves . Én május 2-án vettem.
ui2: Gizmo miért szentségelsz, nem a júniusiakkal volt gond?[ Szerkesztve ]
-<[]>- https://mowned.com/vagany
-
WinstonWolf
senior tag
Arra akarsz kilukadni, hogy ide Magyarországra a szart hozzák be?
Nem tudom, de szerintem mivel a külföldi fórumokon is sokan szenvednek ettől a problémától, és sokan nézegetik mikor, hol készült a telefonjuk és ott is szinte mind vietnámi, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Samsung létrehozott ott egy gyárat.
A másik meg naívság lenne azt gondolni, hogy ahol összerakják a készüléket, ott gyártják a kijelzőt is. Innentől fogva nem a készülék gyártási helye a lényeg, sokkal inkább az ideje, ha abból indulunk ki, hogy egy hibás kijelzőszériával van dolgunk...
De megint csak hozzátenném: Szerintem...
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Gizmo94
veterán
válasz WinstonWolf #148 üzenetére
Nem akarok kilyukadni sehová, de azt konkrétan tudom, hogy a legjobb minőségű, szinte tökéletes másolat klónok a Vietnami gyárban készülnek, eredeti Samsung alkatrészekből. Létrehozott egy gyárat Vietnamban, így van, ahol nyilván nem készülnek kijelzők, viszont az összeszerelés ott történik és lehet, hogy nem egészen úgy, mint a koreai üzemben.. Még S3-nál volt, hogy a fele Korea , a másik fele Vietnam volt és egyáltalán nem volt mindegy semmilyen szempontból, hogy honnan származott a telefon. Nagyrészt Vietnami gyártásúak voltak a behaltak. S4-nél is gondolom úgy működött a dolog, mint az S3-nál, hogy amikor a bevezetés után eszetlenül felpörgött az eladás, bedobták a Vietnami gyárat. Viszont van két ismerősnek is Németországból a bemutató után frissen vásárolt S4-e, mindkettő Korea.. Nem pattogzik a keret, nem púposodik az akksi, nem karcolódik a gorilla, nem reped a kijelző.. Csak ezen gondolkodtam...
-
WinstonWolf
senior tag
Ok, csak ezen nem nagyon tudunk mit változtatni...
Megmondom őszintén független, magyar garis készülékkel - amit nem vietnámban gyártottak - még nem találkoztam...
Sőt... A Note3-am is, amit vettem, azt is Vietnámban gyártották...
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Gizmo94
veterán
válasz WinstonWolf #150 üzenetére
Nekem itthoni T-s van kettő és az is mindkettő vietnami.. Amerikai és Németországban telefont vásárló haverjaimé eddig koreai.. Milyen érdekes.. Bekaphatja a Samsung. Mindenesetre most már parám van a kijelzőtől. Ha elreped, esküszöm, hogy rájuk szakasztom az eget, nem fognak lerázni, ezt tuti. Mondjuk, még a legapróbb koccanás sem érte a telefont, de ez bármikor lehet. Ráadásul mivel minden éjjel a töltőn csüng, akár lemerült, akár nem, már minden reggel fosva nézem meg, hogy elrepedt-e vagy sem. Tiszta gáz ez így..
-
Jim Tonic
nagyúr
Szomorúan olvastam, hogy S4 Mini is szerepelt itt. Nekem ezt dobta arra:
Made in: Korea
Year: 2013
Month: June
Age: 4 monthsAlcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
abela
csendes tag
Az enyém is: Made in: Vietnam
Year: 2013
Month: April
Az elutasítás nekem már a <reklamacio@partner.samsung.com> címről is megjött.
Beszéltem a Békéltető testülettel, ahonnan küldtek egy nyomtatványt. Kitöltöttem, elküldtem (jogviszonyba viszont nem a Samsunggal vagyok, hanem pl én egy telenoros viszonteladóval).
Az egész email történetet elküldtem a Fogyasztóvédelemnek is, meg megint írtam a reklamacio@partner.samsung.com-ra, hogy milyen lépéseket tettem, és ha ez sem segít peperelem őket.
Most nagy csend.
Ja közben kicseréltettem a kijelző, és visszakértem a régit.
Potom 46 ezer Ft-volt. A számlát rossz névre állították ki, most azt is vissza kellett küldeni, kijavítják.És ne legyek ideges....
-
WinstonWolf
senior tag
Nem tudom mi kellene ahhoz, hogy a Samsungot rákényszerítsük valami elismerésfélére arról, hogy szart gyártottak...
Talán valami komolyabb média szereplő bevonása... Mert ahogy látom, a Mobilarena úgysem fog a Samsung ellen fellépni lévén belőlük (is) élnek...
(Csoda, hogy ez a fórum létrejöhetett és fennmaradhatott...)
[ Szerkesztve ]
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
eclipse19
senior tag
S4 vásárlásom gondolkodom már egy ideje, de most, hogy ráakadtam erre a topikra azt hiszem meggondoltam magam.
Csak a vietnamiakkal van baj vagy a koreaiak sem jók?
Az S3 is ilyen problémás modell vagy az még normális minőségű volt?Csak az a baj, hogy ha nem Samsungot, akkor nem tudom mit vegyek mert tudásra külsőre nem nagyon tetszik más.
Ha valakinek van jó tanácsa, megköszönöm.
Üdv.
Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....
-
WinstonWolf
senior tag
válasz eclipse19 #155 üzenetére
Ha most az S4-es fő topikban lennél, azt mondanák - teljes joggal - hogy az eladott többtízezer készülékből csak párnak van ilyen problémája.
Ez mind jó... Csak ha pont Te is benne vagy abban a párban... az cumi.
Valóságban fogalmunk sincs róla, hogy hány készülék érintett ténylegesen, erre maximum a Sasmung, vagy a Telemax tudna egzakt választ adni - de úgysem fognak.
Megnyugtatónak tűnt az a tény, hogy az első pár károsultnak - akiknek tényleg nem volt külsérelmi nyom a készülékén, vagy eléggé érdekes - a belső AMOLED panel törését pár hét várakozás után, és pár levélváltás után méltányosságban javították.
Azonban mostanában úgy tűnik a Samsung nem követi ezt a trendet, és egyre több a visszautasított igény.
Összességében nehezet kérdezel. Mi, akik már megjártuk nem mondhatjuk azt, hogy vedd meg nyugodtan, mert nekünk nem volt semmi gondunk vele. Azt viszont megnyugtatásul elmondhatjuk, hogy a mostani készülékek talán más alkatrésszel, gyártástechnológiával vannak szerelve, így talán ez a gond megoldódik.
Üdv.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
Gizmo94
veterán
válasz eclipse19 #155 üzenetére
Az s3 esetében ilyen baj nem volt egyáltalán. Ott gyári hibaként a kijelző foltosodása volt jelen, ami majdnem mindegyiket érintette. Normál viszonyok között nem látszott semmi, viszont alacsony fényerőnél szürke háttéren az lcd és az üveg közötti ragasztó foltokban sötétebb volt. Ez elhanyagolható hiba volt az s4 repedéséhez képest és bárki reklamált, szó nélkül cserélték. Max. kapott egy még foltosabbat, vagy ha szerencsés volt, egy hibátlant. Viszont az s4 kijelzőrepedése aggasztó, mert ez azért vitatható, hogy mitől keletkezett és amint a topik mutatja, vitatják is. Term. nem garancia, hogy ha veszel egy s4-et az el fog repedni, mert a rengeteg eladottból viszonylag keveset érint. Viszont ha te pont beleesel, az csúnyán szopi lesz. Hasonlattal élve: ha te mondjuk lezuhansz egy menetrendszerinti repülőjárattal és apró cafatkákra robbansz, nem fog vigasztalni, hogy statisztikailag a repülés a legbiztonságosabb közlekedési forma. Tehát, hogy vedd vagy ne vedd, ez egyértelműen csak a te döntésed lehet, tanácsot adni nehéz...
-
eclipse19
senior tag
WinstonWolf és Gizmo94, köszönöm a válaszokat!
Azt nem tudom ezek után, hogy mi értelme van mindenféle törhetetlen és karcolhatatlan Gorilla Glass-okkal védeni a kijelzőt, ha a védelem alatt is képes úgy megsérülni a kijelző ("külső BEhatástól"), hogy a külső felületen egy karcolás sincs?
A vásárló szerintem joggal gondolhatja, hogy amit a burkolat látható sérülés nélkül elvisel, azt a készülék belsejének is kutya kötelessége túlélni.
Nem?
Különben a Gorilla Glass nem a kijelzőt védi, hanem csak saját magát.Sok sikert a garanciális küzdelemben.
Üdv mindenkinek.
Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....
-
Sword
őstag
Sziasztok,
Nekem péntek reggel megjelent (természetesen nem esett le a telefon, nem ütöttem meg, neoprén tokban volt) egy kis csík a bal felső sarokban, kb. 2-3 mm hosszan. Ez nőtt estére (bekanyarodott a készülék bal széléhez) kb. 1 centisre, majd a közepétől a másik szél felé elindult egy nagyon pici rész. Elvittem a szervízbe, ahol azt mondták, hogy garanciában javítják, de beküldik a kp-i szervízbe és majd ott végzik el. Látott már ilyet az ügyfeles, "megfolyást" írt fel hibának. Felvetettem a készülék karcmentes állapotát a hibalapra. Bár nem fényképeztem le, hogy mekkora nagyságú volt a hiba a display-en (ez lehet, hogy hiba volt), mindensetre tanúkkal tudom egy későbbi vita esetén bizonyítani a méretét, ha esetleg visszajönne, hogy nem garis és már keresztbe van az egész "repedve", megfolyva.
Mivel pixelhibás is volt a panelem (állítólag nem túl gyakori hiba), így nekem mindenképpen jó a csere, eléggé zavart egy 190 ezres néhány hónapos telefonnál.The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
GLOCK34
aktív tag
Szia! Szolgáltatói szervizbe vitted vagy samu szerviz? Nekem azt mondták,hogy jobban jártam volna ha kihívom a szervizest,nem kellett volna bevinni.
Jól emlékszem,hogy Pf 2 is volt gondod régebben?
Szerintem egyébként nem lesz gondod,ki fogják cserélni garanciában. Nagyon sok a pozitív visszajelzés a szervizháttérről,csak az lcd törésekkel nem óhajtanak érdemben foglalkozni pedig valós problémáról beszélünk. -
GLOCK34
aktív tag
válasz MunezXBK #162 üzenetére
Akkor még van miért aggódni Sword kollégának.
Én speciel kizárólag a prémium garancia miatt vettem s4. Elég nagyokat kellett nyelni,mert külsőre nekem nem tetszik de gondoltam ezzel inkább megbarátkozok cserébe a nyugalomért.
A Cordonnal már volt egy nem gyenge meccsem mire rendbe rakták a telefont,erre most jön ez.
Jelenleg várunk a samu válaszára mindkét esetben,ha elutasítanak indul a per.
Innentől kezdve ez már nem pénz kérdése. -
Sword
őstag
Oktogon Samu szervízbe vittem. Teljesen normálisak voltak, nem akarták lenyomni a torkomon, hogy tuti az én hibám. Persze az is előfordulhat, hogy visszajön, hogy nem garis, ne őket bántsam, nem ők írták a papírra. Igen, volt PF2-m, full halállal. Nincs szerencsém a mobilokkal. Most pl. elővettem az ezer éves HTC Kaiseremet. Az működik
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
GLOCK34
aktív tag
http://sndeep.info/en
Ezen az oldalon légyszíves nézd már meg mikor és hol gyártották. Kíváncsi lennék rá. Milyen színű a telefonod?
Olvasom közben az s4 fórumot is és láttam írtad,hogy meleg volt a telefon mielőtt megjelent a repedés vagy mifene.
Visszagondolva az enyém is rendesen meleg volt mikor elraktam,mert előtte megnéztem pár fullhd videót a youtube-on.
Nem tudom lehet-e köze a melegedésnek az egészhez,de a másik s4 is kb 30-40 perc videó után fújta ki a habot mikor eldőlt.
A harmadik telefonnal próbálkoztunk azóta,ugyanúgy felborítottuk az asztalon legalább 15-20 alkalommal és semmi baja nem lett. -
Sword
őstag
Már néztem. S/N-t nem tudom, az IMEI visszakódolására nem akkora számjegymennyiséget ad, amit elvárna, ezért reklamál. Ha visszajön a teló, megmondom.
Fehér.
Megjelenés napján vettem, T-s.The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
abela
csendes tag
A fejlemény:
A fogyvédők írtak, hogy mivel céges telefon (a számla cégnévre szól) , így ők nem illetékesek.
-
GLOCK34
aktív tag
Tegnap kaptam egy levelet,melynek lényege:
" Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére, mely a javítás várható költségeinek meghatározásához szükséges.
A bevizsgálás során szervizünk nem javítást végez, hanem szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak lehetséges okairól. A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni."Most nem tudom mit szeretnének megint vizsgálódni,mert pár napja ugye ezt már megtették. Elméletileg.
Amint látom lefutják a kötelező köröket és annyi. Apró betűs részben azt is leírták,hogy ha nem fogadom el a döntést milyen szervekhez fordulhatok. -
Sword
őstag
Sziasztok,
2.5 munkanap után visszakaptam garanciában javítva a telefont. Full display csere, battery hátlap csere (nem a teló hátlap, hanem az a szürke).
Gyártási adatok:
Made in: Vietnam
Year: 2013
Month: April
Age: 6 monthsHivatalos hiba nem repedés, hanem megfolyás volt, természetesen a pixelhibám is a múlté, hiszen tokkal,vonóval cserélik.
Egy negatívum: resetelték a telefont (Oktogonos szervízes sem értette, hogy miért).
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
turorudi94
tag
Sziasztok ,valaki tudna segíteni milyen baja lehet szegény S4-nek?Képernyő feloldásával villog a kép és nem ugrik elő.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=_wmtYI0RxTY&feature=youtu.beMert megérdemled.
-
WinstonWolf
senior tag
válasz turorudi94 #170 üzenetére
Szia!
Ez még akár törés is lehet valahol a nem látható részek környékén... De szerintem hívd ki hozzá a szervizt... Mert még az is lehet, hogy nem törés, hanem egyéb hiba... Pl. Elektronkia.
Üdv.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
turorudi94
tag
1hetes mobil,nemvolt használlva,gari nincs rá,mert telenorból van és nem az én nevemen
[ Szerkesztve ]
Mert megérdemled.
-
WinstonWolf
senior tag
válasz turorudi94 #172 üzenetére
Akkor 46 ezer forint lesz a kijelzőcsere.
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
turorudi94
tag
firmwares hiba nemlehet?esetleg flex? :/
Mert megérdemled.
-
Gizmo94
veterán
válasz turorudi94 #172 üzenetére
Attól még van rá garancia, ha szolgáltatós és nem a te neveden van, garanciajegyének , mint minden szolgáltatósnak, kell lennie, nem számít, ki vette. Nincs benne mozgó flex kábel, csak egy kb. 3 mm. hosszú ami fix, az nem lehet a hiba oka.
-
turorudi94
tag
ha nincs meg a garancia papír lehet valamit kezdeni?
Mert megérdemled.
-
Gizmo94
veterán
válasz turorudi94 #176 üzenetére
Ezt kitől kérdezted? Egyébként lehet. Kifizetsz 46 ezret és lesz új kijelződ. . Vagy aki vette a telefont, kérhet pótlást. Bár ez az egész nem tűnik tisztának.. Szolgáltatós, de nem a te nevedre, nincs meg a garanciajegy, stb.. Szolgáltató minden esetben ad garanciajegyet a készülék mellé. Ha ott vették. Ha megvan jó, ha nem, kp. Ennyi.
-
B.Martin99
csendes tag
Szériahiba. samuéknál sajnos előfordul az ilyen.
Nem szeretnék ezzel senkit sem kényszeríteni, kitiltást sem akarok, ezért ez off lesz:
Nekem a Nokia Lumia 920-am lassan már egy éve teljesen probléma mentesen működik, pedig az úszott már WC-ben (1 hét alatt kiszáradt, semmi baja), gurult le a lépcsőn 1 emeletet (1 karcolás a hátlapján). A Windows Phone pedig egy sokkal stabilabb, megbízhatóbb, gyorsabb mint az android és minden telefon kb. 3 évig kapja a legfrissebb szoftvert. Ha valaki hülyének gondol, elárulom hogy volt androidos telefonom (4.1) és egy tabom is van (4.2), de mind a kettő egy laggos, bugos fos. WP havonta egyszer esetleg lefagy (124 db app van telepítve) és a 2 évig HTC HD7-emen tökéletesen futottak a legújabb appok, egyátalán nincs az a rohamos elavulás. Az a tévhit hogy nincs rá elég alkalmazás az egy hülyeség, addig örülök amíg nincs 2000 megnyomod-és-fingik app. És igaz hogy egy 920-nak nincs olyan erős hardvere mint egy S4-nek, de rendesen be van optimalizálva a rendszer és így HD-ban laggmentesen is viszi a Halo SA-t, Asphalt 7-et, Modern Combat 4-et egy 2 magos 1.5 GHz-es processzorral. És végül egy 920 fele annyiba kerül mint egy S4. Ezekért ajánlom mindenkinek a Lumiákat.
Oops, picit hosszú lett. -
GLOCK34
aktív tag
válasz B.Martin99 #178 üzenetére
Lehet rossz helyre írtad. Ez a topic nem az Android Vs. Windows témáról szó. Mindamellett igazat adok Neked a Nokiák (szerintem is) messze a legjobb anyaghasználatával kapcsolatban.
Samu telefonok kijelzőjével kapcsolatban esetleg tapasztalat amit meg szeretnél osztani?[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
válasz B.Martin99 #180 üzenetére
És azoknak mi lett a sorsa? Megcsinálták garanciában?
Én már több mint 2 hete megírtam a reklamációs levelet de választ még nem kaptam. Egész pontosan ezt írták másnap amikor beküldtem az adatokat:"Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére, mely a javítás várható költségeinek meghatározásához szükséges.
A bevizsgálás során szervizünk nem javítást végez, hanem szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak lehetséges okairól. A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni."Most csak azt nem értem mi a lóf@szt akarnak bevizsgáltatni,mikor a telefon itt figyel a polcon. A várható költségeket (46000) nekem persze már árajánlat formájában eljuttatta a Telemax,de ezek szerint samuéknak lövésük nincs az árakról.
-
B.Martin99
csendes tag
A GS és a GS3 leejtésre tört be, nem volt garanciális. A barátom GS4-ének hibáját a szervízben ütésre fogták, utána reklamációs levelet írt, akkor pedig jött a jolly joker: a beázás. (ki gondolta volna hogy zsebben az izzadságtól is be tud ázni egy telefon) Ma már a garancia szinte semmit nem ér.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz B.Martin99 #182 üzenetére
És a barátod S4 is otthon figyelt legalább mikor megállapították,hogy beázott?
Komolyan mondom,úgy ahogy van hülyének nézik az embereket. Ezeket a telefonokat már csak a vitrinben szabad nézegetni mint a korona ékszereket.
Tegnap vettem egy G2,de ez sem okés. Az automata fényerő szabályozás nem működik normálisan,a hátlap pedig recseg. Kijelző még egészséges! Visszaviszem,de most már lehet egy Cat telót veszek,hátha..... -
jococr250
újonc
Nekem is berepedt az lcd telefonálás közben!A szervíz azt mondta hogy mechanikai sérülés a garit is megvonták és hogy 50.000 lessz az új kijelző!Szerintetek mit csinálljak?
[ Szerkesztve ]
-
jococr250
újonc
Nyíregyházárol a samsung szervízböl felküldték a telemaxhoz!
-
maggi85
újonc
Sziasztok!
Olvasgattam, hogy másoknak is vannak problémái az S4-es készülékkel, gondoltam megosztom én is veletek az én telefonom történetét: 3 hete hoztam el a boltból a fehér S4-et. Múlt péntek este feltettem töltőre és csak reggel vettem le. Mikor telefonálni akartam, észre vettem, hogy felül a vékony kereten van egy repedés. Nagyon meglepődtem, mert eddig nem volt rajta. Ez mitől lehet??? Nem értettem.
Vasárnap bementem a Voda boltba, elmondtam, hogy mi történt, erre az volt a válasz, hogy ez fizikai sérülés, nem tudnak vele mit kezdeni. Mondtam, hogy az nem lehet, mert úgy vigyázok rá, mint a hímes tojásra, van rajta egy hátlapi tok illetve egy sima tok is, ami védi, és emellett soha nem ejtettem le sem, nagyon vigyáztam rá. (Ha az ember leejti, akkor horzsolásnak is kellene rajta lennie, vagy más erre utaló jelnek - szerintem-.) Van rajta készülék garancia, de az "esztétikai" hibára nem vállalnak garanciát. Pedig ez biztos nem "esztétikai" sérülés!!!. Mit lehet tenni?
(M) -
maggi85
újonc
válasz MunezXBK #193 üzenetére
Akkor inkább megvárom, míg komolyabb baja nem lesz (ezek után bármi megeshet ezek szerint)... Elszomorító, hogy ilyen drága prémium készülékeknél ilyen hibák jelentkeznek!
És a biztosításról:
"Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?"
-ha csak felületi vagy esztétikai sérülés keletkezett a telefonon, amely a működését nem befolyásolja;
Remek...[ Szerkesztve ]
-
GLOCK34
aktív tag
-
krinyo75
újonc
Nekem egy szervizes mondta, hogy igen a kijelző repedés és felhójagosodás tipushiba és ezt garanciában cserélik. Volt aki kint hagyta a telot a kocsi szélvédője mögött, a nap igencsak felmelegítette és elvált a gorilla grastol a lcd kijelző, ezt a szervizek garanciában javítják, ezt senki sem fogja neked bebizonyítani, hogy a te hibádból kifolyólag vált el, pláne mikor ezt a töltés általi túlmelegedés is kiváltotta egyeseknél. Egyszerűen ilyen fos anyaggal teszik össze a 2 panelt.
Igazából ha nincsen külsérelmi nyom a telón akkor a szervíz sem tud semmit rádbizonyítani. PErsze belemagyarázhatnak mindenbe, hoyg zsebbe tartottad és meghajlott azért tört el, de ez már csak a magyarra jellemző cigánykodás.
Egy ismerősöm Sony xperia Z1-e is eltört. Igaz, ő biztosítással vette és az 1 emeletről ejtette le. Persze zt nem mondta a szervíznek és azok kiküldték Japánba kivizsgálni, mert ez a telo 1 méterig törésállónak van minősítve. Ennyit arról, hogy egyesek mit adnak a cég hírnevére és becsületére. Természetesen a biztosításban ki lesz neki cserélve e kijelző, de akkor is, a Sony az igy áll a vavőkhöz.
Mellesleg nekem ott lett elegem Samsung vonalból, hogy 16Gb os telefonból 7Gbot a rendszer lefoglal így neked marad 9Gb tárhelyed a belső memórián.. semmelyik teló se vesz el ennyit a meghírdetett tárhelyből. Mellesleg a Nokia után a 2. legjobb kamerával rendelkező telefon, és ha nem enné az akksit se annyira teljesen tökéletes lenne.. Az új N5 csalódás finoman szólva majdnem 2014re kiadott telo még olyan fos képet produkáljon mit N5..hihetetlen. Nekem eddig S vonal megvolt és ha ezen hibáit javítanák, teljesen tökéletes lenne.
-
skippper
senior tag
Sziasztok,
Én így jártam: [link]
Mire számíthatok? Van esély, hogy cserélik? Ha nem cserélik tudok valamire hivatkozni, hogy mégis k***a gyorsan cseréljék ki vagy a fejükre borítom a szaloncukrot?
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
- Windows 11
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Steam topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Yettel topik
- További aktív témák...