- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Yettel topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3042 üzenetére
Most már működik..
előbb töltődött be a TSM-nél átneveztem x-re és most jó
Most írjam meg hozzá az XP-s hacket is?
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3044 üzenetére
Akkor itt van mind a 3
működik.
a lét azonnal kapod 21 milliót remélem elég a birodalmad felépítésére.
a level 44 hez egyszer be kell tolnod a szerelvényt a helyére amíg zöld nem lesz és ott is van az XP
a sérthetetlenség meg elvileg a kilométer korlátozást is kiszedi nem csak max 135-el lehet majd menni.MENTESZ és utánna ki kell a modokat szedni, használata továbbra felesleges!
használjátok osszátok TSM 4.5.3-hoz tesztelve
igazoló kép.
[X-21M-Euro-tsm-453.scs]
[X-Level-44-XP.scs]
[X-Serthetetlenseg-tsm-453.scs][ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3050 üzenetére
Valóban oda lehet a motiváció,,, ezért csak az használja aki akarja.
nekem pl a teszteléshez a gyors pálya körbe rohangáláshoz elengedhetetlen.És persze addig vagy csak boldog, míg pl a vinyód dob egy hátast vagy nincs mentés és oda az összes véres verejték...
Nos ilyenkor jó ez attól még hogy rossz,, már ha kéznél van
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3053 üzenetére
Fogalmam sincs, mert igazából az eredeti 4.5.3 TSM file-jaiban 1-2 sorok vannak át írva és azok sem a térképekkel kapcsolatosak. Nem konfiguráltam felűl semmit csak amit kellett
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3064 üzenetére
Tehát ha jól értem ebben az RED-es 1.8-ban van valami ami kéne a brutálba is?
Most a felfestéseket tesztelem mert kicseréltem piros prizmákra azt is csak nem találok olyan helyet ahol sárga az aszfat csík hogy lássam az hogy sikerült..
ha tud valaki lökhet egy nevet ahol olyan az út.
már betelt a tárhelyem nem tok képeket sem feltölteni,, töröljek valahol, vagy mi ilyenkor a teendőm skacok?
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3067 üzenetére
Ha a game.dat ot bemásolom össze fog omlani a cucc.
meg nézem működik e úgy ahogy elgondolom és ha igen lesz benne ha nem akkor nem.
sok paramétert átírogat így és sosem fog rendesen működni. -
#70339072
törölt tag
Na itt az 1.4 tesztre TSM 4.5.3 hoz várom a visszajelzéseket.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3075 üzenetére
igen.
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3077 üzenetére
Hát én most egyszerre 2 dologgal nem foglalkoznék, de amúgy is rossz az a link,,, de majd szakítunk rá időt..
Most megint egy olyan verziót adtam ki a kezemből amin az átírások felét még nem is láttam,, újra színeztem a sárga aszfalt középső csíkos részt, de még ilyen helyen pl nem is jártam.. szép időben benne hagytam 1 csöpögös részt,, az a sky box os háttér még be sem jött eddig és így tovább
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3081 üzenetére
ha ez a verzió mindenkinél működik tovább gondolhatjuk, az ötleted jó,,, de nem akarok nagyon előre rohanni, (így is szinte vágtázunk) mert akkor olyan BUG-ba botlunk hogy pl az 1.2 fagyott és xar volt de mint kiderült már az 1.1-is.
pici apró lépésekkel, mert a rohanás vége eddig a fal volt..
-
#70339072
törölt tag
válasz barni1122 #3087 üzenetére
a hiba oka egyszerű...
én is észrevettem ha feljebb van a mod-om pl nem mennek az aszfalt fehér csíkos piros prizmák, miért?
Mert a TSM lejjebb van az töltődik be utána és ha a mappát kitömörited láthatod benne az ő verzióját amiben nincs priznma ergo: késöbb rakta be magát és felül is írta.Ezért is neveztem el X-el kezdődve ezt az 1.4-et írja csak felűl a TSM-et hiszen arra készül.
A Magyar map nekem nincs meg és fent sincsen, de valszeg van benne valami ami összeakadhat, kivéve, ha ahogyan írtad is az töltődik be utoljára.
Szét kéne szedni azt is és bele nézni, de egyenlőre a TSM jobban izgat.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3090 üzenetére
Köszi de bírka vagyok,,, ott a saját site-om is nem tom mit remegek itt,, oda is fel tudom dobni az is megjelenik itt gondolom.
Viszont at 1.8-as red-esbe nem túl jók azok a batár sky boxok. nekem ez ami most van bent jobban is tetszik és csak fele annyit foglal,, ráadásúl az a hdr ami abban van is néhol beég a fehér ha alagútból tolom kifele a kamiont fényes napsütésbe..
AMi kezd idegesíteni ahogy a napsugarak sokszor fénylenek az elején még tetszett is de mostanra néhol kezd idegesíteni,, pedig annak a scriptjét is valami nagy arc írta aki mérnök az ATI-nál.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Ha egy új TSM kerül fel és aktiválod is ezek ugyebár átírt térképe kezdesz használni,,, ahol minden máshol van bővült hibák törlődtek etc..
miért kéne hogy betöltődjön egy rég mentés egy teljesen más akár gyári térképen?
ha meg is történhetne, az értelem szerűen gondolom a játék összeomlásához vezetne.[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Lehet vannak automata mentéseid? kipipáltad hogy az is jlátszon? találgatni tudok csak és az is lehet hogy az ETS2 motor sem 1.8.2.5
Uj Profil létrehozásánál nálam ilyet még sosem írt ki, csak akkor ha volt mentés és térképet váltottam pl, és a régi profilt akartam volna tovább tolni.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3104 üzenetére
dehogy az ötleteket csak a hangokat...
amiben (te is nagy RED-es vagy) jobbá lehet "attól" tenni vagy brutálabbá szívesen kipróbálom, belerakom,, gondolok pl a vegetáció tovább fejlesztésére, mert ami most benne van az se mind jó.
még nem jártam körbe a netet azt viszont észre vettem hogy a németek is mod-olnak rendesen ott is sok érdekesség van. Láttam valahol nagy tölgyfás modelleket meg ilyenek szóval tényleg a brutál a cél egyenlőre, de ha így marad és 1.4-nél megáll engem az se zavar, ami a dolga lett volna azt elvégezte, egyenlőre tetszik az hogy még ezt is bőven lehet tornázni felfele.
a Másik.
Törvényszerű, hogy a RED-es banda már rég tudomást szerzett erről a szerzeményről és most összekapják magukat (olvastam ilyeneket halkan megemlítve bizonyos red-es teszt linkeket)
ha akarjátok és segítetek lehet elviszem a dolgot egy akár 2.0-ig is ami a red 3-at is agyon veri.
és teszem ezt ha kell ingyen, és bérmentve a játékosok és a saját örömünkre.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3108 üzenetére
kelj korán mint a kiskakas pl hajnal 4-kor,, ott egy kis finom eső pl. a nappalhoz.
de majd az 1.5-re ezeket is belövöm de már most is annyi kód van már benne hogy csak úgy kapkodom a fejem. -
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3114 üzenetére
de benne van tesó.
Kiszedtem a data filet a TSM 4.5.3-ból és beraktam a brutálba nálam szépen zummol.nem redes, nem kókány valami talált hanem az eredeti data file.
ott az elején pár sorba a zoom utasítás nézz bele a file ba a def alatt van
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3122 üzenetére
ha nagyon akarjátok átparaméterezhetem az összes zoomot is.
de lehet ám hogy ez a map hibája nem?
Zoom utasítás ugyanis az a pár sor a data-ban más nem nyúl hozzá és az is az eredeti map-os.
Ha neki állok az eredetit javítgatni azért már a ets2-esektől fogok ám fizetést kérni ... -
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3123 üzenetére
Szóval azt mondod hogy ezzel a paraméterrel
zoom_uplift[7]: 45000.0 // whole world map zoom
paraméterrel, te bezommoltál afrikáig a redes előzővel meg nem?hát legyen, próbálgassátok de az előzővel nekem Afrikáig zommolt most meg nem...
[X-Brutal-Environment-HD-engine-14-TSM-453-Zoomfix?-by-Stewen.scs]
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
1.4-nél csak ebben van egy zoomfix,,, ami igazából nem tudom hogy fix e.
egy 60.000-es paraméter lett átírva 45.000-re mert állítólag az a jó de majd megmondjátok.az 1.4-et folyamatosan tesztelitek mert semmilyen bővítés nincs benne sőt az előzőből és már ebből is kiszedtem a hangokat mert ez a tájakról szól nem a hangokról. és tovább is gondolva ugyebár, van aki a havy metalra bukik van aki a komolyzenére, és az esőkopogásból is lehet ilyet és lehet olyat is alkotni mindenkinek nem fog tetszeni.
Ami viszont nem baj ha mindenkinek tetszik az a Brutal grafikája és ha ebben majd itt a legtöbben egyet is értünk akkor célba is Találtunk.
A következő ha majd lesz (1.5) szintén majd tartalmazhat vegetációs bővítést és kis más finomításokat, de lassan vigyázni kell hogy a grafika nem menjen el az ULTRA BRUTÁL irányba ami az FPS halálával is járna hiszen nem az a cél...
csak finoman szolidan, de azért hatalmas minőségi változással ez a cél,,, hiszen ha megnézed az első szalag korlátos mutatvány is szinte semmi sem volt azt mekkorát dobott...
vagy ez az új napfény, számolásban szinte semmi de ez már lassan messze nem a RED-es engine.szóval ilyesmikben gondolkodom.
És csináltunk egy új irányzatot veletek, a neve legyen mondjuk,Real time Online fórumos fejlesztés!
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3130 üzenetére
az alapján van az összes paraméter ua.
ezért sem értem hogy lehet jó az azokkal a paraméterekkel ide amikor ez nagyobb..
na majd megnézem,, most albániár jártam meg és a hegytetőn óriás kamilla virágok voltak azt is keresem.. -
#70339072
törölt tag
A büdös.. P---...ba...
szét robban az agyam,,,,
meghackeltem az eredeti gamét, és tudjátok mire derült fény?
ez a RED EXPERT-es baromkodás egy koklány átverés, parasztvakítás úgy ahogy van.
olyan szinten, hogy semmire nincs szükségem belőle, és a földbe döngölöm, szarrá alázom a brutállal már az 1.5-el.csináltam 3 screen shottot, ALap-brutal-red és jé az alap meg a red szinte ugyan az volt, az enyémen volt több eltérés mind a kettőhöz képest, na akkor kezdtem szépen kicsomagolni a gyári 2 gigás scs-filet.
és itt derültek ki a csalafinta huncutságok.Az egész kódomat újra kezdtem összerakni és itt van az 1.5-béta!!!!!!!
15 azaz tizen öt MEGA!!!!
A VAjó zsenikénk semmi mást nem csinált, nem írt az kódot meg lóf...se, lesőtétítgette, meg kicserélgette a textúrákat, ráadásúl nem valami gyártottal, hanem a gyáriakkal meg a netről összeharácsoltakkal.
ENNNYYYIIII!
Ez a 15-megás megsúgom úgy hasit 150-es renderingel, mint a safhauzen, miért? mert a sok kamu dds fileokat kikapáltam amiket kisem lehetett tömöriteni REDES kamu file-ok én meg eddig nem mertem hozzá nyúlni se pedig azok semmit sem csináltak egyes egyedül galibát lefagyást és elszállást okoztak.
Szóval ezzel az újrakezdettel szárnyalhattok, és szép lassan fog hízni ahogyan gyártom hozzá az új textúrákat, nem verziózgatok 1.5béta marad addig amég nem bólintotok hogy ez már tényleg brutál.
a gyári fileok mivel megvannak azokra a textúrákra rakom fel a változásokat ez a tuti, nem a redes baromkodásra.
némelyik 5 mega volt a gyári meg pár 100 k és eltérés meg szinte semmi.
röhej..
na aszem lassan megyek aludni.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3150 üzenetére
mindem saját dolgot szépen visszafogok rakni, kis türelem...
ez most totál red-nélküli mod és az is fog maradni, tudom mihez minek és hova kell majd nyúlni,, nincs még benne a szalagkorlátos prizma és sok minden, mondom a gyári gém file-jaiból építem újra az egész cuccot.
-
#70339072
törölt tag
És itt a 3 hajnali screenshot.
A GYári no red és brutál.
RED.
BRUTAL
és ebbe a 15 megás mod-ba még csak 1 aszfalt buherám van!
az összes meg lesz szépen csinálva...
mindenki levonhatja a konzekvenciát.[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Erix,, ha kivárod hiba nem is jöhet elő, pontosabban tudom miből fog felépűlni és nem lesz benne sem olyan kód amihez nem tudok, sem pedig olyan amihez majd nem merek hozzá nyúlni..
Sok fórumon megfordultam az éjjel, oroszoknál olyat is találtam aki felbővítette 1-etlen paraméterrel a vegetáció burjánzását! kérném szépen erdőkbe kamionozott az eredeti pár fákhoz képest szóval, türelem és bárhol ha majd bárki screan shottol le fog esni az álla ha ez elkészűl,, és hasonlítgathatja majd bármihez vagy bárkihez.
most még alig van benne valami csak az új sky box, fénybeállítások, meg egy aszfalt textúra cseréje.
Szóval nem akadhat semmivel sem össze
2 féle utat járhatnék be.
1. van egy kis editora at SCS-nek amivel lehet buherálni ezeket a texturákat meg objecteket meg a kamionokat is skinelni, de nem akarom azt használni.
szimpla gyári textura csere fog történni ez lesz a legmegbizhatóbb modszer.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3160 üzenetére
a gyári texturákon csak az van meghatározva hogy a dombok vagy hegyek teteje milyen textúrából épül fel.
ergó, megoldható sőt meg is tudom csinálni, azonban ha a kissebb dombokra is az a textúra megy az nem biztos hogy jól fog elsülni -
#70339072
törölt tag
Na és meg is született ,, a szalagkorlátra, minden országban különálló prizma, és az 50 méteres oszlopokon a fehér szin helyett szintén piros prizma mint ahogyan az autópályákon..
Annyit kell tudnotok,,, (ez még mindig csak 15 mega!) hogy letöltitek felűlírjátok vele a régit és onnan folytatjátok ahol abbahagytátok semmilyen összeomlástól nem kell félni
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3166 üzenetére
ne, minden előzöt ki kell törölni,, csak ez legyen bent sem redexpert sem semmilyen előző verzió,, hiába 15 mega ne tévesszen meg, majdnem minden benne van ami a régiben is. csak a külömbség az hogy ha bármihez nyulok tudom mihez nyultam és mitől lesz majd nagyobb... ennyi..
red-ből már nincs benne semmi kóklány.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3173 üzenetére
kontrasztosabb lesz ez nem kell aggódni, csak még ott nem tarunk,, cseréljük le ami nem az igazi textúrába aztán majd jöhet a többi. HDR vezérlés etc. etc
még csak 15 megánál tarunk
mi lesz ebből 200 -ra el tudod képzeni ha már most ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
23 megánál járunk finomítottam a szinezést és a kontrasztot de egyenlőre csak a fákon és az út menti virágokon...
-
#70339072
törölt tag
remélhetőleg tetszeni fog...
tény hogy a gyári nagyon fakó.aki akarja próbálgathatja azt is hogy ellenőrizze pl amiket leírok, hogy csinál egy screem shottot magának a gyárival, egyet meg ezzel a motorral és úgy jobban fogjátok látni amiről beszélek hogy mi is változott.
Pl.
Itt ezen a részen pl még aszfaltot nem is cseréltem abból is van 10 fajta és 1 újat raktam csak be de látszik miről beszélek sztem
ALAP
BRUTAL
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
És elkészültem az alap GYÁRI MAP-hez az összes aszfaltal, bárhol, bármikor lehet screen shottolni minden hol más lesz összehasonlítva az ALAP MAP és a Brutállal készült screen shottokat.
Sajnos sejtettem de a TSM 4.5.3 tartalmaz teljesen új aszfaltokat is, ezért oda külön meg kell még csinálnom ezt a mutatványt. ergó az eredmény meg az lesz hogy teljesen jó lesz alap mappal is meg a TSM akármelyik verziójával is.
Voila ALAP MAP NO TSM NO BRUTAL ENGINE
BRUTAL engine ALAP MAP NO TSM
SZóval jó uton haladunk..
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz Lalaland #3187 üzenetére
tudom hogy nincs de azért köszi,, sőt azt is tudom milyen az igazi aszfaltba mart "zajcsík" de ezek nem ezért készűlnek. A szemünknek sajnos szüksége van kontrasztra ami pl egy erős zőldszárú növényen a erős piros virág. ezért látjuk szépnek mert ez a kettő pontosan kiegészíti egymást vagy mondhatjuk ezt az ugynevezett szinharmóniának is. szóval az a rengeteg zöld ami a gaméban felvonúl folyamatosan a kontrasztjaiért kiáltott ezért a pici piros zajcsík macskaszem, a szalagkorlátba is rakott meg a spekulárral élesebbre rakott utmenti virágok.
Nem a valóságról fog szólni ez a verzió, hanem megpróbáljuk a szinek harmóniájával széppé varázsolni.