- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Mobilarena
OnePlus One - Kína már itt One
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz janosibaja #35182 üzenetére
Tegnap nekem mikor feldobta, frissítettem is és végigment szépen.
-
grizlisandor
addikt
Én is gondolkozok rajta, hogy le kellene cseréni a telefont, főleg, hogy vettem jó pénzért a Diztronic tokot amazonról, erre kaptam egy kopott/sérült tokot... Küldhetem vissza nekik. Azt terveztem, hogy ha jó lesz a tok, még egy másfél évet kihúzok vele a telefonnal, de egyre idegesítőbb, hogy naponta töltöm + igényelnék valami jobb kamerát.
Nézegettem a Xiaomi Note 2, Huawei Mate 9, LG V20, Samsung Note 7R, kitudja mi lesz, meg kíváncsi vagyok a O+5-re.
-
grizlisandor
addikt
2015-10 havi vásárlás, szóval bőven garanciás még. Aksiidőn kívül még ez a véletlenszerű és/vagy használat(twitch+youtube) közbeni melegedések se tetszenek...
Valaki tudja, hogy mit írjak a supportnak, természetesen angolul? Sajnos én csak a google fordító segítségével tudok kommunikálni.
-
grizlisandor
addikt
válasz janosibaja #35777 üzenetére
Használd egészséggel az új mobilt!
Eladásra váró telefonjaimon csináltam egy gyári visszaállítást és viheti az új tulajdonosa.
-
grizlisandor
addikt
Beakadt a kamera alkalmazásom, mert bekapcsoltam a hdr módot. Elindítom és egyből leáll az alkalmazás. Van valami bevált megoldás erre? Legfrissebb LOS-om van.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Obyboy #35849 üzenetére
+1, én vártam mikor jelentik be, hogy egy trollkodás volt az egész kinézet és itt az igazi OP5...
A kamera ami felkeltette az érdeklődésemet, csak ugye volt már rá példa, hogy a gyártó kicsit PS-sel rásegített az elkészült képekre.
Legalább tudom a neveket, hogy kiket kell megfenyegetni, hogy a kövi OP nem valami copy legyen.
Hangosan röhögtem, mikor ment a felsorolás az eddigi telefonokról, és az OPX kimaradt, talán OP2 is... -
grizlisandor
addikt
Junius 26-i dátummal új frissítés a LOS-t használóknak.
-
grizlisandor
addikt
Naponta töltöm, munkaidőben megy a mobilnet + messenger, esténként meg youtube/twitchet nézek, míg bírom a kezemmel fogni a telefont. Pár perc után olyan meleg a telefon, hogy nem bírom fogni... Ráadás a véletlenszerű hevülés és gyors lemerülésről nem beszéltünk(mikor észreveszem és nem csak a kikapcsolt telefont találom).
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #35963 üzenetére
Nyitottam ticketet, kíváncsi leszek mit felelnek.
-
grizlisandor
addikt
Ezt kaptam válasznak:
Hello Sándor,Thank you for contacting OnePlus Customer Support. This is Riley and I will be assisting you today.
I'm sorry to hear about the battery problem as well as the unusual heating that you're experiencing with your OnePlus One. I know how important it is to have your phone running for at least a day. Please know that battery consumption will always depend on device usage. Running applications, background apps, brightness settings, wallpaper coloration and wallpaper type (live or static), enabled settings (WiFi, Location, Bluetooth, Mobile Data, NFC etc), online activity (streaming) will directly influence the battery life.
In order to isolate if this is a software or hardware related issue, kindly perform the troubleshooting steps listed below.
Steps for Oxygen OS:
- Power off your device.
- Press the power key + volume down for a few seconds.
- Select English.
- Select Wipe Data and Cache.
- There will be 3 options: Factory Reset, Wipe Data and Wipe Cache
- Select Wipe Cache.
- Select Yes.
- Reboot phone.Steps for Cyanogen OS:
- Power off your device.
- Press the power key + volume down for a few seconds.
- Select English.
- Select Wipe cache partitionThis will only clear the system cache and does not reset the phone. Make sure to force close all background apps and kindly observe your phone's battery life for at least a day to see if there's any improvement on the battery life.
Let me know if the issue remains so we can consider other options.
Best Regards,
Riley
OnePlus Customer SupportRemélem nem húzza szét a fórumot nagyon, ha igen, akkor link mögé berakom a screent a levélről.
Magyarul az 1 napos üzemidő normális, meg wipeoljak, hátha toldok a jelenlegi üzemidőn kicsit?
Stock LOS, semmi extra, napi 8-9 óra mobilnet, telefonhasználat csak akkor ha villog. Esténként 30-60 perc streaming wifin és jön az energia takarékos mód.
~2hetente jön frissítés a LOS-hoz, akkor mindig megcsinálom a wipeokat...Szerintetek hogyan tovább?
-
grizlisandor
addikt
válasz RetepNyaraB #36002 üzenetére
Persze, az a legegyszerűbb.
Köszi, és legyen pár soros magyarázat is hozzá vagy csak annyi, hogy rossz továbbra is?
-
grizlisandor
addikt
válasz silverbaron #36017 üzenetére
Szép képek!
Más: 0703. dátummal jött LOS frissítés.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36143 üzenetére
Jött is a válasz:
Hello Sandor,
Thank you for the response.
I appreciate you doing the necessary troubleshooting step for us to further isolate this issue. Since wiping the device cache did not work, we will be doing the next troubleshooting step, which is hard resetting the device via recovery mode. Please follow the steps below:
If applicable, I recommend backing up your data before performing a hard reset. Once done, here's how to hard reset your device:
- Power off your device.
- Press the power key + volume down for a few seconds.
- Select English.
- Tap on Wipe data and cache.
- Tap on Wipe data and cache again.
- Tap on Yes to confirm data and cache wipe.
- Wait for the wipe process to complete.
- Reboot phone.
Also, please refrain from installing any apps in the next two days to keep battery life under observation. In addition, please do not restore installed apps or use services like Google "Touch & Go" during these next tow days.Let me know if you have any other concerns.
Best regards,
RileyEgy kis segítségre lenne szükségem, hogy mi a gyógyítás menete?
Az elején valami HardResetet emleget, de a leírásban 3x wipe data & cache? Mit ne állítsak helyere és mi ez a "Touch & Go"? -
grizlisandor
addikt
válasz petipetya #36147 üzenetére
Bejött, amit mondtál.
Hello Sandor,
Thank you for getting back to us.
I appreciate your cooperation in trying to determine if it was the hardware or the software that has issues. Since we already determined that it is not the Software that is defective we will have to send in your device to our partnered service center for an In-warranty repair.They will thoroughly inspect your device. If they found any physical damage involved then they will send you a final repair quotation to the email address associated with your OnePlus account. If there is none, then the whole repair process will be free or charge.
To start the repair process, please see below for a quick step by step tutorial for creating an RMA:
Step 1: Head over to your my [orders page] (https://oneplus.net/sales/order/history) and click the 'my orders' button and identify the device you would like to have service to begin your repair and warranty claim.
Step 2: Select RMA Type. You can select Return, Replacement or Repair.
Step 3: Choose the Items
Step 4: Fill in Reasons and upload attachment
Step 5: Confirm the email
Step 6: Choose or input an address
Step 7: Submit the RMA requestIf you successfully submitted the RMA, you can find it under My Account > Service Request.
Once the RMA is already created, please stay active with your email for any updates regarding your repair.Our partnered service center engineers will inspect your device and if there were physical defects that makes it falls out of warranty, a final quotation will be sent and must be paid for the repair to proceed.
Turnaround time will be 3-7 business days.
I hope I was able to clear things for you. Let me know if there's anything else I can clarify or if you have other concerns.
Kind regards,
KrisLe kell adnom az igényemet a javításra, kitöltöm értelem szerűen. Az okokhoz, becsatolom a beszélgetést a supporttal? Ha elment az RMA, akkor felveszi velem a kapcsolatot a futárszolgálat?
-
grizlisandor
addikt
Remélem!
Új telefonban nagyon nem gondolkoztam még, O+O szerintem kitartana még pár évet, csak ez a fránya melegedés + gyenge üzemidő probléma ne lenne.
Ha váltani kell, csak jobb kamerás mobilra, talán az lenne a legjobb, hogy pótoljak rá és kapok O+5-öt(felébredtem nyugi). -
grizlisandor
addikt
Leadtam a RMA vagyis a javíttatási igényemet a telefonra, rég volt telefonom szervizben, milyen teendőim vannak? Fiókjaimból kijelentkezni, eredeti dobozába visszarakni és becsomagolni? Címeznem is kell?
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36187 üzenetére
Már a 4. ügyintézővel beszélek az O+ ügyfélszolgálatól, íme a legújabb:
Hello Sándor,
I hope you are doing well today. Thank you for reaching OnePlus Customer Support. This is Robin, an RRR (Return, Replacement, Repair) Specialist and I will be handling your ticket for today.
I am sorry to hear about your issues with the phone draining the battery faster and also heating up. I would like to ask when you did the hard reset, did you observe it for at least 2 days without any apps installed?
Please let me know if you have other questions or concerns.
Best regards,
RobinJól értelmezem, hogy azt kérdezi, mit figyeltem meg a hard reset utáni 2 napon appok nélkül?
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36195 üzenetére
Hello Sandor,
Thank you for your response.
Battery life issues would depend on the application that has been used. Since the issues are persistent, we will have to send it for repair. Before we proceed, we would like to ask for your device IMEI as we will need it in creating a service order. You may dial *#06# to obtain the device IMEI#.
We hope to hear from you soon so that we could proceed with your service order creation for repair.
Sincerely,
Sydney
Magyarul még mindig nem akarnának vele csinálni semmit, ha nem lennék ilyen kitartó?
A lényeg, hogy megvan az 5. ügyintéző is, de vicces, hogy 2 körrel ez előtt elindítottam az RMA-t az ők tovább kérdeznek. Már megállapította az ügyintéző, hogy hardveres hiba van és meg kellene nézniük(vagy csak olvassák a topikot ).
Telefon meg hozzá van adva a O+O fiókomhoz, 2 kattintással ki lehetne nyerni az IMEI-t, de bemásolom nekik. -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36202 üzenetére
Csak sikerült intézni a javíttatást.
Egy kis segítséget kérnék, hogy jól értelmezem, amit a 6. ügyintéző írt(katt)! Lementeni, kiszedni a telefonból mindent. Kábelt, töltőt nem kell küldenem, sim tű szerintetek maradhat? Nyomtatnom kell egy számlát a o+o.net-ről.Jött még a dhl futárhoz instrukcuó(katt), Címke a csomagra, szállító a csomagba. Lezárni a csomagot, csak a futár jelenlétében lehet, jól értem? Csomagolással mennyire törődjek? Egy sárga DHL mintás fóliába(semmi buborékos csomagolás) jött a telefon, anno a tartozékokkal. Arra gondoltam, hogy körbe tekerem a gyári dobozt buborékos fóliával, arra meg egy vastagabb nejlon vagy bele rakom a gyári dobozt egy nagyobb dobozba, köztes helyet meg buborékos fóliadarabokkal. Szerintetek?
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36226 üzenetére
Mától egy törött kijelzőjű Prestigio csodával csapatom, mert elvitte a futár az O+O-t. A futár(DHL) segítőkész és készséges volt(nem tudjátok, valahol lehet értékelni ezt? nem találtam ilyen lehetőséget), megdicsért, hogy jól becsomagoltam. Csináltam dobozt a nyomtatópapír tartójából, benne sok buborékos zacskó, körül betekerve a O+O doboz is 2x, meg a telefon elé is raktam egy kis darabot. Csehországba megy a telefon, azt mondta, hogy holnap meg is kapják, mivel ma már repülni fog a csomag.
-
grizlisandor
addikt
Úgy néz ki, hogy történés van a garanciával kapcsolatban.
Alaplapot cseréltek a telefonban az Arvato-nál, lehet nagy hülyeséget kérdezek, de főalkatrész cseréjénél nem hosszabbodik a gari vagy csak a cserélt alkatrészre?
Szépen nyomon lehet követni mi történt a telefonnal, valami AEROFLEX 4400-al is tesztelték.
Tettek fel képet(elejéről/hátuljáról) a telefonról(katt), hát nem épp a legtisztább körülmények között van. Remélem nem lesz esztétikai baja a telefonomnak, mert kiverem a balhét. -
grizlisandor
addikt
válasz RetepNyaraB #36276 üzenetére
Arvato Services, szerintem valami szerződött cseh telefonszerviz cég lesz, olvastam O+3 és O+5 topikban, hogy 1-1 ember telója is hozzájuk került.
(#36278) kano: Fel van írva hibának, de a cseréjéről nincs említés...
Délután írok az O+O supportnak, hogy mi van ilyenkor. -
grizlisandor
addikt
Jött egy sms, hogy a mai nap megérkezik a DHL csomagom.
Nézem a követést, hogy 1kor még BP-n csekkolt be, hívom az ügyfélszolgálatukat, hogy ha lehetne beszélni a futárral, hogy 4ig ideérjen, mert a szállítási címem, a munkahelyem címe és ott csak 4 óráig tartózkodok. Ügyintéző hölgy, hát hogy olyat nem lehet, majd a futár hív engem, esetleg feljegyezheti a csomaghoz, hogy a 4 óráig érjen ide.
Nem telik el fél óra és hív a pénztáros hölgy kolléganőm, hogy átvette a csomagom...Érte megyek, kár volt vesződni azzal, hogy jól becsomagoljam, mert belehúzták egy DHL zacsiba meg egy bubis fóliába... Nézem a papírt, csak alaplapot cseréltek rajta, új IEMI szám. Aksival kapcsolatban semmi...
Bejött a félelmem, hátlap kicsit karcolva + fém keret is leb*szv pár helyen. Megy a levél a O+O supportnak.
Rom rajta a régi CM... -
grizlisandor
addikt
Kaptam is a választ.
Hi Sándor,My name is Jin, an RRR (Return/ Repair/ Replacement) Specialist for OnePlus. I will be assisting you today on behalf of Robin. I apologize for the inconvenience regarding the way the device has come to you. Not to worry, I've already sent a follow up for you. We should have news soon. I'll let you know once I have any updates.
Please let me know if you have any questions.
Best Regards,
Jin
RRR SpecialistMagyarul, nyugodjak meg és intézkednek a sérüléssel kapcsolatban?
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz balazs1022 #36317 üzenetére
+1, én is ezt a technikát alkalmazom sikerrel.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36292 üzenetére
Sikeresen nem intéztek eddig semmit, kaptak egy e-mail-t, hogy kapják össze magukat.
Közben teszek fel valami ROM-ot a telóra + belakom.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36332 üzenetére
A telefon még mindig melegszik, az üzemidőre leszek kíváncsi...
Support meg nagyon toppon van, írtam hogy mi lesz akkor a javítás során szerzett sérülésekkel?
Visszaírták, hogy várjam meg míg visszaküldik javításról és bízunk benne, hogy jó lesz. -
grizlisandor
addikt
válasz balazs1022 #36337 üzenetére
Az van a munkalapon, elvileg más, de meglesem majd.
-
grizlisandor
addikt
(#36337) balazs1022:
Más már a telefon IMEI száma a telefonnak.(#36339) kano:
Megírtam, elküldtem nekik.
Következő napokban megfűzöm kolléganőmet, hogy segítsen írni nekik és kapnak egy szép levelet...
Vicc, hogy írok nekik valamit, erre jön egy másik ügyintéző és elkezd másról beszélni... -
grizlisandor
addikt
Felraktam a LOS-t, de a frissítésivel elment egy nekem nem tetsző irányba.
Melyik ROMot ajánljátok?
Valami egyszerű, stabilra gondoltam. -
grizlisandor
addikt
válasz Dolphine #36342 üzenetére
Behozták ezt a rendszervédő hülyeséget és nem tetszik, mert folyamatosan bombáz az értesítéseivel...
(#36343) andyTM: Megnézem mit tud, pont (#36344) eddie1978 linkelte is.
Jól gondolom ehhez is kell a gapps?Bugs
• If you see screen overlay detected when an app asks for some permission, let the toast notification finish and then allow or give that app storage permissions manually from app info.There are three flashable zip's to choose from and all of them have the following in common.
• Ported TWRP 3.0.3-2 Recovery (TugaPower)
• H2OS firmware
• GApps comes baked in as a part of OxygenOS SystemEzt a 2 részt nem igazán értem, mit akarhatnak?
-
grizlisandor
addikt
válasz andyTM #36347 üzenetére
Köszi.
(#36348) RetepNyaraB:
Ez eddig fel sem tűnt, hogy van ilyen. Valahogy akkor kapta meg ezt a funkciót, míg garanciális javításon volt.
Köszi, akkor pihentetem az OOS témát.(#36349) Dolphine:
Nem tudok érdemben nyilatkozni, mert mint kiderült alaplapos volt a telefonom.
Javítás után se érzem, hogy rendben lenne. -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36340 üzenetére
Megírtam nekik, hogy a telefon ugyanúgy melegszik, az üzemideje alacsony, meg javítás során szerzett sérüléseket, átolvastattam kolléganővel, aki tud angolul. Azt mondta, hogy ez erős, odamondós levél, inkább írjak újat.(Úgy is lekoptatnak, jó lesz ez így). Megírtam a ticketem folytatását, hát valami oknál fogva, eltűnt az elküldeni gomb, pedig melóhelyről többször írtam nekik. Velem nem csesztek ki, válaszoltam az e-mailra amit folyamat kapok a ticketben leírtakról, csatoltam hozzá képet meg leírtam, hogy oda nem tudok írni.
Meg is jött a válasz és után megnéztem, hogy a ticketbe tudok-e írni és igen...
Ezt írták:
Hello Sándor,How are you doing? it's me again Sydney. I understand that you have been waiting for the results of the complaint you raised about your phone having minor flaws when it came back from the service center.
Please know that I will be making a follow up on your initial complaint. We will update you once we get all the information.
Thank you for your time. Please let me know if there is anything else that I can help you with
Regards,
SydneyMagyarul kifogás.txt második bekezdése.
Mi tévő legyek? Vicc, hogy ennyit foglalkoznak az ügyfeleikkel... -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #36353 üzenetére
Tudom kicsit unalmas, már nekem is...
Ma nem voltam valami jó kedvembe, mikor megláttam, hogy 25% aksinál 1,5 óra SOT-nál tartok, írtam egy "kedves" levelet, már jött is az utasítás, hogy holnap viszik szervizbe vissza. Szerviz ticketbe leírta az OPO, hogy nem változott a telefonnal kapcsolatban semmi, javítás után + a javítás során szerzett sérüléseket is említette.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Xbox Series X|S
- Hálózati / IP kamera
- Android szakmai topik
- További aktív témák...