- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Készül a Galaxy S24 FE
- Netfone
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lewzke
őstag
kíváncsi vagyok mi lesz ebből.
-
wjbhbdux
veterán
kezd sok lenni a kamu hype, de hát ezért fizetett a sony.
/s
-
Raysen623
addikt
Jézus, Jézusss
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Gergosz2
veterán
Valahogy olyan érzésem van , hogy ez a játék a megjelenést követően hamar feledésbe merül. Lehet , hogy baromi sokáig lehet majd játszani de ha a világok pár alap típustól csak kicsit fognak eltérni akkor hamar ráunnak az emberek. De ez csak magánvélemény.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Phobion
őstag
szenzációs játék lesz, a SCI-FI rajongók hát nem is tudom, - remélem nyugodtan mondhatom - álma
(#5) Gergosz2 - ha számodra nem okoz élményt különböző bolygók felfedezése, akkor biztos, arról nem is beszélve, hogy a játék kiadás után mennyi potenciál lesz még benne, ilyen bolygót tesznek bele, olyan éghajlatot, hopp itt egy gázóriás, új hajók, új fejlesztések, de majd kiderül
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Gergosz2
veterán
persze az jó meg minden , csak lehet hogy A bolygón lila a rinocérosz B bolygón meg kék. Meg túl nagy a hype , nem egy játék bukott már ebbe bele.
A véletlen generált tatalom meg nem újdonság , run and colletct , tower defense stb játékokkal is milliárd évekig lehet játszani.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
bitblueduck
senior tag
a videók alapján jó is lehet de úgyis kiadás után derül ki, hogy mennyire működik. Pár milliárd különböző dolgot nem nehéz számítógéppel generálni de ezt úgy tálalni, hogy ne fulladjon unalomba az már kihívás. Nem sok scifi rajongó álma 1000 unalmas világot felfedezni
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Phobion
őstag
válasz bitblueduck #8 üzenetére
akkor én egy különböző kategória vagyok engem nagyon érdekel a csillagászat ,és az ezzel kapcsolatos dolgok
arról már nem is beszélve, hogy ezt nem olyan játéknak érdemes tekinteni aminél az a cél, hogy minél gyorsabban és minél többet - szerintem - , hanem szabadidőben leülök egy felfedezek egy-két bolygót kategória, plusz ehhez hasonló játékot nem igazán ismerek jelen pillanatban, az Elite és Star Cit. pedig a látottak alapján engem nem fogott meg, na de persze azt belátom, hogy kicsit elfogult vagyok a játékkal kapcsolatban a fent említettek miattSci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Chapel
addikt
Eddig nem igazán követtem, most rákerestem. Sandbox és sci-fi rajongó vagyok, hát ez most a lista élére került.
A téma valóban necces, mert lehet hatalmas bukó, de ha jól megcsinálják az egész körítését, hát ez instant get lesz!
Ez a millárd év, nyílván sarkítás, mert a létező összes variációt leképzik, ahogy írták is előttem, más színű ua az állat és már más stb...
(Pl. ott az Eve, 30+ év mire megcsinál az ember mindent, de az viszont tényleg valós tartalom )Egyre több konzol exkluzívan indul játék tér vissza pc-re, látok egy folyamatot ami most elindult, én hihetetlenül örülök neki. Dolgozzzanak vele ameddig kell és ha kész jöjjön.
Ha jó, megveszik az emberek. Én biztos.Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Lewzke
őstag
én a következő Universe Sandboxot várom, de ők eléggé elmaradtak a tervezett menetredtől ....
-
Tigerclaw
nagyúr
Eddig a véletlen generált világok elég unalmasak és sablonosak voltak a játékokban. Inkább lenne előre kreált és mondjuk olyan, aminek a teljes felfedezéséhez nem 5 milliárd év kell, csak 1 vagy 2 év. Persze azzal dolgozniuk is kellene, az meg büdös a fejlesztőknek és a kiadóknak manapság.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
pigster
senior tag
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Nagyon szépen leírtad.
Ezért nem vettem még sosem olyan játékot, amiben véletlenszerűen generált pályák vannak, és nem is fogok. Pedig lett volna pár olyan, ami érdekes lehetett volna, de amint kiderült, hogy csak egy generált valami, már léptem is tovább.FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
Chapel
addikt
Kérdés: Amit már egyszer legenerált, akkor az ott és úgy marad ahogy volt?
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Hunzoza
csendes tag
Technikailag nagyon jónak és izgalmasnak tűnik, de ahogy előttem is mondták már páran procedurális tájak - küldetések stb nagyon hamar unalmassá tudnak válni. Egy dolog tudja megmenteni ezeket a játékokat, az pedig a játékmenet mint pl. Minecraft.
-
Mokó
aktív tag
Nah újabb "időrabló" érkezik.
-
tDr1v3r
veterán
Elvileg igen, lévén minden bolygónál ki fogják írni hogy ki fedezte fel először.
De franc tudja, lehet lesz interakció is, mondjuk le lehet bombázni és akkor úgy "sérülten" marad a bolygó...
(#15) Hunzoza: Ha kap egy klánrendszert akkor időtálló lehet, sőt... de úgyse hagyják ki ezt a ziccert a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
SylverR
senior tag
Sajnos egyet kell értsek veled. Bár nekem nagyon megtetszett az első videó alapján, de azóta lemondtam róla.
Mellesleg az előzetes videók alapján, NEM random, és nem generált bolygók, és állatok lesznek. A videók szerint csupán egy formulát írnak, ami mindenkinek, minden indításkor ugyanazokat a bolygókat, ugyanazokat az állatokat és űrhajókat tölti be. Egy rendszer, szabály, matematikai képlet szerint, minek köszönhetően kisebb a tárigény, és gyorsabban befejezhető a program készítése.
Az egyetlen random generált dolog, az a játékos kezdő bolygója.
Az alapján amit kiértelmeztem.Az ötlet jó, az elmélet jó. A megvalósítás viszont hibás lesz. Legalábbis az eddigiek alapján. Egyik bolygón találsz egy tarajos oroszlánt, a másikon meg egy tüskést. Körülbelül ennyiben fog kimerülni a változatosság.
Az ötlet jó, de ez a tipikus sokat ígér, sokat markol, de keveset sikerül összeszednie, és adnia.
Azért még figyelem, de túl nagy hype-ot keltettek a semmi körül. Eddig.Nem!
-
Csapoati
nagyúr
Francba, max 2-2,5 milliard evet szantam erre a jatekra.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
BabMester
senior tag
Nem azt mondták h minden játékos aki becsatlakozik azután keletkezik egy új bolygó? Előre tudjak mennyien fognak vele játszani? Vagy a maximális lehetőségek számát vették?
-
Bjørgersson
félisten
Ha ötmilliárd év kellene a felfedezéséhez.. vajon mennyi idő kellett a megépítéséhez?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
KisDre
senior tag
5 milliárd év? Pár évnyi fejlesztésből?
Mindenesetre akkor azt hiszem már főzöm is a kávét mert hosszú nap leszKisDre.artstation.com
-
Mister_X
nagyúr
Én arra leszek kíváncsi, hogy a naprendszerek hogyan fognak felépülni.
Lesznek-e különböző csillagok (vörös törpe, barna törpe, nap típusú, kék óriás, vörös óriás) eltérő méretben, fekete lyukak, neutroncsillagok, fehér törpék? Esetleg épp kialakuló naprendszer?
Bolygókból csak az élhető típusú bejárhatóak lesznek vagy találni majd Marshoz, Vénuszhoz hasonló elvetélt bolygókat, Star Warshoz hasonló Hoth-szerű hóbolygót, aszteroidamezőket, gázórásokat eltérő holdakkal, gyűrűrendszerekkel, más-más méretben és színben a nap típusától és távolságától mérten?
Lesznek-e speciális rendszerek kettős csillagokkal, vagy csak extrémen közel leledző naprendszerek egymás mellett, kék óriástól naftát elszipkázó feketelyukkal operáló (előrehaladott, idős) rendszerek?
Ha ezek közül egyik sem, akkor kuka az egész. Nincs kedvem az egy sémára épülő rendszerek között repkedni és néha fejest ugrani valamelyik klónbolygó óceánjába.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
gantum
aktív tag
válasz Bjørgersson #21 üzenetére
random generátor emberek, ez ma már nem annyira "komputer-világ" szó, hogy ne kelljen érteni.
-
Vesa
veterán
Az ötlet nagyon jó, kérdés, mit hoznak ki belőle a gyakorlatban...A játék értelmét egyelőre nem látom. pl. érdekelne, hogy lehet-e birodalmat építeni, a már felfedezett bolygókat birtokolni, állomásokat, hajókat építeni, védelmi platformokat stb. stb.
Vagy pusztán felfedezés lesz a cél? Ez sem lenne rossz, ha nem unalmas. Akit érdekel a SciFi vagy a Star Trek féle világkép, azoknak instant get...
Csak csinálják meg valóban változatosra, hogy ne unjunk rá a huszadik bolygó után.A tudomány a valóság költészete!
-
VitaD5
tag
Én pontosan egy ilyen világ veszélyei között szeretnék felfedezni. Akció! Kaland! Felfedezés! Bár, az eddigi infók alapján nem lesz túlzott akció löket benne.
Amúgy, a kettős vagy több naprendszerek fizikai halál zónák, ugye tudod?
"Esetleg épp kialakuló naprendszer?" - És épp haldokló rendszer nem érdekel? Bármelyik pillanatban beindulhat a melletted lévő csillag külső réteg leválása és BUMM SZUPERNÓVA! Mekkora lenne már?
Yar Har fiddle di dee
-
Ren Hoek
veterán
Várjuk ki a végét. Semmit nem tudunk még róla igazából. Voltak ott más űrhajók is, ebből még nagyon sokmindent ki lehet hozni.
Csak az lenne rossz, ha kiadnák mondjuk early accessben nulla háttértartalommal, csak világban bóklászással. Amint megnézek egy ilyen játékot el is megy tőle a kedvem, mert nincs benne semmi.
Viszont lehet is belőle valami jó, hiszen volt már rá példa. A Minecraft és a Don't starve is honnan indult... és most hol tart. Rengetek kontentet pakoltak bele idővel. Szóval ne írjuk még le szerintem...
-
Vesa
veterán
Minecraft meg a rengeteg content...Jó vicc, már bocsánat. Milliárdos a faszi, de azóta sem volt képes felvenni egy pár rendes programozót és grafikust, hogy érdemben fejlesszék ezt a valamit. Az, hogy 3 havonta betesznek 3db új kockát meg 2db semmire se jó új élőlényt, az nem rengeteg content.
Némelyik MOD már most többet tud, mint az évek óta fejlesztett alapjáték (industrial craft, better then wolves, Bulidcraft stb., ezek tényleg komolynak nevezhető tartalmait illett volna már rég az alapjátékba pakolni, de hol van az még mindig ezektől?)A tudomány a valóság költészete!
-
Archer
őstag
A látványvilágról a Giants: Citizen Kabuto című mestermű ugrott be, bár abból készítenének egy folytatást, nem a sok retek CoD-ból meg BF-ből...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
SylverR
senior tag
Úgy van. Abból kellene új rész.
@(#28) Ren Hoek:
Az a baj, hogy túl sokat akarnak. Igaz, hogy nem tudunk túl sokat, de én mondom, végignéztem az interview videókat, és abból tanultam meg a fenti dolgokat. A dolog lényege, hogy mondták a srácok, hogy egy matematikai képletre fog épülni az egész. Ha ma betöltöd az adott kódot, látni fogsz egy fát egy hegy tetején. Ha 20 év múlva előveszed, elindítod, a fa ugyanúgy ugyanott lesz.
De ebből nekem sajnos az jön le, hogy a kód statikus lesz. Amitől ugyanolyan gagyivá fog válni mint a Spore, vagy bármi egyéb. Az élőlények meg arra épülnek, hogy van egy tigris alak, aminek 20-30 bolygón 20-30 változata lesz megtalálható. Egyik lila, másik kék, harmadik pikkelyes... Ez most csak egy saját példa, az érzékeltetés kedvéért. Én is örülnék ha jönne végre valami igazi nextgen játék, ami megéri az árát. De ők inkább a mennyiségre helyezik a hangsúlyt, és nem a minőségre.[ Szerkesztve ]
Nem!
-
SylverR
senior tag
Nem tudom.
De elvileg azt mondták, hogy a bolygók ilyen alaptörvényekből fognak felépülni.
Mekkora a csillag, milyen a hőkibocsájtása. Milyen közel kering a bolygó. Elvileg egy halott bolygót, holdat is belehet majd járni. De sajnos én attól tartok, hogy az élő bolygók nem lesznek elég élőek. Nekem továbbra is az a bajom, hogy gyanúsan olyan lesz ez mint az Aliens film. Van élet a bolygón, de hogy hogy a francba maradt életben egy élőlény egy gyakorlatilag halott világon, az kérdéses.
Bár állítólag bolygó méretű bolygókat akarnak. De a videó eddig nem mutatott túl sokat abból, hogy mennyire is jó ez. Legalább valami demonstrációt mutathatnának, hogy tényleg élő világot teremtenek. Amit mutattak, az kb egy feltupírozott Carnivores 2.Nem!
-
LÁZ
addikt
kiváncsi vagyok rá, remélem több lesz a valós érték, mint a marketing
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)
-
Ren Hoek
veterán
Hát már bocs, de emlékszem a legelső verziókra, ahhoz képest rengeteg mindent lehet csinálni, és sokat változott a környezet. Egyébként a modok is ide tartoznak, ahhoz is idő kell. Bár nekem a moddolás sohasem volt annyira szimpatikus, mert hajlamos túlzásokba esni az ember.
Amit már írtam a Don't Starve, rengeteg lehetőség került bele még az elejéhez képest...
Szóval én bízok benne, hogy egy ilyen űrhajós világbejárós sandboxot nem fognak csak úgy fejlesztetlenül hagyni... ha még moddolás is lehetőség lesz, akkor a későbbi verziók sokkal gazdagabbak lesznek.
Szerintem várjuk meg míg kijön, akkor majd kiderül milyen. Nekem nincsenek nagy elvárásaim, ugyanakkor nem is írnám még le.
-
Xerxész
őstag
Biztos, hogy csak ilyen lesz a véletlenszerű generálás.
Csak nem képzeltek, hogy megalkotnak kismillió létformát és azokat generáltatják le véletlenszerűen? Eleve csak 4 tagú a csapat, ha jól emlékszem, tehát ez rengeteg munka lenne...gyakorlatilag soha nem lenne kész a játék.Úgy lesz, ahogy írtad...lesz egy alap forma, és azt nagyon minimális mértékben fogják módosítani: a színvariáció biztos, esetleg ahogy lejjebb írta valaki: valamelyik pikkelyes lesz, a másik pikkely nélküli, egyiknek lesz farka, másiknak nem...stb. De gyakorlatilag érdemi változást nem fogunk észrevenni az élővilágban (és lehet, hogy a bolygókban, csillagokban, rendszerekben sem).
És pont ezért fog hamar unalmassá válni.Viszont az nagyon tetszik, hogy töltőképernyő nélkül lehet a földfelszínről kirepülni a világűrbe, majd onnan vissza egy másik bolygóra. Nem is emlékeszem, hogy volt-e már ilyen sci-fi játék.
Vajon lesz ennek szingli módja?
-
gézu
őstag
Ez így szar. Mert, mi van, ha 3 milliárd év múlva ráunok? Én szeretem fullra kijátszani a játékokat.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
r00r1
aktív tag
No engem megvettek kilóra, egy első osztályú jegyet kérnék a 2014 végén induló hype-vonatra. Csak oda lesz...
-
Cathulhu
addikt
Szep szamok, csak azert 1-1 parametereben eltero bolygok azok kb olyanok mintha egyformak lennenek.
Amugy ha jol szamolom az 5 milliard ev az 157 680 000 000 000 000 mp, ha 1 bolygo 1 mp, ahogy a cikk irja akkor ez olyan ~15 eltero parametert jelent bolygonkent, es igy mar nem is olyan sok.Igy is nagyon varos, de ez nagyon atlatszo marketing duma volt
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
nagyúr
ha pl. sok iterációt csinálsz, ahol a páratlan lépés random generálás, a páros lépés pedig kézi munkával történő testreszabás (a későbbi lépésekben csoportos), akkor belátható munkával lehet milliós adatbázist építeni megfelelő változatossággal. persze az utóbbihoz okos és kreatív emberek kellenek.
az ennyire ambíciózus játékokkal kapcsolatban általában szkeptikus vagyok, de ettől függetlenül szurkolok a srácoknak, hogy valami nagyot alkossanak, és ne sétáljanak be a rengeteg csapda valamelyikébe.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Diopapa
addikt
Pedig az Elite: Dangerousban 400 milliárd naprendszer van/lesz amelyből nem kevés valós csillagászati adatokon, valós égi mechanika alapján működik.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Xerxész
őstag
Nem értek hozzá, épp ezért nem is áll szándékomban vitatkozni, de azért ezekhez mégiscsak alapmodellek kellenek, nem? Pl. élőlény, bolygó, űrhajó. Ezekből kell nekik sokat létrehozni, hogy legyen miből variációkat kreálnia a rendszernek...mert a színvariáció csak egy dolog. Ahhoz, hogy az ember tényleg úgy érezze, hogy újat talál, nem elég az, hogy csak a színe más, meg itt-ott pár periféria hiányzik...formában, tulajdonságban, mozgásban is különböznie kell (pl. egyik bolygón egy alap oroszlán és egy madár, másik bolygón már ugyanez az oroszlán test, esetleg láb nélkül, de a madár fejével és szárnyakkal, más színben).
Én ezt tartom nagy melónak és szerintem ehhez bőven kevés 4 ember. De lehet, hogy nincs igazam. Mint mondtam, nem értek a programozáshoz. -
Garada
őstag
Playstation 4 version nagyon várlak
-
davidsone
addikt
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Lomha 8V
addikt
Én attól félek, hogy unalmas lesz. Alig lesz különbség a bolygók között, stb. Ezek a nagy szavak nem szoktak jót jelenteni. De ne legyen igazam.
-
nagyúr
mondok egy egyszerű példát. legyen egy oroszlán, ami fel van készülve a földi körülményekre (1g gravitációra, -20-+50 fok hőmérséklet, 21%-os oxigén a légkörben) - ez egy alapmodell. kell egy okos morf függvény a csontvázra, ami alakítja a csontokat / izmokat a gravitáció függvényében mondjuk 0.2g és 3g között. kell egy a bundázat vastagságára (ez várhatóan egyszerűbb), ill. az oxigénmennyiség függvényében is lehet rajta mókolni valamit.
azt gondolom, hogy a 0.2g-s, -70 fokra felkészült oroszlán egész másképp fog kinézni, mint egy 2g-s, +80 fokra optimalizált fajta.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
SylverR
senior tag
Abból amit a videókban elmagyaráztak, éppen az jött le, hogy nem kell alapmodell. Valamint ismételten leírom, tessék megjegyezni, nem random, nem véletlenszerű generálás van itt. Hanem egy matematikai modellt írnak. Ez alapján, ha egy bolygó bizonyos távolságban áll a csillagjától, aminek x a hőmérséklete, akkor a bolygó hőmérséklete mondjuk csak 10 fok, akkor javarészt csak bundás, szőrös, esetleg zsírtartalékos (bálnaszerű, rozrmárszerű lények) állatokat fogsz találni. Persze 100 ilyen bolygóra ellátogatva, nem fogsz különbséget találni a faunában. Én részemről ettől félek.
Meg attól, hogy statikus lesz. Nem fognak csillagok összeroskadni, elöregedni. Megszületni. Nem fognak állatok kihalni, fejlődni. Tisztában vagyok vele, hogy ígyis rengeteg munka lesz benne. A dinamikus világ pedig nem online játékra való.De én sokkal jobban örültem volna ha olyan játék készül ahol csak egy bolygó van, de ott működik az evolúció, és hatalmas változatosság van. Ha kiírtunk egy fajt, az magával rántsa a másikat. Persze ezek egy bolygón ülő játékosnak nem tűnnek fel. Ha csak nem él évmilliókig. Éppen ezért lett volna jó ez egy űrutazós sci-fihez.
Nem!
-
Xerxész
őstag
Értem.
Így könnyebb elképzelni a változatosságot, köszi. -
Ren Hoek
veterán
A Spore-ban is sikerült megoldani a lények változatosságát, csontváz, kültakaró, szervek stb... Csak a lény-editorral játszottam anno, de ott nem lehetett egyforma lényeket találni. Ezt továbbfejlesztve, kicsit kevésbé disney-s külcsínnel, szerintem totál meg lehet oldani a full változatosságot.
Az egésznek csak az a buktatója, hogy milyen lesz a körítés. Mindenképp szükséges egy magasabbrendű cél, hogy ne unj rá a századik világ után. A kalandozásnak, felfedezésnek amolyan szükséges kiegészítőnek kell lennie (erőforrásgyűjtés, craftolás, biológiai génkísérletek) egy felsőbbrendű cél érdekében. XP, minél erősebb hajó, új technológiák, változatos küldetések stb.
A Minecraftban is az alap cél a survivor mód, hogy biztosítsd a túléléshez és a felfedezéshez ésszükséges erőforrásokat, technikát. A creative mód meg csak fokozta a játék tartósságát (bár én nem szeretem a godmode-ot, és inkább homokozok az unokahúgaimmal a valóságban )
A Don't starve-ban nincs ilyen, mégis el lehet lenni vele sokáig.Szóval ha nem találnak ki a srácok valami célt, értelmet a játéknak, akkor bukta lesz. A változatosság szerintem megoldható, és annál már előrébb vagyunk, hogy sárga-kék-zöld antilop. Ha régen a Spore-ban megoldották, akkor itt is remélhetőleg meg fogják...
[ Szerkesztve ]
-
SylverR
senior tag
A Spore lény-editora eléggé béna, már ne is haragudj. Bálna száj, rágcsáló száj, medve száj, majom száj, és ugyanez kézben, lábban. Volt 8-9 alap lény, aminek a különböző testrészei különbözőképp összerakhatóak voltak. A Spore jó játék lehetett volna. De nem lett az.
A Spore ugyanabban a gyermekbetegségben szenvedett, mint a SimLife. Tudsz készíteni egy oroszlán-zsiráfot. De én egy 0.2-es gravitációjú bolygón nem egy hosszúlábú, hosszúnyakú oroszlánt akarok látni, hanem mondjuk olyan növényevőt, ami egy hatalmas zsákra emlékeztet, ami lebeg a talaj felett, és lenyúló csápjaival szedi össze a talajról a növényi élelmet. Ilyet sem a Spore, sem ez nem fog tudni nyújtani. Ez lenne az igazán alien.
[ Szerkesztve ]
Nem!
-
GypsFulvus2
őstag
Olyan játék már van, parancsolj.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care