Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djstavross

    tag

    Szevasztok!

    Ma eljutottam odáig, hogy visszavittem a telefont oda, ahol vettem (Telenor Nyír1). Egy kiscsaj állt a rendelkezésemre, csakhogy közöltem vele, hogy megvárnám míg a kolléga feltölti egy ügyfél egyenlegét és vele szeretnék beszélni mert nála vettem a telefont és egészen otthon volt a témában. A kiscsaj erősködött, hogy de azért mondjam el a problémát. Elmondtam, a kijelzetlen hívásoktól, a meg nem kapott sms-eken át a fagyásokon keresztül a kijelző ragasztási problémáig mire rájött, hogy inkább várjam meg a kollégát + max szervizbe tudják elküldeni, merthogy 2 napja az értékesítő srác is 2x-et használ. Elmondtam a srácnak a dolgokat, mire csak állt értetlenül a dolgok előtt, de azért teljesen megértett, neki baja nincs a telefonnal valami alkalmazással a gyári szoftban a procit 1.2-re húzta és pompásan megy a telefonja a v10b-vel. IGAZ 2 NAPJA. Ő is jött a szervizzel. Mondtam neki, hogy ne hülyéskedjen, kijelző miatt vagy cserét kérek a 2x-ből, vagy másik készüléktípust és elállok ettől, vagy 1 havi jóváírást, de a szervizt ki ne találja mert se időm, se idegzetem, se affinitásom nincs a szervizet illetően. Nah addig beszélgettünk mire elmentem a nyír1i Samsung LG összevont szerviznek nem mondható valamibe, merthogy ha ők ott megnézik és bebizonyosodik, hogy szar kiállíthatnak egy cserére jogosító papírt. Illetve a srác azt is elmondta, hogy még a Korzóban található Telenorba is átmehetek mert nekik nagyobb jogkörük van mint a bemutatóteremnek (ahol vettem a készüléket) mivel ők hivatalos shop.

    Nah visszatérve a szervizre a srácok nemhogy készségesek nem voltak, de még parasztok is. Elmondtam a problémákat ától zéig, mire a főparaszt így reagálta le: "Tudod mit látok? Egy szép hibátlanul működő készüléket." :o Mondom, te teljesen hülyének nézel, most sorolom a problémákat. Erre a gyerek megkérdezte, hogy most mit várok, tegyen le nekem az asztalra 100.000 forintot? Nah mondom ez tök hülye. A végére kisűlt, hogy, mint """"szakszerviz"""" azt tudják csinálni mint a Telenor, felküldik pestre. Ekkor már csak röhögtem az egészen kínomba. Mondom ilyen marha emberek tuti nincsenek a világon. Hja a srác még a végére hozzátette, hogy "beleválasztottam a "legjobb" Telenor üzletbe Nyír1en és a "legjobb" készülékbe is" Azt is hozzátette, hogy a 2X úgy megbukott ahogy van. Ekkor már sírtam a röhögéstől.

    Mondom teszek még1 utolsó próbát a Korzóban lévő Telenor "shopban". A csajok kinevettek és beközölték vele, hogy nekik semmilyen + jogkörük sincs és hogy félrevezettek az első helyen a bemutatóteremben. Előadták ők is a szervizes 2-3 hetes témát mire mondtam, hogy onnan jövök és körbel ennyi. Hja a csajszi aranyosan hozzátette még, hogy tök jó, hogy nekem csak ennyi problémám van, merthogy neki nagyobbak vannak és megvannak a problémái. Mondom b+ az a dolgod, hogy itt legyél és az én problémáimat old meg, a tieidet meg az aki arra szakosodott. Mind1, eljöttem.

    Erre beülök a kocsiba előveszem a bemutatóteremben szerzett kis prospektust a 2X-ről és amikor megfordítottam azt hittem infarktust kapok. Telenoros prospektus és a műszaki leírásnál a memória résznél ez áll: " Memória Belső 8GB memőria, Külső 2GB-os MicroSD kártya az alapcsomagban (16GB-ig tesztelt, 32GB-ig javasolt)"
    Hoppá mondom én semmiféle 2gb-os MSD kártyát nem kaptam, visszamentem a Korzóba a csajokhoz, akik közölték, hogy a bemutatóteremben reklamáljak, merthogy ott vettem, de azért megbontott egy origi LG 2X-et és abban sem volt kártya. Mondom van baj, gyűlik a számlátok. Közöltem, hogy ez egy fogyasztóvédelmet fog érni a vásárló félrevezetése miatt. közölte a csaj, hogy nem szarik be a fogy.védelemtől. Mondtam neki, hogy nem is neked kellene, hanem a cégnek, ahol dolgozol. Illetve közöltem még azt is, hogy ne csodálkozzanak, ha megcsappan az új ügyfelek száma Nyír1en, mert az ügyfélkezelés hiányossága miatt, illetve az ügyfél félrevezetése és a hülyének nézése miatt ez is meg fog érni egy szép cikket a megyei napilapban.

    Végülis reggel 9-től erről szólt a napom mostanáig, kiröhögtem már az egészet, majd írok egy levelet a Telenornak ez ügyben, illetve az LG-nek is és beviszem a telefont Budaörsre. :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C

    Kitartás gyerekek, visszaálltam a jó öreg 4 éves hibátlan w610-emre. :D

Új hozzászólás Aktív témák