- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Egységesítéssel gyorsítaná fel fejlesztéseit a Google
ph A vállalat számos szoftveres és hardveres csapatot von össze az AI érdekében.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djstavross
tag
Szevasztok!
Ma eljutottam odáig, hogy visszavittem a telefont oda, ahol vettem (Telenor Nyír1). Egy kiscsaj állt a rendelkezésemre, csakhogy közöltem vele, hogy megvárnám míg a kolléga feltölti egy ügyfél egyenlegét és vele szeretnék beszélni mert nála vettem a telefont és egészen otthon volt a témában. A kiscsaj erősködött, hogy de azért mondjam el a problémát. Elmondtam, a kijelzetlen hívásoktól, a meg nem kapott sms-eken át a fagyásokon keresztül a kijelző ragasztási problémáig mire rájött, hogy inkább várjam meg a kollégát + max szervizbe tudják elküldeni, merthogy 2 napja az értékesítő srác is 2x-et használ. Elmondtam a srácnak a dolgokat, mire csak állt értetlenül a dolgok előtt, de azért teljesen megértett, neki baja nincs a telefonnal valami alkalmazással a gyári szoftban a procit 1.2-re húzta és pompásan megy a telefonja a v10b-vel. IGAZ 2 NAPJA. Ő is jött a szervizzel. Mondtam neki, hogy ne hülyéskedjen, kijelző miatt vagy cserét kérek a 2x-ből, vagy másik készüléktípust és elállok ettől, vagy 1 havi jóváírást, de a szervizt ki ne találja mert se időm, se idegzetem, se affinitásom nincs a szervizet illetően. Nah addig beszélgettünk mire elmentem a nyír1i Samsung LG összevont szerviznek nem mondható valamibe, merthogy ha ők ott megnézik és bebizonyosodik, hogy szar kiállíthatnak egy cserére jogosító papírt. Illetve a srác azt is elmondta, hogy még a Korzóban található Telenorba is átmehetek mert nekik nagyobb jogkörük van mint a bemutatóteremnek (ahol vettem a készüléket) mivel ők hivatalos shop.
Nah visszatérve a szervizre a srácok nemhogy készségesek nem voltak, de még parasztok is. Elmondtam a problémákat ától zéig, mire a főparaszt így reagálta le: "Tudod mit látok? Egy szép hibátlanul működő készüléket." Mondom, te teljesen hülyének nézel, most sorolom a problémákat. Erre a gyerek megkérdezte, hogy most mit várok, tegyen le nekem az asztalra 100.000 forintot? Nah mondom ez tök hülye. A végére kisűlt, hogy, mint """"szakszerviz"""" azt tudják csinálni mint a Telenor, felküldik pestre. Ekkor már csak röhögtem az egészen kínomba. Mondom ilyen marha emberek tuti nincsenek a világon. Hja a srác még a végére hozzátette, hogy "beleválasztottam a "legjobb" Telenor üzletbe Nyír1en és a "legjobb" készülékbe is" Azt is hozzátette, hogy a 2X úgy megbukott ahogy van. Ekkor már sírtam a röhögéstől.
Mondom teszek még1 utolsó próbát a Korzóban lévő Telenor "shopban". A csajok kinevettek és beközölték vele, hogy nekik semmilyen + jogkörük sincs és hogy félrevezettek az első helyen a bemutatóteremben. Előadták ők is a szervizes 2-3 hetes témát mire mondtam, hogy onnan jövök és körbel ennyi. Hja a csajszi aranyosan hozzátette még, hogy tök jó, hogy nekem csak ennyi problémám van, merthogy neki nagyobbak vannak és megvannak a problémái. Mondom b+ az a dolgod, hogy itt legyél és az én problémáimat old meg, a tieidet meg az aki arra szakosodott. Mind1, eljöttem.
Erre beülök a kocsiba előveszem a bemutatóteremben szerzett kis prospektust a 2X-ről és amikor megfordítottam azt hittem infarktust kapok. Telenoros prospektus és a műszaki leírásnál a memória résznél ez áll: " Memória Belső 8GB memőria, Külső 2GB-os MicroSD kártya az alapcsomagban (16GB-ig tesztelt, 32GB-ig javasolt)"
Hoppá mondom én semmiféle 2gb-os MSD kártyát nem kaptam, visszamentem a Korzóba a csajokhoz, akik közölték, hogy a bemutatóteremben reklamáljak, merthogy ott vettem, de azért megbontott egy origi LG 2X-et és abban sem volt kártya. Mondom van baj, gyűlik a számlátok. Közöltem, hogy ez egy fogyasztóvédelmet fog érni a vásárló félrevezetése miatt. közölte a csaj, hogy nem szarik be a fogy.védelemtől. Mondtam neki, hogy nem is neked kellene, hanem a cégnek, ahol dolgozol. Illetve közöltem még azt is, hogy ne csodálkozzanak, ha megcsappan az új ügyfelek száma Nyír1en, mert az ügyfélkezelés hiányossága miatt, illetve az ügyfél félrevezetése és a hülyének nézése miatt ez is meg fog érni egy szép cikket a megyei napilapban.Végülis reggel 9-től erről szólt a napom mostanáig, kiröhögtem már az egészet, majd írok egy levelet a Telenornak ez ügyben, illetve az LG-nek is és beviszem a telefont Budaörsre.
Kitartás gyerekek, visszaálltam a jó öreg 4 éves hibátlan w610-emre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256GB Phantom Black (újszerű)
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.04.03. Apple garancia
- Samsung Galaxy S23Ultra 8/256 független 2026.08.31-ig arancia