Hirdetés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Assimilator
őstag
Ez nagyon jopofa es jo otlet.
Ettol fuggetlenul meg mindig ugy gondolom, hogy ez az uj resz technologia szempontjabol messze elmarad 2016-tol.
-
CsonkaImo
addikt
válasz Assimilator #1 üzenetére
Wolfenstein után borítékolható volt, hogy lesz benne egy kis retro. Videókon nagyon jól néz ki a játék, a bétát viszont nem volt időm kipróbálni, ronda volt?
-
Jhonny06
veterán
válasz Assimilator #3 üzenetére
Szvsz bőven jól néz ki. Ez ilyen tipikus "megveszem, végigviszem, eladom" típusú hentelős játék, ennél több nem kell grafikailag.
-
Pöttön
őstag
válasz Assimilator #3 üzenetére
A gond az, hogy túl nagyok már a kor elvárásai...
Szerintem simán jól néz ki ez a játék, tele van látványos robbanásokkal, gördülékeny, gyors játékmenethez teljesen jó a látvány világ, a béta alapján a gépigénye se nagy, és ami számomra külön piros pont, hogy a hangok is nagyon jól elvannak találva benne.
Én nagyon várom már!A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Assimilator
őstag
Tul nagyok az elvarasok?
Valaha a Doom arrol volt hires, hogy mindig nagyot dobott technologiai teren.
Ezt en nem varnam el.
Csak legalabb egy 2014-es szintet szerettem volna latni.
Egyebkent nem arrol van szo, hogy rossz jatek lenne, illetve a jatekmechanika is pazar.
Csak a kontos tunik erosen korosnak.
Na mindegy. -
Hiroshi87
csendes tag
Persze régen az ID software sokat letett az asztalra, de abban az időben még egy 4 fős kis csapat is elég volt egy játék teljes létrehozásához, azóta nagyon sok víz lefolyt a Dunán. Carmack sincs már a csapatban, ahogy Romero sem. Ez már nem az a csapat, nem várhatjuk el tőlük egy újabb stílus teremtő technológiát. Viszont én sem vagyok teljesen elfogult vele, egy VR támogatás jó lenne benne... bár nekem teljesen felesleges... még túl drága ahhoz az oculus is és a HTC Vive is
Üdv.: Gyula
-
exedoc
senior tag
Nekem iszonyat bejön, grafika is szerintem kiváló. Én már nagyon várom, hogy rotyogtassam.
-
[Prolixus]
addikt
Mondjuk az, hogy nincs már Carmack meg a többiek, egy totálisan irreleváns kifogás addig, amíg DOOM név alatt adják el a cuccot. A DOOM cím az egyik legnagyobb játéktörténeti ikon, aki tehát ilyen névvel kiadott játék készítésére adja a fejét, az fel kell, hogy készüljön a legmagasabb elvárásokra, és annak akarjon megfelelni, ne egy "tökátlag noname 12egytucatFPS"sel szemben támasztott elvárásoknak.
Ettől függetlenül egyetértek, de nem azért mert nincs Romer vagy Carmack. Inkább arról van szó, hogy a Doom eddigi összes része olyan időszakban jött, amikor még bőven volt helye a fejlődésnek. Manapság már meg kb. mindent megcsináltak a standard vegytiszta FPS-ek műfajában, amit meg lehetett csinálni. Úgyhogy a fejlesztők leginkább akkor guríthattak volna nagyot, ha kilépnek a VR piacra, vagy kilépnek a műfajból, és valami FPS+akármi hibridet csinálnak (sandboxosítva lesz a játék vagy akármi...). Ez nem történt meg, nyilván részben a biztonsági játék miatt sem. Szóval én is úgy vagyok vele, hogy kicsit nem értem a nagy elvárásokat. A grafikát leszámítva mindenki azzal jön, aki fanyalog, hogy "basszus ez mégiscsak egy Doom" etc, de amikor oda kerül a sor, hogy mit kellett volna szerinte mutatnia a játéknak, akkor általában már megáll a tudomány.
Ennek ellenére én sem vagyok túl bizakodó. A multi erőltetése rossz ómen, amiket meg mutogattak a single-ből eddig az nem volt rossz, de nem tettem le az állam én sem tőle. Persze nem is lenne ezzel baj, ha lenne egy fasza 25 órás, nem időhúzással ennyi kampány hozzá mondjuk, de neeeem, 12-13 órákat írnak. Namost ez 2016-ban már nem egy nagy wasistdas, hiába nem volt a DOOM1-2 sem sokkal hosszabb ilyen szempontból.
Mondjuk az ősrégi pályák implementálása mindenképpen egy nagy plusz pont.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
mildwood
tag
Hm. Ez jó pofa. Minden pályán van egy ilyen cucc, és ha megtaláltad utána a menüből lejátszhatod a teljes pályát rendesen, nem csak a töredékét amit a rendes játékban találsz meg.
P
-
gantum
aktív tag
válasz Assimilator #1 üzenetére
meg dizájn szempontjából is, sőt abból a legjobban. értem én, hogy pokol, meg hűha (nagyon horror -.-" ), de akkor miért ilyen gyerekes figurák vannak benne?
az egyik egy az egyben úgy néz ki, mihta a supermarióból szökött volna:[ Szerkesztve ]
-
Pöttön
őstag
Ezzel nincs semmi baj, a Doom 1-be is ugyan így nézett ki a Pinky...
És hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba a Doom (1-2, meg ez) alapvetően nem horror játék, szóval nem kellett, és nem kell hogy félelmetes legyen, ez csak a darálásról szól...
A Doom 3 erőltette egyedül a horror vonalat, ami az első pár pályán hatásos is volt, utána meg már hirtelen túl kiszámítható lett. Ezért is lett szerintem az eddigi leggyengébb Doom.
Horrornak túl gyenge volt, darálós fps-nek, meg túl vontatott, ezért is kategorizálták anno sokan csak tech demónak...[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Assimilator
őstag
"És hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba a Doom (1-2, meg ez) alapvetően nem horror játék, szóval nem kellett, és nem kell hogy félelmetes legyen, ez csak a darálásról szól..."
Pedig pont, hogy celja volt mindig is, hogy felelmetes legyen. Illetve horror jatek a javabol.
Vagy ha ez nem horror, akkor mi a horror? (tenyleg erdekel)[ Szerkesztve ]
-
Pöttön
őstag
válasz Assimilator #17 üzenetére
Szerintem meg pont hogy nem, bár ez relatív, egyéntől függ, kinek mi a félelmetes.
Alapvetően szerintem azok a címek kimondottan a horror címek, amik arra mennek rá, hogy szorongva, feszülten játssz velük...
Ezt meg legkönnyebben úgy lehet elérni ha olyan az ellenség, ami ellen nem tudsz mit tenni, csak el futni, vagy el bújni, nem pedig le lőni.
Pl.: Amnesia, Alien Isolation, de még a FEAR-t is ide sorolnám, (pedig abban bőven van akció rész is, viszont vannak benne olyan részek is ahol érezteti veled a játék, hogy olyan ellenség ellen mész ami csak játszadozik veled, és esélyed sincs ellene...)Szóval röviden, tömören szerintem:
Mész, mész, és hirtelen megijeszt valami, (tökmindegy, hogy valami ocsmányság, vagy a Super Mario-ból a sárkány )reflekszböl lelövöd,és minden probléma megszűnt: AkcióFolyamatosan szorongsz, be vagy szarva, valami elpusztíthatatlan fos kerget, és nincs semmid, amivel megvédhetnéd magad: horror
Szóval szerintem a Doom mindig is akció játék volt, most annyi, hogy itt csúnyábbak az ellenfelek, mint egy Quake-be, vagy mint egy Crysis-ba, de mindig van amivel megtudd védeni magad, és a játék alapvetően arra ösztönöz, hogy nyírj ki mindent a pályán... Most hogy a Doom3-ba korom sötét volt, és nem lehetett lóf@...se látni, az inkább idegesítő volt, mint félelmetes szerintem.
A lépcső alól, meg ajtó mögül kiugró imp-ek meg az első 1-2 pályán voltak max félelmetesek, utána meg már megszoktad, hogy szinte minden lépcső és ajtó mögé be volt 1-1 scriptelve...[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
-
[Prolixus]
addikt
válasz Assimilator #19 üzenetére
Amibe beleraknak démonokat meg szörnyeket, az kb automatice horrornak van felcímkézve sok helyen. Ez rohadt nagy hülyeség. De az egész skatulyázás komolyságát jól mutatja ez a wikipedia dolog, mert még ha horror is volt a Doom1-2 (rohadt nagy jóindulattal), túlélőhorror biztosan nem volt.
Amúgy szerintem sem volt horror. Hentelős, darálós FPS volt, démonokkal, szörnyekkel, minimális horrorisztikus elemekkel. Amikor első alkalommal hallottam gyerekként a két Baron of Hell "sikítását" valamelyik pályán a Doom1-ben, én is egyből beszartam, de ettől még nem lesz horror egy játék.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Pöttön
őstag
válasz Assimilator #19 üzenetére
Ha már a wiki szerint is túlélő horrornak van csoportosítva ez a játék, akkor másképp közelítem meg a dolgot.
Horror játék, mert ronda lények vannak benne? Oké
De viszont akció játék is, mert alapvetően a játék mechanikája arra ösztönzi a játékost, hogy pusztítson el mindent, ami él és mozog, és erre mindent a rendelkezésedre bocsájt, amit csak el lehet képzelni, (láncfűrész, dupla csövű sörétes, rakéta vető, BFG, stb...)
Ha ezt a két stílus jegyet külön külön osztályoznánk egy 10-es skálán akkor szerintem a horror kb kapna 1 pontot, az akció meg mondjuk 9-et, (az eddigi videók alapján, aztán majd kiderül, hogy mennyire lesz vontatott egy idő után)
Ebből ki indulva én még mindig azt mondanám rá, hogy a legjobb szándékkal is csak egy horroros akció játék.
Egyébként nekem nem magas az ingerküszöböm ilyen téren, hidd el.
Rühellem a horrort... (Mondjuk a jó horrort (amiből elég kevés van, főleg játékok terén) mindenki rühelli szerintem )[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Assimilator
őstag
Ezert jobb az IGN megfogalmazasa: IGN: "science fiction horror-themed first-person shooter"
De azt en se mondom, hogy nem akciojatek. Az is egyertelmu, hogy inkabb akcio, mint horror.
De ettol meg celja a fosatas is.
Doom 3-ban amikor kellett egy rohadt kartya az ajto nyitasahoz, hat persze, hogy abban a szobaban volt ahonnan elcsuklo noi hang sikoltozott es valami trutymo csungott a falbal. Amikor mar "nyultam" a kartyaert, akkor megjelent egy pentagramma nehany szorny kisereteben. Persze kb. korom sotetben.
En ezen beszartam, mar bocsi. Es az csak 1 pelda.
Na meg azert nem mindegy, hogy a Doom 1 es 2-t, 8-10-15 evvel kesobb jatszod, nevetve a grafikan, vagy 1-2 evvel kesobb, amikor az meg "komoly" cuccnak tunt.
De most nem is celom a meggyozes, csak leirom az en nezopontom. -
TTTotya
senior tag
Én továbbra is nagyon várom a játékot (nekem pl. a DOOM 3 nem tetszett), az ilyen retro részeket meg a Shadow Warrior-ban is komáltam...
-
Pöttön
őstag
válasz Assimilator #22 üzenetére
Gyerek ként én is befostam itt, ott a Doom 1-2-től és később a 3-tól is, és igen a háromban bőven volt horror elem, de ettől még nem volt az se horror szerintem.
A Doom 3-nak (a stílus jegyei alapján), kicsivel másabb volt a játék mechanikája, több folt a fosatás, kevesebb, és lassabb az akció,(valószínűleg ezért is lehet egy két játékos eltájolva a Doom (mint játék stílus) fogalmával kapcsolatban, hogy a jó Doom az vérbeli horror, meg stb...) ezért is volt kevésbé jó Doom, (szerintem az egy zsákutca volt, ami eléggé meg is osztotta a veterán Doom fanokat...) (az meg már csak egyéni részlet kérdés, hogy szerintem siralmasan gyengék voltak a fegyverhangok is)
Ez (mivel jobban hasonlít az 1-2-höz) sokkal jobb Doom lesz mint amilyen a 3 volt (szerintem)...[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #11 üzenetére
Ha Carmack még mindig az IDnél lenne, akkor se lenne sokkal másabb a doom. Carmack az engine programozással foglalkozott, hogy aztán azzal milyen játékot csinálnak már nem az ő asztala. Kicsit valóban rajzfilmesebb ez a karakterdesign, mint amilyen a doom3 volt, de a játékmenet szerintem rendben lesz.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
[Prolixus]
addikt
Igen, és mintha lenne egy olyan tézis, hogy az engine kihatással lehet a grafikára. Amire már itt is volt panasz, hogy többet vártak tőle. Szóval akkor mégiscsak érdemi kihatással lehetne a játékra, ha még az id-nél lenne Carmack.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
AusWolf
őstag
Én annyira nem találtam az 1-2-t fosatósnak, inkább csak feszülten vártam, hogy milyen lesz a következő pálya. Gyerekkorom meghatározó játékos élménye volt, főleg az 1.
A 3 tényleg elvitte egy kicsit horror irányba a dolgot, ami engem nem zavart, sőt még talán tetszett is (a fegyverhangokkal ellentétben, amik tényleg pocsékak letek). Vagy ha a horrorizálás annyira nem is, de az új UAC atmoszféra mindenképp bejövős volt. Még akár kedvenc játék is lehetett volna belőle, ha nem éppen akkor jött volna ki a Half-Life 2 is.
Ez a mostani rész meg ilyen... izé... nem is tudom. Minden sárga, minden fegyver és szörny egyforma, de lehet lőni, osz' csókolom. Nem igazán tudok mit kezdeni vele.
A videó amúgy poén.
(#26) Ragnar_: Így van.
[ Szerkesztve ]
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Ragnar_
addikt
válasz Assimilator #19 üzenetére
Ahol űrbázison démonok garázdálkodnak, az vagy jórészt horror game, vagy pedig egyszerű tévedés.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Pöttön
őstag
Szerintem nem...
Ennek a karaktermodelljei sokkal jobban hasonlítanak a Doom 1-2 karakter modelljeihez.
Én inkább úgy fogalmaznák, hogy a Doom 3 karaktermodellje sokkal másabb volt, (nem jobb, komolyabb, csak másabb )Na de mindegy szerintem nagy hiba volt anno az ID-től, hogy a Doom 3-at Doom folytatás ként adta ki...
Az hamarabb elment volna egy Doom reboot-nak (újragondolásnak) mint ez.
Erre a játékra úgy kell tekinteni, mint ha a Doom 1 grafikailag felújított változata lenne, ha pedig így nézzük akkor a karaktermodellek tökéletesek.(#29) AusWolf:
az új UAC atmoszféra mindenképp bejövős volt
Az viszont valóban nagyon jó volt benne.[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #28 üzenetére
A grafika a mai kor színvonalának megfelelő, A Rage/Wolfenstein enginjének (idtech5) aktuális változata (idtech6) Nem lenne sokkal másabb, ha Carmack még mindig az idnél lenne. A hardver limitálja a grafikát, nem írhat egyik kiadó sem olyan enginet ami sok lenne a konzoloknak, mivel már rég a konzol a fő platform.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Pöttön
őstag
Nem értem a kérdést...
Attól hogy nehezebb fokozaton játszol, attól nem lesz több a horror elem a játékban...
És attól hogy elfogyhat a lőszer, még meg tudod védeni magad, amíg van lőszered...
Ebből kifolyólag a nehezebb fokozat inkább a pontosabb célzást követeli meg, és hogy jobb játékos legyél.A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
AusWolf
őstag
"Erre a játékra úgy kell tekinteni, mint ha a Doom 1 grafikailag felújított változata lenne, ha pedig így nézzük akkor a karaktermodellek tökéletesek."
Hát, nem is tudom... a Doom 1 karaktermodelljei egyéniségek voltak. A Doom 3-éi is, csak másképp. Ezek meg olyan... SÁRGÁK!
Kicsit olyan amúgy, mintha nem is Doom, hanem valamelyik multis Quake remake-jét nézném.
Csak nem hagy nyugodni a kérdés: ennyi sárgaságtól hogy nem fájdul meg az ember feje?
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
dabadab
titán
válasz [Prolixus] #20 üzenetére
"még ha horror is volt a Doom1-2 (rohadt nagy jóindulattal)"
'94-ben az volt. Lehet, hogy ez már így huszonpár év távlatából nem így látszik, de akkoriban kb. a legfélelmetesebb játék volt - pont amiatt, amit mai szemmel tulajdonképpen már lehetetlen látni, de a Doom hozta el a first person 3D-t, hogy tényleg úgy érezte az ember, hogy ott van, hallotta a szörnyek hörgését, stb.
(#34) AusWolf: A Doom 1-2-ben nem voltak karaktermodellek, jó lesz az sprite-nak
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
[Prolixus]
addikt
Maradjunk annyiban, hogy ezt már sosem tudjuk meg. Szerintem sem lenne sokkal másabb (jobb), de te olyan magabiztosan teszed ezeket a kijelentéseket, mintha egy alter jövőből pottyantál volna ide, ahol Carmack még mindig az id-nél van.
Szörny téma: Nem a szörnyek kifejezetten sárgák, meg egyformák, hanem a játékra van ráhúzva egy sárgás szűrő, ha jól gondolom. Doom 1-2 szörnyei is eléggé kevés színből építkeztek (és nem a kék meg a lila volt ez a pár fő szín, hanem a piros és a sárga).
dabadab Bullshit. 97-98 körül Doom-oztam először. 89-ben születtem...és egy-két jump scare szerű szörnyfelbukkanást meg váratlan kinyíló ajtót (és persze mögüle előbukkanó szörnyeket) leszámítva sosem féltem rajta. Pedig én sem bírom különösebben a horror játékokat.
Doom 1-2 célja mai szemmel is a hentelés volt, meg a régi szemmel is. Nem a paráztatás és fosatás.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ragnar_
addikt
A doom3 szerintem totálisan méltó folytatása lett a doom szériának, próbálták kicsit túlélőhorror irányba vinni a játékmenetet a henteldéstől, nekem tetszett, de sokaknak nem. Most 50% doom3 50% doom1, de ez se lesz jó mindenkinek. Az meg, hogy a doom felújított változata lenne még rendben van, de néhány év eltelt azóta, az akkori designtól a doom3 dizájnja sokkal modernebb volt, és az új doom megint retrosabb karakterdizájnt kapott. Erre pont a pinky demon a legjobb példa. (Nekem a mancubus és a hellknight designból is inkább a doom3 verzió jött be)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Pöttön
őstag
Valószínűleg a pálya fényeitől, megvilágításától tűnnek a szörnyek sárgáknak.
Ez könnyen elképzelhető, mert zömében a gyári pályákról, és a pokol pályákról került csak ki gameplay.
Na most a csordogáló lávának, és lángcsóváktól fűtött pokolnak meg alapból sárgás a színe szerintem.
Ezek a hellknight-ok pl normál színűek:(#37) Ragnar:
doom3 dizájnja sokkal modernebb volt, és az új doom megint retrosabb karakterdizájnt kapott. Erre pont a pinky demon a legjobb példa.Na most kérdem én egy reboot-nak melyik részre kell jobban hasonlítania?
A sorozatnak az alappilléreit lerakó első részéhez, vagy egy már alapból sok minden téren átgondolt folytatáshoz?[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
dabadab
titán
válasz [Prolixus] #36 üzenetére
"Bullshit. 97-98 körül Doom-oztam először."
Tehát sok évvel azután, hogy kijött, amikor már mindent elöntöttek a Doom-klónok és akkor is kisgyerek voltál, ami azért nagyban befolyásolja azt, hogy hogyan érzékeled a dolgokat. Na, ez alapján kijelenteni, hogy nem horror, az a bullshit, má' ne haragudj.
DRM is theft
-
[Prolixus]
addikt
Igen, és írtam én valahol, hogy a Doom klónsereg kipörgetése után jött sorra a Doom? Nem, mert nem így volt. Első játékaim egyike volt. Abban igazad van, hogy a kor nagyban befolyásolja azt, hogy mit hogyan élsz meg. De eléggé közhely, hogy sok olyan dolog van, amitől gyerekként fostál, felnőttként meg nem. Szóval ez a tény (?) pont a te álláspontodat gyengíti. Szerinted ha gyerekként nem féltem rajta, az Aliens meg mondjuk kurvapara volt ugyanilyen idősen, akkor horror játék volt a Doom? Vagy most félnék rajta, miközben gyerekként nem féltem?
Mert szerintem eléggé egyértelmű, hogy amin még egy gyerek nem fél általánosságban, annak nincs túl erős horror vonala. Persze, lehetne jönni, hogy ez nem mindig igaz, mert vannak dolgok, amiknek a jelentését meg az értelmét, jelentőségét csak felnőttként fogja fel az ember igazán bla-bla. De a Doom pont nem a hihetetlen intellektuális mélységeiről, a metájáról, meg a narratív komplexitásáról volt híres. Azért nem féltem tőle, mert nem volt mitől félni. Max attól, hogy éppen egy olyan szobába nyitok be, ahol száz bigmonszta lesz, aztán spurizhatok amerre látok. De ez akkor már inkább a játék nehézségével van (volt) összefüggésben, nem azzal, hogy horror lett volna bármilyen szinte is.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ragnar_
addikt
Ha rebootról lenne szó (elvileg lehet, mivel szimpla doom a címe ugye) pont, hogy lehetne moderníteni a designon, hagyva az alapkoncepciót. Mondjuk a hellknight azért annyira nem rossz az újban sem (ami a képen is van), de a mancubus, cacodemon , meg a pinky olyan, mintha a Serious Samből ugrottak volna elő. (Amúgy semmi bajom a SSammel, megvan mindegyik része) A környezet viszont jól meg lett csinálva. Kicsit tágasabb minden, mint a doom3-ban volt, ezért is lehet pörgősebb szabadabb a játékmenete mint anno a doom3-nak volt.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
[Prolixus]
addikt
Pinky nekem bejön, eléggé nosztalgikus. A másik kettő nekem sem tetszik annyira. De ezt a hsz-t igazából ezért írtam meg
Pár kurvajó Doom enemy dizájn!
cacodemon
arachnotron
baron of hell
spider mastermind
mancubusI'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #36 üzenetére
Még anno a Rage kiadása után mondta Carmack, hogy az új Doomot az idtech5 következő verziója hajta majd, ami már akkor is létezett, szóval nem annyira légbőlkapott a kijelentésem, de megtudni nyilván nem fogjuk, hogy mi lett volna, ha Carmack marad az id-nél.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #43 üzenetére
Nekem pinkyből pl. ez tetszik ez inkább olyan, mint a doom3 verzió egyfajta modernebb frissebb verziója, de a lény jellegében megmaradt ugyan olyannak[link]
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
zseko
veterán
válasz Assimilator #19 üzenetére
Akkor az én ingerküszöböm is magasabb, mert kb. ugyanazt gondolom mint ő. A FEAR-től pl. jobban féltem mint a doom-tól, volt pár rész ahol rámijesztett, az Amnesiát pedig már meg se említsük StÍlusosan sikerült éjjel 12 körül kipróbálni a demót, fülessel, úgy bef.satott, hogy azóta sem indítottam el, pedig még meg is vettem
Egyébként nem értem ez mitől easter egg?? Ez akkor lett volna az, ha a játékosok találják meg, de így hogy előre bejelentik, lóf.szt sem ér Vagy ennyire gyökereknek gondolják a játékosokat (vagy a saját játékukat), hogy előre be kell jelenteni, hogy 'elrejtettünk' valamit a játékban? Ez akkor ütött volna nagyot ha játék közben derül ki, nem így előre bejelentve...
A multit kipróbáltam, de az én szememben nulla lett, így tuti nem fogom megvenni első körben. A single rész még lehet jó, ebben a videóban végülis tetszett a hangulata a pályának, így majd egyik akcióban meglesem.
HR24.hu
-
[Prolixus]
addikt
Marketing célok miatt mutatták meg előre: "Nézd má milyen faszák vagyunk, Doom 1 pályái kompletten benne vannak, vegyed a játékot megfeleeee."
Easter egg meg azért lehet mégis, mert ezt a videót nyilván nem az összes vásárló fogja megnézni az interneten vásárlás előtt, szóval biztosan lesznek olyan játékosok, akiknek ez valóban easter egg lesz.
Ragnar_: A *popója* sajnos nem látszódik ezen a renderen, de az *eleje* az fasza. Nekem a Doom3-as dizájnon az nem tetszett nagyon, hogy deréktől lefelé csökött mechanikus végtagokat meg medencét raktak szegényre, nekem olyan benyomásom volt tőle, mintha tolókocsis szörnyet látnék.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #48 üzenetére
Részemről működött a gép hátsó végtagokkal is a pinky, szerintem egyszerűen telitalálat volt doom3-ban, ugyanúgy a viselkedése is. Arra azért mindig kellett tartalékolni némi töltényt, mert elszaladni többnyire nem nagyon lehetett előle.
Nem tudom, nekem az easter eggek nem olyan jelentőségű cuccok egyébként, hogy amiatt billenjen át a játék a vétel kategóriába, de persze lehet, hogy vannak akiknek számít, de így előre ellőni.. elég lett volna, ha megemlítik, hogy van a játékban valahol.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
[Prolixus]
addikt
Jah, eléggé tapadt az emberre.
Egy-egy easter egg biztosan nem túl nagy vásárlásösztönző, de itt azért ettől többről van szó. A teljes Doom 1 benne van a játékban a maga részlegesen modernizált formájában. Szóval ez azért több, mint egy sima easter egg, ha valaki nem frissítette fel korábban az emlékeit a Doom 1-es pályákról, ez kiváló alkalom lesz számára.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Motoros topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...