- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
bakker saját maguk írták le a nyilatkozatban, hogy miért nincs igazuk: sokka lbonyolultabb jelenleg PC-re optimalizált játékot írni. Szar a jelenegi API, és túl sokfélék a hardverek. Egyszerűen nem éri meg ennyi energiát rááldozni a hardverek kiismerésére. Ilyen szempontból a konzolé a jövő, és ez egyre inkább beigazolódni látszik. A PC-t szeirntem az mentheti meg, ha könnyű a konzolról való portolás, így a ciklusaik végén a már sokkal imosabb PC-k nagyobb részleteséggel/felbontásban tudják futtatni a konzoos játékokat, és akinek ez megéri a százezreket, az vehet high-end pc-t hozzá. Persze ebben meg az Intel megy tönkre, szóval nem csoda, hogy most hisztiznek...
A vér nem válik VAZZE!™
-
#16939776
törölt tag
Csak annyit megtennének, hogy egy termékvonalat felépítenének, amin nincs fél évente gyökeres újragondolás/új utasításkészlet csak a számolók mennyiségét növelnék, és ezt pár éven keresztül nem bolygatnák. Jelenthetne egy biztos pontot, amire könnyű lehet fejleszteni, és jól skálázható lenne a teljesítménye.
Mantle/dx12 mellett még kevésbé számít a cpu ereje, így 4 és 6-8szálat kezelő motor között tovább csökken a különbség. Meg akarják tartani a Power usereknek szánt platformot, és 12-16-20 szálon képzelik ezt továbbvinni, akkor nem PC-s játékkal kell demonstrálni az erejét.
[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
Nem viszik eléggé a procikat vagy mi a rosseb?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
nemlehet
őstag
A hardverfejlesztőkenk is másképp kell gondolkodni. Túl gyorsan jönnek az újdonságok és egyszerűen nem éri meg váltani. Közben meg sírnak hogy haldoklik a PC piac. Persze hogy haldoklik, mert akár csak 120 ezres consumer gépbe beletolsz egy SSD-t akkor simán 5 évig jó átlag Mariskának.
2010 végén vettem egy gépet Fx8150+GTX580OC 1,5GB+8GB 2400-as RAM. Az egész perifériák és vinyó nélkül volt kb 210k. Mai napig mindent elvisz FHD-ben High-on, ha jól optimalizált akkor Ultrán. Talán a Rome Total War 2 volt az egyetlen aminél lejjebb kellett venni, de mocskos mód optimalizálatlan volt és a sokadik patch után már ott is boldogult a High beállításokkal. A most megjelent "6GB VRAM kell Shadow of Mordor" is röccenés mentesen megy 50-55 FPS-el 1080p-ben High-on.. Hova vegyek én GTX980-at meg i7-et? Tök fölösleges mert csak az e-péniszt verhetem a több FPS-re.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Móci
addikt
Megint a farok csóválja a kutyát? Értem én, hogy az intel szeretné megmondani, hogy vegyünk tőle mindent, s csak addig használjuk, amíg 'írnak' hozzájuk 'drivereket', de na.
Mostanában nagyon viccesek a fiúk..."...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz VaniliásRönk #59 üzenetére
Messze még, mikor az Intel bebukik
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
parampa
aktív tag
válasz VaniliásRönk #59 üzenetére
Az osztódással szaporodott AMD magok vesztét?
-
parampa
aktív tag
-
parampa
aktív tag
Ahhoz képest hogy csak 2 magos FarCry 3-ban is gyorsabb. 54W TDP-vel.
100W-os procit tuningolod mennyi lesz a TDP ? Mennyit költesz + hütésre ?
Nem mindenki multizik BF-el. Single/Dual Core Performance -ben Intel verhetetlen.
Ha már multi akkor ott a Quake + UT99 sokkal értelmesebb technikásabb játékok. -
parampa
aktív tag
Az i5 már megint egy másik kategória. Porig alázza a 4 magos AMD-ket.
Jóval drágább is. Hogy mi fog jönni, mivel ilyesztgetik a jónépet az egy dolog.
Érdemesebb a már meglévö kiforrt technológiákra koncentrálni.
Ettöl a CPU kihasználástól optimalizációtól nem kell megörülni.
Lastgen konzolokat is szénnéoptimalizálták és most játszhatsz velük
2014-ben 720p Medium grafikán 20-30 FPS-el. Fantasztikus.
PC-n van hardver és szoftver optmalizáció is. -
#65675776
törölt tag
Valóban, a Premiere-t benéztem. De igazából sokat nem ér a teszt, mert kb semmit nem lehet tudni a tényleges beállításokról, a mérési metodikáról.
A fogyasztás meg egy érdekes dolog. És kérdés kinek mennyire releváns. A többséget egyáltalán nem érdekli.
Egyébként hogy az egy és két magra vetített teljesítmény ennyire számít, az azt mutatja, hogy a programozók a mai napig nem képesek rendesen megírni szinte semmit sem több magra. Ez nem azt mutatja, hogy egy kétmagos proci jobb, hanem hogy a kettőnél többmagosak nincsenek kihasználva. Ami kihasználja ott viszont a kétmagos Haswell nem igazán rúg labdába. Kérdés kinek mire kell a gép. Ennek kellene döntenie, nem egy pár játéktesztnek. És ugye itt jön elő az is, hogy szegényes a linkelt teszt, csak pár alkalmazással teszteltek.
-
parampa
aktív tag
-
X Factor
addikt
Az alapvető felépítésük is annyira különböző, hogy elég nehéz így egy-egyben egymás ellen mérni. Általában ezért javalott, egy ársávban lévő cpu-kat összehasonlÍtani és túllépni, ezen a 4mag vs 4mag dolgon. Az i3 esetében 2 mag van HT-vel, AMD esetén meg 2 modul, 2 programszállal, de a hagyományos értelmben vett "mag" kifejezés annyira nem helytálló, bár előszeretettel használjuk.
Make things work
-
7time
senior tag
-
parampa
aktív tag
Lehetne akár hivatalos AMD marketing közlemény is, amellyel mostmár
gyakorlatilag mindenhol lehet találkozni. Legyen az Intel proci , konzol/pc játék
vagy éppen Nvidia kártya hír. Eddig pont azonos ársávú procikat hasonlítottuk. (#67)
Az AMD 1-2 mag/modul (egységnyi számító kapacitás, nevezzük akárhogy)
versenyében régóta vesztésre áll, ezért fordul mindenféle marketing trükkhöz. -
Ed3r_X_
nagyúr
Hoppá, akkor megyek is FX-et venni, i5 helyett. A kétmagos Pentiummal is eljátszok Full HD felbontás mellett. A fogyasztás számomra nem lényegtelen, mert kisebb fogyasztás, kevesebb hőtermelés.
FX zabál, egy szálon gyenge teljesítmény, viszont lehet húzni, talán 5Ghz körül beéri single thread performance-ban az Intelt. Mellette bekajál 150W-ot, és befűt a házbaIjesztgetik* amúgy, ez már nagyon bökte a szemem, de nem te kezdted.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
#65675776
törölt tag
És az a vicc, hogy most az intel pont ugyan azt kezdte el mondani, mait az AMD már évek óta: az egyszálú teljesítmény hajhászása már nem kifizetődő, illene végre a programozóknak megtanulni több szálra írni a programokat. A jelek szerint az intel sem fog tudni már tovább javítani az egyszálas teljesítményen. Csak ugye az AMD már évek óta ennek megfelelően tervezi a processzorait, csak sw oldalról nincs meg a támogatás hozza. És ez nem rajtuk múlik. A HSA ennyiben lenne jó, az a kódot a rendelkezésre álló erőforrásoknak megfelelően osztaná el.
-
válasz #65675776 #83 üzenetére
parhuzamos programozas nehez. par eve jott be bachelor szintre (elotte MA/MSC, elotte kutatas volt), de konnyebb nem lett.
race conditiont output alapjan lokalizalni altalaban heroikus feladat, ha a programozo nem erti a mechanikat, akkor pedig garantalt a race condition. ha tul sok a szinkronizacio akkor gyakorlatilag egy szalnal is lassabb lehet a progi a kornyezetvaltasok miatt. ha tul keves, akkor meg garantalt a race condition valahol. model checkerrel ilyenek szurhetok, de model checkert / formalis bizonyitast max reszegysegekre lehet hasznalni.
peldanak ott a Stalker, a harmadik iteracioban konkretan egyszalusitottak a jatekot, mert a SoC/CS eseten a parhuzamositas miatt a game state egy ido utan korruptta valt.
egyebkent tok jo lenne, ha lenne a problemara egyszerubb megoldas, csak figyelembe veve mennyire aktivan kutatott volt ez a terulet egy idoben es mennyire nem valtoztak a problemak, nem hinnem, hogy lenne egyszeru megoldas. az meg leforditva kb azt jelenti, hogy kritikus valosideju rendszerekbol kene atcsabitani a programozokat jatekokat irni. parhuzamos kod vagy megy vagy nem, ha nem megy akkor pedig altalaban elegge latvanyosan hibazik egy ido utan.
paradigmavaltas lehet tudna a dolgon segiteni, pl ha atternenk prologra a problema hirtelen eltunne
---
amit irtal nagyon leegyszerusiti a problemat, programfejlesztes annal sokkal bonyolultabb, hogy jajj a programozok nem tudnak/hajlandoak parhuzamos kodot irni. tudnak, csak annyi ido es energia, hogy altalanos esetre nem feltetlenul fogja megerni (se a managementnek, de neked vevokent se ha mondjuk 100ezer lenne egy uj jatek cserebe). foleg, ha a celcsoport jo resze 2-4magos procikon ul.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
parampa
aktív tag
válasz #65675776 #83 üzenetére
Nem ez nem újdonság. Mindíg is el volt maradva a szoftver a hardvertöl.
Olvasd el amit proci985 írt. Rendkívül drága bonyolult idöigényes.Mi fog változni attól hogy javul a több szál kihasználása. AMD -nek akkor is
2x annyi magot kell belegyömöszölni egy tokba, magasabb fogyasztással
hötermeléssel ugyanúgy mint eddig. Gyengébb a vasuk az Intelnél. i5 -VS- X4 AMDLesz majd 4 magos Pentium -VS- 8 magos AMD FM12+ is ...
-
Prof
addikt
Az AMD valasza a gyenge FPU/ clock-to-clock-ra az APU volt.
Az APU-ban levo eros IGP-t nem hasznalo szoftverek miatt vannak hatranyban az Intelhez kepest.Aki inkabb 100-szor annyi penzbol "brute force" modon fejlesztett, illetve mar lassan 10 eve befenyitette az OEM-eket, hogy nehogy AMD-s gepet epitsenek, igy volt ideje kifejleszteni a Core2 vonalat.
-
Televan74
nagyúr
Csúnya rossz Intel bácsi.És szegény kis AMD.
Viccet félre téve.Az Intel csak azt csinálta és csinálja is amit kell, él a helyzet adta előnnyel.Ezt van mikor erőből teszi.De azért ne legyünk álszentek az AMD is ezt tenné hasonló helyzetben.
Mire lesznek programok az AMD -s APU -ra,addigra az Intelnek is kint lesz az APU -ja. Majd akkor lehet a két gyártó APU -ját egymásnak ereszteni tesztekben.Addig csak azt mondhatjuk,hogy az AMD APU -jában lévő magok gyengébbek a konkurenciával szemben.Miközben nincs valós alapja az összehasonlításnak.APU vs CPU,hát nem igazán jó tesztalapnak.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
parampa
aktív tag
Az APU-ban lévö erös IGP valójában gyenge. Van is meg nincs is videokártya.
Egy integrált videókártya sosem nyújtja egy diszkrét teljesítményét a közös
eröforrások használata miatt. Rendes diszkrét VGA-nak édeskevésIntel költ mérnökökre, kutatás fejlesztésre és igyekszik jó CPU-t gyártani.
Az i5 nem véletlenül kerül annyiba , stabil magas teljesítményt nyújt.
OC-zva széthajtva 5000Mhz 150W -on AMD minden lesz csak nem stabil.NEM vagyok AMD ellenes én nem megyek át a cpu/vga-jukat szidni mint sokan.
Addig jó amíg van tisztességes verseny, hogy ne szüküljön tovább a PC piac.(#88) Televan
Intel azt teszi ami a dolga egy CPU gyártónak: jó processzorokat gyárt. -
#65675776
törölt tag
Ha azt veszed figyelembe, hogy egy APU egységnyi fogyasztásra mekkora kihasználható számítási teljesítményt ad, akkor nagyn nem gyenge az az IGP. És valóban a sw felhozatal az, ami miatt nincs kihasználva. A legnagyobb előnye a Kaverinek bármelyik dVGA ellenében a közös címtér. Pont hogy előny, nem hátrány a közös erőforrások használata. Feltéve ha van ami ki is használja ezt.
Soha meg nem alapozott sztereotípia, hogy az AMD processzorok instabilak.
-
orbano
félisten
válasz #65675776 #90 üzenetére
csak az ezel a probléma, hogy sok esetben nagyon macera kihasználni azt a számítsi kapacitást, sok feladat esetében pedig egyenesen lehetetlen. programozóként figyelembe véve, hogy csak AMD procin fognak futni ezek a megoldások, és pl. a közös címteres dolgok tudomásom szerint csak Win8-tól fölfelé, így kétszer s meggondolja egy fejlesztő cég, hogy költ-e az APU kihasználására.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Prof
addikt
Egyaltalan nem gyenge. A valaha letezo legerosebb IGP-s procik. Ezt a ket kis falusi kft Sony es Microsoft is tudja mikor a konzoljukba raktak egy kifejezetten Kaverihez kepest gyenge valtozatot.
A szoftver ami a gyenge. Marpedig a piacon levo procik 5-10%-ra nem fog senki fejleszteni. Ahogy a 30%-ra se fejleszt, mert a 90% a cel. Nem akarjak a fejlesztok magukat labonloni, nagy verseny van minel tobbet el kell adni. A feature-ok, GUI stb mellett a hardver kihasznalasa a szoftverek 99%-anal sokadlagos.
Eleg megnezni a vezeto mobil oprendszert (Android), ami egy katasztrofa, mind energiagazdalkodas mind hardverkihasznalas teren.Kb. az APU olyan mint F1-s autoval a belvarosban 5km/oraval araszolni. Csak mert nem irjak meg ra a szoftvereket (lasd pl. Libreoffice mire kepes az APU ha megirjak ra). A szoftverek 90%-at kb. Pentium 100-ra irjak. Piacvezeto cegek szoftverei nemhogy IGP-vel meg a tobb maggal se tudnak mit kezdeni nem, hogy 64bit-el. 10-20 eves a szoftveres lemaradas financialis okok miatt.
Az Intel szupergyors, fejlett joszagaira se irjak meg. OpenCL tamogatas ennyi ev utan es a bekasegge alatt van. Ez a cikk se azert szuletett, mert az Intel annyira boldog, hogy az emberek nem vesznek uj hardvert, mert a 8-10 eves gepukon is minden fut amit hasznalnak.
A lenyeg, hogy minden 20eves gepen is fusson es vegyek, nem az hogy gyorsan es hardvert kihasznalva a szoftver.
Egyszeruen komoly penzugyi ellenerdek van a szoftverfejlesztok es a hardverfejlesztok kozott. Ugyanakkor kolcsonosen egymasra vannak utalva.
[ Szerkesztve ]
-
parampa
aktív tag
válasz #65675776 #90 üzenetére
(#92) Prof
De igen APU egységnyi fogyasztással is gyengébb Maxwellnél.
Semmilyen elönye nincs az AMD-nek, trükköznek az megy nekik."Hazudnak, lenyúlták, csaltak, utálatos, brute force, befenyítették...."
Ez megy most már minden Intel, nVidia hínél ... pedig pont az ellenkezöje igaz. -
7time
senior tag
Ez megy most már minden Intel, nVidia hínél ... pedig pont az ellenkezöje igaz.
Miért az AMD számoltatta a Crysis 2 az óceán hullámzását a város alatt, nem az Nvidia, az AMD vesztegette meg a gyártókat hogy csak Intel CPU használjanak a mobil eszközeikbe,számos ugye van még a 2 gyártónak csak már megunja az ember mindig előkeresni őket, na ezért megy ami megy és jogosan.
-
parampa
aktív tag
válasz #65675776 #95 üzenetére
Onnantól kezdve egy Kaveri jobb teljesítményt ad, mint bármelyik CPU+dVGA párosítás.
Netto hazugság. Ugyanolyan mint amivel hülyitik az embereket a konzolvásárlásra.
Elképesztönek tartom hogy ezt le lehetett írni egy Intel hír alá.Keep on lying, feeding the Trolls. Good job.
Ez a valóság:
Crysis 3 - AMD A10 7850K - Performance Benchmark at 1080p
Low Settings 1920 x 1080p 14-22 FPS.Xbox One vs PS4: AMD Outs Console-Like GPUs
PS4 GPU = ~ R7 265 -- GTX 660 -
#65675776
törölt tag
Az a valóság, hogy a két linkelt teszt teljesen irreleváns. A Crysis 3 nem támogat megosztott címteret, így nem is tudja kihasználni az ebből fakadó előnyöket. Úgy másolgat össze-vissza a CPU és az IGP címtere között, mintha egy sima dVGA lenne a gépben.
A másik elemzés meg teljesen elméleti síkú. Nem vesz figyelembe semmi eltérést a PC és konzol között. Pl a konzolok majdhogynem gépi kódú API-ja által kínált jelentős előnyöket még a Mantle-lel szemben is. Az architektúrák szintén teljesen eltérnek a PC-s megvalósításoktól. Ma PC-n az erőforrások 30-40%-át maga az API viszi el. Konzolon ez <5%.
Szóval nem nettó hazugság. Pont arról van szó, amiről az intel beszél: a sw le van maradva a hw kínálta lehetőségektől, méghozzá nagyon durván.
A jelek szerint teljesen tájékozatlan vagy.
-
-
parampa
aktív tag
válasz #65675776 #97 üzenetére
Hiába viszi el PC-n az eröforrások 30-40% -át az API,
ha a hardver PC-n jóval gyorsabban fejlödik!
Tehát semmilyen elöny nincs a konzolok oldalán, söt!(#98) proci985
Teljesen mind1. Ez szándékos félrevezetés.
Elméleti maximumomat állítanak be elöre ténynek.
Terelve egy adott irányba a vásárlókat,
Innen származnak a fals infót terjesztö trollkodó hordák is. -
#65675776
törölt tag
Nem mindegy. Ugyanis a PC energiahatékonysága pont a nagyon vastag API-k miatt csapnivaló. Konzoloknál ki lehet használni a rendelkezésre álló erőforrásokat közel 100%-ban. PC-n erre nincs lehetőség. Következmény: közel kétszer olyan erős vas kell PC-be, hogy ugyan azt hozza, mint a konzolok. És akkor ebben még nincs benne a heterogén programozás, ami konzolon már ma teljes mértékben kihasználható, PC-n még alig-alig. Szóval itt maximum azok az infók falsak, amelyeket te terjesztesz.
A gyors fejlődés egyébként inkább hátrány. Ugyanis így nem kényszerülnek rá a fejlesztők arra, hogy megismerjék a hw-t, és rendesen optimalizáljanak rá. A PC másik nagyon komoly baja az optimalizáció szinte teljes hiánya.
-
parampa
aktív tag
válasz #65675776 #100 üzenetére
Egészen addig, amíg el nem kell kezdeni másolgatni a CPU és a VGA címtere (és dedikált memóriája) között. Onnantól kezdve egy Kaveri jobb teljesítményt ad, mint bármelyik CPU+dVGA párosítás.
Nem. A fennti kijelentésed soha nem volt igaz és nem is lesz az.
PC vas már most 2x erösebb, a konzolok 2. évében. Még hátra van 6 év.
Mire megint teljesen kiismerik az új konzolokat teljesen elavultak lesznek. -
7time
senior tag
Az előző gen konzolok majd 9 évet húzták tisztességgel, megnéznem én milyen PC vagy VGA bír ki 9 évet anélkül hogy komoly hátrányokat szenvedne megjelenítés, fogyasztás stb. terén, egy konzolgeneráció alatt legalább 4x kell VGA-t és 3x CPU-t cserélni egy PC -n hogy csak megtartsd a kezdeti színvonalat és ez mind a csapnivaló API-k és az elmulasztott optimizálás miatt van.
-
Prof
addikt
Nem mondod az 500-5000 dollaros vas PC-n megver egy 30 dollaros konzol APU-t, es mindezt sokszoros fogyasztas es meret mellett teszi?? Nem hittem volna
Sose volt cel egy konzolnal, hogy erosebb legyen mint egy PC mert lehetetlen, mivel picinek kell lennie es jol kell kineznie es olcsonak kell lennie.
A cel egy olyan viszonylag idotallo platformot letrehozni amit egyszeru hasznalni, szorakoztato es lehet rajta jatszani + vesznek az emberek ra jatekokat es nem lewarezoljak.
Valamint a mostani genracional mar az is szempont volt, hogy ne legyen veszteseges a hardver gyartasa.Es mivel nem az, nem all semmibol nekik mondjuk 4 ev mulva uj generaciot kihozni, ha netan vmi csoda folytan addigra mindenki 4GPU-s SLI-s PC-n jatszana 8K-ban es nem mobilon/tableten
Intel + NV mobil cucc is is lehetne a konzolokban egy gond vele, hogy maga a chip kerul annyiba mint a konzol
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
"Onnantól kezdve egy Kaveri jobb teljesítményt ad, mint bármelyik CPU+dVGA párosítás."
Mármint milyen téren? Ha az IGP-t fogjuk be proci helyett, akkor ja. Csak nem ebből áll minden.
A bármelyik meg erős túlzás, egy R9 290-et kötve hiszem, hogy leverne egy Kaveri IGP erőben, bármennyire is jó lenne a kihasználtsága. Azért kevesebb shader, kevesebb feldolgozó egység.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
7time
senior tag
A bármelyik meg erős túlzás, egy R9 290-et kötve hiszem, hogy leverne egy Kaveri IGP erőben, bármennyire is jó lenne a kihasználtsága. Azért kevesebb shader, kevesebb feldolgozó egység.
Ilyesmit nem is mondott senki de ha egy R9-270X leverne az egy nagy előrelépés lenne.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #105 üzenetére
Az állítást így módosítani lehetne, hogy azonos fogyasztás mellett a Kaveri jobb teljesítményt ad, mint bármelyik CPU+dVGA páros.
Ezzel volt végül is gondom, mert azonos fogyasztás mellett persze hogy jobb lehetne a Kaveri (ha kihasználnák) De ez nem volt benne a mondatban.
(#106) 7time
Közvetlen nem, de a bármelyik CPU+dVGA párosba az is beletartozik.Persze nem mindegy, hogy csak szimplán CPU erőt hasonlítunk össze a Kaverivel, vagy az IGP vs VGA.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
orbano
félisten
és még 6 év múlva is teljesen vállalható játékok fognak kijönni rá... az árkülönbözetről pedig már ne is beszéljünk... és az API 40%-án felül azért a kód optimalizáltágán, a heterogén felépítés kihasználtságán is sokat nyernek a 2x-es szorzó szvsz erős alulbecslés. A PC-s procik pedig nem hoznak évente akkora előrelépést, ahogy a VGA-k sem, az az idő véget ért már rég...
A vér nem válik VAZZE!™
-
#65675776
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #105 üzenetére
Nem feltétlenül kell. HPC-kben sokszor jobb teljesítményt ad egy heterogén programozható APU, mint egy Tesla K2000.
-
parampa
aktív tag
+(#102) 7time , (#108) orbano
1.
Hazugság hogy az elözö gen konzolok 9 évet húztak le tisztességel és hogy
egy 9 éves PC -vel próbálsz fals módon példálózni. Ahogyan az is hogy a jelenlegi
genre még 6 év múlva is teljesen vállalható játékok fognak kijönni.2.
Hazugság hogy a konzol kevesebbe kerül mint a vele azonos teljesítmény nyújtó PC. -
7time
senior tag
Viszont azt is tegyük hozzá hogy a dVGA árak egyre csak nőnek és ez nem is fog változni hacsak az AMD nem kezd el valami csoda folytán olyan APU-kat gyártani amik kiváltanák, viszont ezt erősen kétlem a konzolos játékot meg megvehetem a használt piacon is jóval olcsóbban, mondom ezt úgy hogy nincs és nem is volt konzolom de érzem hogy ez a PC -s dolog nem lesz sokáig fenntartható, esetleg maradnak a gyengébb ingyenes online játékok amik nem kérnek irreálisan erős hardvert, egy 100k VGA árából nagyon sok játékot lehet ám venni és akkor a 3 évente megejtendő alaplap+CPU cseréről még nem is beszéltünk.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Én meg PC-re megveszem a kulcsokat újonnan fele/töredék áron, mint a boltban. Szóval ugyan ott vagyunk.
"3 évente megejtendő alaplap+CPU csere"
Aki vett egy i5 2500K-t és egy normálisabb lapot anno, az még 2 évig szerintem bőven tudja játékra használni a gépét.
Amúgy meg hasonlítsuk össze a konzol játékok árát, a PC játékokéval. 6-7k differencia van, ha számolunk 20 játékot az évben, máris megvan az éves (kétéves is szerintem) fejlesztés. Használtan más a helyzet, de sokan nem vesznek elvből használt játékot. Vagy lewarezolják.[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
orbano
félisten
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen