- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
nagyon fasza
játékokban érdekes lesz majd használni, pl. tárgyakat felszedni, lövöldözni
[ Szerkesztve ]
-
Mooka-Miki
senior tag
Ezt a videót a zene adja el.
-
tlac
nagyúr
válasz Mooka-Miki #2 üzenetére
az nekem is tetszik
[link] -
flashpointer
őstag
Kombinálják valami látványos MMO-val vagy virtuális világgal tuti úgy rá lehet függeni, biztos vagyok benne hogy probléma lesz.
-
BSOD
senior tag
A rift sajnos ebben a formában bukó. Olyan mintha egy távcsövön keresztül nézne az ember, szinte semmi perifériás látás. Gondolom a lovak is ennyit látnak a szemellenzőjükben. A 100-110 fokos látószög kevés a ténylegesen élethű élményhez. Sajnos nekem nagy csalódás volt a cucc mikor próbáltam, pedig iszonyatosan vártam volna a véglegest...
Keresek SILICON GRAPHICS octane-hoz vpro grafikus rendszert.
-
bbTamas77
aktív tag
Szépnek szép, de nincs jövője. Oculus Rift-ből szerintem jobb lenne, ha kivennék a fejkővetést, mert ezt ma száz százalékosan nem lehet megoldani.
Legjobb megoldás lenne egy fix hardver, ahol alacsony késleltetés adott, ilyen pl: PS4 vagy Xbox ONE.
-
Diocles
aktív tag
Ez pedig a jövő. Már évtizedek óta. Az elképzelés is jó, a kijelző és szenzortechnológia is adott. A nagy kérdés, hogy ki tudja először a teljes szenzor-megjelenítő láncolatot 10 ms alatti késleltetéssel implementálni. Enélkül ez mindig csak a jövő marad.
Az az érzésem, hogy a jelenlegi hardverek képessége megfelelő volna, csak szoftveres oldalon már jó ideje a másik irányba haladunk és ebben jórészt a konzolok a ludasak. Prerender, dupla, tripla pufferelés, 30 fps, játék a felhőben videostreamen keresztül, közben a többség tudatában sincs a késleltetés fogalmának, jelentőségének, ezzel nem lehet eladni semmit.
-
Diocles
aktív tag
PC-n van igény a magas framerate-re és kis késleltetésre. Kompetitív multiban alapvető elvárás a legalább 100 körüli framerate, az inputok minél gyorsabb, nyersebb feldolgozása és a késleltetésektől mentes megjelenítés. Konzolon ez egy nemlétező piaci igény, ezért ott nem adnak pénzt az emberek.
A Morpheus meg most vagy jobban áll vagy nem, ugye a konzolok köztudottan más területeken is óriási előnyökkel bírnak a PS4 meg XBOX marketingesei szerint. Ha ők mondják, biztos így van, őket senki sem fizeti, hogy ezeket a platformokat dicsérjék.
-
addikt
Ja, 10 percig érdekes lesz, aztán már inkább idegesítő. Éles helyzetekben (multiplayer) meg mindig egyszerűbb lesz megnyomni egy gombot, mint a kezeiddel hadonászni, hogy mondjuk varázsolj egy tűzgömböt. Már a gamepad hátrányt jelent FPS-nél, ha már lövöldözésről volt szó, nemhogy ez...
Diocles: büdös életben nem lesz ez a jövő, de majd a jövő eldönti, kinek lesz igaza
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz bbTamas77 #12 üzenetére
Nincs igény, a konzolosok mind igénytelenek Azt, hogy egyesített memóriaarchitektúra, a konzolosok 99,99%-a ki sem tudja mondani, nem hogy tudni, mi az.
Nem mellesleg rég nem éri meg optimalizálni üzleti szempontból: költséges és időigényes.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Jack@l
veterán
válasz bbTamas77 #12 üzenetére
Szutyok hardverrrel optimalizálgathatszm az akkoris szutyok marad. Egyébként Oculus teljesen rendben van, mint ahogy a joystickal vagy kormánnyal is tudsz játszani és nincs kilóméter hosszú lag-od. Ami pl. egy xbox360-nál pl nem mondható el...
@morgyi: akkor neked két leap kell, hogy ne csak a látóteredben tudj hadonászni. De azért jelzem ez rohadt jól jön majd pl egy játék menüben, hogy nem kell billentyűt/egeret ragadnod, ha állítani akarsz valamit.
UI: rohadjon meg aki 20 dollárért árul egy fröccsöntött kis műanyag tartót. Lesze az még 2 is a kínaiaknál...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
arn
félisten
ket kamera es leap motion kell a szem helyere a vr sisakon, es maris kesz az ultimate eszkoz. forradalmasitana az egesz ipart, gyk osszemoshato lenne a valosag, es a vr.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
etohun
tag
Azért ez egy virtuix omni vr el (meg ugye oculus rift tel) igen buta dolgokra lenne képes.
-
Jack@l
veterán
Nem a játékvezérlő késik(az 2ms max a jobbaknál), a megjelenítésnél a 3+ buffer, meg a lassú monitor miatt van nagy lag...
Nem hányod el magad, csak jó szutyok köridőket mész pl.
80-90 ms-t jócskán megérzel szemmel is.Hányingerről már nem számoltak be DK2-vel az emberek.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Lajtorja
aktív tag
Nem arra gondoltam, hogy maga a hardver késik (de akár késhetne az is, nem ez a lényeg), nyilván a komplett rendszerre értettem. Az hogy a monitoron később látod a bevitel eredményét az sokkal kevésbé irritáló, mint ha az fejmozgásodhoz képest később kapja agyad a visszajelzést.
Egy játékvezérlő-framebuffer-monitor késénél tudja az agyad, hogy mi a gond. Egyszerűen látod pl. magad előtt a kormányt ahogy mozdul, szinkronban a karoddal, stb... ami onnantól kezdve a monitoron történik, az már nem okozhat hányingert/szédülést. Van fix pontod amihez tudsz viszonyítani.
VR szemüvegeknél pont a fix pont elhagyása és a gyro miatt kritikus a lag. A fejed mozdulására a füled ívjáratai (szinte) azonnal adják a jelet és az agyad joggal várja a megváltozott képet. Biztosan van a belső fül-agy-szem hármasban is késés, de az elhanyagolható. Gyakorlatilag azt vehetjük nullának, születésed óta azt szoktad meg. Nem akarok tippelni de ennél az akár 20-30 ms is nagyságrendekkel nagyobb.
"Hányingerről már nem számoltak be DK2-vel az emberek."[link]
[ Szerkesztve ]
--- ---
Új hozzászólás Aktív témák
- NiMH akkumulátor
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motoros topic
- Napelem
- BestBuy topik
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Autós topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...