- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #1940 üzenetére
Jó sok időtök van. Nekem ez az egy szakasz/nap az ideális. Persze ha több lesz, akkor azokat is próbálom majd mind teljesíteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Előbb mentem ezen a Elsthorpe Sprint Forward-on egy Top30-as időt. Majd gondoltam, hogy akkor letolom a Club-ban is. Kb 10 kanyaron belül jobb hátsó defekt. Oké, PS gomb -> Turn off console. Úgyhogy DNF. Majd legközelebb...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz kiserik #1942 üzenetére
Már másodjára fogadtam el a jelentkezésedet. Remélem most már működni fog. A szerverek nincsenek ma a helyzet magaslatán.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #1952 üzenetére
Hát ilyet én azért még nem láttam.
Biztos már négy felnin mentél, csak nem vetted észre.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Indítottam három egy szakaszos event-et. Egyszerre nem futhat kettő event. Szóval holnap 10:45-kor fog indulni. Ennek Vasárnap 10:45-kor lesz vége.
Gondoltam, hogy akkor indítok vasárnap vagy hétfőtől egy több szakaszos event-et. De nem tudok. Még csak beütemezni se. 4.8km (F2 FWD), 5.3km (R2) ,4.6km-es (Group A) szakasz lesz a három, szóval elég "lazák". Nem mertem esőset indítani, egy sunset lesz, de az is száraz. Sajnos, amit akartam Up to 2000cc (4WD) kategória, az úgy ahogy van DLC. Még jó, hogy figyelmeztetett is indítás előtt a Club menü, majdnem azt indítottam.Megnéztem, és elő lehet léptetni klubtagokat. Ha valakinek van kedve, és ismeri is a játékot már régebb óta, annak szívesen átadnám a vezetést. Kezdetben azt hittem, hogy leszünk 5-en és ennyi. De elég szép létszám jött össze mostanra. Szóval csinálhatjuk komolyabban, de akkor valaki más indítgassa a versenyeket, aki jobban ért nálam a játékhoz.
Én úgy is legtöbbet a Leaderboard-on gyakorlok, próbálok jobb időket futni. Szóval a karriert se nyomom most egy ideg. Ezért nem ismerem annyira a szakaszokat, mivel csak random kiválasztok mindig egy szakaszt, míg karrierbe szép sorba végigvezet a játék az összesen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #1956 üzenetére
Esküszöm, kb egy órája néztem ezt a videót.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #1956 üzenetére
Én ezen voltam kész valamelyik nap, amikor néztem. Azokat az ugratókat így venni... [link]
Még nem is mertem kipróbálni a Finn szakaszokat, pont emiatt.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ha linkelek be ide videókat, amiket felvettem, az érdekel titeket? Mert nem vagyok streamer vagy ilyenek. De a jobb időket el szoktam menteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ez a Finn rali mennyire állat! És mennyire para! Baromi elvezetes veretni azokon az ugratókon. Igaz, egyszer elrontod, úgy elszállsz, meg sem állsz a holdig.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #1963 üzenetére
Pedig csak 6k a Year One pass. És abban minden benne van. Ilyen frankó helyszínek is: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Tegnap mentem egyet a mai szakaszon. Kíváncsi leszek, hogy mit mondtok rá majd. Szerintem iszonyat unalmasak ezek a H2 FWD autók. Már szinte erősebben nyomtam a gombot a kontrolleren, hogy hátha gyorsabban megy.
Mentem rajta megint egy Top 30-as időt, de nem hittem már el, hogy megint pont 30. vagyok. Gondoltam, hogy nem lehetek előrébb vagy mivan? Mentem még párat, végül 26. lettem a Leaderboard-on. Elmentettem, aztán küldöm havernak a videót, hogy nézd, 26. idő.
Visszanéztem én is, aztán úgy felcseszett, tele van hibával, nem is értem, hogy lehetett ilyen jó idő. Mondtam is havernak, hogy ha kicsit odafigyelnék, lehet, hogy top 10 is meglehetne akár.. De borzasztó sótlan ez a kategória, meg a pálya.. Semmi kedvem nem volt többet menni rajta. Inkább a Finn rali, Monaco...Szóval légyszi írjátok majd le a véleményeteket, mert én ezeket a lassabb kocsikat már hanyagolnám. Vagy akkor dobjuk fel RWD-vel.
Látom senki nem akarja átvenni a szakaszok indítgatását a klubban. Ha még is, akkor szóljon, aki szeretné.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz LucentTwo #1967 üzenetére
Dehogy probléma! Már kész is, most legalább kipróbáltam, hogy ha egyszer promótálok valakit, az admin lesz, ha még egyszer, akkor tulajdonos.
Meg is vagyunk, csináld nyugodtan.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
Mondjuk azt nem súgóm meg Mike-nak, hogy vannak Klánok/Ligák topikok is. Csak már harmadjára átvinni a bandát oda, nem biztos, hogy mindenki megtalálná. Bár felőlem okés az is, hogy indítok ott egyet külön.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Na, végre nem hibáztam nagyot a Club stage-en. :) Mondjuk kicsit óvatosabban is mentem. A legjobb időm 3:16 [kép] , attól azért bőven elmaradtam. De legalább nem tettem tetőre a verdát mint tegnap.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Mentem. Ott a kép is, hogy top26-ot sikerült is menni rajta. Van már pár top 30-as időm is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Én nem mindig érzem nehéznek. Itt a nehéz az, amikor tényleg jó időt akarsz menni. Lefaragni a tizedeket. Ma kész voltam idegileg az egyik spanyol szakasztól. De igazából végigmenni normálisan a szakaszokon, az nem okoz nehézséget.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Itt van egyébként a mai Club stage időm, ha valakit érdekel: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Itt meg a szombati Club szakasz + kocsi, ha érdekel valakit. A videó címe mindent elmond arról, hogy mit gondolok róla. [link] Mindenképp menjetek egyet rajta ha jót akartok magatoknak, mert brutális. Tele van kisebb hibákkal így is az időm.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz kiserik #2007 üzenetére
Én így vagyok jelenleg második : [kép] Megint azt hittem, hogy tetőn gyorsabban megy.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz LucentTwo #2014 üzenetére
Na jó, most felkúrt a játék. Átmenet egy teknős méretű kövön, és Thermical damage. Ennyi volt az egész..... Azt hittem bent hagytad azt a durva sérülési modelt, de nem. Nem értem ez mi a szar volt. Mármint persze lehet ilyen, de eddig egyetlen levezetett szakaszom alatt nem volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Szerintem jól büntet a játék. Nem érzem túlzónak. Most valószínűleg alul kaphatott valami nagyot. Meglepett, ez van majd legközelebb. Nyomom a McRae dlc-t nagyon frankó, medium-on van mikor megizzaszt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Érdekes azért azt látni, hogy ez a srác, ezen a szakaszon: [link] ad a gépnek több mint 23mp-et Very Hard-on. Én meg alap Mediumon, ha nem is vért izzadtam, de azért elég nehezen lett meg. Egyébként ez a Colin McRae: Flat Out dlc egyik "feladata".
Kellemes ez a DLC. Szituációkat kell megoldani benne sokszor. Agyontört autóval érj be minimum 10.-nek, ne törd meg az autót, és nyerd meg a szakaszt, és ilyenek. Eleinte setup-hoz se lehet nyúlni sok feladatnál. Most volt nekem talán az első, hogy beállíthattam az autót.
Volt olyan feladat, hogy (ha jól emlékszem) Új Zéland rally-n három szakasz 11km, 16km, és talán 8km. És meg kell nyerni a ralit. Érdekes módon azt vettem észre, hogy minél hosszabb a szakasz, annál jobban el lehet verni a medium AI-t. A 16km-es szakaszon több mint fél percet adtam neki. Rövidebb, 8km-es és alatti szakaszokon viszont kiegyenlítettebb. Ott nem fér bele a hiba, megforgás például. 1-1 elfékezés még igen. Jó persze ez skill-től függ, most magamról beszélek. Egy profi teljesen más téma.Van egy beállítási lehetőség, a "váratlan események". Ti miket fedeztetek fel eddig? Lerobbant autó a szakaszon, drón repül felém, felreppenő madár raj. A drónnál marhára meglepődtem.
Most kezdtem kicsit beleunni a Time Trial-ozásba. Unom, hogy ott nem lehet rendesen az időjárási körülményeket beállítani. Kicsit uncsi már a száraz, nappali szakasz. Ezért is jó ez a Flat Out DLC. Lassan meg a karriert is folytatom. Mert rájöttem, hogy alig ismerem az alap szakaszokat.
Egyébként jelenleg azt mondom, hogy Finnország a legbrutálabb helyszín a játékban. De minden tekintetben, brutál jó is, és brutál nehéz is. Ott plusz egy lépéssel előre kell gondolkodni a navigátor alapján. Mi lesz az ugrató után, mi lesz az emelkedő után, a lejtő alján. Néha ugye direkt mondja, hogy merre tarts az ugratón. De rengetegszer neked kell figyelni a következőre. Például van ahol már az emelkedőre keresztbe kell felcsapatni az emelkedőn, hogy a túloldalán jó szögbe fogjál talajt.
És még a Svéd rali-ról akartam írni. Attól féltem a legjobban, de nem vészes. Ha rontasz is, jó esetben megfog a hófal. De volt egy feladat, hogy Ford Sierra Cosworth RS500 (RWD) nyerj úgy, hogy semmilyen sérülést nem szerezhetsz. Sima liba volt. Még hátsó kerekessel se annyira nehéz havon menni.
Látom, szépen kopunk a Club szakaszokról. Már csak 5-7 fő nyomja őket. Nyomom én is nyugi, bármi is lesz indítva. Csak mindig elb*szom.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Nem, az csak egy beállítás a menüben. Unexpected Moments. Kicsit utána néztem mik lehetnek még. Például az úton átszaladó állatok (szarvas). És például ez, ezt érdemes megnézni, durva: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2025 üzenetére
Esküszöm, hogy én is ezt akartam írni, hogy ha ez nálad történik, te tuti letörlöd egyből a játékot! Én hood cam-mel megyek, nekem nem lenne gáz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz nincsnév007 #2027 üzenetére
Ha elindítod a Karriert, egy Championship-et. vagy egy szakaszt, akkor annál tudod külön beállítani. Nem a fő beállítások menüben.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2036 üzenetére
Édes istenem, ne rinyáljál már. Hát magadnak kell kiválasztani az új gumikat, a szerviz alatt. Sőt, azt is ki lehet, hkgy legyen e nálad pótkerék, ami +20kg.
A B csoportos Audi meg nem a világ vége, csak nem kell nyélen nyomni neki mindig, ha meg igen, akkor lassan, fokozatosan. Én elég minimális segítségekkel nyomom, és kezelhető mind. Gyakorolni kell.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Te hogy csináltad azt, hogy a mostani Club versenyben, az első szakaszon nem mentél, a többin igen?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Kiléptél, és engedett a következő szakaszra? Ezt nem is tudtam, hogy így működik. Azt hittem, hogy ilyenkor az egész event-ről kitilt. Bárcsak nekem lett volna ilyen lehetőségem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Én is ezzel küzdök, hogy egyáltalán végigérjek.
Ezért rossz az, hogy a Time Tiral-lal kezdtem, azt nyomom állandóan. Ott ugye ki kell hozni a legtöbbet egy - egy próbálkozásból. A karrier viszont valószínűleg türelemre "nevelt" volna, de azt meg a Clubman szinten abbahagytam, mivel hoztam az első helyeket.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2045 üzenetére
Gondoltam, hogy minél magasabb a nehézségi szint, annál nehezebb.
Mentem már mindenféle kocsival, kivéve a rally cross-t. Azt még ki sem próbáltam. Alapból se vagyok oda az RX-ért. (A Nitro Circus féle Nitro Rallycross pár pályája azért vagány).
Szerintem minden kocsi szokható, de, hogy milyen nehézségi szintig tudok a géppel versenyben marani, az rejtély. Kontrollerrel én a Hard-ot se tartom reálisnak, de még nem próbáltam. Majd a Colin DLC-ban lehet, hogy teszek egy próbát.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2047 üzenetére
Néztem én is amikor dumáltátok a PS4 topikba. Azért vannak húzósak. Bár nem tudom, hogy mit ad be easy-n. De a DLC-k között vannak durvák. Szerencse, hogy én ezekre tojok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz LucentTwo #2050 üzenetére
Ami van most verseny. Azt egybe kell lenyomni, vagy ki lehet lépni a szakaszok között? Optimista vagyok, hátha túljutok most az első szakaszon. Mert ha egymás után kell a négyet, akkor majd akkor állok neki, ha van mindre időm.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Végre, végig tudtam menni a Club event-en hiba nélkül. Vagyis pici hibák voltak, de meg se törtem kb a kocsit, csak koszos lett. És az utolsó szakaszon spóroltam is, nagyon fostam, hogy ott rontom el.
Feltöltöttem az egészet Youtube-ra, ha érdekel valakit: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Próbáltam ezt az R5-ös Peugeot 208 T16-tot. Hát nagyon esetlen kis "izé" az a kocsi. Egyedül az alapjárat hangja tetszett. A Polo GTI valahogy sokkal stabilabb, agilisebb gép. Majd még a Skoda Fabia-ra is ránézek, mert tetszik, kíváncsi vagyok, hogy milyen a Polo-hoz képest.
Mától meg Group A @ Spain. Az szép lesz.
Tökre sajnálom, hogy az Up to 2000cc (4WD) kategória full DLC. Olyan jó gépek vannak benne. Colin 2001-es Focus-a, Grönholm Peugeot 208-ca, Solberg 2001-es Imprezája...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2059 üzenetére
Van különbség köztük. C3 R5-tel szerintem csak egy próbát mentem valahol, valami murvás szakaszon, jók ki volt emelve a futómű, nekem annyira nem jött be.
Ezt nem értem, hogy akarsz te R5-ös autóval menni Historic kategóriába?
Mától a Spanyol szakszokon Group A lesz. Ott a Delta HF Integrale a legharapósabb. Time Trial-ban azzal tudtam a legjobb időt elérni. Viszont az egy dühöngő bika, iszonyat nehéz kordában tartani. Vagyis én úgy éreztem. Az Escort RS Cosworth és az Impreza 1995 sokkal kezesebb. Főleg az előbbi. És néztem az időket, a profik azokkal is nagyon jó időket tudnak menni. Rápróbálok azért majd a Lancia-ra még egyszer, de kétlem, hogy azzal vágnék neki a négy Club szakasznak majd..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2062 üzenetére
De az R5 az nem Historic. Historic az autókategóriára vonatkozik.
Historic Rally H1 (FWD)
Historic Rally H2 (FWD)
Historic Rally H2 (RWD)
Historic Rally H3 (RWD)
Historic Rally Group B (4WD)
Historic Rally Group B (RWD)Vagy én lemaradtam valamiről?
Azért ne vedd készpénznek amit írtam, lehet, hogy neked a Lancia feküdne jobban.
Játékba ha megnézed a klub szakaszt, ott a részleteknél nem bontja szektorokra az időket? Csak egy tipp, nem néztem még.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #2064 üzenetére
Jaaa. Tényleg, rémlik nekem is most már az a menü, mintha láttam volna. Csak sose néztem meg, hogy mi az.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ma is tanultam valamit.
Végignéztem a Netflix-szen a The Last Dance dokut. Ugye Michael Jordan-ről szól. Mindig is imádtam őt, nem vagyok oriósi NBA fan, de Jordan megkerülhetetlen, és megkérdőjelezhetetlen. Pár részben volt szó a cipőkről, és fel is ötlött bennem a gondolat, hogy de jó lenne venni egy Air Jordan Sneaker-t. Sose volt még olyanom, nem is feltétlenül a stílusom. De a dokuban kiemelten szerepelt az első cipő, az AIR I (Mid). És az úgy szerintem vagányul néz ki.Aztán csak addig furdalt a gondolat, hogy elkezdtem utánanézni a dolgoknak. Mindez történt két napja. És azóta is rajta vagyok az ügyön. Mert ez nem úgy van, hogy kiválasztod a webshopban, aztán megrendeled.
Kezdjük ott, hogy millió Air Jordan cipő van. Altípusokkal (Aerospace, Maxin, WhyNot?!, Mars 270 stb stb). Minden komolyabb típús különféle kiadásokban. OG: Original colorway, az eredetileg is játszott ilyen színűben. GR: General Release, eredeti modellek újrakiadása... Kicsit bővebben: [link]És közben az ember beleszalad a sneaker erdőbe, ahol már nem csak Jordan-ek, de Lebron-ok, Irving-ek, és ha a nem csak Nike-t néz, Harden-ek, és Curry-k áradatában találja magát. És csak pislog mint **sz a lakodalomban.
Szóval halandó, szakavatatlan ember bele őrül. Amikor ezeken úgy ahogy átverekedtem magamat, és kinéztem magamnak azt a típust, színkombinációt ami tetszene: [link] és [link] , de a sima piros - fehér is bejön, akkor elkezdtem keresni, hogy hol rendelhetem meg. Itt rögtön adná magát az ár kérdése. De erről szó sincs. Mert nem kapható. Sehol. Még külföldön se. Haverokat állítottam rá, én is elkedztem külföldi (azért nem amerikai) webshopokat bújni. Nincs. Van randa zöld-fehér még pár darab itt-ott, meg full fehér, full fekete. De azok nem tetszenek. Viszont annyira nem drágák. Mert simán fel lehet szaladni 60k fölé egy egy modellel. És az nekem már nagyon csillagászati. Azt vegyék a gyűjtők, én használni akarom. Egy ilyen AIR I OG modell is 46k felett van. Nekem OG se kell. De nincs.
Megnéztem rengeteg honlapot. És vagy pech, vagy az én balfékségem, de nagyon nehezen találtam rá, arra a webshopra, ami végülis a megvilágosodást elhozta számomra. Rémlett nekem valami, és mondtam is haveromnak, hogy szerintem ezek megadott időben jelennek meg. És tényleg. Előre be van jelentve, hogy mi-mikor lesz kapható. Sőt! Ez a bizonyos bolt, órára pontosan előre közli, hogy mikor lesz rendelhető!
Felhívtam egyébként őket, egy hölgyel nagyon jót beszélgettünk. Mondtam, hogy full laikus vagyok, és meséljen egy kicsit.
Azt mondta, hogy egy-egy népszerűbb modell megjelenése esetében, az se elég, ha órára kiírják a vásárlás idejét, mert botokkal megtámadják az oldalt, és felvásárolják az összeset. Ja igen, ezekből itthon egy ember, egy párt rendelhet. Ez szabály náluk. A támadások kivédésére pedig, előre kisorsolják, hogy a megadott időpontban ki rendelhet!!! És ez itthon, magyarországon!
És nem kell ultra limitélt modellekre gondolni. Persze vannak azok is, de amit én kinéztem, sima változatban is már ide esik.
Most május 9.-e fele volt egy Air Jordan 1 Retro High OG "Game Royal" (ez kék-fekete fehér). megjelenés. Azt mondta sorsoltak, el is ment mind pillanatok alatt. Pedig volt sok 36-tól 47,5-es méretig.Azt persze én is tudtam, hogy világ szinten mekkora őrület van. És mekkora kultúra ez a sneaker-es. 2 napja ment el egy aukción 183 millió forintért egy Jordan által hordott, és aláírt Nike Air Jordan 1s.
Az viszont teljesen meglepett, hogy itthon is így megy ez. Nagyon érdekesnek, mulatságosnak tartom. Pedig én csak egy árva cipőt akartam venni. Egyébként lehet, hogy fogok. Mert elvileg amit kinéztem, nem annyira drága. Voltak már közel ilyen drága (de nem ennyire) cipőim (a Tisza cipők sem olcsóak). Majd még meglátom.Van valaki itt aki sneakereket gyűjt egyébként?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Mint írtam, nem vagyok szakértő. Talán mostmár a pontos típus után be tudnám saccolni az árát, a ritkaságát, de az se biztos. Csak ezt murisnak vélem, hogy egyik nap azt gondoltam, hogy ha nem túl drága, akkor veszek egy olyan cípőt. Aztán végül több napi utánajárás lett a vége.
És milyen nevetségesnek tűnnek ezek után a 45k-s Airmax-ek amiket mindenki presztízsből vesz. Valahol itt kezdődik a rare cipő dolog szerintem.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Nem akarok már nagyon a PS4 main topikba írkálni az NBA 2K20-szal kapcsolatban. Leírtam bőven a véleményem róla már úgy is: [link]
Viszont mivel nagyon rá vagyok kattanva a játékra, tudnék még róla beszélgetni. Szóval leírom a gondolataimat. Aztán elküldöm majd privibe négy embernek, akik úgy vettem ki, hogy játszanak vele a PS4 topikból, ennek a linkjét. Aztán meglátjuk, hogy kialakul e beszélgetés.
Nyomom tovább a My Career-t. Szezon felén túl vagyok, volt az All-Star meccs is. Ami nekem baromi nagy csalódás volt, mivel semmi körítés nem volt rá. Egy sima meccs, még a meccs eleji felvezetés is sokkal puritánabb volt mint egy átlag meccsé.. :/
Jelenleg overall 88-as a sharpshooter karim. És a badget-ekről szeretnék komolyabban beszélni. A Shooting badget-ekről. Mostanra marha sokat jártam utána, hogy hogyan működnek, melyiket érdemes használni. De érdekelne a tapasztalatotok, meg talán segíteni is tudok a sok infóval amit a napokban magamra szedtem. Folyamatosan próbálgatom a build-eket. Tegnap csináltam egy GreenMachine-osat, nem jött be. Nagyon nem.
Az a lényeg, hogy Nandinagy írta nekem múltkor, hogy ő arra megy, hogy minden dobása zöld legyen. Én meg írtam neki, hogy az lehetetlen. De mostanra tudom, hogy nem az. Sőt! Igaz, fontos, hogy a karaktergenerálás elején már olyan karaktert kezdjünk aminek az alap statjai is a dobásra koncentrálnak: [kép] . Ezzel lehet. De gondolom már mindenki túl van bőven a karaktergeneráláson, szóval vagy ilyen a karakterünk, vagy nem. Nekem nem. De annyira nem vészes. 70 fölé tudom szintezni a három pontos dobásokat. És van két lépcső. 70 3PT felett, és 3PT 90 felett. Ez a jó és a legjobb. 70 alatt igazából nem lehet jó dobálós karit csinálni.teszek ide egy képet be róla, hogy rögtön lássátok, melyikről beszélek
Szóval rengeteget próbálgattam már most is. És az első hiba amit elkövettem az a Flexible Release badge használata. Kiderült, youtuberek méréseiből, hogy teljesen felesleges. Adott időközünkét, milliszekundumok alapján tolja feljebb a rosszabb dobásokat, hogy betaláljanak. De annyit se segít, hogy bronzra kitegyük. A másik jól hangzó, de igazából kicsit átverés badge, a Green Machine. Ami stackeli a zöld dobásokat, úgy hogy ha dobunk egy zöldet, százalékosan növeli az esélyét, hogy a következő is az lesz, majd a rákövetkező is. Sajnos a plusz százalék csekély, és vannak olyanok, amik több pluszt adnak. Lehet használni, de csak a később felsorolt 5 után érdemes foglalkozni vele. De haladok a top 5 badge-vel 5-től az elsőig.
5. Catch & Shoot
Bónuszt ad arra, hogy az elkapott labdát, ha egy rövid időablakon belül eleresztjük dobásra, akkor az sikeres lesz. 70 felett rengeteget segít már a bronz is!! Sőt! Van aki azt mondja, hogy ha nem vagy 90 feletti 3PT statos, akkor érdemes is bronz-on hagyni. [kép] 90 overall felett konstansan segít minél magasabb szintú a plecsni.4. Deadeye
Bónuszt ad arra, hogy ha a dobáskor állnak előtted, akkor sikeresebb lesz a dobás. A karaktered jobban koncentrál a gyűrűre. Konstansan segít ez is. 70 körül a bronz is nagy boos-ot ad.3. Hot Zone Hunter
Ez a legtrükkösebb. A játékod alapján, kialakulnak a pályán helyek, ahonnak sokkal sikeresebben fogsz dobni. Ezeket a helyeket folyamatosan kell "felhúzni". Egy idő után válnak "Hot Zone"-ná. Viszont ha vannak ilyenek, akkor nagyon sokat dob egy HOF Badge rá.
Többféle képpen lehet megnézni, hogy van e, és hol van "Hot Zone"-unk a karakterünkkel.
A karakter adatlapját lapozgatva: [kép] (A kék a cold zone, ahonnan rosszul megy a dobás)
Ingame a játékos alatti indikátornál, ha a kis háromszögek pirosak, akkor HZ-ban állunk: [kép]
Néhány játékmódban pedig (elvileg, mert ezt még nem teszteltem) a touchpad-et lenyomva: [kép] A saját pályánkon például.
A Hot Zone-ok, NBA (Single), és multiplayer (REC, ProAm stb) játékmódokra külön számolódnak.
Szóval elsősorban fel kell boost-olni pár ilyen helyet a pályán, majd persze az egész pályát. És ez a badge, jelentős plusz esélyt ad az adott helyen a dobásunkhoz. Ha kivesszük a reflexünket a képletből, akkor nyersen ez adja a legnagyobb segítséget álítólag.2. Range Extended
A gyűrűhöz számított távolsághoz mérten növeli a dobás sikerességének esélyét. Nem igazán részletezném. HoF-ra kell tenni, minden szinten nagy segítség. És ezt saját tapasztalatból írom. Én edzésen mindig a Deep 3PT feladatot csinálom meg 4x egymás után. 4*750 pont. És volt amikor ezt a Badget-et kivettem. Egyszerűen tudtam megcsinálni 3 csillagosra. De a közép távoli dobásoknál is már segítséget nyújt.1. Quick Draw
A híres Quick Draw! Szinte mindenki kiemeli ezt a jelvényt. Egész egyszerűen a jumpshot animációját gyorsítja. Minél gyorsabban engeded el a dobásokat. A legjobb benne, hogy minimum ezüstre kell tenni. A felett ízlés kérdése. Fontos! Ha a dobásod 93 vagy a felett áll, akkor maximum Gold legyen! Mivel a HoF már nem gyorsítja tovább az animációt! Ez a badge szorosan összefügg a jumpshot animációval. Érdemes abból minél gyorsabban választani/csinálni. Saját tapasztalatból mondom, hogy ezeknek a szerkesztésébe, próbálgatásába bele lehet őrülni. Én is azon vagyok, hogy egyet végre megszokjak rendesen.A fentebb leírtak mind aktuálisak. A legutolsó patch alapján gyűjtöttem őket össze. Viszont van egy dolog, amit nem próbáltam, de elvileg segít. De fontos, hogy elvileg, én nem tudom. Mégpedig az, ha kikapcsolod a menüben a dobás indikátort. Hallottam olyat, hogy plusz X százalékkal nagyobb az esélye a zöld dobásnak úgy. Viszont ahhoz kell egy olyan dobás animáció is, aminél meg tudod tanulni, hogy mikor engedd el a dobást. Plusz ugye gyors animáció is legyen. Erre a legjobb példának egy olyat láttam, aminél a játékos a feje fölé (talán kicsit mögé is de ez mindegy) emeli a labdát dobáskor. Akkor tudod, hogy el kell ereszteni. Ezt viszont haladóknak ajánlják, kezdők mint én, jobb ha előbb indikátorral tanulnak meg dobást időzíteni.
Sajna most nekem pont egy Green Machine build van. És még annyi badge-tem sincs, hogy az itt felsorolt öt jelvényt, HoF-ra szintezzem. Ezért néztem utána a fontossági sorrendnek. Most farmolom a dobást meccseken. Teljesen irreleváns így játszani. De 2 nagyon jó, vagy 3 jó meccs alatt megvan egy badge szint nekem Pro-n. Viszont ma pont ezért át is állítom a nehézséget. Mert 50 felett iszonyat könnyen, de 60-70 pontokat is dobok nagyon simán, minden meccsen. Úgy, hogy passzolok is bőven mellette. De már dög unalom az egész így.
Nagyjából most ennyi.
Kicsit sajnálom, hogy most kaptam rá a játékra amikor már kezd kifutni, és jön az új rész. De elég valószínű, hogy megveszem a 21-et megjelenéskor.
Mit szóltok a leírtakhoz? Mik a tapasztalatotok? Remélem nem írtam nagy ostobaságot, ha igen, javítsatok ki. Vagy egészítsétek ki.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Nandinagy #2075 üzenetére
A Sharpshooter nekem se direkt lett. Véletlen arra böktem rá.
Jelenleg odáig jutottam, hogy a playbook-ot tudom szerkeszteni, és a játékosok perceit beosztani, hogy mennyit játszanak. Carmelo-t gyűlölöm. De igazából én a védekezése miatt. Nincs neki. Nekem se, és ez a baj, kettő már sok. Kicsi vagyok ugye. Frankó amikor úgy jön ki a rotáció, hogy pl Davis-en védekezek. Aztán adja a def breakdown-t. Csak tudnám, mit csinálhatnék ellene, álljak létrára? Szóval Anthony barátunk felőlem is mehetne, mert semmit nem csinál. Leszámítva, hogy adom neki az Alley-oop passzokat, azokat mindig behúzza. Akit még kiemelnék, hogy gyengék, az Rodney Hood, és Jusuf Norkic. Mindkettőt cserélném ha lehetőségem lenne rá. Leginkább a védekezésük miatt. De Hood, passzolni, dobni se tud.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Nandinagy #2077 üzenetére
Itt valami anomália van. Whiteside nálam kimagaslóan jó. Lillard mellett őt csípem a legjobban. Bár gondolom teljesen máshogy játszunk, mások a szituációk.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen