Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EmThor

    addikt

    válasz skyboi #7517 üzenetére

    Személyes tapasztalatok a Sony magyarországi PS3-szervizhátteréről:

    - szerdán adtam le a gépem, két hét múlva visszakapom, 14.700 forint mert méltányossági javítás, letelt az 1 év és volt számlám, garipapírom. Ezek nélkül 80.000 ft.

    - a gépet Szlovákiába (tvrno? nem értettem pontosan) viszik ki, új burkolatot kap, a bennragadt lemezt visszakapom.

    - fejtisztítást csinálhatsz Te is, vagy van konzolokszervize.hu

    - nem drága, ahogy írtam, számla és garipapírral 22 hónapos gépem 14.700-ért javítják, 60 gigás (sárga ledes lett)

    Himihumi, nincs számla, nincs gari... vagy maszek szerviz, vagy szétkapod magad, vagy fizeted az official szervizt. Nem a Sony HUN hibája.

    [ Szerkesztve ]

    Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!

  • skyboi

    tag

    [Itt] tárgyalt kálváriám végül megoldódott. 2 és fél hónap várakozás után(Szervízbe adás: április 2.) megérkezett Szlovákiából a PS3-am, méltányossági javítás címén kaptam egy új gépet. 14.800 Ft-ba került, ami tulajdonképpen több, mint szerencsés kimenetel. Gebriel kolléga, akitől gépet lejárt garival vettel, el is utalta már a javítási költségemet. 3 hónap garit vállalt és tartotta is magát a szavához. Itt jegyezném meg, hogy maximálisan korrekten és segítőkészen állt hozzá, még azt is felajánlotta, hogy egyéb, a javítási procedúrából eredő költségeimet(benzin, stb) fedezné. Természetesen én megelégedtem a 14.800-al, de a ma elterjedt "üzletelési gyakorlatban" azt gondolom, ez nem éppen szokványos nagyvonalúság. Az új konzol remekül működik szerencsére. A tanulság mindenképpen az, hogy nem szabad engedni, hogy a szervíz akarata érvényesüljön, ha EmThor kolléga nem világosít fel erről a méltányossági javítási lehetőségről, akkor valami kókány forrasztást kaptam volna 23 ezer forintért, így viszont új konzolom van fél év garival. Köszönöm, Uraim!

    [ Szerkesztve ]

    True story.

  • stock77

    csendes tag

    Sziasztok!Novemberben lesz 2éve hogy ps3 tulaj vagyok.Kb egyhete megadta magát és ezért szeretnék egy kis segítséget kérni mielőtt bármit is lépek az ügyben.
    Nem garanciás már és semmi papírt nem kaptam hozzá anno.(kéztől vettem) ezért a gyári javítás kizárva.(2évig méltányossági áron szóbajöhetne egyébként)
    A tünet az hogy bejön szépen a menü, elveszi a lemezt de a lemezt nem forgatja.Ezt onnan tudom hogy szétszedtem és összeraktam úgy hogy lássam az olvasóját.A lemez meg sem mozdul persze a tv-n ott van a kis ikon hogy pörgeti.Ezek után a gépen a eject gomb megnyomásával ki is adja azt.Nincs semmiféle sárga led csak zöld és kék.
    Tudom milyen olvasófej kell hozzá és ebay-n le is leveleztem már az eladóval a vételt.
    Ez egy CECHG-04-es modellszámú ps3 és KES-400A az olvasója.
    Most egy picit elbizonytalanodtam mert magán a olvasófejen nincs rajta az a kis szerkezet ami a lemezt forgatja.Azt is meglehet venni (kompletten mechanikástól) és nem is kerül sokkal többe.(KEM-400AAA)
    Amire kíváncsi lennék hogy ez biztos hogy megoldja a problémáját a jelek alapján?
    Mindenki válaszát előre is köszönöm!
    Viktor

  • kelzsoca

    félisten

    válasz BaliJack #14250 üzenetére

    Nah egy órája leadtam a gépemet a szervízben.
    Mondom a srácnak, hogy, gondolom kapok helyette egy új gépet nem?

    Hát elég furcsán nézett rám, majd mondta hogy honnan gondolom ezt, mivel a Sony sosem ad új gépet ilyenkor, hanem kiküldik most már 1 éve Franciaországba, és ott javítják/feljavítják, hibától függetlenül a gép teljesen új burkolatot kap, ennek következtében a gyári szám is megváltozik, és ezért hiszik azt sokan hogy új gépet kaptak, pedig csak a saját gépük van javítva.

    2-4 hét alatt megfordul a javításból, és mehetek érte.

    Egyébként kaptam egy kölcsön készüléket, egy fóliás fat gépet, amit sajátként használhatok, csak ne bontsam meg, és fizikai sérülés se legyen rajta erre figyeljek.
    Ha esetleg nálam tönkremenne az se gond, majd küldik akkor ezt is javításra :DDD

    Megkérdeztem a fejcserét is, ha már a gépre lejárt a garancia, és a gép nem lett megbontva, a cimke, sorozatszám épp, akkor méltányossági javítás kérhető ami 16.500ft lenne, ha gép buherált vagy sérült akkor is foglalkoznak vele, ha jól emlékszem talán 49.000ft-ot mondott ez esetben (vicc kategória, máshol 20k körül cserélnek fejet)

    A nyitvatartás: H-Cs 09.00-17.00 (12.30-13.30 ebédszünet)
    Péntek 09.00-16.00

    [ Szerkesztve ]

    https://vertigostore.eu

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz kelzsoca #14257 üzenetére

    Köszönöm szépen a részletes felvilágosítást :R.

    Jól hangzik ez a méltányossági javítás, csak a nyitvatartásuk necces meló mellett :).

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz kelzsoca #14341 üzenetére

    Ma adtam le a már nem garanciális gépemet, és nem kap új sorozatszámot.
    A burkolatcsere meg alapvető, minden gépnél elvégzik. Tulajdonképpen egy komplett felújítás lesz: kitakarítják, cserélik az olvasót.
    Kölcsöngépet méltányossági javítás esetén nem biztosítanak.
    Csak akkor van kölcsöngép, ha még garanciális a gép és az ügyfél kéri.

    Egyelőre ezek a tapasztalataim, nagyon rendesek voltak, korrekt hely, korrekt emberekkel :C :R.

  • theboobaq

    aktív tag

    válasz ez_meg_emaz #14501 üzenetére

    Én a helyedben hivatalos helyről venném mert a "kis boltok " nagy részében (Pl Konzolvilág) Bolti garanciát adnak ami 1 évig érvényes és nem adnak Sony Garancia levelet. Ezzel csak aza gond hogy ha van Sony Garancia leveled hivatkozhacc meghibásodás esetén méltányossági garanciára amivel max 20 forintig még 3 évig javitják a géped.
    Amúgy Bolti garival nem.

  • kelzsoca

    félisten

    válasz theboobaq #14502 üzenetére

    meghibásodás esetén méltányossági garanciára amivel max 20 forintig még 3 évig javitják a géped.

    Most miért kell hülyeséget beszélni? :U

    Ha nem bontod meg a gépet, és rendben vannak a gépen található matricák, illetve megvan a garanciapapír, és mindez a vásárlástól számított 3 éven belül van, akkor van méltányossági javításra lehetőség, ami 16.500Ft-ba kerül.

    https://vertigostore.eu

  • theboobaq

    aktív tag

    válasz ez_meg_emaz #14506 üzenetére

    Sajnos nem:(
    De várd meg mit irnak még mert én így tudom.
    Nekem egy 80Gb-s gépem van és ilyen bolti garanciával szívtam. Pedig bármi gond lenne jól jönne az a méltányosági garancia.... Ráadásúl ha méltányossági garanciával csinálják akkor +fél év garanciát kapsz a gépedre + Új burkolat.

    Ezentúl bármi lesz kifizetem azt a plusz pénzt ha hivatalos helyen kell venni! Nem fogok idegesnedni.....

    [ Szerkesztve ]

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz theboobaq #14509 üzenetére

    Én nemrég vittem be a gépemet a Sat-Compba Blu-Ray olvasó cserével, és csak Konzolstúdiós garilevelem van (2008. májusában vettem a gépet, FAT 40GB).
    Az első srác azt mondta, hogy ez így nem lesz jó, így nem tudják elfogadni, KS-hez kell vinnem.
    Ekkor érkezett egy tapasztaltabb kollégája, aki mondta, hogy rendben van így is, majd elkérik a hivatalos garancialevelet a KS-től. Azóta nem hívtak, gondolom/remélem, hogy rendben van a méltányossági javítás :).

    Velem ez történt, nagyon rendesek voltak a Sat-Compban, le a kalappal előttük :R.

    Tanulság: ha adott egy keret a gépre, akkor inkább toldjuk meg/várjunk a vásárlással, mert bőven megéri az a plusz, amiért cserébe odaadják a hivatalos garanciapapírt :K.

    szerk.: kelzsoca: lásd esetemet :).

    [ Szerkesztve ]

  • kelzsoca

    félisten

    válasz BaliJack #14513 üzenetére

    Azóta nem hívtak, gondolom/remélem, hogy rendben van a méltányossági javítás

    Vagy 49.000Ft-ot fizetsz :))

    https://vertigostore.eu

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz kelzsoca #14514 üzenetére

    Nem! :U
    Amikor átvették a gépet, akkor megállapodtunk az árról, és azt is tisztáztuk, hogy ez méltányossági javítás (a kettő egymás vonzata, ugye).

  • ProEvo

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nekem is lenne kérdésem, mert a PS3-mam YLOD-tel besz***rt! Holnap viszem a szervizbe, még beleférek a méltányossági javításba (mivel Sony garanciás és 2ésfél éves)! Úgy olvastam itt a fórumon, hogy kb. 2-3 hét alatt küldik vissza Frao.-ból és 16.500 Ft-ba kerül! Ilyenkor átvizsgálják a teljes gépet vagy csak a hibás részt, amit mondasz? Mert, ha nem az egészet, akkor mondom, hogy a lemezt is nehezen olvassa, nézzék az olvasófejet, meg zörög a ventilátorra, HDMI csatlakozó stb..., nézzenek át mindent, nincs kedvem 3 havonta kiküldözgetni minden egyes hibával és addig is gép nélkül dekkolni! Meg hallottam, hogy ha kijavítják és visszaküldik, adnak még rá fél év garit, ez teljes körű? Vagy csak az adott javított hibarészre vonatkozik? És ha letelik a fél év gari, akkor megint van 3 év méltányossági vagy az csak az eredeti vásárlástól számít? Majd kikérdem a szervizeseket, de hátha Ti is tudtok infókat, hogy mire figyeljek!

    Köszi előre is a választ!

  • kelzsoca

    félisten

    válasz ProEvo #14687 üzenetére

    Üdv!

    Konkrétan a 16.500Ft az olyanra vonatkozott mint pl: olvasófej csere :)
    Egy YLOD gépet, hát elképzelhető hogy nem javítanak, mivel az időigényes, és a javítás sem lehet 100%-os, tehát lehet hogy alaplapcsere lesz.

    Telefonon érdemes érdeklődni a Sat-Compnál, és oda is kell vinni a gépet.
    Kölcsön készülék ilyen esetben nem jár.

    Amikor én vittem a gépem nemrégiben a srác azt mondta a 16.500Ft, az full feljavítást jelent, tehát készülék kitakarítása, gondolom újra pasztázás, olvasófej csere, és burkolat csere.

    Persze ez sem 100% inkább kérdezz rá erre is, mit jelent a méltányossági javítás, tapasztalat hogy mindenkinek mást mondanak, sőt egy dologgal kapcsolatban újra rákérdeztem amikor mentem vissza a javított gépemért és megint mást mondtak :DDD

    De állítólag semmi információt nem kapnak a javítást illetően, szóval ezért :)

    Ez a méltányossági dolog pedig csak garijegy+nem bontott gép esetén érvényes, egyéb esetben 50k

    Az meg kizárt főleg a Sonyt ismerve hogy újrainduljon bármiféle garancia is, elképzelhető hogy a felújított gépre adnak, de hogy más nem hosszabbodik meg az biztos, akkor sosem vennél új gépet :)

    Szerviz üzletág: Sat-Comp Kft.
    Budapest, IX. ker. Mihálkovics utca 18.
    Tel.: 06-1/324-8652, Fax: 06-1/323-0347

    https://vertigostore.eu

  • ProEvo

    csendes tag

    válasz kelzsoca #14689 üzenetére

    Szia kelzsoca!

    Őket hívtam pénteken és mondtam nekik, hogy sárga ledes, azt mondták telefonban, hogy akkor is 16.500 Ft a méltányossági javítás. Csak ne legyen három évnél régebbi a vásárlás és legyen Sony garanciajegy hozzá és sértetlen matrica! Na ez mind meg van 2007.októberbe vettem és Sony garancia van hozzá és a garanciamatrica is sértetlen, még sose volt bontva! Azt mondták akkor így jó, olyan 15 nap körülig szokott kint lenni általában.
    Azt mondta az alak, hogy javítás után fél év garanciát adnak rá és cserélik a komplett burkolatot is! (bár valaki csak azt mondta, hogy a felső burkolatot cserélik, az alsót nem)
    Gondolom ez azt jelenti, hogy most elküldik, mondjuk pl. április 20-án visszajön és akkor onnantól azaz október 20-ig garanciális!
    Csak arra lennék kíváncsi, hogy az a fél év, ha pl. alaplapot cserélnek, akkor a fél év csak alaplapra vonatkozik vagy az egész gépre?
    Ha mondjuk pl. 4 hónap múlva meg az olvasó feje sz*rna be, akkor azt megcsinálnák garanciálisan akkor?(mert még benne van a fél évbe) Vagy megint fizetni kell? Mert a fél év pl. az én esetembe csak a sárga ledes hibára vonatkozna!
    Hétvégén zárva vannak, így nem tudom megkérdezni, na mindegy, holnap majd személyesen kiderül!

    Azért kösz a választ kelzsoca, olvastam, hogy Neked HDMI-s gondod volt és, hogy csak 2 hónapos volta géped, úgyhogy Nálad biztos nem beszéltek erről a plusz fél év garanciáról, hisz a Te esetedbe felesleges, mert alapba Neked van még rá az 1 évből kb. 10 hónapod!

    Remélem, azért kompletten átnéznek mindent és nem kell majd ide-oda küldözgetni!
    Elég lesz, azt a 3 hetet kivárni...

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz ProEvo #14690 üzenetére

    Ha tényleg "csak" ennyi a YLoD javítás költsége méltányosságban, akkor mindenképp javíttasd meg így, mert itthon ez jóval húzósabb, ha már nem garanciális és nem a Sony-hoz viszed.

    A javítás utáni 6 hónap garancia 100%, hogy csak a javított/cserélt alkatrészre vonatkozik (ez mindenhol így működik), tehát ha most cserélik az alaplapodat és 3 hónap múlva megdöglik az olvasód, arra természetesen nem vonatkozik és újra fizetsz.

    Kíváncsi leszek a tapasztalatodra, még én is benne vagyok a 3 évben és hivatalos Sony garanciám van, a gép nem volt bontva, csak vinyócsere volt, de az meg nem jár garanciavesztéssel. Egyébként is visszatenném az eredeti vinyót, ha leadnám szervízbe, így nem kéne aggódnom a mentéseim miatt. Lekopogom (kop-kop-kop), nekem eddig semmi bajom a géppel (40 GB Fat - CECHH széria), ne is legyen továbbra sem. Mondjuk egy olvasófej-cseréért meggondolnám, hogy leadjam-e egy hónapra a gépet, mikor itt Pesten fél óra alatt kicserélik és csak 2-3 eFt-tal lenne drágább, mint a méltányossági javítás. Egyetlen dolog miatt lehet érdemes leadni: elbuknám a 3 éves perióduson belüli kedvezményes javítást egy komolyabb probléma (pl. YLoD) esetén.

    Get Moded!

  • kelzsoca

    félisten

    válasz DM-Fan #14694 üzenetére

    Mondjuk egy olvasófej-cseréért meggondolnám, hogy leadjam-e egy hónapra a gépet, mikor itt Pesten fél óra alatt kicserélik és csak 2-3 eFt-tal lenne drágább

    16.500Ft-ért nincs 2 hétig géped, de ezen kívül csak pozitív dolgok történnek a masinával pl: burkolat csere, takarítás, újrapasztázás, mindent úgy hogy még a javított alkatrészre fél év garanciát is adnak (továbbá ha aktuálisd még a méltányossági gari is megmarad) egy kis konzolbolt (mind1 melyik) igaz hogy kicseréli neked ~20k, de mint írtad is jópár dolgot lehet bukni, és azért itthon a sufniboltok munkája és a Franciaországi nagy szerviz munkája között is van kis különbség :DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://vertigostore.eu

  • ProEvo

    csendes tag

    Sziasztok!

    Megkérdeztem a hivatalos szervizbe személyesen, most adtam le a gépet!
    16.500 Ft a méltányossági javítás, akkor is, ha csak egy alkatrészt cserélnek és akkor is ha kicserélik az alaplapot, meg az olvasót is, akár mindkettőt, akkor is 16.500 Ft.
    Miután kijavítva visszaküldik, adnak rá fél év teljeskörű (!) garanciát, direkt két helyen is rákérdeztem, mind a két helyen alátámasztották, hogy teljeskörű! Tehát, ha pl. most lecserélik (YLOD) miatt az alaplapot és 3 hónap múlva besz*rik az olvasófejed, akkor visszaküldik és ingyen garanciálisan kijavítják, mert benne van a fél év garanciában!
    Tehát, ha pl. Április 20-án megérkezne, akkor október 20-ig teljesen garanciás, bármi romlana el vele kapcsolatba!
    A 3 év méltányossági viszont ápr. 20-tól nem kezdődik újra, az a vásárlás dátumától számítodik, tehát nálam 2007. októbertől, marad 2010. októberig!
    Viszont a fél év az totális gari :)
    Rendesek voltak, mert a YLOD mellé még beírták, hogy nehezen olvassa be a lemezeket (Igazából még nem volt olvasással bajom, de hátha cserélnek olvasófejet is egy kalap alatt (gondoltam magamban))
    Megkérdeztem kb. mennyi idő alatt jön vissza, azt mondta az alak épp most jött vissza egy küldemény az pont 17-18 nap alatt fordult!
    Ezek után én mindenkinek, azt javasolnám, aki érvényesíteni tudja a méltányoságit, az ne magyar konzolboltokba vigye, főleg ne YLOD-tel, ugyanis ezek a kis szervizek, főleg vidéken, nem valószínű, hogy rendelkeznek ennek a hibának az orvoslásához rendelkező berendezéssel, ami nem két fillérbe kerül és mikorra hozna vissza az árát nekik....hát valószínűleg sose, ezért be se ruháznak rá!
    Arról meg van fent a youtube-on is számtalan videó, hogy hogy csinálják ezt házilag hőlégfúvóval, meg szilikonzsírral!

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    Videók alapján bárki megtudja csinálni!
    Ezek alapján a videók alapján csinálta egyik ismerősöm is, jó is volt neki úgy 4 hónapig... (de legalább nem fizetett érte szerviz díjat) Meg még, ha jól meg is csinálod a videók alapján, attól a hűtésrendszered még sz*r marad, mert általában, ezért alakul ki a YLOD .
    Nem véletlen, hogy ezek a kis szervizek 1, max. jó esetben 3 hónap garanciát vállalnak rá!
    Az ilyen hőlégfúvók, nem éppen arra készültek, hogy a GPU-kat ezzel melegítsék, főleg ha egy kis ideig tovább nyomatják a kelleténél vagy nem épp a megfelelő helyen, már hajíthatod is ki működésképtelenül az egészet!
    A megfelelő berendezéseket meg nem hiszem, hogy beruháznák, mert sose hozná vissza az árát vidéki kisboltban! Bp-en is csak 1-2 szerviz rendelkezik a megfelelő technológiájú berendezéssel, honlapjuk hirdetése szerint! Mert ugye úgyse fognak bemutatót csinálni róla Neked, hogy milyen berendezéssel végzik is a munkát!
    Egyik ilyen helyen 1 hónap a javítás és csak 1 hó(!!!) garanciát adtak volna rá, a másik helyen 2 hetet mondtak javításnak 3 hónappal garanciával, ja és csak a YLOD-re, ha hivatalos szervizzel csináltatod, akkor meg 6 hónap teljeskörű garanciát vállalnak bármilyen meghibásodásra! Plusz, ha kiküldeted velük hivatalosan Fro.-ba, akkor mindenképpen működőképesen küldik vissza Neked fél év garanciával, ha nem javítható az alaplap, akkor akár az egész komplett alaplapot kicserélik egy újra és nem fogják, azt mondani esetleg, mint egy kis bp-i szerviz, hogy bocs ez már nem javítható (közbe meg lehet, hogy csak meg hőlégfúvózta a nem megfelelő helyen), de úgyse tudsz vele mit csinálni, mert nem értesz hozzá és mivel a garanciamatricát is elmozdították, buktad az egész gépet 3 év méltányosságival együtt!
    Ja és pont emiatt nem érdemes olvasófej cserével se magyar szervizbe vinni, mert bukod a 3 év méltányosságid, hiába lesz jó az olvasófejed esetleg (fizetsz érte 20 ezret mondjuk), de pl. kb. fél év múlva meg besz*rik YLOD-tel, akkor megint fizethetsz érte egy jó 20-ast, aztán még lehet nem is lett jó!
    De, ha már valaki mindenképpen magyar szervizbe akarja vinni, mert nem bírja ki azt a 2-3 hetet, amíg visszaér, akkor mindenképp olyan helyre vigye, ahol fél max. 1 óra alatt megcsinálják, ugyanis ennyi idő alatt meg lehet csinálni! Meg nyugodtan lehet mondani a szervizesnek, hogy mutassa, azt a fejet amiért kifizeted a 20 ezer forintot, hogy mit rak bele. Ahol már, azt mondják, hogy ez csak 3 nap múlva lesz kész, meg egy hét múlva gyere vissza érte, az már qrvára gyanús, mert visszamész érte, azt lehet csak valami 10ezer forint értékű kínai f*st rakott bele Neked, ami persze kibírja a pár hónap garanciát amit vállal rá, de nem is sokkal tovább tudod majd használni!

    Persze mindenki oda viszi szervizbe, ahova akarja én hivatalosba vittem, de ez mindenkinek magánügye!

    Ja és még valami, olyan helyen vegyen mindenki PS3-at, ahol hivatalos Sony garanciát adnak neki a gép mellé, így 3 évig ki vagy védve jelenleg max. 16.500 Ft-os (gép meg nem bontása és rendes használat esetén), bármire vonatkozó méltányossági javításra!

    Az egy h*lyeség, hogy 1 év garanciát adnak pl. egy 70.000 Ft gépre, ha meg ráfizetsz még 20%-lékot (ami plussz 14 ezer rögtön helyszínen), akkor kapsz még plussz 1 évet és így bolt garanciával van 2 éved, sony garancia nélkül!

    Akkor inkább vedd meg 75.000 Ft-ért egy olyan boltba, ahol 1 év a garancia és utána még 2 évig, vásárlástól számított 3 évig van rá méltányosságid, mert lehet nem lesz semmi baja, minek fizetnél még plussz 20%-lékot 1 év garanciáért, mikor rálérsz kifizetni a 16.500 Ft-ot akkor is, ha beüt a menkő...., szóval inkább legyen 5ezer forinttal drágább egy gép, de Sony hivatalos garanciáét adjanak hozzá, mert akkor 3 évig nyugodt lehetsz, hogy egész korrekt áron megjavítanak bármit!

    De ez is csak egy jó tanács, mindenki ott veszi a gépét, ahol akarja!

    Na nem p*fázok tovább!

    Üdv Mindenkinek!

    [ Szerkesztve ]

  • Edgeri

    senior tag

    Pontosan milyen esetben kérhető méltányossági javítás? Ha van hozzá Sony garancialevél? Ha ez nincs, csak bolti 1 éves gari, arra nem kérhető?

    Üdv, Edgeri

  • ProEvo

    csendes tag

    válasz Edgeri #14716 üzenetére

    Szia!

    Ha nincs Sony garanciád, akkor felejtsd el a hivatalos szervizeket! Akkor 50 ezer forint a javítása, annyiért meg felesleges megcsináltatni!
    Épp múlt héten láttam a YLOD-es gépet a vaterán 24-én felrakták, 25-én este már le is ütötték 27.999 Ft-ért!

    Íme:

    [link]

    Na most, ha 27.999 Ft-ért el lehet adni egy nap alatt, akkor hülyeség 50.000 Ft hivatalos szervizre kifizetned!
    Akkor inkább ad el 28-ért, megdobod 42 ezerrel, olyan 70.000 Ft-ért már szokott lenni zsír új!

    Inkább 42-öt költs egy új gépre, mint 50 ezret egy hivatalos javításra! Mivel nincs hivatalos garid, ezért bukod a méltányosságit!

    Csak akkor 16.500 Ft

    Így vagy újat veszel kb. 40ért, mert a hibást eltudod passzolni 30 körül!

    Vagy 20-25ért megkockáztatod a magyar szervizeket, de ez már a Te döntésed!.....

  • ProEvo

    csendes tag

    válasz papsZa #14720 üzenetére

    A nem megfelelő hűtés okozza általában a sárga ledet, emiatt forrósodik túl a CPU és a GPU és megolvasztja a saját forrasztásait. Ezzel a művelettel ideiglenesen megoldják ezt, de ez csak buherálás, mert csak a sz*rnak adnak egy pofont! Mert a hűtésrendszer ettől nem javul meg, így újra jelentkezni fog a hiba hamarosan, mondjuk 2 hónap múlva... de addigra már a kontár szervizes lenyúlt egy 20-assal a javításért, aztán viszed hozzá 2 hónap múlva megint, Ő meg persze széttárva a kezét sajnálom, csak egy hónap garanciát adtam rá...
    Nem azt mondom, hogy minden szerviz sz*r, vannak becsületesek is, de elég sok a sufni szerviz műhely, ahol egy szakbarbár összetoldoz foldoz Neked valamit a gépeden, amitől egy ideig húzza még, aztán vagy végleg kiadja a lelkét vagy újra javítás egy másik helyen...újabb 20asért..., akkor meg már joggal gondolkodik az ember, hogy f*szért nem vettem inkább egy újat.
    Ezért mondom, hogy a legjobb megoldás a hivatalos szerviz, Ők legalább 100%, hogy rendelkeznek a megfelelő technológiájú berendezésekkel vagy cserélik az alaplapot ha javíthatatlan illetve a hűtésrendszert is és kapsz fél év teljeskörű garanciát!
    Mert a hőlégfúvókat nem erre találták fel!
    Ezért jó, ha van Sony garanciád, így 3 év a méltányossági! Természetesen ezt senki nem reklámozza, mert Magyarországon úgy van a köztudatban, ha le telt az egy év garancia, akkor semmi nem jár már...
    A konzolszervizes biztos nem fog szólni, hogy ne velem csináltasd már meg a sárga ledes hibád 20 ezerért, mert én csak 1-3 hónap garanciát adok érte, hanem vidd el inkább a Sony hivatalos szervizébe, ahol 16.5-ért megcsinálják és teljeskörű garanciát kapsz még fél évig és jobban jársz!
    Nem rontja a saját üzletét..
    A Sony meg minek reklámozná, hogy ha letelt az egy év garancia, még 2 évig utána méltányossági javításuk van, minek szólnának, nem éri meg nekik, hogy alaplapokat és olvasófejeket cseréljenek még többet érhet az összes csere alkatrész értéke, mint a 16.500 Ft, így hasznuk nincs rajta..., meg megint fél év garanciát adni kell, meg a postázgatásokat is állniuk...úgyhogy néma csend ez ügyben!
    Ezért jók ezek a fórumok, hogy legalább mi felhívjuk egymás figyelmét a lehetőségeinkre.

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz ProEvo #14710 üzenetére

    Persze, egyértelmű, hogy hosszú távon mindenképpen jobban jársz a méltányossági garanciával, ez vitathatatlan, de ehhez az is kell, hogy teljesüljenek a feltételek (Sony garancia, sértetlen matrica, 3 éven belüli vásárlás) és ez sokaknál már alapból nem áll fenn, pláne azoknál, akik konzolboltból, "jóárasítva" vették a konzolt. Én ezért is próbáltam mindig rábeszélni az embereket, hogy közvetlen a Sony-tól, vagy multitól, 576-ból vegyék a gépet, mert még ha picit drágább is (nem sokkal amúgy), de rendes garancia van hozzá.

    Hál' istennek még egy bő évig én is belül vagyok a vásárlástól számított 3 éven, hivatalos Sony garim van és a matricám is sértetlen, tehát nagy eséllyel én is a méltányossági garancia mellett döntenék, ráadásul simán kibírom a gép nélkül 3 hétig. :)

    Viszont sokaknak (akik nem tartoznak a kritériumoknak megfelelők közé) elég jó opció egy 20 eFt-os, konzolboltos fejcsere is, ami ott helyben megvárható és nem kell érte külhonba küldeni a gépet, ráadásul abban az esetben már nem 17 eFt lenne a javítás díja, mivel nincs méltányosság. Magam is írtam, hogy YLoD hibánál ez az opció viszont már felejtős, mert ezért itthon egy vagyont elkérnek a konzolboltok és a méltányosságival ez is "csak" 17 eFt, ami nagyon jó ár, ha tényleg cserélik a lapot és nem csak megforrasztják. Az a baj, hogy gyanúm szerint csak forrasztják a franciák is és nem cserélik, csak legvégső esetben. Viszont még így is olcsóbb, mint itthon ez tény. Akkor van gáz, ha YLoD-ot kapsz és nincs méltányossági garanciád sem, mert ekkor jó eséllyel kapsz huszon-x eFt-ot a gépért egy bontóban (valakinek még jó lesz belőle a félig használt olvasó/HDD, ház, stb.) és viszlát.

    Get Moded!

  • Mazsika

    őstag

    válasz ScouserHUN #14750 üzenetére

    a felsorolt játékok pont azok a játékok amelyek nem "fulladnak" ki egy játék után! de egy jó sportjátékkal is el lehet lenni sokáig, főleg ha többen nyomjátok, vagy neten tolod! ha sokat olvastál akkor olvastad a sony garanciás-méltányossági dolgot is, ha ebből indulunk ki akkor sajnos a konzolvilág nem a legjobb hely, mert én is ott vettem anno és nem kaptam sony garit... :( inkább a már fentebb említett MM, 576-ban vásárolj, vagy mások hátha tudnak más boltokat is ajánlani ahol aránylag olcsó is, és van sony garancia!

    más: gow 2-őt kivégeztem, gow 3 folyamatban, nagyon bejön... imádom!!! röviden így tudnám kifejezni érzéseimet iránta! mindenkinek kötelező szerintem!

    Dáccsika

  • BaliJack

    aktív tag

    Tegnap átvettem a gépet a Sat-Comp Kft-től.

    Március 8-án adtam le méltányossági javításra.
    Sajnos, a Konzolstúdió nem adta oda annakidején a Sony-s garanciapapírt, de a szervíz elkérte tőlük, így rendben volt a méltányossági.

    A gép burkolatát kicserélték. Rá is fért, mert annó eléggé karcos volt, pedig újnak árulta a KS :( :U.
    Rajta fólia mindenhol, szép lett :) :C.
    A szervizes fickó ki is próbálta, hogy működik-e, és olvas-e a Blu-Ray olvasó.
    Miután minden rendben volt, 16.500.- HUF-ot fizettem.
    Hat hónap teljes körű garancia van rá.

    A Sat-Comp Kft. előtt le a kalappal, aki tudja, mindenféleképpen hozzájuk vigye a gépet javíttatni, ha már a garanciája lejárt.

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz Edgeri #14853 üzenetére

    Ebben a hsz-ben is írtam, hogy az 1 év garanciám már lejárt, ezért is vittem a Sat-Comp-ba (2008. májusában vettem a gépet). Ha a garancián belül lettem volna, akkor a KS-hez kellett volna vinnem.
    Ráadásul, ha a garancián belül vagyok, akkor a méltányossági nem is merül fel, mert akkor a javítás a rendes garancián belül történik.

  • Edgeri

    senior tag

    válasz BaliJack #14854 üzenetére

    Jogos, köszi. Csak mert én is a KS-ben vettem, és ha ne adj isten ilyen történik, akkor tudjam merre kell mozdulni. Illetve a méltányosságit a vásárlástól számított 3 éven belül lehet csak igényelni?

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, Edgeri

  • Mazsika

    őstag

    válasz BaliJack #14857 üzenetére

    így még akkor nekem is van esélyem majd a méltányosságira.. csak nem értem hogy miért tartják bent a sony garipapírt maguknál! fel kéne hívjam a konzolvilágot megkérdezni hogy náluk is bent van, vagy ez hogy működik?!

    Dáccsika

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz bedford #15848 üzenetére

    "Egy másik fórumon azt írták hogy a paszta még nem teljesen száradt meg és lehet ezért."

    A pasztának nem is kell megszáradnia, pont az a lényege, hogy képlékeny maradjon és kitöltse a mikronnyi hézagokat a CPU magja és a borda között, ezáltal jobb legyen a hőátadás. Szerintem inkább az van, hogy túl sokat tehettek rá, amivel viszont pont az ellenkező hatást érik el, nevezetesen nem tud annyi hőt diszcippálni a mag, mint amennyit kellene. A ventillátor felpörgése is erre utal, nem véletlen: azt egy hőérzékelő dióda szabályozza, ami valahol a mag alatt található. Ha megnő a hőmérséklet, akkor nagyobb fordulatra vált a ventillátor, ezt a PS3 több lépcsőben képes szabályozni, nálam is lehet hallani, hogy ahogy melegszik be a gép, szépen lépdel följebb a fordulat. Pont azért nem fúj ki neked meleget a gép, mert nem a borda melegszik (nem tud a sok paszta miatt), hanem a mag. Szerintem jobban kitoltak a gépeddel, mintha hozzá sem nyúltak volna. Szerintem túlmisztifikálják kicsit ezt az újrapasztázás dolgot: nekem van olyan PC-m, amit 6 éve pasztáztam, nap mint nap megy sok-sok órát és az égvilágon semmivel nem melegszik jobban, mint mikor felpasztáztam. Néha ki kell fújni a port a bordák közül, aztán szevasz. Én rendszeresen kiporszívózom a PS3-amat a jobb oldalt és a hátul levő szellőzőnyílásokon keresztül, plusz mindig portalanítom a környezetét használat előtt és semmivel sem melegszik jobban a gépem, mint újkorában, a venti sem pörög jobban, pedig 2 éves a gép. Semmi okom újrapasztáztatni és megbontani a gyári címkét, mikor még él a méltányossági garancia lehetősége is.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • kelzsoca

    félisten

    válasz DM-Fan #15850 üzenetére

    Semmi okom újrapasztáztatni és megbontani a gyári címkét, mikor még él a méltányossági garancia lehetősége is.

    Jogos, csak ezt sokan nem is tudják, hogy a Sony a gépekre 3 évig méltányossági garanciát biztosít (még ha a gyári garancia 1 év akkor is)

    Hogy ez mit jelent?

    - Bármely hiba esetén 16.500Ft-ért javítják a gépet, aztán fél év garanciát is adnak rá (nem csak a javított alkatrészre)
    - Kitakarítják a gépet
    - Újrapasztázzák a gépet
    - Új burkolatot kap a gép

    Ez az egész művelet Franciaországban történik és ~2 hét alatt megfordul a gép a javításból.

    Ezért összesen: 16.500Ft-ot kell fizetni.

    A méltányossági garancia csak akkor érvényesíthető ha:

    - Még nem volt megbontva a gép
    - Számlával, eredeti Sony garanciával tudod igazolni a gép vásárlás idejét és a gép korát.

    [ Szerkesztve ]

    https://vertigostore.eu

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz skótocska #16206 üzenetére

    A jelenség teljesen normális, egyszerűen arról van szó, hogy a CPU hőmérséklet emelkedésének következtében a ventillátor nagyobb fordulatra kapcsol. Legalább 5 fokozatban tudja magát szabályozni és kell is neki, semmi hiba nincs. Ilyen melegben (gondolom van a szobában 25-26 fok) abszolút nem csoda, hogy 5-10 perc után magasabb fokozatba kapcsol a ventillátor. Ezt egy vadiúj vagy egy újrapasztázott gép is ugyanígy tenné. A proci attól nem melegszik jobban, hogy a paszta kiszáradt, a hűtés meg hidd el, hogy elég hatékony száradt pasztával is, túlmisztifikált egy csöppet ez az újrapasztázás dolog. Nekem is 2 éves a PS3-mam és semmilyen változást nem tapasztalok ilyen téren, mindig is így működött, hogy egy idő után gyorsít a ventillátor, aztán ha nincs terhelés, akkor visszalassul. Teljesen normális jelenség. Semmi szükség arra, hogy megbontasd a gépedet, mikor ráadásul még a 3 éves méltányossági garanciális időn is belül vagy.
    Sokkal lényegesebb, hogy a géped pormentes környezetben legyen, ezáltal a bordák között normális legyen a légáramlás (ne legyen porral eltömődve) és rendesen tudjon szellőzni szemből nézve jobb oldalt és hátul. A PC CPU-ját, vagy a VGA GPU-ját sem szokás 2 évente újrapasztázni, mégis tized-celsius fokra ugyanolyan hőmérséklet-értékeket mutat a diagnosztikai programom, mint a PC újkorában.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • PhoenixK

    őstag

    válasz DM-Fan #16208 üzenetére

    Sajnos ezzel nem értek egyet. Amennyiben a venti hangja már irreálisan magas,akkor érdemes a pasztázást megejteni. Sajnos a mi gépünk is veszettül hangos lett, pedig ugyanazon a helyen van, mióta megvettük.
    Az újrapasztázás óta megint normális a hangja.

    Ha van még rá gari, akkor mindenképpen vidd be, de három éven belül méltányossági garancia is kérhető...

    "Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz f27 #16222 üzenetére

    Kit érdekel, hogy nem 35 fokos a PS3 magja, hanem mondjuk 85? Megolvad ennyin a nyáklap vagy a procik lába? Nem. Megfő a rendszer? Nem. A hőingástól elgyengül a forrasztás? Igen. Mennyit számít egy jobb pasztázás? 5-10 celsiust? Maximum. Van tehát így is hőingás? Van. Akkor? Előbb-utóbb így is úgyis YLoD-es lesz, ha hibás a forrasztás és zárvány van benne.

    Biztosan nem fogom méltányossági garin beül hozzád vinni a gépem se pasztáztatni 5 eFt-ért, se sárga leddel 20 eFt-ért és másnak sem ajánlom, mert ha baj van, 16 eFt-ért ugyanezt (akár az alaplapcserét is) hivatalosan is elvégzik úgy, hogy ráadásul további garanciát vállalnak rá. 3 éven túl meg megoldom magam is, ingyen és bérmentve.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • f27

    aktív tag

    válasz DM-Fan #16244 üzenetére

    Egy kérdés...
    mikor te takarítasz azt hogy csinálod :F
    Mert ügye ha csak belefújsz kompreszorral ,az egyenlő annyival mint halottnak a csók! :DDD De ugye te nem szeded szétt a gépet ,merthát akkor elszálna a méltányossági garanciád! :U Egyszóval ha nem szeded darabokra a géped, és nem darabonként pucolod ki semmit nem csinálsz.Max az össze ált nedves port befújatod a panelre, ahol több kárt okozol mintha hozzá sem nyúltál volna!
    ezt ugye azok tudják akik végignézik a takarítás/pasztázás műveletet! ;]
    de persze ezt te honnét tudhatnád hisz gyakorlatilag semmit nem értesz a géphez... :U

    [ Szerkesztve ]

  • bigmasterg

    addikt

    válasz f27 #16247 üzenetére

    "De ugye te nem szeded szétt a gépet ,merthát akkor elszálna a méltányossági garanciád!"

    A méltányossági gari, ugye csak 2 éves koráig él?
    Az enyém most nyáron lesz 3 éves, azt hallottam, hogy utána már nincs mélt.garancia, hanem sony-nál vmi 40ezerért csinálják meg.
    Ha így van, akkor én szét fogom szedni még augusztusban, kitisztítom, újrapasztázom.

  • polonic

    félisten

    válasz f27 #16272 üzenetére

    A méltányossági garancia az nem az, hogy 16500 Ft-ért javítják, bármi baja van és a konzol 3 éves koráig él? Nem olyan régen ezt írták itt a topikban.

    [ Szerkesztve ]

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz f27 #16272 üzenetére

    "Sokan beszélnek 2-3évről mikor méltányosági garanciában javítják a gépet! Ez persze nem azt jelenti ,hogy ingyen csinálják meg, hanem valaminek nem a 230% fizeted meg a sony-nál hanem csak a 150% át :)
    Ezt azért írtam ilyen ireálisan kiemelve ,mert sokan azt hiszik hogy akkor ingyen javítják, vagy féláron!
    Vegyünk alapúl egy fejcserét!
    Méltányosági garanciába kicserélik a fejet a gépben 20K ért!A szervíz kicseréli 25K ért!
    "

    "Én még nem hallottam erről a verzioról! Persze ettől még lehet ilyen is !
    Én csak a látszólag kevesebbért javítják verzioról hallottam...
    "

    Ha néha olvasnád is a fórumot és nemcsak írnál bele, akkor láthatnád, hogy már jónéhányszor leírtuk, hogy a méltányossági garancia létező dolog, 3 éves periódusra szól, megbontatlan gépnél lehet kérni és 16.500 Ft-ba kerül. Ezért az összegért bármilyen hibát kijavítanak, legyen az fejcsere, legyen az YLoD, legyen az bármi, plusz új burkolatot kap a géped, az átfutási ideje kb. 3 hét. Kelzsoca kollégának személyes tapasztalata is van már ilyen téren, nagyon elégedett volt a szolgáltatással. Itt olvashattál volna róla.
    Az érintett szerviz kontakt adatai:

    Szerviz üzletág: Sat-Comp Kft.
    Budapest, IX. ker. Mihálkovics utca 18.
    Tel.: 06-1/324-8652, Fax: 06-1/323-0347

    Teljesen hivatalos a dolog, minden (legális) forrásból származó PS3-ra vonatkozik (legyen az FAT vagy Slim) és csak a számla kell meglegyen és a Sony garanciajegy. Másik fórumozó tapasztalatát itt olvashattad volna.

    Milyen 150%-ról beszélsz? Ha jól tudom - magad írtad 2 napja - 20 eFt-ért oldasz meg egy YLoD-ot. Ők 16.500 Ft-ért. Magyarul a Te árad 120%-os az övékéhez képest. Ráadásul ők garanciát vállalnak nemcsak az általuk beépített alkatrészre, hanem az egész gépre.

    Ezért is mertem javasolni, hogy akinek 3 év alatti gépe van, az ezt a megoldást válassza, mert ennél olcsóbban garantáltan nem ússza meg sehol, ráadásul hivatalos garanciával javítják a gépét, amit kitakarítanak és külsőleg is renoválnak.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • olbaidhun

    őstag

    válasz DM-Fan #16280 üzenetére

    Azért ha tévedünk is, olyan jó, hogy van aki tisztességesen lefesti mi az ábra, nem? :D
    Korrekt dolog a méltányossági garancia, de még korrektebb lenne, ha az embernek nem lógna a feje fölött az a kb 2000 üzemóra és a többi ps para.. legalább ha winyóra fel lehetne másolni az eredeti játékainkat.. nem a szerelő szedi le az embert, hanem maga a gyártó!
    Ettől függetlenül még mindig csodálatra méltónak tartom a hardvert, pedig nemrég estem át egy kisebb hardvercserén az asztali gépemben.. de valahogy nem esett le a próba dx11-es kártyától sem annyira az állam, mint jópár ps címtől.. :U nagy mókamester a sony.. az már biztos!

    Egyébként van néhány eladó játékom, és keresek is párat. Nézzetek be!

    PS3 játékok csere/bere

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz f27 #16283 üzenetére

    Nem, ne hagyd rá, mert kíváncsi lennék, hogy mi a véleményed arról, hogy itt jópár embernek volt személyes tapasztalata ebben a méltányossági garanciás ügyben. Le is írtuk a tapasztalatokat, el tudod olvasni.
    Ha kell, akkor lefotózom a papírt, amit a szervízben adtak, rajta van a méltányossági javítás ára is.

    Állítasz egy dologról valamit, amiről még csak hallani sem hallottál.

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz MrTwister #16589 üzenetére

    Nem jó helyzet, finoman fogalmazva :(.
    Esetleg próbáld meg a Hireltech Kft.-t felhívni, hogy ők mit mondanak. A méltányossági javítást ők csinálták itt pár embernek, és 1 hónap alatt megvolt úgy, hogy erre a javításra Franciaországba utazott a gép.

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz mephysto #16673 üzenetére

    2007-ben mikor vetted?
    Mert 3 éven belül él még a méltányossági javítás.

  • mephysto

    csendes tag

    válasz BaliJack #16678 üzenetére

    2007. decemberében vettem. Méltányossági javítás? ilyenről még nem is hallottam... miról szól ez, hogy megy?

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz mephysto #16680 üzenetére

    Egy keresést a fórumban azért el lehet indítani... :).

    Nos, itt egy találati lista arról, ha beírod a keresőbe, hogy "méltányossági".
    Pár embernek van tapasztalata erről, elolvashatod azokat is, plusz a telefonszám és szervízcím is megtalálható. Mivel budapesti vagy, ezért a szállítással sem kell nagyon sokat szenvedni :).

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz mephysto #16683 üzenetére

    Egyértelműen a méltányossági garanciát kellene választanod. Egyrészt, mert ezt megúszod 17 eFt alatt és garantáltan új alkatrészt kap a géped, amire ráadásul garanciát is vállalnak, mindemellett nemcsak a hibás alkatrészt cserélik ki, hanem kitakarítják, újrapasztázzák a gépedet és új burkolatot is kap. Mindezt 17 eFt-ért, amiért egy konzolboltban még a cseremechanikát sem kapod meg, mert alsó hangon 20 eFt-ot elkérnek csak az alkatrészért és legalább még 5 eFt-ot a javításért és jó eséllyel hozzá sem nyúlnak a géped egyéb részeihez, tehát nem pasztázzák újra és nem takarítják ki (ez nyilván múlik a konzolboltos szervizes jóindulatától is, de nem hinném, hogy sokat vesződne vele), új burkolatot meg pláne nem kapsz. A garancia megintcsak kérdéses ezeken a helyeken.

    Persze a méltányossági garancia esetében várnod kell 3 hetet, erre az időre nagy eséllyel konzol nélkül maradsz, viszont olcsóbban megúszod és hivatalos szervizben jár a géped, garanciát kap. A konzolboltban talán egy fél óra alatt (de általában max. 1 nap alatt) kész van, viszont jóval többe kerül, kevésbé alaposak és garancia sem nagyon van.

    Arról nem beszélve, ha mondjuk most kicserélik a konzolboltban az olvasót, de mondjuk rá 2 hónapra meg elszáll az alaplapod YLoD-hibával, akkor azt a konzolboltban kb. 50 eFt-ból úszod meg az alaplapcserét (amiért már új gépet is kapsz lassan). Ha ugyanez a méltányossági gariztatás után történik teszem azt a fél éves garancia perióduson belül, akkor viszont ingyen cserélik az alaplapodat a hivatalos szervizben, ugyanis ekkor a fél év további garancia nem csak az általuk kicserélt alkatrészre (esetedben az olvasóra) vonatkozik, hanem az egész gépre.

    Ez alapján mérlegelj!

    Én konkrétan a 3 év leteltéig senkit nem engedek hozzányúlni a géphez, addig a Sony matricája szépen rajta marad az oldalán, mert tudom, ha bármi gond van az 17 eFt-ból megúszható. Ha letelt a 3 év, akkor majd szépen szétszedem, kitakarítom, újrapasztázom, stb., de azt is szigorúan saját kezűleg, kvázi 0 Ft ráfordítással (na jó, a paszta pénzbe került). Ezer meg ezer tutorial videót találsz a neten ezzel kapcsolatban, amelyek tökéletesen használhatók. Addig meg így marad.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Criton #16982 üzenetére

    Abszolút nem biztos, hogy hardveres probléma, pont ezért kérdeztem, hogy milyen vinyó van benne, hogy állsz a szabad hellyel, máshol tapasztalható-e. COD - MW2 nem mérvadó, az szimplán azért szaggat, mert állandóan a lemezről olvas és nem tudja kiszolgálni az optika a gépet.

    Azzal is lehetne magyarázni, hogy a Shift-nél miért jön ki jobban a HDD-probléma, mert a Shift azon kevés játékok közé tartozik, amelyek jelentősebb mennyiséget telepítenek HDD-re és onnan swap-pelnek, tehát jobban igénybe veszi ez a játék a HDD-t, mint az átlag. Persze ennyi alapján nem jelenthető ki, hogy bármi baja lenne a HDD-dnek.

    Amúgy ha hibás is a hardver, akkor sem kell róla hónapokra lemondanod - már számtalanszor leírtuk, hogy a hivatalos garanciális ügyintézés (méltányossági is) kb. 3 hét alatt lezajlik, annyit meg kibírsz.

    Továbbra sincs ötletem, nálam ezzel a játékkal spec. pont nincs probléma.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

  • mephysto

    csendes tag

    Örömmel jelentem, hogy megjött a lelkem Franciaországból, szépen új külsővel, lefólizáva, kipucolva (szokatlanul halk :D ), fél év teljeskörű garancia (2010.dec .22-én járt volna le a 3. év), szóval.... KÖSZI a tippet a méltányossági javítással! :R

    érdekes, az új külsőnél a ki/bekapcsoló gomb mellett oda került egy SONY felirat, ami az előző burkon emlékezeteim szerint nem volt ott :)

    Szériaszám ugyan az maradt természetesen.

    [ Szerkesztve ]

  • BaliJack

    aktív tag

    válasz Zsom! #17317 üzenetére

    Annyit mindenképpen kérdezzél meg, hogy a Sony garanciapapírját odaadják-e.
    Mert én tőlük vettem 2008-ban az új gépet, és akkor nem adtak.
    A Sony garanciapapírja a méltányossági javítás miatt kell(het). Szerencsére, a Hireltech Kft. segítőkész volt, és elkérték a Konzolstúdiótól a Sony-s garipapírt, amikor náluk voltam méltányossági javíttatásra.

    Egyébként, érdemes lenne betenni az első hsz-be a méltányossági javítás lehetőségét, a szerviz elérhetőségét, és azt, hogy a Sony garanciapapírja elengedhetetlen az olcsóbb javításhoz :R.

  • Edgeri

    senior tag

    válasz BaliJack #17330 üzenetére

    "Egyébként, érdemes lenne betenni az első hsz-be a méltányossági javítás lehetőségét, a szerviz elérhetőségét, és azt, hogy a Sony garanciapapírja elengedhetetlen az olcsóbb javításhoz" - támogatom :K

    Üdv, Edgeri

  • polonic

    félisten

    válasz LEFTHORSE1 #17673 üzenetére

    Hány éves a masina? Ha 3 éven belüli, használd ki a méltányossági garanciát.

  • Gebriel

    veterán

    válasz heim #17698 üzenetére

    No para, én konzolvilágnál vettem az előző PS3-at és az ő garancia levelükkel, számlájukkal ugyan úgy megcsinálták a méltányossági garanciát.

Új hozzászólás Aktív témák