- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #148963 üzenetére
igen, 233. De eddig még nem találtam olyan alkatrészt ami ne lenne ugyanaz a motoron cikkszám szerint is ugyanaz az injektor, a vízpumpa, a termosztát, a szíj, görgők....
JHONNY 79: nincs svédfogóm, még. Ez miben más mint a papagáj?
Mágus: [link]
harcikoca: van hozzá külön spray. De a féktisztító is jó.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #149008 üzenetére
"első indításnál hallom a tőkéket." És nem is hagyják abba? 5-6 másodpercig normális, hogy zajosak a tőkék, amíg nincs olajnyomás.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz K Norbi #149182 üzenetére
A 2.4 örök élet +1. Ha nem hengerfejes és van benne kompresszió akkor megvehető, sok gond nem lesz vele. Pontosan nem tudom melyik váltót rakták rá (nincs kedvem megnézni ) de ha a zf 19-ese van, akkor oké, csak ne rántson, szépen kússzon stb. szokásos
A tip amit meg szabad venni, a multi amit nem röviden.... amúgy a tip az bolygóműves, a multi meg cvt fokozatmentes aminek a felújítása karcolja a milliót
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #149195 üzenetére
jah van 2.4-ből quattro [link]
viszont az csak manuállal volt.
Itt vannak a váltói:[link]
Tehát 2.4 quattro az csak manuál, nincs autómatában.
A 2.0 TDI pedig csak multitronical van, nincs tiptroniccal.3.0 TDI-t vagy 4.2 szívót kell venni, abból csak tiptronic van. A 2.7 TDI meg a 3.2 van multival meg tip-pel is.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
válasz freaghill #149346 üzenetére
30 éves 2,5 tdi? a szerelők csókolgatni fognak A D2-ből egyáltalán nem éri meg egyik se, mert alig drágább a D3. Egyébként a 4,2 szívó nem-fsi amit meg lehet venni 2006-ig, a többi benzines is örök élet 2,8 vagy 3.7 , csak ezekkel nem fog menni. Vagy ha sokat mész pályán akkor 3.0 tdi (ez csak D3).
Amúgy a tiptronic felújítása sokkal olcsóbb lesz, mint amit a 2,5-re ráborítanál...[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149365 üzenetére
hu király pumpa?
freaghill: konkrétan igen... megnéztem olyan 10 A8-at is, nem voltak olyan rosszak... illetve nem mind de aztán jött ez Egyébként a 3.0 TDI-k érzésre jobban mentek A8-ban, mint a 4.2-k. A 3.7 kifejezetten gyenge. Eladókból viszont sok a nepper és a gazsi, magán Embernél alig volt.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Csabadi #149384 üzenetére
szelepfedél tömítés 5
hengerfej t. 9
hengerfej csavar 4
szelepszár szimmering 3
gyűrű készlet 16Ha nincs repedve a hengerfej akkor csak síkolni kell, az 5. Szelepeket is becsiszolják még 5. Ha repedt a hengerfej az egy plusz 20-as.
Olaj,szűrő meg víz 15.
Vezérműszíjat nagyon ajánlott ilyenkor cserélni 6.
6 óra alatt kényelmesen megvan, ez 36 ezer munkadíj.104 - 124
Persze ha a henger hordósra kopott, akkor fúrni kell, az sokkal drágább lesz. De ez a 150 nm-es 1.6-on elég ritka...
-
#89874944
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Gyula84 #149464 üzenetére
lincosba vettem occsóér volt vagy 8-9 ezer... de kellett is ehhez a csavarhoz, a 30 centis kulccsal nem tudtam tekerni
Reggie0 : én ezen nem hallok semmi láncot... ez már durvább csörgés
vagy ez : [link]
ez ugyanaz mint az előző, frekvenciatartományban lehet látni hogy csörög a lánc [link][ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
válasz grizlisandor #149494 üzenetére
kettőezres pd? ha ez neked nem elég riasztó akkor már meg is veheted
-
#89874944
törölt tag
válasz Reggie0 #149491 üzenetére
na felvettem már én is ... nekem 1 éve ilyen hangja van, most -5 fokban talán hangosabb. De ez szerintem hidrotőke. Ha lánc lenne már rég elszakadt volna, vagy bedobja hibának
második 5 perc járatás után, kb 30 fokos olajjal
igazából nincs sok különbség szerintem, másodszorra is hangos. Nyáron 40 fokban is ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149511 üzenetére
Igen, azt sejtettem Csak aggasztó, hogy az enyémbe több van, és még elvileg nem volt cserélve. Valamilyen kopás már biztos van rajta...
Csoportban pont most volt egy srác, akinek kerregett, kattogott a gép. Cseréltek pumpát és azóta csöndes
Úgy tudtam ezt nem lehet hallani. Ezekről a hangokról mik a véleményed? [link][ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Reggie0 #149515 üzenetére
A user manuálba le van írva, hogy indítás után pár másodpercig a hidrotőkék zajosak lehetnek, teljesen normális. Amíg nem épül fel az olajnyomás. [link]
Mágus2: akkor baglyom van de legalább nincs kiláncolva Felújítást szabad? 60-120 között csinálják ahogy nézegettem, 1 év garival, meg beméréssel.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz grizlisandor #149614 üzenetére
nem vetted meg a jegyed a szopórollerre potyautas
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #149755 üzenetére
17 évesen ezeknek bírja még az akkuja? meg az inverter? csak azért mert ez a két tétel úgy másfél millió... bontottba persze olcsóbb, de fél mihály úgy is megvan. A CVT váltóról már nem is beszélve, az a másik egy milliós kérdés.
-
#89874944
törölt tag
válasz Teszla_ #149758 üzenetére
ezt elhozod 150ér, ráköltessz még 300-at és király lesz
vagy ezt [link]
molnárpéter:
- akku cerélve... te el szoktad hinni azt amit odaírnak? még ha igaz is... cserélte egy másik bontottra, ami ugyanúgy beszarik jövőhéten...- többek között a highlindernek is az inverter a baja, meg még jópár ilyen villanyborotvának
- ha nem is multi árban van, aligha fog hozzányúlni bárki is 300 ezer alatt... ami kb az autó értéke. Szóval megéri
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz csiben1 #149767 üzenetére
A 7,5 sok országúton. Az 1.6 eszik 140-nél annyit. Pedig az híresen zabál. Az 1.8 nem eszik többet nála, sőt... 90-nél 6 a normális. Városban nekem is 10, de én vagy a hungárián állok a dugóban, vagy padlózom... kompressziót, légtömegmérőt nem ártana nézned. Lambdaszonda, gyertyák, légszűrő...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen