Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dreizwanzig

    tag

    Sziasztok!

    Eleg sokat kereskedtem mostaban az ebayen es tegnap, amikor el akartam fogadni egy beerkezo osszeget az ebayen, akkor kiirta a paypal, hogy eleg sok penzt kaptam ebben az evben (kb 1800 eur) es hogy kozelitek valami eu-s hatarhoz (asszem 2500eur) es ezert igazolnom kene a szemelyes adataimat. Feltoltottem a kert dokumentumokat (jogsi es bankszamlakivonat). Azota pendingel az ugyem, varom, hogy elfogadjak az adatokat.
    2 kerdesem lenne:
    - Mennyi ido kb mig elfogadjak az adatokat?
    - A ebayes kereskedesem illetve a paypalos penzmozgasaimat atadjak-e a magyar hatosagoknak, mert ilyen sok beerkezo osszegem van, vagy belelathatnak-e a penzforgalmaimba? Vagy ez csak valami szabalyozas miatt szukseges ellenorzes?

  • EnterR

    veterán

    Üdv. Abban az esetben is érvényes a 180 napos védelem, ha PayPal-hoz hozzáadott bankszámláról vonja le az összeget? Vagy muszáj PayPal számlán lennie az adott összegnek?

    PSN ID: marquuard

  • pakriksz

    őstag

    Kaptam egy értesítést a paypaltól, hogy több mint 1800 eurot fogadtam az évben, és közelítek a 2500-as jelentési határhoz, ezért küldjek bizonyítékot a lakcímemről, meg a személyazonosságomról.
    Most visszaszámlálásban van, még 100 napom van, amíg restricted-é válik az accountom, de addig mindent csinálhatok amit eddig, csak törölni nem lehet az accountot.

    Na most már 2700 euronál tartok (nem küldtem semmit), de még mindig használhatom. Valaki már végig várta az időt? Csak akkor fagyasztják be az accountot ha lejárt az idő, vagy bármikor fagyaszthatják így is?

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • V/

    Topikgazda

    válasz Predator2 #17661 üzenetére

    Nem az engedélyed nélkül fizetett, bejött egy számla a G2A.Com-ról. Előfizettél egy játékra, kódra, hírlevélre, bármire ami havi díjas. Keresem mi lehet az.
    Ugye egyáltalán nem jártál a g2a.com oldalán és nem kattintottál semmire sem? Vagy a családból valaki?
    Megoldás, talán:
    Belépsz,
    History
    A július 26-i tranzakció Details-ra kattintás
    Alul You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days. Kattints és válaszd a
    Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz bluuzia #17962 üzenetére

    Ha nem reagál, akkor is beleférsz a vásárlástól számított 180 napba. Kérheti az eladó, hogy képpel igazold a problémát, legyen kép a kifizetettről és a kézhez kapottról és úgy írj nekik, lehet hogy gyorsabb lesz az elintézése.

  • V/

    Topikgazda

    válasz szmyky #17973 üzenetére

    Kár hogy nem olvastad el a szabályaikat, speciális esetekben nem fog segíteni a Paypal, tegnap adtam egy linket, ha az ottani reklamációs szabályaikat betartod, akkor már előrébb lenné.
    Amikor regisztráltál hozzájuk azokat fogadtad el, ha ez üti a Paypal szabályait, akkor bizony a bolt szabálya az elsődleges.
    Kénytelen voltam a PayP-re terelni, mert nincs kedvem fél évig irkálni nekik.
    Lusta voltál utána nézni és betartani a Tinydeal és közted lévő szerződést.

    Return Policy

    Return DOA (Dead on Arrival) Item

    Policy: Any products , regardless of the guarantee offered, dead on arrival (incorrect usage excluded) within 5 days after delivery or 30 days after shipment if the delivery date is not traceable (The order shipment date and order notification are provided to you by email).

    Details: To complete the process, we need the following documents:
    1. Both sides of custom declaration form.
    (Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
    2. The Model and PO number we marked on the product or on the package box.
    (Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
    3. To clarify the package is intact or not on delivery.

    You can follow the steps below to upload the documents:
    1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
    2. Go to http://help.tinydeal.com/en/contact-us
    3. Select the Order Number
    4. Select the Type of Email: Broken or Defective items received
    5. Upload the documents and the message.

    We will appreciate if you can provide more details, that would help us to investigate and avoid the same situation occur again.
    And, we will keep in touch with you until the process is completed.

    Return Defective Item

    Policy: We try our best to make sure the products shipped to our customers are in the best condition. If your product turns out to be defective (physical damage or incorrect use excluded), and the product is going to be returned, please note that customers should take responsibility for the return postage.
    Details: All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
    1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
    2) The picture of the model and PO number of the item
    (http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
    3) Photo, video or screenshot of the defective item
    4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area

    -- Within 180 days from the date of shipment
    Policy: Upon being returned, the defective item will be repaired or replaced, or partially refunded. Return shipping fee will be sole responsibility of the customer.
    Detail: If the product turns out to be defective within 180 days from the date of shipment, and customer returns the product to us, please note the return shipping costs will be on your sole responsibility. We will pay the shipping fees that we resend the products to you by Regular airmail. However, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.

    -- After 180 days from the date of shipment
    Policy: Upon being returned, the defective item will be forwarded to the factory for repair or replacement. The shipping cost both ways will be covered by customers.
    Detail: If the item becomes defective after 180 days from the date of shipment, we don’t suggest customers return our products as the warranty is expired, but customers are still allowed to send the unit back to us as long as the product is still on sales. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement after the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Any cost incurred during the process will be at customer’s expense as well. Depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.

    Return Incorrect Item Received

    Policy: If the item you received is completely different from the one you ordered, please contact us via our Customer Service and provide us with the picture to show the mistake.
    If return is necessary, please make sure that the incorrect item you returned is wrapped in the original package and the product is in the same condition. However, if you find it useful and prefer to keep it but the price doesn't satisfy you, you can contact us.
    Details: To complete the process, we need the following documents:
    1. Both sides of custom declaration form.
    (Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
    2. (Optional) The Model and PO number we marked on the product or on the package box. (Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
    3. To clarify the package is intact or not on delivery.

    If there is one or a few accessories of the item missing, please display all the accessories of this item in one picture and send it to us.
    If there's missing items in the parcel, the second document won't be necessary.

    You can follow the steps below to upload the documents:
    1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
    2. Go to http://help.tinydeal.com/contact-us
    3. Select the Order Number
    4. Select the Type of Email: Wrong or Less Items received
    5. Upload the documents and the message.
    We may take 7 to 10 working days to process with the information you uploaded and will keep in touch with you.

    Because different batches of the products, item logo or packaging you received may be different from the one displayed on our website. If the main functions or appearance of the product proved to be consistent, please understand the case which won't be applied in this policy.

    Return Unsatisfied Products

    If you are unsatisfied with the items you purchased, then just return it within 5 days of receipt for a full refund or an exchange. If the defection is not a result of our fault, customers will be required to cover shipping costs both ways.
    And please make sure the items you send back to us is in the original packaging, and the merchandise is in the same and good condition.
    The return address and shipping fee, please contact our CS staff to further confirm it.

    Important Notes:
    1. All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
    1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
    2) The picture of the model and PO number of the item
    (http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
    3) Photo, video or screenshot of the defective item
    4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area
    Please note that customers should take responsibility for the return postage.

    2, Please keep all packaging material as they're needed for returns. After returning the products, please provide us the tracking number of the returned package, if there is no tracking number available, a picture of shipping receipt is necessary.

    3, Refunds can be taken as cash through your original paid account or TD Points. TD points refund does not cause any additional fees and does not expire.

    4, Please use the cheapest way to ship the item(s) back. The sender is responsible for all the consequences such as tax if customers don’t notify us before returning the products via DHL, EMS, UPS and FedEx express. And express courier services such as DHL, EMS, UPS and FedEx etc. are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.

    5, Please remember to include a note in your returned package indicating the following details:
    1) Your order number;
    2) The returned item model;
    3) Original tracking number;
    4) Your return address and telephone number.
    This note will help expediting the processing time for you.

    6, If the warranty period/return policy in a specific category/product detail page is different from the policy above, please follow the category/product detail page: http://help.tinydeal.com/shipping-and-returns

    7, Return Address and shipping cost: please contact TD Customer Service to confirm the address first. Generally it costs no more than 20USD if you send back by regular airmail, please contact your post office directly to confirm the cost.

    8, If you are not completely satisfied with your purchase which is not defective or damaged, you may return the item(s) within 7 days from the receipt of your shipment (Returns must be in the original box with all contents). Any cost incurred during the process will be at customer’s expense, besides, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or a refund of the item value.

    9, Item(s) will not be under warranty if you take the item apart without our authorization, this is requested by our suppliers

    10,TD reserves the right to make changes and/or improvements to this policy. Any changes will be updated on the forum/Policy Page/HELP section to keep the customers informed.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz utgyuru #18030 üzenetére

    Igen, alap ez: A kártyáról csak a különbözetet
    De te kiválaszthatod azt is, hogy az egész menjen a kártyáról.
    Nem rég írtuk.
    (#18004) V/
    (#18008) maj-viktor
    és még utánuk néhány hsz
    Gyerekek, nem lehetne a keresőt használni?

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz V/ #18075 üzenetére

    Persze hogy azzal számoltál, hülye vagyok.

    (#18069) mijos
    Az eBay jutalékra gondoltam, a 10%.

    Összekevertem az oldalakat.

    [ Szerkesztve ]

  • pepe091

    MODERÁTOR

    válasz szagnes69 #18080 üzenetére

    A 45 nap már nem él. Egy ideje már a vásárlástól számított 180 napig lehet ügyet nyitni a PP-en keresztül, az eBay felületén keresztül pedig az adott termék utolsó becsült szállítási határidejétől számított 30 napig.

  • V/

    Topikgazda

    válasz AGE-T #18536 üzenetére

    Hol vásároltad? Mivel a Paypal-n 180 napod van visszatérítést kérni, ezért elsődlegesen a vásárlási oldalon kellene a reklamációt kezdeni, ha az eBay, akkor ott célszerű, a Paypal maradjon a vésztartalék.

    [ Szerkesztve ]

  • Djuree

    félisten

    válasz V/ #18881 üzenetére

    nem léptem túl, a 180 napban benne voltam. és van egy fellebbezési lehetőség amivel élni akartam, de válaszra sem méltattak. :((( főleg h a helyzet egyértelmű volt, h nem én akarok nyerészkedni. el lett nekik küldve az egész levelezés, bizonyítékok minden...úgy néz ki ha már utána kéne olvasni és bonyolultabb a dolog, nem foglalkoznak vele. :W

    [ Szerkesztve ]

    LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

  • sisu2

    tag

    Üdv.

    Nekem is Gearbest rendelés nem jött mint kmisi99 írta meddig lehet a paypal -nél reklamálni ill. refundot
    kérni most 45 vagy 180 nap,

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz sisu2 #18995 üzenetére

    180 nap, de arra figyelj ha elindítod a reklamációt max 20 napod van (inkább 19) követeléssé alakítani.
    De ha visszaolvasol, a Gearbest adni fog egy nyomkövetési számot a Paypalnek, ami a DHL csomagpontján el fog veszni, vagy már elveszett.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Predator2 #19076 üzenetére

    Van a Paypalnek vásárlói védelme, amely minden Paypal-n keresztül történő vásárlási ügyletre vonatkozik, mindegy hogy magán vagy céges.
    2 kategória, ha nem érkezik meg amit vettél és nem felel meg a leírásnak -minőség, mennyiségi, nem jó- kategória.
    A vásárlástól számított 180 napig lehet reklamálni, de ha nem jó pl. akkor ugye amikor megérkezik és kibontod akkor célszerű jelezni.
    Amire figyelni kell,
    - hogy az eladó kiköthet visszaküldési időtartamot, akkor azon belül,
    - ha nincs garancia adva, akkor nincs garanciális térítés, ha van azt a vevőnek és az eladónak kell rendezni, ez már nem Paypal vásárlói védelem,
    - ha vissza kell küldeni az árút, annak kézhez vétele után vagy az eladó, vagy a Paypal adja vissza a pénzt, ezt a visszaküldést éves promóció keretében 9300 Ft-ig fizeti a Paypal.
    Ahogy meg egyezel az eladóval, annak megfelelően részleges vagy teljes vételár visszatérítés, ha nincs egyezség akkor lép be a Paypal (a probléma jelzéstől számított 20 napon belül kell kezdeményezni) vég eredmény észleges vagy teljes vételár visszatérítés.
    A hardverapró teljesen más, nem hasonlítható össze.
    Értelmezhetetlen a szenvedő fél megfogalmazásod. Nem kaptad meg, vagy nem azt kaptad.
    Igazolni: a Resolution Center-n keresztül kell jelezni, előre megadott szöveg, meg írhatsz te is néhány sort, esetleg fénykép, ha kell valami +igazolás írnak.
    De hangsúlyozom a Paypal védelem a 2., mindig az eladóval célszerű tisztázni elsőként a dolgokat, ha az nem jön össze akkor a Paypal.
    Nagyon röviden ennyi.

  • V/

    Topikgazda

    válasz ranger69 #19102 üzenetére

    Mit számoltál és hogyan? Paypal 1 $ 286 Ft, 1800 Ft-ot az egyenlegről, a többit kártyáról, így ez 160 $.
    Mennyi a $ érték?
    A Mastercard 271.97 Ft-al számol.
    Ja és nincs átváltási költség, az minden banknál az árfolyamba van építve.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Tikakukac #19311 üzenetére

    Ha már a Paypal fórumra írtál és remélhetőleg ezen keresztül fizettél, a Paypal Resolution Center-n keresztül indítsd el meg nem érkezett dispute-t, erre a vásárlástól számított 180 napig van lehetőséged.
    Ki kell választanod a fizetést és a Details-ra kattintva alul középen a Resolution Center
    Report a problem
    What type of problem would you like to address?
    Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described.
    Continue

    I'm opening this dispute because:
    I haven't received my item.
    Continue
    és tovább

    [ Szerkesztve ]

  • galaktikus

    aktív tag

    sziasztok! Erre tud nekem valaki mondani valamit? Nagyon el vagyok keseredve.. nem jött meg semmi, és nem annyira kevés pénzről van szó.. Benne vagyok még a 180 napban, de nem tudom miért nem tudok csinálni az oldalon semmit :( Ez van a details-en belül. Köszönöm a választ előre is!

    [ Szerkesztve ]

    Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon

  • V/

    Topikgazda

    válasz pityaa23 #19881 üzenetére

    ? Paypal-n 180 nap a reklamációs idő a vásárlás napjától. Bármikor lehet neked küldeni pénzt. Request money nélkül is. Valami nem stimmel.

  • dani0113

    senior tag

    Sziasztok. Ma dobta ezt fel nekem. Jól sejtem hogy csak azért írta, mert közeledek a 2500 eurós éves limithez, viszont most még nincs semmi teendőm mert 1800nál járok?

    iPhone 13 Pro 128GB

  • V/

    Topikgazda

    válasz francizj #20176 üzenetére

    A 3. képen alul van ez a szöveg:
    The results displayed above are from the past 180 days. Go to Case Report to search tor results beyond 180 days. Ha oda kattintasz látszik a Tinydeal-es és le van zárva?

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz laleeee #20376 üzenetére

    Írtam:
    My recent activity

    Az elsőnél- ha az ami meghiúsult-
    Details,
    alul középen ebben a sorban: You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days.
    Resolution Center,
    Ezen a képernyőn: Report a problem
    a második menüpont Unauthorized....
    Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction. rádió gomb bejelölése
    majd Continue

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz ZsoltG60 #20424 üzenetére

    Nem. Az e-mail cím nem mindig informatív. A Jófogáson kell lenni több információnak.
    De ha a Paypal-ne belül fizetsz 180 napig van vásárlói védelmed, semmi gyanús nincs benne. Annyi az egész, hogy a küldésnél válaszd a vásárlást.
    A képen I'am paying.....

    [ Szerkesztve ]

  • dlaj

    őstag

    Jól tudom, hogy a PayPal védelem 180 nap?
    Illetve lehet reklamációt kezdeni pl. a rendelésről számított 168. napon is?

  • V/

    Topikgazda

    válasz dlaj #20471 üzenetére

    Igen, 180 nap a vásárlás napjától, de vannak dolgok amelyek a 168. napon már nem indíthatóak.

  • dlaj

    őstag

    válasz V/ #20472 üzenetére

    Köszönöm a választ.

    Akkor nagyon röviden, hogy miért is kérdeztem, és (ha szükséges lesz) mire szeretném használni a PayPal védelmet.

    2015. 11. 08.-án (kb 60 napja) rendeltem egy 31 ezer forint értékű telefont a TinyDeal webshoptól European Express szállítással, amit a DPD kézbesített volna.
    A kézbesítés reggelén (11.23.) a DPD elhagyta a csomagot, és nem szállította ki. A helyi depóba még beért, de én már nem kaptam meg. Röhej, hogy egy utcában lakom a DPD helyi depójával. A csomagot egy DPD melós valószínűleg kilopta a raktárból. Ez nem rágalmazás, a depó vezetője mondta nekem. A hibát a DPD elismerte.

    Több mint egy hónap levelezés után sikerült elérnem a webshopnál, hogy vegye fel a kapcsolatot a DPD-vel, és kérje a kártérítésemet, amiből újraküldik a csomagot.
    Ma reggel jött az üzenet, hogy legyek türelmes, a folyamatot elindították, de lehet 1-3 hónap.

    180 nap az 6 hónap. Ebből eltelt 2, és maradt négy. Legrosszabb esetben, ha 3 hónap alatt nem történik semmi, akkor a maradék utolsó egy hónapomban gondolom még van keresnivalóm a PayPal-nál?
    Vagyis 150. nap után is tudok valamiféle kártérítést kérni tőlük?

  • V/

    Topikgazda

    válasz oneak7 #20715 üzenetére

    Belépsz
    baloldalon a More about your account
    Resolve a problem in our Resolution Center
    Alul:
    The results displayed above are from the past 180 days. Go to Case Report to search for results beyond 180 days.
    A Custom range-nél megadod, mondjuk: 08/01/2014 - 08/31/2014 és Search

    De próbálj írni nekik, hogy gondod van nem érted a problémát. Ha ez alább működik:
    Alul Contact
    Message Center
    Create New Message
    és talán ez:

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Lacinet #20996 üzenetére

    Milyen 30 nap-ról írsz? Nem találtam olyat, hogy garantálják a 30 napon belüli megérkezést. Az átvételt követően elállhatsz a vásárlástól 30 napon belül, de neked saját költségeden kell visszaküldeni az eredeti csomagolásban.
    Ha lenne Paypal védelmed, ott egyébként 180 nap.
    Konkrétan hol akadt el a csomag? Azt az infót kellene elküldened azon a helyen amit linkeltem, ezt választva: Order inquiries after shipment

    Szombat, vasárnap Belgiumban sem munkanap, a 4-7 nap alatt munkanapot szoktak érteni általában.

    [ Szerkesztve ]

  • Lacinet

    csendes tag

    válasz luck66 #21009 üzenetére

    Szia.
    De az is lehet, hogy vendégként. Pontosan ezért vagyok itt, hogy hátha rájövök a segítségetekkel. Látható, hogy újonc vagyok :-)
    Volt már paypal számlám, de csak 75%-ig, mert a fránya kártyát nem tudtam hozzácsatolni.

    V! Igen ez történt/történhetett.
    De akkor a kliens miatt kaptam tőlük emailt? Rám akkor nem vonatkozhat paypal kliensel a 180 nap, vagy refund?
    Látom jobb ha befogom a számat, nem megyek se bankba, se senkinek email, hanem várok türelmesen, aztán vagy megérkezik, vagy nem....(összefoglalva a hozzászólásokat, ezt szűrtem le)

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz tgabe25 #21323 üzenetére

    Mikori a vásárlás? Mert ez lenne a lényeges információ.
    Az hogy "2-3 hónapja nem is léptem fel paypalre" nincs jelentősége.
    Ezt sem értem: ebay-en keresztül ott figyel a g-mailemben egy vásárlás
    Az eBayre sem léptél fel?
    Ebay-en nem látszik semmi de a paypalemen keresztül ott figyel :F
    A bankszámládon le lett vonva a pénz?
    Valaki feltörte a gépedet és hozzáfért az azonosítóidhoz.
    Mindenhol jelszó csere, bankkártya vásárlás zárolása.
    Ha nem te vásároltál akkor nem engedélyezett tranzakcióként jelezheted a Paypal-nek. Sürgősen, mert ha több nap telt el, nehéz lesz megmagyarázni.
    Belépsz, jelszó csere, biztonsági kérdések cseréje. Kilépsz
    Az új jelszóval belépsz.
    Az adott vásárlás sorára kattintasz.
    A jobb oldalon a kifizetett összeg Total..... alatt
    See details on old account view
    Alul a ou can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days.
    Resolution Centre-re kattintás
    Unauthorized transaction jelölése
    Continue
    Continue
    Kitöltöd az űrlapot és leírod a problémát az alsó téglalapban és
    Continue
    Tovább meg értelemszerűen.
    Illetve az eBaynek is jelezni, hogy valaki a nevedben vásárolgat.
    Kb. ennyit hámoztam ki abból amit írtál.

    [ Szerkesztve ]

  • zoli731

    újonc

    válasz dash17291 #9028 üzenetére

    Szia! Nekem is ugyan ez a marhasag jott ki, hogy 1800 euro.... Kepes voltal egy Amerikai cegnek elkuldeni a szem adataid? Melyiket kuldted el nekik szemelyi?

  • zoli731

    újonc

    válasz maj-viktor #17299 üzenetére

    Nekem is ez a bajom 1800 euro vagy tobb erkezet... Az anyjukat erkezett ! Irtam nekik telefonaltam is, hogy hogy merik szamon kerni a szemelyes adataimat mikor el sem ertem azt a 2500 Euros limitet meg az 1800-at sem. Azt mondjak megertik, hogy nem akarok kuldeni interneten szemelyes adatokat...stb. Mar a MNB-nek is telefonaltam, sot mar az MNB ugyvedeinek irok lassan. Azt irtak a message centerbe ezek a barom pay pal -esek, hogy az evforduloval automat torlodik ez a baromsag. Hat nem torlodott. szamol vissza, pdig uj ev van ! Latom neked letelt a 100nap mi tortent utana?

  • peestike

    senior tag

    érdeklődnék, hogy a következő esetre esetleg a paypal reagál e érdemben szerintetek, avagy tanulópénz, bukó, stb. a dolog.
    van egy telefon 2 év eu-s garis. 180 nap eltelt bőven (már a duplája is). visszaküldésnél az eladó nem veszi át és visszajön? persze tn alapján egyértelmű, hogy a bolt volt hanyag, 2 értesítő után sem vette át a telefont. igény alapján a paypal a visszaküldést fizeti?
    így, hogy gyakorlatilag semmit nem tett a happy and irányába a bolt lehet valamit nyígni paypalnak?
    (a vissza posta árán kívül gondolom)
    köszönöm!

    42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

  • V/

    Topikgazda

    válasz peestike #21640 üzenetére

    igény alapján a paypal a visszaküldést fizeti? Nem.
    180 nap után már semmi védelem nincs a Paypal-n.
    Ha EU-s a bolt akkor Fogyasztóvédelem. Meg a cég akitől vetted.
    Más lehetőséged nem igazán van.

  • peestike

    senior tag

    válasz V/ #21641 üzenetére

    köszi, közben rádöbbentem én is, hogy kábé fogyvédők a dolog.
    a garanciális ügyintézés postai költségét csak 180 napon belül fizeti vissza a paypal?
    akkor, ha valami kütyü rossz akar majd lenni, akkor húzzon bele, 180 nap nem a világ! :)

    42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

  • V/

    Topikgazda

    válasz peestike #21642 üzenetére

    garanciális ügyintézés postai költségét Egyáltalán nem fizeti, ez a lehetőség nem garanciás küldésekre, hanem ha rögtön a kézhezvétel után derülnek ki a problémák, vagy meggondolja magát a vásárló, de max addig az időig, amíg a sima Return-t, visszaküldést fogadja az eladó. (1 hét, 14 nap, 30 nap, 45 nap, 60 nap általában).
    180 nap az a vásárló védelem és a megvétel költségeire, de a 179. napon igénybe venni, azért nem egészen lesz egyszerű, vannak korlátozások is.

  • maj-viktor

    őstag

    válasz V/ #21629 üzenetére

    Tudja postán / FAX-on is verifikálni magát tudtommal Bár gondolom nem magával az e-mailel van baja, hanem hogy adatot kell küldeni...
    (vagy ha hozzáköti a bankkártyáját) talán azzal is felold egy bizonyos korlátot! (szal nem biztos, hogy kell a személyi / jogsi feltétlenül)
    Bár én úgy tudom - emlékszem, hogy de, ha "sok" pénzt kapsz rá... pont kell merthogy "elsumákolják az ilyen bevételekete az emberek"... amúgy attól, hogy lejelentik még semmi nincs... gondod ebből max akkor van, ha vagyonosodási vizsgyálatot kapsz és "átvilágítanak" és látszik a bankszámládon, hogy innen kaptál pénzt, és azzal nem tudsz "elszámolni"... úgy alapból csak "lejelentési kötelezettségük van", attól, hogy leadják az adatokat, még nem jelenti rögtön azt, hogy te "megbuksz"... aki viszont ilyentől "parázik", hát most mit írjak erre!? Adózz rendesen! (vagy miért kapsz te év szinten 1800/2500€-t "csak úgy"!?

    Bankba is ha nyitsz egy számlát, személyi & lakcím kártya... ahogy a pénzváltónál is írtam, hogy mittudomén milyen összeg felett nem tudsz "anonímként" váltani... ahogy írták a pénzmosás / terrorizmus törvényre hivatkozva! (nekem nincs sok pénzem & "fekete" pénzem, meg nem vagyok terrorista, szal nem aggódok! :D)

    Ahogy régen olvastam, hogy ha PayPal-ra kapok pénzt, akkor az "adómentes", ez is hülyeség csak amolyan "szürkezóna", hogy míg nem veszed ki "nincs nyoma", pont ezért lett bevezetve ez a hitelesítéses izé...

    De pont ezaz, ha már bankkártyát csatolsz, azzal hitelesítve vagy és még max személyi kell nekik... banknak is megadod a személyidet nem, amikor számlát nyitsz... sőt van aki a facebook-nak is elküldi, ha hitelesíteni kell hogy ő "valós személy"

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • zoli731

    újonc

    válasz V/ #21629 üzenetére

    Sziasztok ! Akkor leirom mi tortent. A Pay Pal szamlamra erkezett ez az uzenet a cegtol
    "PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. We would like to return your account to regular standing as soon as possible. We apologize for the inconvenience.

    Dec 2, 2015: You have received €1,800 or more in total payments to your PayPal account in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving limit of €2,500. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do.

    (Your case ID for this reason is PP-004-377-171-201.)

    How can I return my account to regular standing?
    It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.

    To help us resolve this issue, please go to the Resolution Center.

    We'll review the information you provide and email you if we need more details.

    Once you complete all of the checklist items, your case will be reviewed by one of our Account Specialists. We will send you an email with the outcome of the review."

    Nos Ok erre hivatkozva kerik valamilyen szemelyi kartyam bemasolt elkuldeset nekik. Levelvaltas hegyek es telefonhivasok Angolul, tehat en is ertettem, hogy mit akarnak es ok is,hogy mi a gondom ezzel. Azt irtak es mondtak, hogy ha elerem a 2500Euros limitet (ennyi penz erkezik egy naptari evben) a szamlamra, akkor es mivel legalabb 1800Euro erkezett idaig vagy tobb, ezen a jogcimen kerik, hogy igazoljam magam. Irtam es mondtam is nekik, hogy bocsi, de miert kerik, ha meg el sem ertem azt a limitet. Nem tudtak megindokolni, csak hajtogattak a maguket. Azt irtak, hogy februar 13-an ez a felhivas, ha addig nem eri el a beerkezett penz osszege az evben a 2500 Eurt-t. Nos kivartam, es 14 en engedtem ra csak penzt es meg akkor sem erte el az 1800 eurot !. Nem toroltek. Felhivtam oket hogy mi ez a jatek?? Erre megint hablatyoltak es azt mondtak, hogy a kolleganojuk rosszul tudta, hogy torlodik ! Mondom nekik, "egy ilyen komoly ceg hogy beszelhet egyszer ezt egyszer meg azt?" Felhivtam oket megegyszer, es mondtam a palinak, hogy ersek mar meg nincsa joguk kerni az adataim, mert nem valosult meg a 2500 euros limit amlyely jogcimen kerik tolem es nem fogom nekik elkuldeni online a szemelyes ID masolatom, de ha annyira akarjak kuldjenek valakit szemelyesen es szivesen bemutatom. Erre azt mondta, teljesen megert, valszeg o is ezt csinalna, ugyhogy csak hagyjam ezt a dolgot figyelmen kivul es csak vasarolgassak vagy fogadjak penzt. Tudni kell, hogy 100 napom van arra hogy bemutassam nekik az ID-m kulonben limitaljak a szamlam mukodeset de most csak nem tudom bezarni semmi mast nem limitalnak. Nos gondoltam, velem nem fogtok szorakozni es le akartam kuldetni a magyar szamlamra a penzt. Be akartam irni a szamlaszamom 1000 felekeppen probaltam IBAN, IBAN nelkul nullakkal nullak nelkul 16-24 karakterrel de azt irta ki a rendszer, Hogy " pillanatnyilag ezt nem tudom megtenni" Felhivtam oket, hogy segitsenek ebben nekik sem sikerult beirni, de megprobaljak manualisan de ahhoz kell egy bankszamla masolat es ID tolem nekik :DD . (((Meghogy nem limitalnak)))) szoval ez egy zsarolas ! Ezert akarok irni az MNB ugyvedeinek, hogy milyen jogon kerik tolem ezeket az adatokat ! A valaszom pedig neked az, hogy igen MO-n szivesen elkuldom az adatomat a Magyar rendszerebe a banknak es lemasolom nekik, DE a Pay Pal egy AMERIKAI ceg ! Tudod ez az aggodalmam ! Magyarorszagon belul ellenorizheto es lehet kovetni mi lesz az adataiddal de az USA-ban nem bizom.

  • janaman01

    addikt

    sinceritytrading től vettem kb 3 hónapja egy memóriakártyát ami a mai nappal megadta magát h2test is igazolta ezt...most felmentem paypalra hogy inditsak valamit de azt irja hogy 30 napig élt a védelem..
    kérdés . nem úgy volt van hogy 180 napig véd a paypal ?

    /tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

  • janaman01

    addikt

    válasz AtHoS #22175 üzenetére

    Miért gondolod hogy nem őt kerestem elsőként ?
    igen megkerestem, de nem válaszol...

    (#22177) V/ : a kérdés most nem ez volt hanem az hogy egy tranzakciónál jelen esetben ennél a memóriakártyánál nem 180 nap a védelem?

    [ Szerkesztve ]

    /tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

  • V/

    Topikgazda

    válasz janaman01 #22182 üzenetére

    Azt gondoltam hogy válaszoltam.
    Röviden: nem vonatkozik.
    De próbálkozhatsz. Csak értelmetlen, ha nem használod az eladó által biztosított garanciális lehetőségeket.

    Te garanciás védelmet hiányolsz. Az nincs a 180 nap dispute indítási lehetőségek közt.
    Nézd meg mire vonatkozik és miként a 180 nap. Én találtam eddig ilyen lehetőséget a felsorolásban.
    Link
    13. Protection for Buyers.
    13.1 Types of Problems Covered. PayPal Purchase Protection (also known as PayPal Buyer Protection) helps you if you encounter either of these problems:
    You did not receive the item you paid for with PayPal – “Item Not Received” (INR), or
    You received an item you paid for with PayPal but it is “Significantly Not as Described” (SNAD) (as described below)

    Az INR-t hagyjuk, mert megérkezett A nem felel meg a leírásnak (SNAD) az pedig nem a 179. napon derül ki.
    An item is “Significantly Not as Described” if it is materially different from what the Seller described in the item listing. Here are some examples:
    You received a completely different item. For example, you purchased a book and received a DVD or an empty box.
    The condition of the item was misrepresented. For example, the description when you bought the item said “new” and the item was used.
    The item was advertised as authentic but is not authentic.
    The item is missing major parts or features which were not disclosed in its description when you bought the item.
    You purchased three items from a Seller but only received two.
    The item was damaged during shipment.

    An item is not Significantly Not as Described if it is materially similar to the Seller’s item listing description. Here are some examples:
    The defect in the item was correctly described by the Seller.
    The item was properly described but you didn't want it after you received it.
    The item was properly described but did not meet your expectations.
    The item has minor scratches and was listed as used condition.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz sotetlovag97 #22328 üzenetére

    180 napra emelték 2 éve a Paypal vásárlói védelmét a vásárlás napjától. Az a lényeg, hogy legyen Paypal tranzakció azonosítód a vásárlásról, amit a Paypal el szokott küldeni az e-mailben, vagy a vásárlási történetben ott van. Viszont vedd figyelembe az adott hely vásárlási szabályait, lehet hogy nem is kell a Paypal segítségét kérni.

    [ Szerkesztve ]

  • Cavsfan

    tag

    Sziasztok.Előre is elnézést,ha vak vagyok,de nem találom a 180 napos védelem menetét.Valaki le írná ezt nekem konkrétan hol találom..??

  • Cavsfan

    tag

    válasz V/ #22517 üzenetére

    Az ebay-n kifutottam az időből,mert állítólag újra küldte az eladó a terméket.Az "újra küldött sem akar ideérni.Eltelt 72 nap.Az eby-en már nem nyithatok ügyet.Visszaszeretném kérni a pénzt.A Paypal-on van ebben a 180 napos védelemben erre lehetőség?Ha igen hol találom?

  • V/

    Topikgazda

    válasz Cavsfan #22519 üzenetére

    de nem találom a 180 napos védelem menetét Mert ezt nem írta le senki publikus formában.

    Dispute-t kell indítanod.
    Belépsz
    bal oldali oszlop
    More about your account
    Resolve a problem in our Resolution Center
    A Dispute a Transaction gombra kattintasz
    Ezután a listában megkeresed az adott vásárlást és a rádió gombbal kiválasztod, majd jobb sarok alul Continue
    Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described. kiválasztása, Continue
    I'm opening this dispute because:
    I haven't received my item. választása, Continue
    Ezután értelemszerűen lépegess tovább kiválasztva és kitöltve a szükséges adatokat.

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lilp #22863 üzenetére

    Én inkább kérném, hogy full refundoltassanak... bár a határidőket nézve (kínai újévről beszéltél)... a paypal védelem már lejárt - mármint az ügy - case! Mert a védelem amúgy 45 nap volt, mostmár 180nap - szal fél év (bár ez sem derült ki, akkor most mivan? kínai újévkor indítottad, azt írtad... akkor lejárt), így csak a webshop felé kommunikálva lehet belőle valami...full refundot kérj még szerintem... ha korrektek intézik, ha nem, majd elsumákolják... (lehet bejátszanak pontot meg partial refundot... egy 2-3 levélváltás után is ragaszkodj full refundhoz, a postát sajnos szinte biztos buktad... pedig lett volna lehetőséged nem bukni, ha a határidőket betartod)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

  • esde

    tag

    Sziasztok!

    Remélem ez a téma befér ide.
    Mivel a paypal annyira egy használhatatlan fostalicska oldal, hogy állandóan limitálják az accountokat és teljesen lezárják hiteles adatok mellett is fellebbezés lehetősége nélkül az egészet, úgy döntöttem otthagyom őket végleg. Meg végül is más lehetőségem úgy sincs, 180 napig biztosan nem fogom tudni használni de talán utána sem.

    A kérdésem az lenne hogy melyik másik e-bankot érdemes használni?

    A feltételek a lehető legkevesebb pénzlevonással járó hazai bankba utalás, és az e-bankon belüli pénz küldésnél szintén a minimális költséggel járó levonások.

    Egyenlőre a Skrill tűnik még a legjobbnak, van valami tapasztalatok vele illetve a többi bank-al? Mit érdemes használni Magyarországi bankkal rendelkezőknek?

    Köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

  • esde

    tag

    válasz V/ #22877 üzenetére

    Köszi a választ, én is betartottam mindent. Hiába kérdezem mi a bajuk nem adnak értelmes választ. Rengetegen kapnak limitet tök random és hiába küldesz bármit nekik lezárják és majd 180 nap múlva talán hozzáférhetsz.
    Nálam ez történt, véglegesítve van a korlátozás, tehát én számomra elérhetetlen többet a PayPal. (ott ragadt 10e ft-om) Nem választhatok hogy most használjam-e vagy ne. Mivel több helyen ezt a szenny oldalt lehet csak használni, egyetlen megoldást találtam, egy másik ip-ről beregisztrálok paypal-ra, majd onnan átváltatom magamnak Skrill-re vagy másik e-bankra amelyik biztos hogy nem fog limittel szarakodni velem.

    Azt hogy befér-e ide a téma arra írtam, hogy esetleg valaki használ-e más e-bankot ami nem 20 dollárokat kér egy banki átutalásra, és pénz fogadásra is ésszerű kereteken belül marad.

    Magyarul paypal után melyik e-bankot érdemes használni? :)

    [ Szerkesztve ]

  • vandor01

    őstag

    kinyaba postazok vissza terméket cserere.
    2 honapos tablet (250$) 1 ev garis a GB altal.
    mikor megkaptam mukodott csak kozben fosott be
    ilyen esetben a 180 napos paypal vedelem visszateriti a
    postakoltseget? vagy legalabb is egy reszet? mert 60euro lesz! :F

    ez lesz at elso.... csak mert van vmi kitetetl hogy kelet EU-s csapat
    meg + par orszag csak evi 12x es limitalt postakoltseggel teheti...
    magyarkent regeltem, angol kartyaval fizetek, belga cimre rendelek...

    probalkozhatok? tapasztalat? jotanacs?

    [ Szerkesztve ]

    CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

Új hozzászólás Aktív témák