- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tukko1
aktív tag
Sziasztok! Lenne egy gondom! Van egy folyószámlám ausztriában! Csináltam egy euro alapú paypal számlát. Hozzácsatoltam a számlát, a kártyát nem lehet hozzácsatolni. Kisseb összegű vásárlásoknál (pl.: ebay-en) gond nélkül tudok vele fizetni! 3 héttel ezelött probáltam venni 2 darab telefont egy külföldi webshop-ból ~360euro értékben, de nem engedte. Olyankor azt kéri hogy csatoljan kártyát. Utánna megprobáltam egy telefont ~180 euro értékben azt engedte. Most akarok venni még egy telefont ~160 euro értékben és most megint nem engedi. Megint azt akarja hogy csatoljam a kártyát!
Ez mitől van? Van valami limit? De hol a bankomnál vagy a paypal-nél?
A paypal regisztrációm 60%-os, hiányzik még a telefonszám és mobilos applikáció ellenörzés! A telefonszámom megadtam, sms belépés is be van állítva! A mobilos app is levan töltve. De mégsem teljes a regisztráció. Ezt se értem. -
esde
tag
Üdv!
A 180 napos limitet még áprilisban megkaptam, amint letelik, elméletileg a rajta lévő összeget el tudom küldeni, de további használatra szerintem már nincs esély.
Viszont 7napja ezt az emailt kaptam:
"We have completed our review of your PayPal account and your account receiving limits have been removed.
Thank you for your understanding and cooperation."
Ha jól értem az email szerint törölték a limitet...
De ugyanúgy minden korlátozva van. Írtam már a paypal supportra ez ügyben az imént, ezen kívül találkozott már valaki ilyennel? Vagy valamit félre értek? -
-
gbalii
csendes tag
Sziasztok!
Tönkrement a telóm amit kb 1 hónapja vásároltam neten, felvettem a kapcsolatot az üzlettel (efox shop németországi EU Stock-ja), és megállapodtunk abban hogy visszaküldöm a telót DHL-lel, majd ők küldenek egy új telefont nekem.
Most két lehetőségem van: pénzvisszafizetést kérek Pay-pallal , vagy új telefont küldenek.
Ha az új telefont (replace-ként írták üziben) választom, és a mostani ára drágább mint mikor vettem , akkor a különbözetet meg kell fizetnem, vagy tekintettel hogy cseretelefon, állják ők?
Vagy válasszam a pénzvisszafizetést, és akkor újra indul a 180 napos védelmem?Köszi a segítséget!
-
Crytek
veterán
Paypalnál ellenőriznek engem.Bekérték a személyim képét ,egy csekkről képet ,hogy én én vagyok-e.
Elértem egy 1800 euros forgalmi limitet.
Valakinek volt ilyen? Mennyi idő amíg ez lezajlik?Next PC Upgrade: 2022
-
Topikgazda
válasz Keeperv85 #24976 üzenetére
Hát ketten is válaszoltunk az eBay topikban.
Azt írtuk hogy még rendezheted a dolgot a Paypal-n, arra gondoltunk, hogy tudod egy vásárlás esetén a Paypal biztosít 180 napot a probléma rendezésre.
Megkeresed a Paypal-n azt a vásárlást, a sorra rákattintva a megjelenő képernyőn alul Report an issue, majd a következő oldalon Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described. jelölése és tovább,
vagy itt az Összefoglalóban Paypal Dispute és Claim indítás leírása alatti linken lévő anyagot nézd át.
Esetleg ezt látod akkor használd a leírást.
Need help?
First contact the seller through eBay to try resolving the problem. If it's still not resolved, go to the eBay Resolution Center. You may be eligible for purchase protection.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Surda- #25655 üzenetére
mennyi ideig van biztonságban a pénzem fizetésnél amíg ki nem fizeted.
180 nap a vásárlás napjától.
A két szó nem azt jelenti, hogy buktál valamit, talán ha elindítod a dispute-t akkor kiderül.
De a Payment az amikor egy webshop oldalán fizetsz, a Purchase pedig az eBay oldalán történő fizetés, a Summary oldalon a szavak után szerintem egyértelmű a megkülönböztetés.[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
nyílván azért kérdeztem mert én is megkaptam az 1800euro utáni levelet hogy adjam be az adataimat
és nem szeretném úgyhogy nem fogom elérni a 2500eurót hogy utána ha tényleg nullázódik akkor újra induljon a dolog.
erre voltam kíváncsi hogy ha valaki az éves limit alatt nem éri el tényleg újra indul-e és nem fognak korlátozni feleslegesenMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
attiati
veterán
Az 1800 eurós limitnél mikor kérik az iratokat, akkor azt általában mennyi idő alatt szokták elbírálni?
Szerintem már eltelt 1-2 hét.
Ez a limit naptári évre vonatkozik és jan.1-én újraindul?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tom2085 #26004 üzenetére
Küld el neki ezt:
You can issue a full or partial refund up to 180 days after you receive a payment as long as its status is "Completed," "Pending," or "Cleared."
Here's how to refund a payment:
Log in to your PayPal account.
Click Activity near the top of the page.
Click the payment you want to refund.
Click Refund this payment.
For "Refund amount," enter the amount you want to refund (you may have the option to refund a partial amount of the payment), and then click Continue.
Review your information to make sure you entered the correct refund amount, and then click Issue Refund.Le van írva, hogy így kell küldeni, nincs PayPal-nek kérés.
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
még mindig nem bírálták el az 1800 EUR limitet
resolution centerben: "Waiting for your response"október 6-i dátumot látok
4 db doksit feltöltöttem
ha rámegyek a "resolve" gombra, akkor újra megköszöni a doksik feltöltését, de továbbra is "waiting for your response".Mit kéne még tennem?
közben meg már a második ilyen e-mailt kapom egy másik címemre:
Ez spam, vagy összefüggésben van a fenti dologgal?[ Szerkesztve ]
-
tasakos
tag
Sziasztok!
A segítségét szeretném kérni a hozzáértőknek,( és előre is nagyonszépen köszönöm) hogy mi a teendő az én esetemben.
Lassan kb másfél éve használom a paypalom és különböző internetes informatikai munkákért kapok rá pénzt.
A mai nappal zárolták a fiókom visszavonhatatlanul (ez mi? és miért?) a következő leírást kaptam amitől kicsit megdöbbentem:We recently reviewed your PayPal account activity and determined that some
of your transactions are in violation of PayPal's Acceptable Use Policy.Please refer to:
- Transaction 2VE87686UD574973U from November 09, 2016
- Transaction 6G490402HH2956617 from November 09, 2016As a result, we have permanently limited your PayPal account and this
cannot be appealed.Per the PayPal User Agreement, when we permanently limit an account due to
an Acceptable Use Policy violation, we may hold any available balance in
your PayPal account for up to 180 days. We will review your account at 30
days from the date of this email and determine if you have any outstanding
disputes or claims. We will then review your account every 30 days until
either all your money has been made available to you for withdrawal, or a
period of 180 days from the date your account was limited is reached.
Please log in to your PayPal account and verify that your account
information is accurate, as PayPal cannot be held responsible for incorrect
information provided by the account holder.Please remove all references to PayPal from your website/s and/or
auction/s. This includes not only removing PayPal as a payment option, but
also the PayPal logo and PayPal shopping cart.The PayPal User Agreement states that PayPal reserves the right to limit
an account for any violation of the User Agreement, including the
Acceptable Use Policy.Under the PayPal Acceptable Use Policy, PayPal may not be used to send or
receive payments for certain sexually oriented materials or services or for
items that could be considered obscene. - ???You can view the complete PayPal Acceptable Use Policy by clicking the
"Legal" link at the bottom of any PayPal page and clicking "PayPal
Acceptable Use Policy". You can also find some more information on the
PayPal Acceptable Use Policy on our Help Center.We thank you in advance for your cooperation. If you have any questions,
please contact the PayPal Brand Risk Management Department at
euaup@paypal.co.uk.Nem is értem, hogy miért írták és hogy gondolják ezt.
Valaki találkozott már hasonlóval?
Írtam nekik levelet, hogy felakarok lebbezni és nem értek eggyet a döntésükkel, de ugye a szokásos válaszra is alig méltatnak formula érvényesült eddig.
Bevan fagyasztva a bankkártyám, minden. Szerencsére pénz nem volt rajta sok.
Ilyenkor mi a teendő? Hogy lehetne velük dűlőre jutni, mert ez valami tévedés lesz.
Köszönöm előre is aki tud ebben segíteni!
[ Szerkesztve ]
BFBC2 nick: Tasi Hun
-
Topikgazda
válasz IntelKiller7 #26675 üzenetére
Egy másik PayPal-es fiókjára akartad küldeni? Konkrétan 18000 Ft volt a forint balance-n és az volt az elsődleges (primary) és nem engedte átküldeni? Mert ilyet sem láttam még az elmúlt években.
[ Szerkesztve ]
-
qpmex
tag
Üdv! Kellene egy kis segítség.
Sajnos limitálták a számlám 180 napig mert kaptam egy kisebb összegű adományt a blogomra kitett Donate gombon keresztül és ez úgy néz ki megsértette a szabályaikat.(Vissza küldtem (refund) az adományt, eltávolítottam a gombot de ezzel nem oldódott meg semmi.
Ha belépek a Paypal-ra akkor egy hibaüzenet fogad ami azt írja 'You can't use Paypal anymore".
Any bank or credit card information linked to your PayPal account cannot be removed nor can it be used to create a new account. You can still log in and see your account information but you can’t send or receive money. Any money in your balance will be held for 180 days, at which point we’ll send you an email with instructions about transferring your money.
Ez már több mint két hónapja történt. Egy csomó email-t küldtem nekik de csak automatikus üzeneteket kapok válaszul amik nem oldják meg a problémámat. Sajnos telefonon keresztül nem tudok beszélni velük mert angolul nem beszélek jól.
Így most nem tudok semmit tenni a maradék pénzemmel a Paypal számlámon. Ez nagyon aggasztó.Szerintetek mi fog történni 180 nap után? Legfőképp erre vagyok kíváncsi, mert ha számlámat be is zárnák de a rajta lévő pénzemet szeretném kivenni. Ez lehetséges?
Köszönöm.
-
G@ben
addikt
Ezek a mailek jöttek, portugálról lefordíttattam. Az utolsóban van ilyen link, de az is portugál nyelvű, egy szót sem értek belőle.
Első:
Aktiválja a PayPal számlaHelló, Benjamin Thago Luccas Rock,
Köszönjük, hogy a PayPal.
Aktiválásához a PayPal számla, erősítse meg e-mail xxx@gmail.com kattintva az alábbi gombra.
E-mail megerősítése (ez egy aktív gomb)
Ha nem hozott létre egy PayPal számla, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálat PayPal Ügyfélszolgálat: 0800-047-4482, elérhető a nap 24 órájában, a hét 7 napján, és ingyenesen hívható.
Köszönöm,
PayPal
Második:
Agility időben fizetni a vásárlások
Helló, Benjamin Thago Luccas Rock,
Úgy döntött, hogy használja a One Touch funkciót, amely lehetővé teszi, hogy kihagyja a lépést napló és jelszót minden egyes alkalommal fizeshess ezen az eszközön: Telefon Chrome Mobile Android 6.0.1.
Most, amikor fizeshess ezen az eszközön, akkor kihagyja a lépést, a hozzáférést a fiókhoz, és fizetni a vásárlások gyorsan és biztonságosan a weboldalakon és az online áruházak, amelyek támogatják ezt a funkciót. És hogy a még könnyebb és gyorsabb vásárlás, a "aktiválás" a One Touch TM, mindig megújul, hogy használja az eszközöket, amelyeken engedélyezve van. Minden aktiválás 180 napig érvényes. Tehát minden alkalommal, amikor a befizetéshez használja a One Touch TM, megújítja az aktiválás további 180 napig folytatódik ugrás a napló lépés és jelszavát, hogy úgy dönt, hogy a funkció kikapcsolásához. Mi azonban továbbra is azt kéri, hogy hozzáférjen a fiók, ha kell frissíteni a személyes vagy pénzügyi adatokat.
Mint mindig, most védi a biztonsági PayPal tartozó és a védelmi eladó támogatható vásárlások.
Ha ez az eszköz megosztott vagy nyilvános, azt javasoljuk, hogy tiltsa le ezt a szolgáltatást, hogy megakadályozza a jogosulatlan vásárlások.
Itt 's hogyan kell letiltani a One Touch TM:
Jelentkezzen be a PayPal számla .
Kattintson a Profil ikonra a "Kilépés".
Kattintson a "Security" fület.
Kattintson a Szerkesztés mellett a "Maradjon kapcsolatban vásárolni gyorsabb."
Kattintson a Kilépés eszköz vagy Off One Touch az összes eszközt.Az Ön biztonsága érdekében, ha nem használja a One Touch TM egy eszközén alatt 180dias, mi 'll automatikusan kikapcsol.
További információt a One Touch TM, és tudja, hogyan működik, kérjük, tekintse meg GYIK .
Köszönöm,
PayPal
Harmadik:
Bankszámla hozzáadva a PayPal számlaBenjamin Thago Luccas Rock,
Gratulálunk! Akkor adunk egy bankszámlát Brazíliában a PayPal számla. Most, akkor vissza alapok a PayPal számla, és öntsük ezt a bankszámlát.
Köszönöm,
PayPalNegyedik:
Helló, Benjamin Thago Luccas rockA folyamat megerősíti a bankszámla -9568 már megkezdődött, és csak akkor kell befejezni.
Ha ez az eljárás, a PayPal számla kapnak állapotának ellenőrzését, és annak korlátait növekedni fog.
Ez a folyamat nagyon egyszerű, és célja, hogy segítsen nekünk, hogy senki ne használja a bankszámláját az Ön engedélye nélkül.
Ellenőrizzük bankszámláját
Csináltunk két betétek a bankszámláján.
Forduljon a bankszámlakivonat 1-2 munkanapon belül, és keresse meg a betétek.
Jelentkezzen be a PayPal számla.
Kattintson Erősítse bankszámla Notifications.
Írja pontosan értékeket helyezzük.Tipp: ellenőrzi bankszámláját az interneten, vagy forduljon bankjához, és érdeklődjön a letétbe helyezett összegeket a PayPal.
Ha Ön nem emlékszik, hogy regisztrált a bankszámlájára PayPal, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a annak érdekében, hogy ellenőrizze a helyzetet.
Köszönöm,
PayPalAmit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Scytha
tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne, nem tudtam tájékozódni erről megfelelően:
Megtörtént a regisztráció, kártya, számla hozzárendelése a fiókhoz. Át is utaltam az unicredites számlára 400 ft-ot, meg is érkezett minden rendben.
Annyi lenne röviden a kérdésem, hogy ha feltöltenék 180 ezer ftot a számlára és utalnám egy paypalos "barátnak" akkor ennek lenne e költsége, van e valami limit, feltöltés, átutalás esetén? Mármint a paypal részéről. Látom, hogy 400 ft esetén 0 feet adott ki, de nem tudom ez nagyobb összegnél változik e?A másik pedig, hogyha ez a "barát" külföldön megkapja a pénzt, akkor hogy tudja kivenni külföldi valutában? A kártyájára visszahívja a paypalről és a bank majd a megfelelő árfolyamon váltja neki?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Scytha #26880 üzenetére
Ha egyenlegről megy akkor nincs költsége. A fogadó félnek kártyát kell hozzűáadni és konfirmálni, ha a 180000 Ft-ot a bankszámlájára akarja küldeni (anélkül csak havi 21000 Ft-ot tud kimenteni), de egyébként ha vásárlásra költi, akkor nem.
Te bármilyen devizában küldheted, ő arra a PayPal egyenlegére kapja meg, ha a Currencies-k közt előre megadta.
Te feltöltesz forintot az egyenlegre elküldöd € vagy $ formában, akkor sem lesz költséged, küldéskor a PayPal átkonvertálja a balance konverziós árfolyamon. Aki kapja az devizát kap.Itt egy példa, nincs annyi az egyenlegemen, ezért kártyáról szedi le és ennek lesz most díja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Jamcsabi #27086 üzenetére
A magyar bankok legtöbbje €-os elszámolású, ha ezzel a módszerrel fizettél amit leírtál -PayPal vendég mód- akkor ők váltották a másik devizát €-ra és a bank kártyás elszámolási szabálya szerint számolt árfolyamot, a PayPal ilyenkor egyszerű fizetési kliens, semmit sem konvertál. Ezért sem kerül be a vásárlási történetbe és nincs rá a 180 napos védelmed.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz winbox #27127 üzenetére
Nézd, most akár 50 nap is lehet a szállítás, a magyar részről is hatalmas csúszások vannak, mivel 180 nap a védelmed, mint ahogy írtad dátumilag, azt javaslom várjál, ha korán indítod és megjön akkor ki kellene fizetned újból.Azért függ attól is hogy milyen számon és honnan küldik,
Ma hozza a postás a 2016.11.02- vásárolt és 2016.11.09-n feladott küldeményem. -
winbox
senior tag
Köszönöm a választ! Megnyugodtam a 180 nap miatt. Igen, lehet, hogy 2 hónap is lesz a szállítás, most az előbb olvastam az ebayes topikban, hogy a magyar vámnál konténerhegyek vannak, amikhez még hozzá sem nyúltak, mert annyira tele vannak. Kínából jön, 11.16-án adták fel, de még az országba se ért be TN alapján, szóval kb január 16-ig várok vele. Ebayen is 2 hónap után kell elveszettnek tekinteni. Viszont volt mostanában több TN-es termékem, ami ugyanúgy csak a célországba elküldés dátumát írta, aztán egyszer csak hozta a postás. Ha addig nem ér ide, akkor tényleg elveszett. Köszönöm a segítséget!
hammerhead - angler - flame - sunfish - bluejay - panther - husky*
-
HollyBoni
veterán
válasz attiati #27368 üzenetére
Az a legegyszerűbb ha megerősíted a személyazonosságod, és többet nem kell foglalkozni a limittel.
Ha eléred nem is a 2500 hanem az 1800 eurót, minden egyes belépésnél az fog fogadni hogy gond van, és belépés után is folyamatosan nyaggatni fog a PP. Szóval ha elérted volna a limitet, azt észrevetted volna.
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
Visszaterve a limit kerdesre:
Mar csak azert sem ertem az egeszet, mert mi van akkor, ha valaki mindig uj paypal fiokokat nyitogat az 1800 eur elerese elott? Mindossze egy email cim kell hozza. Addig miert nem kernek doksikat? -
Zwitter
tag
Üdv!
Úgy egy jó hónapja elkezdtem cégszerűen használni a PayPal-t, és nagy pénzek jöttek rá. Erre limitáltak, és mondták, hogy kéne ID fotó, papírok, meg minden. Oké, amit csak tudtam, elküldtem, erre egyszer csak kitalálták, hogy 180 napig zárolják a számlámat. Írtam nekik, hogy akkor legalább küldjék vissza a pénzeket oda, ahonnan és akiktől jöttek, de azt válaszolták, hogy a felhasználási feltételeik szerint biztosan zárolva marad. Megjegyzem, facebookon írtam rájuk, mert e-mailben lehetetlen velük beszélni.
Ez a pénz nagyon nem jó helyen van náluk. Bármi ötlet?
-Z
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dr. Romano #27837 üzenetére
Mint írtam mindig a vásárlás helyén kell kezdeni, ha van saját vásárlói védelme, a PayPal az végső "menedék". Az eBay-n a várható érkezés utolsó napjától számított 30 nap, tehát február 16-ig, a PayPal-n a vásárlás napjától számított 180 nap. Korai volt nyitni, még 12-15 napon belül megérkezhet és nem vagy lecsúszva egyik védelemről sem, ha megvárod.
-
qqzs
őstag
Sziasztok
Lenne egy Bangood gondom. 100 ezer forintos tetel. Dronnal kapcsolatos a gyarto is elismerte a gyari hiba ennek ellenere BG csak 80dollart akar visszaadni full refund helyett.
Vartam mar tobb mint egy honapot is es az egesz BG levelezes marszeptemberbe kezdodott kezdodott. De meg benne vagyok a 180 napba viszont, most olvasom ezt itt az osszefoglaloba:
"A legfontosabb jogvesztő határidő: a Dispute indítás dátumától számított 20 napon belül kell a PayPal felé követelésre (claim) emelni, ha nem tudunk megegyezni az eladóval."Akkor mit tanacsoltok? inditsak egy uj disputet a BGvel ugyanerrol vagy ez hogy kell pontosan erteni? Elestem a Paypal garanciatol? a alap levelezessem is tovabb tartott a BGvel mint husz nap szoval hogy van ez?
Eladó: GTS450
-
aytukabozs
addikt
válasz chungee #28227 üzenetére
Hát pont azt írja...
Hogy látják hogy nyitva az ügy a bayen, és azt javasolják vidd OTT végig, mivel a PP-on ugyis 180 napod van.
Ám ha megnyitod PP-n az ügyet, akkor azzal ebayen automatikusan bezárod.
A sárga gomb azért dob vissza mert az a dolga. [várakozás az ebay döntésére]
Alattta a kék linkkel nyitod a PP ügyet, DE A FENTIEK ISMERETÉBEN![ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
felhasználóx
tag
Sziasztok!
Alibaba-n vásároltam sporteszközöket. Paypal lal fizettem a csomag vételérát. Kedves pakisztáni emberünk folyamatosan hiteget, de nem küldi a csomagot, valószínű még le sem gyártotta a terméket. A vásárlás dec.8 án történt, tehát lassan 2 hónapja. Indíthatok refundot a paypal segítségével? Vagy ki kell várnom a 180 napot? Köszönöm a hozzáértők segítségét előre is. -
aytukabozs
addikt
válasz felhasználóx #28264 üzenetére
A PP-s mailcímének a segítségével fizettél? (Mert gondolom alibabán nincs PP gomb. )Ha igen, pontosan milyen opcióval?
Az eladó mit állít, feladta már? TN-ed van?A 180 napot nem kell kivárnod, feltételezem van a levelezésetekben valami határidőről szó, ha azon túl vagytok -és fizikailag lehetséges*- indíthatod a dispute-ot.
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
félisten
Vasarolnek 180 dollar ertekben, ha nincs meg a confirmalas, akkor is menni fog?
-
Topikgazda
válasz buca84 #28410 üzenetére
A félreértések miatt tisztázzuk.
A 180 nap csak a vásárlás mozzanatára vonatkozó védelem, nem vonatkozik garanciás problémákra.
Az amire vonatkozik, az átvétel után általában rögtön kiderül, vagy még abban az időszakban amíg visszaküldhető az eladónak az általa vállalt időben.
Az hogy te 179. napon kifogásolod hogy rossz terméket küldött és dispute-t kezdeményezel a vételár visszakérésére, de te addig használtad hibátlanul, no ez nem életszerű dolog.What’s covered with PayPal Purchase Protection
You bought a book, but received a DVD
You bought an item described as “new,” but received something that was used
You purchased 3 items, but only received 2
The item was damaged during shipping
The item is missing major parts (that the seller didn’t report)
You purchased an item described as authentic, but received a knockoff insteadA Spemall egyébként 12 hónap garanciát biztosít, de azt mint a bolti vásárlások esetén a kereskedőnél kell rendezni, nem pedig a "bankot" nyaggatni.
Másrészt van saját vásárlói védelem, így azon belül le tudsz minden olyan dolgot rendezni, amire a PayPal-t szeretnéd használni, valójában el sem jutsz a PayPal-hoz a problémával, mert megoldódik vásárlási szerződésed alapján. Ami nem, abban pedig a PayPal sem fog dönteni.
Úgy hogy kár a PayPal védelemre alapoznod.[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
Hellosztok!
Kéne kis segítség... elakadtam limit emelés ügyileg...Ugyebár van 100%-os vagyok (mondjuk nem is értem én ezt már 1x beküldtem tudtommal, de mindegyis)... szóval 1800€-s limitről 2500€-s limitre emelés miatt figyelmeztettett, hogy mittudomén 110napom van pótolni az információkat... mondom ok, elküldök mindent, amit kér... elküldtem ID card - személyi mind2 oldalát & lakcím mind2 oldalát... de úgy látom nem igazán fogadta el... és ezt már talán 3x eljátszottam... mit szeretnének, hogy küldjek mégis!? Akkor jogsit!? útlevelet!? vagy ti mit küldtetek, amit elfogadtak!?
köszi a válaszokat előre is
amúgy csatolt bankkártyával vagyok kb. a kezdetek óta... szal nem is értem... (az azért elég jól azonosít, hogy nem vagyok kamureg) sőt nekem rémlik, hogy már személyi - lakcímet is küldtem régebben...[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #28470 üzenetére
Nem világos mert nem 1800-ról 2500-ra emeljük a limitet ha már ott tartasz, hanem nem lesz limit, csak a törvényi szabályozás szerinti figyelése a bejövő pénzeknek, majd 6 millánál foglalkoznak egy kicsit máshogy a dologgal.
Azt kell küldeni amit kérnek és olyan érvényességgel amit kének.
Valamikor régebben volt már róla szó a fórumban, rá kellene keresni.
Küldtem az érvényes szig mindkét oldalát, a lakcímkártya lakcím oldalát -6 hónap túli érvényességgel-, küldtem a bakszámla és a bankkártya aktuális számlakivonatát, lehet küldeni saját névre és címre, amely a PayPal-n is elsődleges cím szóló közüzemi számlát. víz, gáz, villany.
Maga a limit eltörlése úgy a 19. napon történt meg.Ha za okmányok lejárnak, akkor azért is kérhetnek újból, vagy a pénzmozgások miatt kérnek újból.
-
Topikgazda
válasz totyak #28534 üzenetére
A PayPal-n mindig az eladó fizeti a jutalékot. Ez általában a vevő tartózkodási helyétől függően 3,4 - 5,2% +90 Ft.
Ha egy brazilnak adod el és $-ban jön a pénz, akkor 5.2% + 0.3 $
Úgy számolj ha a szállítási költséggel együtt jön be neked 18000 Ft, ami úgy 62 $, akkor a PayPal levon tőled 3,52 $-t.
Átszámítva kapsz a 18k-ból 17048 Ft-t. De $-ban lesz az egyenlegeden a pénz.
A vevő Paypal-l fizet azt, hogy miről jön téged nem igazán érdekel, ha az egyenlegeden a pénz, azután adod fel úgyis.
Annyit tudj, hogy a vásárlói védelem miatt mivel "kezdő" eladónak számítasz, csak 21 nap múlva férsz hozzá a pénzhez, addig függő állapotban az egyenlegeden.Az előző hozzászólásodban írt vevő fizetéses lehetőségek téma nem játszik szerepet.
A fentieket nem igazán írtam bele az Összefoglalóba, az nem eladó szemszögből, hanem Paypal "vásárlói" szempontok alapján készültek, többnyire mi küldünk,fizetünk.[ Szerkesztve ]
-
#73959936
törölt tag
Sziasztok. Na szóval fiók letiltás 180 napra, szeretném megnézni okát: meg tudja valaki mondani hol találom az elutasított tranzakciók listáját a fiókomon belül ?
Köszönöm szépen....
-
Topikgazda
válasz #73959936 #28570 üzenetére
Amit írsz az még mindig nem oka ennek: Na szóval fiók letiltás 180 napra,
De az, hogy a Maestroval van amikor nem lehet fizetni az még mindig élő probléma és az sem jár letiltással.
Nem kértek tőled okmányokat?
Ha nincs PayPal számlatörténetben, akkor máshol sem tudod megtalálni a felületen, szerintem.[ Szerkesztve ]
-
medvegy
aktív tag
Sziasztok!
PP dispute-ot szeretnék indítani az összefoglalóban leírtak szerint, de nem sikerül, ezt az üzenetet kapom folyton: 'We're sorry, something went wrong. Please try again.'
2016 november 12-i a tranzakció, tehát a 180 napban benne van.
(Röviden: rendeltem egy töltőt, szétzúzva kaptam meg - van unboxing videó. Írtam az eladónak, ígérte küld másikat. Nem jött a csere 2 hónapig. Írtam neki újra, ígérte lesz refund. Nem jött az se. Az eladó semmit sem ért...)
Mi lehet a probléma?
Köszönöm előre is a segítséget
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
medvegy
aktív tag
Köszi a tippeket! Végignéztem őket, de nincs megoldás
Töröld már a böngészőből a PayPal sütiket, a gyorsítótárat és erről a linkről lépj be.
Megvan. Semmi változás.
Keresd meg a vásárlási történetben ezt a vásárlást, a sorra kattitnva nyisd ki és abban alul lépj be a Resolution Centerbe. Alul erre gondolok: eligible for Buyer Protection
Megkerestem, de olyan nincs nálam. Ezért is próbáltam az előző hsz-ben említett módon indítani a dispute-ot.
Hol lett indítva a probléma? Ha a PP-én és egyezséggel zárult, akkor nem lehet megnyitni újat.
Ebay-en írtam az eladónak ('contact seller'). PP-n nem beszéltünk még.
Azért furcsa az egész, mert a PP transaction details-ben is írja hogy 'You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days.'.
[ Szerkesztve ]
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
-
gerisz23
őstag
Elértem az 1800dolláros határt,meg egy isminek küldtem át pénzt.Nem tudtam erről a dologról,jó pap is holtig tanulA lényeg hogy addig függőben tartják ha kapok rá pénzt.Október 11.-ét írják resetnek.A 600000-es határt amúgyse akartam túllépni withdrawwal.Köszi az infót!
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
aytukabozs
addikt
válasz aytukabozs #28818 üzenetére
Na bannolom magam pár hétre innen, fel sem tűnt hogy elazámoltam a 180 napot
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
Topikgazda
válasz aytukabozs #28833 üzenetére
Milyen 180 napot?
-
aytukabozs
addikt
(hát a vevővédelem intervalluma annyi ugye, de nekem az jött ki fejben hogy október óta már elmúlt 180 nap )
[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
Locsi
senior tag
Sziasztok. Régebben írtam, hogy volt az Ebay-en egy ügyem, hogy nem jött meg a cucc, természetesen, az eladó, addig húzta az időt, hogy kifutottam a harminc napból, de a PP-n is majdnem a 180-ból, mert már lesz@rtam. A PP-n nyitottam egy case-t, ahol az eladó visszainvitált az Ebay-re. Ott el kezdtünk kommunikálni, de már nem válaszol. A PP-n szerencsére nyitva hagytam az ügyet, onnan jött ma ez az üzenet.
"Hello ,
Your case regarding the payment you sent to 深圳市易佰贸易有限公司 will automatically close on 06 April 2017.
If you are still trying to resolve this problem with your seller, but can’t reach an agreement, you will need to escalate it to a PayPal claim before 06 April 2017.
By escalating to a claim, you would be asking PayPal to review the case and decide the outcome.
We will automatically close the case unless you log in to the Resolution Center and escalate it before 06 April 2017. Once a case has been closed, it cannot be reopened or escalated to a PayPal claim."Kicsit homályos, hogy mit is kell csinálni. Meg tudnátok írni. Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Lenovo Thinkpad A485 (T480), 14" FHD IPS, Ryzen 5 PRO 2500U (8 v.mag), Radeon RX Vega 8, 16GB DDR4,
- Lenovo ThinkPad T480 - i5 8350u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/Magyar bill Hibátlan Állapot ÁFÁ-s számla
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs