- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz
butcher eu #7399 üzenetére
Telefon csere?
-
Gebriel
veterán
válasz
kaller1 #7432 üzenetére
Minap tapasztaltam, hogy a Samsung E250 is rendelkezik hívó tiltással.
9 db számot lehet megadni amit a telefon automatikusan elutasít ha ezekről a számokról hívás érkezne.
Azt nem tudom, hogy a maga az E250 tudja ezt vagy mindegyik Samsung.
Elérni a hívólista-opciók-elutasítás lista-nál lehet. -
Gebriel
veterán
Hy all!
Ha van egy flotta előfizetés, és szervezet szolgáltatót vált mi lesz a meglévő előfizetőkkel? -
Gebriel
veterán
válasz
Gabika29 #8037 üzenetére
Az én tanácsaim.
-Nézd meg milyen szolgáltatásaid aktívak. (net), ha nincs ilyened már nyertél.
-107.000ft internetezés net starttal 75GB jelent azért az nem kevés. főleg ha a felhasználható sebességet is figyelembe vesszük. Ha más szolgáltatásod van akkor az meg korlátlan.
Ha nem vagy tisztában a Vodafone szolgáltatásokkal, szabályokkal akkor esélyed sincs.
De 10 év alatt ez nem jelent gondot szerintem.
Én biztos, hogy fel nem állnék az asztaltól addig míg meg nem mutatják mivel, hol, mikor és hogy generáltam ekkora forgalmat!!!!!!Amit furcsállok az, hogy ekkora összegre kaptad meg a hóközi számlát. Ha emlékeim nem csalnak akkor a hóközi számla nagysága nem haladhatja meg a teljes havi átlagod nagyságát.
Havonta 100k telefonálsz?? -
Gebriel
veterán
Nem minősíteném a gödöllői Vodafone egyik értékesítőjét.
Fogalma sincs arról amit csinál. Nem értem, hogy dolgozhat így ott -
Gebriel
veterán
válasz
könnygázóra #9349 üzenetére
Egy másik promóciós kód ugyan arra a csomagra és máris nincs kedvezményed vagy egy be nem kapcsolt opció.
Mielőtt itt nekiállsz ugrálni, az "droid" szánalmas vagy meg megmondta a frankót, hogy adminisztrációs hiba.
Te meg itt írogatod a leveleidet fűnek-fának, APEH-nek nem tudom mi köze ehhezmikor elmondták hiba történt.
Tehát nem lenne egyszerűbb bemenni egy Vodafone márkaüzletbe és kijavíttatni a hibát mint, hogy értelmetlen levelezésbe merülj?Esetleg nem lehetne azt mondani, hogy bocs, de nem sikerült csőbe
húzni Önt?
Ha Te ilyeneket gondolsz alapból akkor elég nehéz lehet az életed.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
könnygázóra #9361 üzenetére
Ha úgy értelmezted a számlát mint ahogy az én hsz-m nem csodálom, hogy problémád van.
Tehát még egyszer:
Ha egy adott opció vagy promóció nincs bekapcsolva az előfizetéseden amit nyomon tudsz követni a szerződéseden akkor fordul elő, hogy a számlán szereplő végösszeg nem megfelelő. Ez nem a rosszul kiáltott, hiányos, elszámolt számla miatt van hanem azért mert bizonyos szolgáltatás nincs bekapcsolva amit nem számolnak el![ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
manchester85 #9383 üzenetére
Egyetértek veled
-
Gebriel
veterán
válasz
Telefontalan #9492 üzenetére
Én megprobálnám a helyedbe pár nap múlva.
-
Gebriel
veterán
válasz
mukibuci #9501 üzenetére
Én személy szerint találkoztam már olyan ügyféllel akinek az egyik nap depozit miatt nem sikerült szerződést kötni, köv héten meg simán ment. Igaz nem 80k volt hanem csak 20k.
Igaz a leggyorsabb verzió az, ha más nevére próbálja meg...Gondolom ez a 80.000ft depozit is olyan mint a bankoknál a hitelelfogadás. Megvan adva, hogy adott héten, hónapban hány szerződést kell elutasítania vagy ez esetben 80k depozitot adni.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
könnygázóra #9504 üzenetére
Ennyi baromságot rég olvastam egy helyen.
-
Gebriel
veterán
válasz
#15490560 #50934 üzenetére
Ha nem írhatsz részleteket akkor a 10GB net és a 120perc beszélgetés micsoda, ha a készülék részlete 10400.-Ft
Egyébként amit leírtál a Vodafonenál az kb egy Go L csomag + teló biztivel, igaz az L csomagban csak 100 perc van.Szerk: Ja és még valami a Telenoros Iphone XR 266e 64GB míg a Vodafoneos 128GB itt jelentkezik az árkülönbség.
Igaz a 128GB XR 285e-ft de jelenleg nem árulja a Telenor, de Vodás se 322e hanem 310eSzerintem van még valahol user error.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
Kartács #51058 üzenetére
"most beszéltem egy barátommal ő most vette a Telekomtól és 30e előlegért megkapta a telefont."
Imádom az ilyen megjegyzéseket, hogy mennyi lehet a hasonlóság az ő vásárlása és a tied között a telefon típusán kívül az már teljesen mellékes?!A másik, hogy kevered a fogalmakat, nem önrész hanem előleg.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
Kartács #51060 üzenetére
Mit nem értesz?
Linkelték.."...Egy zárt számítógépes rendszer, szigorúan bizalmas szempontok alapján elvégzi a hitelképességi vizsgálatot a rendelésénél...."
Ez mindegyik szolgáltatónál hasonlóan működik.
Más személyes adatok kerülnek be tőled mint tőle... azért mert ugyan olyan készüléket vesztek nem biztos és nem is kell ,hogy azonos legyen az előleg.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
-
Gebriel
veterán
válasz
Tappancs2001 #51126 üzenetére
Menj el a Vodafone valamelyik üzletében vagy telefonon hívd a 1270-et.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
California1 #51138 üzenetére
Tehát azt tanácsolod neki, hogy hazudjon
-
Gebriel
veterán
válasz
California1 #51143 üzenetére
Nem tudom de jelenleg nem is számít az, hogy ő köztes időszakban minek nézett utána, nem releváns.
Te nem azt írtad, "hogy menj néz körül más szolgáltatónál, hát ha találsz jobb ajánlatot", ha nem azt javasoltad mondja (hazudja) azt, hogy ezt megcsinálta és így szerezzen kedvezményt.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
California1 #51146 üzenetére
Először is, amit leírt azok alapján nem igazán feltételezheted
"Ma amúgy hivtak szerződés hosszabbítás ügyében. Hosszabbítsak, de minden ugyanaz marad. Mondom, akkor minek? Hátrány nem ér, ha nem hosszabbitok. Gyorsan el is búcsúzott..."
Nem panaszkodott, hogy nem kapott, jobbat és így gondolkodik, hogy szolgáltatott vált. Nem, hűség nélkül a Vodafone-nál marad. Ennyi.
Másodszor de már egyszer leírtam " azt javasoltad mondja (hazudja) azt, hogy ezt megcsinálta és így szerezzen kedvezményt"
Továbbikban nem szeretném ezzel a témával szemetelni a topicot, ha hozzáfűzni valód van írj pm-et.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
kenwood #51241 üzenetére
Ott van piros mezőben, hogy mennyit kell befizetned, majd közlőd, hogy ja Te azt nem fizeted be mert lemondod az egyik kártyádat, majd utána, hogy az nem indult még el így mert nem relevans
Másrészt, korlátozva van a kártyád azt nem írtad, hogy egy irányban vagy mind két irányban. Honnan kéne tudnia bárkinek is, hogy milyen korlátozásod van?? Bár ha ennyi a tartozásod valószínűleg felfüggesztették a szerződésed.
Hívást tudsz fogadni?
De igen tévesen írtam, ha csak a kimenődet tiltották le akkor hívható a 1270.Másrészt a befizetésnek a feldolgozása 2-3 munkanapot vehet igénybe hivatalosan plusz a visszakapcsolási idő ami 72 óra, tehát legrosszabb esetben 6 nap múlva tudsz hívást indítani.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
kenwood #51250 üzenetére
Az a baj, hogy vannak olyan emberek akik azt hiszik, hogy 3-4 infóból pontos választ lehet adni, illetve teljesen érthetetlenek, mert ők aztán jobban tudják. Az meg, hogy fordulhat elő, hogy négy hónapja nem fizet valaki a számláját és a péntek délután-esti befizetés követően mi az, hogy nem kapcsolták vissza a szolgáltatást?! Amikor meg valaki ezt szóvá is teszi, hogy még is hogy gondolja, akkor még ki is oktatja, hogy hogy engedi meg ezt a stílust meg a másik? Valószínűleg az ilyen emberek miatt kell annyit várni, az üzletekben is.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
kenwood #51253 üzenetére
mukibuci
Tehát van 4 havi lejárt szamlad, amiből kettot befizettél, de a szolgáltató teged nem korlátozhat(!) mert az utolsó csak két hete járt le?kenwood
Ez a lekezelo, kioktato hangnem,ami miatt moderalast szokott a user kerni.Kinek ha nem neked állt feljebb?!
Hogy merik tőled megkérdezni ezt a tényt?
Mind végig neked volt lekezelő egy stílusod, miközben te kértél segítéseget.Az eredeti kérdésere meg megkaptad a választ igen ki kellett szedegetni a sok "szemétből" a lényeget, mert nem tudtál egyértelmű válaszokat adni.
Az is le lett írva hogy hivatalosan: a befizetésnek a feldolgozása 2-3 munkanapot vehet igénybe hivatalosan plusz a visszakapcsolási idő ami 72 óra, tehát legrosszabb esetben 6 nap múlva tudsz hívást indítani.Erre is csak annyit írtál, hogy ez nem konkrét infó...
Szolgáltatás teljes felfüggesztésnél a teljes tartozást kell kifizetni azt is ami még nem járt le 30 napja.
Bár az nem derült ki, hogy teljes, mert hát inkább szócsatáztál.Továbbá azért mert te a lemondod az egyik kártyát februárban attól még a 01.14.-i számládat miért ne kéne kifizetned? Amikor a havidíjat előre fizeted?
12.29-01.29-ig még elő szerződésed volt.
01.29.-i számládban lesz benne a februári havidíj amit te már nem akarsz használni.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz
Big Bopper #51264 üzenetére
Igazából meg lehet oldani itthonról de az nem ingyenes mint ahogy írták hanem 10.000.-Ft
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Projektor topic
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- Router gondok
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...