- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- iOS alkalmazások
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Killing #58583 üzenetére
Amikor bejött még 2018 november körül ez a volte dolog, épp telefont cseréltünk, kértünk új simeket, és kértük a volte bekapcsolást. 4 hónapig küzdöttek, miközben minden ügyintéző azt hazudta, hogy be van innentől kapcsolva, mire kiderült, hogy addig semmi se történt, végül az egyik üzletben kértük a bekapcsolást, de ott is hátrament a hölgyike, hogy a voltét ő be tudja-e kapcsolni, és az egyébként is micsoda.... Aztán kezdődött a gond, itthon telefonálva megszakadt minden hívás 30-60 másodperc között, itthon voltét kikapcsoltuk, akkor ment. Bejelentettük a hibát, kértünk kivizsgálást, megindokolva, hogy csak a közeli toronnyal lehet gond, hiszen mindenhol máshol működik. 3 hét múlva telefonálás, ők nem is látnak ilyen hibajelentést. Oké, köszi. Egy hét múlva a párom hívja őket, nem veszik fel. Se visszahívás, se semmi. Másnap megint hívja őket, nem veszik fel, se visszahívás, se semmi, pedig elvileg red asszisztensek kellene azonnal felkapják, de nyilván nem erre gyúrunk, vegye fel 10 perc alatt. 40 alatt se vette fel. Mondtam is neki, ne várjunk semmire, elég volt, ha a telekomnál felveszik, kérd mindkét redes számra a számhordozást. Felvették, telefonon mindent el elhetet tintézni, nem volt 10 perc sem, 2 hét múlva este 8 után történik meg a csere, simeket küldjük postán, több szolgáltatást adnak, nagyobb netet, mindezt kevesebbért, küldjök mailben a doksikat, de minden ott lesz a webes felületen is. Legyen. Simek megjöttek, 2 hét múlva este 8-kor elment a régi simen a térerő, simcsere, próba telefonálás, kristálytiszta hang, sehol egy blugy blugy, sehol egy reccsenés, azóta is tökéletes, mobilnetből minden általam használt dolog a számolós adatforgalom kívül van korlátlanul, ami kell, az meg bőben elég, a net mindenhol megy, gyors, térerő van, probléma nincs.
2001 óta voltunk a vodánál de bánom, hogy nem léptem le 5-6 éve már. Másoknak is ez a megoldás, nem kell itt maradni, SEMMIT se fognak csinálni a kedvedért.A vicc, hogy ez Is Szeged, csak a másik vége, új Petőfitelep, Algyői út végénél.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Diák66
őstag
válasz MadMancs #60143 üzenetére
Szombaton én is ott jártam, lett is az út során a Vodafone hálózat tesztelve. Sajnos nem látam nagyon változást. 4G-t néztem odafelé, 2 SIM kártyával, egyiken a B20-at "lekapcsoltam", hogy B3 és B1-re menjen fel, ha úgy akarja. Hazafelé egyik SIM 3G-n, másik 2G-n lógott. A CA sávokat most nem néztem, de gondolom ugyan az, mint Győrben. Ahogy Te is írod, B20-hoz csapja hozzá a B1-et, vagy B3-mat, B1+B3 nincs. Sajnos több CA-t nem tudok nézni. Majd jövőre, ha lesz telefon csere.
-
Norbi27
aktív tag
Sziasztok!
Létezik az, hogy Vodafonnál csak személyesen cserélnek sérült SIM kártyát? Haverom nővérének a kártyáját fordítva vágtam ki véletlenül. Haver bement a vodához szabályosan kitöltött Vodafone-os meghatalmazással. De azt mondták neki, hogy SIM csere csak személyesen. -
headhunter
addikt
Mini-SIM csere Nano-SIM-re, mennyibe kerül?
-
Boond
addikt
válasz #72445440 #63444 üzenetére
Na ez a másik, nem szoktam hűségre telefont venni... első telefonok, anno még vodásak voltak (de az sem volt hűséges elvileg..., de azt követően már nem szolgáltatótól vettem. (eleve drágábban jöttem volna ki + sok a kikötés).
Az biztos változó, ki mikor, és hogy cserél telefont. De az egy - két évet túlzásnak tartom, ha csak nem céges, vagy nem használta túl az illető. Annak simán mükö9dő képesnek kellene még lennie.
És ha már itt tartunk, nem az e-sim, hanem a túlfogyasztás visszafogása, pl évenkénti felesleges telefon csere az ami jobban rongálja a környezettet. És nem csak telefonok terén van ez.
[ Szerkesztve ]
-
goop
őstag
Nem tudom. Nekem az app semmilyen egyenleget nem mutat net/beszéd, csak a feltöltős számok forint egyenlegét. A weboldal meg kusza, csomó funkció nem megy, közte az e SIM csere sem.
[ Szerkesztve ]
-
juve600
nagyúr
Sziasztok !
Nálam valami gáz van a Poco M3 telómmal :
Valaki hív akkor a hívő félnek azt mondja hogy nem vagyok elérhető, én meg sms-t kapok hogy nem fogadott hívásom van. Szolgáltató már mindent megnézett és sim kártya csere is volt ,sim1,sim1 slotban próbálva de nem jó.
Feleségemnek Poco M3, szolgáltató ugyanaz, eddig egyszer sem fordult elő ez a hiba fél év alatt, én is január óta vagyok annál a szolgáltatónál és random,havi 1-2 alkalom szokott lenni,de most már naponta szinte az összes hívásom ilyen, 10-ből 8 kb,a másik két alkamlommal jól működik.
Gyári 12.5.3 EEA rom van de próbáltam más rommal is de ugyanúgy nem jó .
Ötlet ?
-
Boond
addikt
válasz #72445440 #63716 üzenetére
Ja és jött a 750 ft, mert nem fizetted időben a számlát... sms/email. Másik esetben, meg semmi értesítő nem jött, de a rendszer már kiküldte - a díjat, értesítő azóta sem.
És a legszebb 3x beszéltem ügyfélszolgálatossal, mind3x, azt mondták, ha msot befizetem rendben lesz, lesz-e pack kedvezmény, nem lesz egyéb retorzió.
Ezzel szemben a vodánál, már kétszer kaptam jóváírást, mikor vmi gondom volt. (ilyen gond sosem volt, mert feltöltős van csak náluk, ez is igaz).
Viszont olyan volt, hogy partner üzletben, sim cseréért (ami weboldalon 1 ft jelképesen, vagyis ingyenes) - méret csere miatt. Azt kifizetették, a tulajjal. Aztán megreklamáltam, és a pénzt is vissza kapta + kártérítés - sérelmi díj.
Így egyelőre nálam a voda felé van a mérleg...
" Ennek ugye pont az a lényege hogy teljesen automatikusan történik a számlafizetés, nincs vele teendőm. "
Nah igen... ezt én is említettem T-nek De mindig jöttek,hogy "a bank...". Úgy hogy ennek, az e-számlának is van előnye, hátránya... lehetne még fejleszteni... de mintha itt az oldalon egy 2018-as cikket is találtam volna, ami a telekom gyakorlatáról írt, hogy nem túl baráti... nem tudom másnál hogy van ez... De pl az alians, nem szokott problémázni... Azért ebből is látszik, hogy a dolgok mindig lehetnének, egy picit jobbak[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Már most nem azért, de az lenne a lázadó, meg jampi dolog, ha így is elmennél és inkább fizetnél máshol többet... mert... így ez csak üres beszéd, fenyegetőzés...
"Bementem a Vodafone ügyfélszolgálatára. (...)Azt mondták nem tudják a 4G-t aktiválni. Mondtam, hogy tegnap a 1270-en állították rendszerkarbantartás után be tudják kapcsolni. Kértem hívják fel őket én már nagyon sokat vártam eredmény nélkül. "
Most nem azért de nem meglepő, ha nem telefonálgatnak... Én Extreme digitálnál is épp hogy elértem, hogy felhívják, az xyz-t... de ott is előtte lebeszéltem többször ügyfélszolgálattal... és mikor személyesen mentem, akkor mondtam, hogy ez pedig így lehet, ha nem hiszik el hívják fel xyz-t.
Nekem vodánál pl pénzt nem térítettek vissza, csak ügyfélszolgálat pár éve, mert egy partner üzlet, pénzt kért olyasmiért, ami ingyenesen kellett volna (pontosabban a családban vkinek).
Nem tudom, hogy normál üzemben bekapcsoltak-e valaha is 4g-t üzletben... ha nem akkor nem meglepő, hogy most sem... egyszerűbb lett volna újra megkérdezni... Talán ugyan annyi, vagy kevesebb idő, míg elmész meg kivárod a sorod vodánál. - Bár látom végül sikeres volt Szuper Ekkor viszont nem értem miért nem elsőre csinálták meg... minek kellenek ezek a felesleges körök...
"Panaszkönyvet, üzletvezetőt kértem."
Nálam ráadásul partner-üzletvezető volt felháborodva, mikor reklamáltam sim cseréért való fizetésért (ami 0 lenne, mert más méret kell - régi sim csere). Az ügyfélszolgálatot mondta a végén, hívjak fel őket, ha vmi bajom van... Amúgy miért jó a cégeknek ezt a partneri rendszer? gondolom olcsóbb... mert telekomnál is ilyen rendszer van..."Ezért jó a hívásrögzítés, amit a mai telefonok már nem tudnak."
"+5GB-ot ők sem látják, nem tudták megmondani, hogy van vagy nincs nekem, hiába látom az online felületen."
ezt ügyfélszolgálaton kellene kérdezni - telefon... ha szerencséd van talán bekapcsolják... bár itt vki írta, hogy azoknak jár, akiknek már akkro volt sim... ami logikus lenne. tekintve, hogy az akció indulásakor, kihirdetésekor, még nem votl ez a szám/szerződés, így nem elképzelhetetlen ,hogy nem vonatkozik rá...
Azaz üzenet, meg egy általános tájékoztató lesz szerintem."Olcsóbb a plasztik kártya... Ennyit a környezetvédelemről"
A környezetvédelmet meg kell fizetni Általában az ilyen dolgok inkább drágábbak, mint olcsóbbak...
de itt gondolom nem ez az elsődleges oka.
Igen, csak nem törvényes... legalábbis tájékoztatni kellene a másik felet elvileg..."Azt áruld el, ha semmit nem csinálnak akkor a feljebb írt eddig nem működö, de tegnap délután óta jó szolgáltatasok (ráadásul egyiket nagyon sokan várták) maguktól javultak meg, esetleg PH fórumozók mentek megbütykölni?
Vicces itt 1-2 ember hozzáállása. "
Biztos ráolvasással -
Boond
addikt
válasz #72445440 #64654 üzenetére
Gondolom nem csoda, hanem üzleti döntés. Ezek szerint tech akadálya nincs. (bár engem nem izgat az e-sim, eddig sok értelmét részemre nem látom).
" Adtak 10e jóváírást eddig, de nem tudok még telefonálni sem, nem ment a roaming, mivel a kinti hálózat nem ismerte fel, hogy miféle kártyám is van…. Türelmet kérnek, én az vagyok, de egy hét múlva lejár a 30 nap, akkor mi lesz? "
hó vége? kb."Azt javaslom amugy hogy ma, vagy ha ma mar bezart akkor holnap intezzetek az eSIMre valtast, mert ha ez tenyleg tevesen kerult ki, akkor miutan leszedik, mar nehezebb lesz, de most lehet mire mutogatni mert az ugyintezo is ha megnyitja a weblapot, most jelenleg azt latja ott hogy ingyenes "
Nekem pár éve, igaz partner üzlet volt, de se alkalmazottat, se főnököt nem érdekelte, hogy sim csere ingyenes. "hívjam fel az ügyfélszolgálatot tegyek panaszt - ott korrigálták a dolgot, és kaptam bónuszt is.)Amúgy mintha nekem jött volna sms arról, hogy befejeztük az átállást, vagy megújítottuk a rendszerünk...
de hsz-ek alapján nem igen...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz 4Grider #64783 üzenetére
Már többször le lett írva/linkelve az adott folyamatot.
Az eSIM csere ára megegyezik a hagyományos SIM csere árával.Ezért nem szerepel külön az ÁSZF ben.
Tehát elveszett,megrongálódott kártya, 2500 Ft új készülék vásárlása miatti csere díjmentes.
Pusztán az a tény, hogy nem tetszik a hagyományos SIM ezért kéred a cserét 2500 Ft."Aki ad,az nyer"
-
Leslie1966
senior tag
válasz Roll86 #64859 üzenetére
Mint fentebb írtam én tegnap próbálkoztam eSIM-re váltással, nem jött össze, de ma néztem a MyVodafone fiókban egy 2500 Ft-os SIM kártya csere vár a rendelés elküldésére. Nem fogom elküldeni. Mellesleg a kosár üres.Már teljesen kiakadtam a Vodafone-tól.
[ Szerkesztve ]
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
asdf_
veterán
válasz #72445440 #64934 üzenetére
Gondolod? Túl drága a 1270 hívása (ingyenes), vagy mi a probléma amiért ezt nem nézed meg és kénytelen vagy feltételezni dolgokat, tovább kavarni a téves infókat/hülyeségeket?
Tök korrekten elmondja az ügyfélszolgálati IVR, hogy:
1. Számlakiállítás elhalasztva, határidők meghosszabbítva, epack sarc nem lesz, késedelmi díj sem lesz, majd értesítenek sms-ben és emailben ha kell fizetned valamit, addig semmi
2. Újraindul( t) a mobiladat (nyilván ez azoknak érdekes akiknek nem korlátlanjuk van)Mind az 1-es, mind a 2-es pontről emailben és SMS-ben is tájékoztattak, így ez plusz információt nem hordoz (sőt, ha ezeket tudom, akkor egyenesen időt rabol). Az, hogy nem megy a számhordozás, a SIM-csere, az előfizető átírása (és még isten tudja mi), arról hivatalos csatornából származó kommunikációt nem láttam. Ezt hiányolom, és úgy gondolom nem egyedül és joggal.
De tudod egy ilyen cégnél lehet hogy PR okokból se lehet ilyen akciókba kezdeni, lehet h kisebb veszteség inkább 100x elmondani egy nap hogy sorry.
Igen, 100* elmondani kisebb veszteség. Viszont 100 embbert teljesen fölöslegesen várakoztatni az mekkora? Szerinted mekkora a feje annak, aki bemegy, sorszámot tép, vár 20 percet, majd annyit mondanak neki, hogy ja, azt most nem lehet?
És mint írtam lehet hogy megoldódik már pár napon belül.
Negyedik hete görgetjük azt a pár napot... Nem mellesleg, abban az országban, ahol egy utalás 5 másodpercen belül lezajlódik, talán egy weboldalon egy piros x-et kicserélni egy zöld pipára, amint az alrendszer működésbe lép sem megoldhatatlan feladat.
-
SpongyaBob
veterán
Ha én nézem nekem ezt írja:
"Hogyan tudom Vodafone ügyfélként meglévő fizikai SIM kártyámat eSIM-re cserélni, illetve fordítva?
Kizárólag személyesen, bármely Vodafone üzletben van lehetőség igényelni a SIM kártya cserét hagyományos/fizikai SIM-ről eSIM-re, vagy fordítva. Meglévő ügyfeleink számára a csere díjmentes. Telefonon és online csatornán nincs erre lehetőség."Egyébként a mai naptól eSIM előfizető vagyok. A 3. helyen végre sikerült és szépen működik is
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
sirkan13
aktív tag
Fizikai SIM csere a vodánál kb. 1 óra lesz,no nem azért mert lassúak!Nem az otthoni szolgáltatás miatt,a sok nyuggernek próbálják magyarázni a dolgokat .
-
retroid
senior tag
Mai vodafone 1270 ügyfélszolgálat
mivel a weboldal esim váltásnál szenélyes vagy telefonos jelenlétet javasol gondoltam fel is hívom. Kár volt
10perc várakozás után egy ijedt hangu hölgy vette fel majd közölte telefonon nem tudnak ilyet intézni menjek be egy voda üzletbe. Kérdezem tőle h mivel évek óta aktiv előfizető vagyok ugye ingyen megldhato az esim
Erre azt mondja hogy dehogy ingyenes 2500 ft
mondom mivan
Hát ennyi a SIM csere ára
próbáltam neki mondani mindent is miért kellene ennek ingyenesnek lennie de süket fülekre találtam
holnap arena plazaba teszek egy probátiPhone 13 & Apple Watch 8 45mm
-
Landsmann
addikt
válasz bodorjanos #65795 üzenetére
Jópár évvel ezelőtt hang problémák voltak, így kicseréltettem a SIM-et. Régi is volt már, úgyhogy rá fért a csere. Csakhogy a csere után egyből 1, másfél nappal rövidebb lett a készülék készenléti ideje. Ez még nyomógombos telefon volt. Természetesen egyből azt mondták, az akku a rossz.- Ennek ellent mondott, hogy a kártya csere napjától merült látványosan, másrészt az akku probléma fokozatosan jön elő, nem egyik napról a másikra. Szóval simán lehet, hogy a káryta miatt merül jobban.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#08176384
törölt tag
válasz joefasalasso #65946 üzenetére
Van és volt is, de egyenlőre nem váltanék. Tegnap még engem is lebeszéltek a váltásról. Aki tegnap váltott pl, ott nem ment a dolog. Soha nem állt hálóra az esim, így adták is nekik vissza a fizikai SIM kártyát, persze egy újabb csere keretében.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Díjmentesen elérhető az eSIM szolgáltatás új ügyfeleink és fizikai SIM-mel rendelkező meglévő ügyfeleink számára. A SIM kártya cseredíjak (lopás/vesztés/telefonszám csere igény esetén) megegyeznek a hagyományos SIM díjaival.
Jelenleg még csak a lakossági és üzleti (kisvállalati) ügyfelek számára érhető el az eSIM. Kizárólag személyesen, bármely Vodafone üzletben van lehetőség igényelni a SIM kártya cserét hagyományos/fizikai SIM-ről eSIM-re, vagy fordítva. Meglévő ügyfeleink számára a csere díjmentes. Telefonon és online csatornán nincs erre lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Pityu.
nagyúr
válasz pitiless #66215 üzenetére
Az első ügyintéző nekem is azt mondta vagy manuálisan állítsam át a hálózatot vagy sim kártya csere 2500Ft
A másik ügyintéző meg szint úgy át állítatta velem a hálózatot 3g re mert azt mondja itt mifelénk karbantartás folyik és 2 nap múlva próbából állítsam vissza az eredeti 4g-re.Hát majd holnap meglátjuk ha vissza állítom 4g-re.Én régen telenoros feltöltőkártyás voltam aztán felvitték az 1 perc árát 59Ft-re így akkor jött a vodafone tuti 19Ft per perc és csak ezért váltottam.Nem is lenne a mostani csomagommal baj mert az igényemnek megfelelő csak ez a szarakodás...
Én számhordozással jöttem át hozzájuk.[ Szerkesztve ]
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Top cat
őstag
válasz #72445440 #66231 üzenetére
Köszi! Közben megtaláltam ezt.
Fura, hogy a SIM-kártya pótlásának díja 2 500 forint, amennyiben ..... vagy egyszerűen csak másikat kérsz.
Viszont Ha meghibásodás, vagy készülékváltás miatt van szükséged új SIM-kártyára, akkor a csere költsége 1 forint.
-
elfelejtette
veterán
válasz 4Grider #66237 üzenetére
A "csak úgy" csere, mert mondjuk az új telefonba nano sim kell, a jelenlegi legkisebb mérete pedig micro, az általában úgy ajánlott, hogy be kell menni a szervízbe, és vételi problémára kell hivatkozni, ilyenkor mindig az első lépés az ingyenes sim csere...
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
Pityu.
nagyúr
Ha adott egy régebbi sim kártya ami még a régi nagy formátumú azt csak személyesen lehet valami kirendeltségen kicseréltetni ilyen újfajta kitördelős 3 méretűre,vagy esetleg ügyfélszolgálaton is lehet valamit intézni cserével kapcsolatban?És mennyi lehet a költsége a cserének?Nekem már az újabb fajta kitörős van anno volt egy kis hálózati gond szóval nem a kártya arra azt mondták 2500Ft egy újra csere.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
#76055552
törölt tag
Nos: úgyfélmegtartó szerint ugyan sim csere már nem kell, de mégis be kell menni a boltba, mert nem tud szóbeli szerződést kötni velem feltöltőkártyára váltásnál. Be**arás....ha veszek egy új sim-et a tescóban, arra bezzeg tudnak szóbeli szerződést kötni a 1270-en.
Nem kaptam jobb ajánlatot (mondjuk nem is vágytam erre), azt mondta az ügyfélmegtartó, hogy így is jó flottás csomagom van...Engem ami zavar, hogy a vodás számon sokszor gyenge a hanghívás minősége.
A 30-asra évente adategyeztettem, évente töltöttem 2500-at, és 2 évente vettem az egyenlegből autópálya matricát...tehát él.
[ Szerkesztve ]
-
neo-geo
aktív tag
válasz Tulipa #66957 üzenetére
Jogos, Én értelmeztem félre.
Siofok000: Nem kell hívni az 1270-et, és nem fognak elküldeni,
és nem jár SIM cserével!gmail.com: Közben találtam egy barátot aki Vodafone boltban dolgozik, és Ő mondta, hogy be kell menjek, nem kell SIM csere, viszont Ők is hívni fogják a háttérosztályt és 30-60 perc lesz mire nekik is fel fogják venni tehát akkor nem csak az 1270 a ludas.
Azért köszönöm a kitartó várakozást, és el is hiszem, hogy feltette az "i"-re a pontot!PSN-ID:Putyesz-HUN
-
qqzs
őstag
Esimre csereltem a simet ket napja. Azota en tudok hivni de engem nem tudnak hivni de sms-t kapok a hivasrol es mobilnetem sincs. Kezzel sem tudok az LTE halozatra csatlakozni.
Masik kerdes hogy ugyfszolgalatot hivtam delelott es delutan is ket-ket ora zenehallgatas utan untam meg. Most egy oraja varok. Ez normalis? Ketten dolgoznak ott vagy mi van??
Eladó: GTS450
-
4Grider
nagyúr
válasz balazska92 #67897 üzenetére
Általában minden sim cserekor igazolnod kell tudni az előfizetői jogviszonyt, mert ha nem tennéd, akkor le tudnád nyúlni más hívószámát.
-
hunluigi
senior tag
válasz Xantomas #68310 üzenetére
Mivel a chip gyártáshoz szükséges egyik szigetelő anyag hiány okozza a galibát, én arra tippelnék, hogy a rendelkezésre álló mennyiséget a 13 gyártásához forgatják be. Hogy mennyi komponens maradt bent raktáron (ha egyáltalán még maradt) nem tudni, de gyanítom semmi. Beszédes, hogy a TMX is csere utalványt nyom ki sok olyan bagatel hibánál is, amit korábban simán javítottak. Már az ősszel is durva alkatrész ellátási gondjaik voltak.
[ Szerkesztve ]
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Előfizetői oldalon javaslat: hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, APN reset, APN ellenőrzés, Carrier update, iOS Software Update, teljes alaphelyzetbe állítás, SIM Kártya csere. Végső soron Apple készülék csere 14 napon belül vagy garancia de mindenképp gyártó!
Szolgáltatói oldalon: hálózatiaktól valaki aki nézzen utána talán egy VoLTE manuális bekapcsolás, a Vodafone rendszereiben ellenőrzés. Utolsó lépés panasznak vedd fel részletesen azt 30 napon belül törvényi kötelezettségük kivizsgálni!
-
Boond
addikt
válasz HUNgabus #69535 üzenetére
Néhány éve még a nagy átállás, és a vírus előtt, volt egy sim csere, normákról, nanora. Igaz ez "Frendcsájz" bolt volt, de lényegében az üzletvezető is kötötte az ebet a karóhoz, hogy jogos a 2000 levonás. Sokadik, kérdésre, panaszra, ha nem tetszik hívjam az ügyfélszolgálatot, tegyek panaszt. Szerinted hányan játsszák ezt el?
A többi, mind bevétel. De nyilván nem lehet átáltalánosítani egy esetből. Ügyfélszolgálattal, viszont nekem csak pozitív tapasztalatom volt.
"#69537) Landsmann "
+ van még havi 50 mb is telekomnál ingyenesen.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz makoss #70562 üzenetére
Ügyfélszolgálat tud segíteni 1 alkalommal.
De ha jól rémlik a 2 simnek ugyanazon néven kell lennie.
Viszont hibás sim csere ingyenes. Lehet egyszerubb lenne.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
sebijani1982
senior tag
válasz dchard #70583 üzenetére
Leírtam csupán a tapasztalataimat.
Érdekesnek találom, hogy a voda nem tudott segíteni, a SIM kártya cseréjén kívül.Az APN variálást a fórumról tudtam meg, hogy egyáltalán van ilyen lehetőség. (internet... helyett standardnet...)
Ahogy írtam, önmagában a régi SIM-nél (ha jól emlékszem, ott is megpróbáltam az APN átírást, még a Poco F1-nél is, de) nem hozott megoldást, a kettő együtt azonban igen.
Ráadásul a Realme GT 5G-n továbbra is csak az automatán bekapcsolt MVNO típusa IMSI, MVNO értéke 21670xx2xxx -vel tudok egyáltalán APN-t használni! Ha kitörlöm, eltűnik az APN!!! Ráadásul a vodánál vásárolt Samsung S21 Ultrában és a külsős Poco F1-emben nem emlékszem, hogy ott lett volna valami az MVNO-nál. Elvileg ugye az lenne a normális, hiszen iitt a voda fórumban már írtátok, hogy az MVNO az a virtuális szolgáltató/-ás.
A Realme GT 5G csopiban is kérdeztem, de nem kaptam választ, hogy nekik hogyan néz ki a vodafone-os APN beállítás.Így, hogy 3 készülékben is próbálva volt a dolog, maradok a SIM kártya csere és az APN átírásának együttes "hatásának" köszönhető szolgáltatás javulás-ba vetett hitnél...Főleg, hogy a feleségem Yetteles kártyáját próbálva, meg sem kellett néznem az APN beállítást, mert MŰKÖDÖTT, "magától" mindhárom készülékben.
Komolyra fordítva a szót, nem tudom mitől javult meg, a lényeg számomra, hogy csak ezután a két dolog után működik, s egy fél éves 'nyázást adtam át a múltnak!
"Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
MadMancs
veterán
válasz tatabike #70638 üzenetére
SIM azért ennél több.
Lényegében egy mikro számítógép, amin lényegében 1 program fut.
Valóban el tud avulni, de szolgáltató általában azért tudja frissíteni. Fő technológia váltáskor kell mindenképp csere. Pl 3G - 4G váltás.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Gubu0101
veterán
válasz dchard #70678 üzenetére
Samsung Z fold 3 van es kepes ra,mivel mashol mar csatlakozott 5G-re,kulfoldon is.Beleptem az ugyfelfiokba ott aktivalva van az 5G red infinity pro elofizum van.Probaltam
mar sim helyet is cserelni de nem valtozott.2 eves sim kartyam van,meg az se lenne oreg ehez,szerintem.
Szoktam merni speed testen az olyan ~74/30 Mbit-en mozog,az nem rossz sima 4G-n.4G lte az nincs.
De itt a terkep,meg fotot is tudok,hogy itt van nem meszi a torony,legvonalban sac .200m[ Szerkesztve ]
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
addikt
válasz Leslie1966 #71022 üzenetére
Kizárólag személyesen lehetséges!
Mint ahogy a SIM kártya csere is.
Az online felületen hiba, hogy megjelenik a lehetőség."Aki ad,az nyer"
-
#76055552
törölt tag
válasz dchard #71510 üzenetére
Voda: októberben előfizetésről kártyára, majd januárban vissza előfizetésre váltottam. Egyik esetben sem volt kártyacsere.
Telekom az más: ott cserélgetik a sim-et. Valami katyvasz van, mert nincs átjárás a postpaid prepaid között, csak sim cserével.
Yettelnél szintén nincs sim csere.[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz #76055552 #71511 üzenetére
20 évig a vodánál is ez volt, de örömteli hogy ez megváltozott. Engem csak simán átvertek ezek szerint, de ha volna erről valami írott anyag a voda oldalán, azt itt többen is szívesen elolvasnánk
mr888:
Az oké hogy a váltást online indítod, de egy szó nem esik arról, hogy nincs kártya csere
Görgess csak le, 6-os pont:
Aktiváld az új SIM kártyádat
A SIM kártyát kiszállítjuk a címedre, neked pedig csak aktiválnod kell. Ennek menetéről a rendelést követően e-mailben értesítünk.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#76055552
törölt tag
válasz dchard #71513 üzenetére
Yettelhez vittem egy digis számom. Előfizetéses volt 3 napig, utána feltöltős. És nem volt sim csere a yettel postpaid - yettel prepaid váltáskor. [kép]
Nem én kértem így, az ügyintéző valamiért így csinálta.
Az említett 3 napra nem fizettem semmilyen havidíjat....A vodás ügyre visszatérve: csak a tapasztalatom osztottam meg. Esetleg előkereshetem a 2021 októberi postpaid-prepaid váltáskor kapott, illetve a januárban kapott doksit: ugyanaz a sim sorozatszám lesz az ide-oda váltás után is.
-
dchard
veterán
válasz pitiless #72193 üzenetére
Mondjuk hogy a shopban egy ilyen esetben minek szájkaratéznak azt végképp nem értem. Gondolom ott volt a teló és látszott hogy nem fér bele. Főleg ha monduk megnézik és az elmúlt években nem volt az ügyfélnél SIM csere. Holland KPN a mai napig körbevág egyébként, de az biztos hogy ha az ügyfél jelzi hogy nem fér bele, akkor szó nélkül cserélik... Nálam frankón belemegy a Xiaomi Mi8 Lite-ba és a Mi11 Lite 5G NE-be isa körbevágott kártya, de ezek szerint vannak olyan készülékek, amikbe nem fér bele. Jó tudni.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Logicman86
tag
Sziasztok! Micro sim-ről kéne váltanom nano-ra. Eddig úgy tudtam és tapasztaltam is, hogy Vodánál a sim csere ingyenes. Most rákérdeztem online chat-en és azt írták, hogy 2500 Ft-ot fognak legombolni rólam... Volt esetleg akinek mostanság sikerült ingyen is megúsznia a cserét?
Lehetőleg törekedj a feltett kérdésekre válaszolni...
-
zzola
félisten
válasz Logicman86 #72293 üzenetére
Elvileg fizetős a SIM csere, viszont nem szokták kifizettetni. Elhasználódás, hiba esetén biztosan ingyenes, minden más esetben akár el is kérhetik a 2500-at...
Én többször váltottam fizikai SIM-ről eSIM-re és fordítva, még nem kellett fizetnem...
-
Vesporigo
aktív tag
Van a nevemen egy előfizetés két telefonszámmal, az egyiket édesanyám használja. Szeretnék neki venni később egy új, hagyományos nyomógombos készüléket, viszont az ő sim kártyája még normál méretű, és ezekbe a telefonokba már csak kisebb kártyák férnek.
Ha szeretnénk kicseréltetni/méretre vágni a Vodafone-nál a sim kártyáját, azt el tudja édesanyám is intézni személyesen? Mivel én 300+km-re lakom, nem biztos, hogy haza tudok utazni elintézni. Kell ehhez vmi meghatalmazás tőlem? Vagy csak felhív a Voda engem, hogy én vagyok-e, esetleg ügyfélbiztonsági kód? MyVodafone-ban próbáltam rákeresni, hogy online intézhető-e egy ilyen csere, de semmit nem találtam. Viszont a neten belefutottam olyan cikkekbe, hogy szigorítottak a sim csere procedúrákon, bár ez szolgáltatónként eltér. Csak gondoltam rákérdezek itt, hátha valaki futott már bele ilyesmibe. -
Landsmann
addikt
válasz dchard #73945 üzenetére
Pont hétvégén volt egy ismerősömnek készülékcsere. (nem szolgáltatótól lett vásárolva) SIM-et is cserélni kellett, mert azok még nem nano SIM-ek voltak. Felhívtam a 1270-et, hogy VoLTE képes készülékben automatikusan aktiválódik-e a szolgáltatás, vagy szükséges a kézi bekapcsolás? Azt válaszolta, az új SIM-eken már aktiválva van. Mondjuk arra nem tértünk ki, hogy maga a szolgáltatási háttér a régi, mert csak kártya csere lett, nem új előfizetés. De pár perc alatt mindkét kártyára aktiválta a szolgáltatást és működik is.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Aliexpress tapasztalatok
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen