- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Android szakmai topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kecsetif
aktív tag
válasz Louloudaki #4049 üzenetére
Már régóta vodanetezek, de ilyen hibákról (összeakadna néróva, virusirtóval, egyáltalán bármilyen progival) még nem hallottam...
Szerintem itt próbálkozz inkább![ Szerkesztve ]
-
Thulcandra
senior tag
válasz Gebriel #4022 üzenetére
A telefonom azt se tudja mi az a wap
Azthiszem írok egy mailt ezeknek a malháknak mert a vásárláskor megadott kód még mindig nem működik az online ügyfélszolgálaton, így 5 nap után...
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
gizda
senior tag
válasz szasanyi #4053 üzenetére
ja ezt a Live menüt én sem vágom de most komolyan vodkafonnál mindenki vak vagy senkisem látott még szép gyári menüt elcsúfítjuk de nesztek olcsóbban csak bárki lássa lássa azt is "mekkora VODÁS" vagy úúúú kész
[ Szerkesztve ]
gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com
-
Gebriel
veterán
válasz Thulcandra #4052 üzenetére
Akkor küld el a JELSZO szót a 1270-re SMS-ben.Ha így sem kapod meg akkor hivd a 1270-t.
-
gizda
senior tag
válasz Gebriel #4056 üzenetére
őszintén fingom sincs de másra már nem tudok gondolni annó volt my-v76-os telóm és asszem itt a tesztnél azt írták hogy a liveos menüvel jobban néz ki mint a gyári ikonokkal na mindegy nekem nem kell többé vodás tel és csakis ezért nem semmi másért , persze van pár készülék azért ami nem live menüs még jó de hogy azok mért úszták meg az se tiszta előttem
[ Szerkesztve ]
gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com
-
baloghgabor
aktív tag
válasz Louloudaki #4049 üzenetére
A GPRS! az aztán igen! Azért nem volt jó nekem annó a trémobil, mert a környékben is csak gprs volt, és az akkor annyira túterhelt volt, hogy nem volt képes sokszor még 1 Kb/s-al sem tölteni (fél óráig SEMMI!!!). Most a vodának, hogy van a szomszéd városban már ez a szupergyors, ami persze szintén oszlik, de ha sokfelé is, még mindig marad egy kevéske nekem is és otthon is, nem túlterhelt a gprs sem annyira. Ja : GOOGLE WEB ACCELERATOR, nem tud csodákat, de javít valamit letöltéskor, pláne ha lassú gprs-en próbálkozol, elpakolgatja a meglátogatott oldalakat és nem kell mindent letölteni újra, meg újra! Én iwiw-en mértem le, otthonról sokszor meg se próbáltam előtte, mert szinte biztos volt hogy be sem jön, de ez segít ! Ja, nekem se akarják kihúzni a kábelt ám ! megkérdeztem, de ügyintéző leesett a székről (koppant valami telón keresztül, mikor mondtam, hogy kb. 3 km az erdőn keresztül
Kezdem megszeretni a vodát (csak nehogy rossz vége legyen . . .)
bégébégé
-
Louloudaki
aktív tag
válasz baloghgabor #4058 üzenetére
ááá, én inkább feladom. csak szükségmegoldásnak kell, míg kezdhetek az új melóhelyen, aztán majd netezek onnan. ettől a vodától csak gyomorfekélyt kapnék hosszú távon.
köszi mindenkinek a helpet.
-
bolondember
MODERÁTOR
valamikor folyt itt a vita, h eltörölte a voda az egy órás híváskorlátozást.
Tegnap délután lemértem - két óra után bont...
Más:
Üszi meg tudja mondani, a szerződéskötéskor fixált egy év mikor jár le, h válthassak tarifacsomagot? (tripla -> tripla multimédia)Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
motogirl
tag
válasz bolondember #4060 üzenetére
Természetesen megmondja neked, de a szerződéseden is rajta van, hogy mikor hosszabítottál.
-
Gebriel
veterán
válasz bolondember #4060 üzenetére
Tegnap délután lemértem - két óra után bont...
Két óra? Jól nyomod[ Szerkesztve ]
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz motogirl #4061 üzenetére
köszi az infót - sajnos a papír otthon van, azon nem tudtam megnézni...
mod: aztán közben már beszéltem is velük, tarifaváltás is megvolt...
@Gebriel: hát, ha az ember messze van, meg egyébként is alig találkozik az illető hölggyel (miközben elvileg együtt laknak), akkor már nem is sok a 2 óra...
[ Szerkesztve ]
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
gizda
senior tag
válasz bolondember #4063 üzenetére
jó tudni pontosan bár sose értettem a pirosakat meg hülye korlátozásait ezek angolok t.h.
köcc az infót
mi az a 2óra főleg olyan témánál pláne ha ingyé van[ Szerkesztve ]
gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com
-
farag
csendes tag
válasz symbicimbi #1000 üzenetére
Sztem a k750-t csak akkor vedd meg ha szeretnéd hekkelgetni(mert azt aztán lehet!!!) ,ha nem akkor a k610 egy picit jobb teló még akkor is ha nem autofókuszos a kamja,legalább 3G-s.
-
bolondember
MODERÁTOR
-
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4068 üzenetére
Nem viccelek, 44k a független Nokia 5310 Xpress Music telefonért - most - jó ár! De persze ha neked megfelel a Vodás, korlátozott készülék is, akkor vedd azt, és ne fizess többet. Azt meg megnézném, hányan tudtak 16.970 HUF-ért hozzájutni! Te vettél? Sőt, az un. post csomagban is kevesen tudnak vásárolni, bár az már elfogadható ár - lenne, ha nem lenne a fos Live! menű belefaragva. Ugyanis az van rajta, gondolom szép piros ikonokkal.
-
szasanyi
félisten
Ja. De a Vodafone oldalán meg az van, hogy DE!
-
szasanyi
félisten
Sztem a Vodafone nem azért írja ki a honlapjára, hogy Live! menű, mert nem az. Főleg, hogy nekik is tudni illik: a többen nem szeretik, mint igen. Beszámítás már nincs, arra csak április végéig volt lehetőség. onnan tudom, hogy 3x hírtak fel ez ügyben, és még levélben is részletesen tájékoztattak, le ne maradjak. És én meg fogtam magam, és lemaradtam.
-
gizda
senior tag
vodánál 50k vitamaxxal és nem tom van-e hozzá micro.SD
gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com
-
Gebriel
veterán
válasz szasanyi #4073 üzenetére
A gyári ikonok(!!!!) mellett van egy szép Vodafone ikon.Ennyibe kimerült a Live!Úgyan úgy mint pl a K770-nél is.Tehát NEM Live! menüs.Én meg azt írom le amit látok
Vodafone Fix 3000 és a 4500 tarifacsomagban volt ennyi a készűlék.Ezt a csomagot bárki elérheti.2GB kártyát adnak hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4076 üzenetére
Így valamivel jobb a helyzet. Témát tettél rá? Változnak a gyári ikonok? Tarifacsomagokról csak annyit, hogy jó annak, akinek jó. Nekem pölö nem, mert a jelenlegi (egyfajta céges/kedvezményes) jobb, és CSAK akkor lett volna kedvező áron, ha tarifacsomagot váltok. Úgy viszont nem is gondolkodtam rajta, és sztem lehetnek páran hasonló helyzetben, akik e miatt nem vettek/vesznek vodás mobilt - többek között.
Más: nem tudja valaki, hogy van-e előrelépés a hűségidő csökkentésének témájában? Mert ugye történt valami az ügyben, hogy a pofátlanul sok 2 év csak 1, esetleg fél év legyen - tekintettel a mobiltelefonok rettentően gyors avulására, és egyéb körülményekre.
Csak azóta sem hallottam róla, mi lett ezzel a felvetéssel vagy javaslattal... vagy mi volt ez. -
Gebriel
veterán
Az ügyfélszolgálaton szóló zenét nem ismeri valaki?Előadó-szám cím? Motogirl Te esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz Viktor0610 #4081 üzenetére
-
(jan)
őstag
Történt velem egy elég rosz dolog igaz nem most de csak most kezdett el nagyon zavarni !
Vodáék gondoltak egyet és hupsz a vitamax csomag már nem másodperc alapu ... ez eddig oké de miért nem küdltek egy sms-t, bezzeg a nyavajás nyereményjátékrol tonna számra kaptam az üzeneteket... namimndegy!
Amiért ellátogattam erre felé az az hogy informáciot kérjek tőletek. Nincs valamelyik szolgáltatónál feltöltökártyás másodpercalapu csomag ???
Elöre is kössz!
Üdv: Jann-Chee
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
(jan)
őstag
válasz ragazzo #4089 üzenetére
Remek ...
kicsit idegesítő hogy mondjuk felhivom havert: csá hol vagy? itt-ott jo megyek oda csá! ez kb 7 másodperc .. ÉS ÉN EZÉRT FIZETEK EGY PERCNYI LÓVÉT
midnegy ugylátom bele kell törödjek ....
csak azt nem értem miért kellet megszüneteni.
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
gizda
senior tag
ha ez vígasztal én ezért - csá hol vagy? itt-ott jo megyek oda csá!-mindjárt 2 percnyi lóvét fizetek én el is felejtettem az ílyen megnyilvánulásaimat
hol van már a westelnek az első 3mp-ingyen minden díjcsomagnál pedig nem is volt olyan rég
de gyorsan rájöttek ott is ,hogy nekik nem ez a jó biznisz
[ Szerkesztve ]
gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com
-
szasanyi
félisten
Mint említettem, a szolgáltatók nem értük, az előfizetőkért vannak, hanem a pénzünkért. Nagy különbség!
Egyébként vannak kiváltságokat élvező személyek, előfizetői csoportok, akiknek mai is másodperc alapú a számlázási rendszere. És gyakorlatilag alig magasabbak a percdíjak, de ugye a kedvezőbb számlázási mód miatt sokkal kevesebb a számla végösszege, mint pölö a perc alapú - ne adj' isten, 2 perc alapú - számlázási mód esetén. Tehát a lehetőség és a technikai feltétel adott, egyszerűen nem biztosítják mert így többet kell fizetnünk. Ennyi. -
megyeri
tag
válasz szasanyi #4093 üzenetére
Nem akarok szolgáltató pártinak tűnni, de te nagyon a szocializmus szellemében nevelkedtél... A szolgáltatók nem állami szervezetek, hanem piaci törvények alapján működnek. Vagyis amíg a versenyhelyzet nem kényszeríti rá őket, nem nyitnak a publikus csomagoknál a másodperc alapú számlázás felé.
Nem szeretnék vitába bocsátkozni, de szerintem sokkal stresszmentesebb hozzáállás, ha nem azt nézed, mit szeretnél, hanem a lehetőségek közül megkeresed a neked legoptimálisabbat. Ez nem politika, hogy majd kiírunk népszavazást a hűségidő eltörléséért illetve a mp alapú számlázásért. Csak magaddal tolsz ki, ha ilyen "felháborodásokra" időt és energiát pazarolsz. Én azt mondom ne az ár ellen, hanem az árral ússzál, és talán rájössz, hogy így is lehet élni.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
szasanyi
félisten
válasz megyeri #4095 üzenetére
Azt, hogy hol, mikor és milyen körülmények között nevelkedtem ne firtasd, mert nem rád tartozik. Poén szinjén sem. Mellőzd a személyeskedést ha kérhetlek, már csak azért is mert egyrész nem ismerjük egymást, másrészt ez nem tartozik a topik témájához, és mert lehet, hogy kétszer annyi idős vagyok mint te - amely esetben jár némi tisztelet, mivel az ellenkezőjére nem adtam okot!
Te egyébként a vodafonnál dolgozol, vagy annyi pénzed van, hogy neked mind1, esetleg egyik sem - ez még rosszabb - csak neked nem számít mennyi a havi telefonszámlád? Mert nálam 1ik variáció sem áll fenn. Egyébként igazad van, minek is adna kedvezményt a szogáltató sok-sok éves előfizetője részére - esetemben pölö 3 előfizetés van - ha nem muszály. Viszont az biztos, hogy nem kellett volna eltérni a korábbi másodperc alapú szolgáltatástól, csak azért mert így több pénz folyik be. Legalább azoknál ne változtatnának negatív irányban, akik régi és megbízható előfizetőik, és a korábbi - adott esetben kedvezőbb - feltételekket kötöttek előfizetői szerződést velük. Az új előfizetők esete már más kérdés... Náluk alkalmazzon más, adott esetben kedvezőtlenebb feltétel rendszert, de ezt előre közölje és majd az alapján eldönti az illető, úgy jó-e neki vagy néz más - tarifacsomag, vagy szolgáltató - után. Nem gondolod? Nem kell szocializmus, csak némi józan ész: a pénzünkre utaznak, és nincs különösebb kedvezmény olyan egyéni előfizető részére, aki sok éve a vodafon - akár több előfizetéssel rendelkező - ügyfele, és aki megbízhatóan fizeti a számláit. Vagy úgy gondolog, hogy az már kimeríti a kellő lojalitás és elfogadható kedvezmény fogalomkörét, ha 2 évente - többnyire - elfogadható árban vásárolhat az ember egy új mobiltelefont, újabb 2 éves szerződés aláírása ellenében?
Egyébként én megtaláltam a nekem legideálisabb tarifacsomagot, de ez nem jelenti azt, hogy ez a jó. Csak nincs jobb, és ez nagy különbség! Tehát a véleményem továbbra is ez: -
Gebriel
veterán
válasz szasanyi #4096 üzenetére
Nagyon mogorva vagy pajtás.Mi ez a felháborodás megyeri kolléga ellen
Tök frankón írt egy szemléletet...erre Te...
És:..
másrészt ez nem tartozik a topik témájához,ezért került offba
mert lehet, hogy kétszer annyi idős vagyok mint te ezt Te honnan tudod
Szerintem semmi tiszttelenség nem volt a hszben,de ha Te találtál ilyet akkor én kérek elnézést,úgy hogy nem is ismerem megyerit
Ráadásul nem is értelmezeted amit írt mert mindjárt így kezdted :
Te egyébként a vodafonnál dolgozol, vagy annyi pénzed van, hogy neked mind1, esetleg egyik sem - ez még rosszabb,neki sem mind1,csak nem fecsérli az energiáját olyanokba mint Te hogy:így,úgy a mocskos szolgáltatók,ez sincs az sincs.érted ügye
Egyébként annyiba igazad lehet,hogy kétszer olyan idős lehetsz.Már csak azért is mert ő a világszemlélete sokkal pozitív,gondolom azért mert nem élt még át annyi mindent mint Te.Nem akart ő neked rosszatszerk:És én sem
[ Szerkesztve ]
-
megyeri
tag
válasz szasanyi #4096 üzenetére
Nos rendben, az első mondatért elnézést kérek, de csak azért mert látom nem úgy értetted, ahogy én. Pedig nem rossz értelemben írtam a mondatot, csakhát...
Nem dolgozok a Vodánál, mezei felhasználó vagyok, ráadásul a T-nél. Nincs sok pénzem, de havi 5ezer alatt tudom tartani a számlámat, annyit pedig még rá tudok áldozni.
Írásommal arra utaltam, hogy én látom a logikát a szolgáltatók lépéseiben, és nem várom el, hogy értem vagy a pénzemért legyenek. Csak annyit várok el tőlük, hogy biztosítsák a szolgáltatást. Nem foglalkozok vele, mennyivel becsülnek meg jobban, mint az új ügyfeleket, de figyelemmel kísérem a lehetőségeket és akciókat, hogy ami nekem megfelel, arra lecsaphassak. Nem várom el például, hogy megmondják, melyik díjcsomag lenne nekem ideális, rászánok némi időt, hogy felülbíráljam.
Abban igazat adok, hogy a meglévő ügyfeleknél nem kéne bolygatni a múltat, de azt is belátom, hogy ha bejön valami jobb lehetőség, akkor arra át lehet térni. Márpedig aki kicsit tudatos, az át is fog térni. Viszont ha pozitív irányba változtathatnak, akkor (tudom nem megfelelő szó, de) "elfogadható", hogy negatív irányba is változtathatnak. Anno 2003 tavaszán a Pannon nyomta, hogy "nálunk 31 másodperc csak 31 másodperc", szeptemberben pedig fél perces számlázási egységre váltott a Praktikumoknál... Nos az nagyon felháborított, mert én is 10-20 mp-eket beszéltem addig alkalmanként. De elfogadtam és azóta (nem ennek hatására) meg is változott a hívási szokásom.
Én ilyenkor mérleget vonok, hogy ez most rosszul eset, de nézem a pozitív dolgokat, ha ez túlsúlyban van, akkor maradok az ügyfelük.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
szasanyi
félisten
válasz Gebriel #4097 üzenetére
Erre én... válaszoltam. De egyébként te miért háborodtál fel jobban a válaszomon, mint az, akinek válaszoltam?
Én 1996 óta használok mobiltelefont előfizetéssel. Mind a három szolgáltatónál megfordultam 2-4 év időtartamban. A vodafonnál kb. 6 éve vagyok. Hidd el, van némi tapasztalatom felhasználóként, ezért bátorkodtam... de gondolom, ez azért nem nagy gond.
A gond az, hogy nincs igazi piaci verseny, és ezt kihasználva lehetnek magasabb árak, mint egyébként. Sztem. -
szasanyi
félisten
válasz megyeri #4098 üzenetére
Rendben, elfogadom - te nem annak szántad, aminek értettem. Errő ennyit és hagyjuk is.
A logikát én is látom, csak éppen nem logikából, hanem pénzből élünk. És abból - sajnos - nincs annyi, hogy mind1 mennyiért telefonálunk. És arról ne is beszéljünk, ha e mellett van két kamasz gyereked is...
Ráadásul - ahogyan említettem is - meggyőződésem, hogy több éves előfizetőként járni kellene komolyabb kedvezménynek, jóval többnek többnek mint pölö egy új előfizetőnek. És igen, mindkét irányban változhat a dolog, DE a régi előfizetőknek ajánlják fel a lehetőséget, hogy ilyen vagy olyan előnyökkel - hátrányokkal akar-e változtatni. Tudom, hogy ez nem minden esetben lehetséges, na ilyen egyáltalán nincs! És nem azért, mert erre lenne lehetőség a szolgáltatóknál.
Én is ki tudom fizetni a számláimat, de nekem az még annál is fontosabb, hogy az után mennyi marad a zsebemben. És ha kevesebbet kellene fizetni... Nem sokkal, csak annyival, hogy érezzük: tényleg megbecsül bennünket a szolgáltató, és nem csupán belőlünk él.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- HP EliteBook 840 G6 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR billentyűzet