- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Kína miatt izzad a német robotipar
it A VDMA szerint nagyon kemény versennyel néz szembe Kína miatt a német robotikai ágazat.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz polonic #31594 üzenetére
Milyen monitorozást szeretnél?
Értem, amit írsz, de csak a kliensben léphet föl ilyen "hiba"? Mi történik, ha én 4G -n netezek és a telón kívül eső okból nem tud felépülni a valós adatátvitelre alkalmas, 3G kapcsolat? Milyen hibánál, mennyi a rendszer "reakcióideje", ami alatt kiderül számára, hogy ez a 3G kapcsolat nem fog összejönni és átvált a 2G kommunikációra? -
#79335424
törölt tag
Őket is meg lehet érteni. Rajtuk csapódik le az összes panasz, viszont egy dolgot nem mondhatnak el. Az igazat. Ebből kifolyólag előáll az az anomália, hogy az ügyfélnek igaza van, de nem lehet igaza, mert akkor el kéne ismerni azt, amit nem szabad elismerni. Ezt elég nehéz kezelni.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31618 üzenetére
Sztem ennek nem így kéne működnie. Azért saját bolt, hogy közvetlen, belső kapcsolat legyen. Egy telekommunikációs cégnél ez alap, hiszen a saját reklámjuk. Hogy tudnának nekem megfelelő szolgáltatást biztosítani, ha cégen belül sem tudnak egy megfelelő kapcsolati rendszert kiépíteni? Ilyen kapcsolattal viszont mi az, amit ne lehetne cégen belül elintézni? Ott az ügyfél, a Telenor beazonosította, indulhat az ügyintézés, akár közvetlenül az intézkedésben illetékes osztály bevonásával. Van technikai akadálya? Sztem nincs. Akkor oldják meg és pont!
-
#79335424
törölt tag
válasz szabonagyur #31664 üzenetére
Sztem megoldható, DE! A hűség fix időre van meghatározva és nem az utolsó részlet törlesztésének időpontja alapján.
-
#79335424
törölt tag
válasz szabonagyur #31669 üzenetére
Pontosan ugyanaz, mivel előtörlesztésről van szó. Tehát összességében nem lehet kevesebb, mint az adott időszakig befizetendő törlesztőrészletek összege. Vagyis előre kifizetsz egy nagyobb tételt és abból havonta vonogatják a részleteket. De mínuszba nem mehetsz.
-
#79335424
törölt tag
válasz szabonagyur #31672 üzenetére
De, értettem, csak Te is értsd meg, hogy ilyen kérdéseket általában akkor tesznek föl, amikor vmi fantasztikus svédcsavarral szeretnének kijátszani vmilyen Telenor kitételt. Ezért fogalmaztam bele a válaszaimba az itt, korábban felmerült "elkalkulálásokat".
Amit Te szeretnél, az természetesen megoldható. -
#79335424
törölt tag
Én át tudom érezni, mert voltam ilyen szituban, csak a Magentáéknál. Ellopták a telómat. Nem volt egyben lóvém másikra, a Telenornál meg elhasalt a hitel ügy. T -s kártya minimum tarifán, fizikailag pedig egy fiókban, tehát a havi forgalom elég könnyen kalkulálható volt. Sokat voltam külföldön, nem akartam bajlódni az ügyintézéssel, inkább hagytam náluk előre pénzt. Amikor hazajöttem, akkor már tiltással fenyegetőztek. Kiderült, hogy az ügyintéző elfelejtette feljegyezni, hogy mire hagytam náluk a pénzt , ezért nem vonták belőle a havi részleteket. Úgy kerültem elmaradásba, hogy rég náluk volt, amivel elmaradásba kerültem. Ezt csak azért írtam, hogy sajnos, ilyesmire is oda kell figyelni az előre fizetésnél, meg azért, hogy jelezzem, hogy nem csak a Telenor ügyintézési menetével vannak komoly problémák. Viszont igenis, adóthat olyan élethelyzet, amiben az előre fizetésnek van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
-
#79335424
törölt tag
válasz szabogabor10 #31716 üzenetére
Ilyen van a Telenornál is. Nemrég olvastam. Feltöltősnél, legalább az adott időszakra (napi, vagy hetijegy) vonatkozó megrendeléshez elegendő fedezet kell.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31718 üzenetére
Sorry! Ennyire nem mélyedtem bele.
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #31719 üzenetére
Kicsit jobban belemászva nekem nem tűnik ez akkora kalandnak. Ami a hívást illeti, külföldi fogadottnál jó lehet. Indítottnál már nem annyira, mert nem érvényesek rá a kedvezmények, így a tarifa szerint, 40Ft -os percdíjjal lehet telefonálni. Azt nem tudom, hogy a Telenoros napijeggyel, milyen tarifák érvényesek. Pl. aktív vezetékes hívó szolgáltatással, mennyiért hívok vezetékes számot, aktív roaming napijeggyel, a 30 perces időn belül?
A netet nézve is érdekes a szitu. A Voda egyértelműen írja, hogy tiltja a VOIP -ot (beleértve a Skype, Viber, Whatsapp hívásokat is). A Telenornál nem találtam erre vonatkozó infót. A Vodánál meg arra nem találtam infót, hogy mi történik az adatkeret elfogyása után. A Telenor azt írja, hogy 32/32Kb/s -re korlátoz. Ez azt jelenti, hogy egy hetijeggyel 32Kb/s mindenképpen van egy hétig. Ez nem tűnik soknak, de pl. AGPS -hez, vagy Whatsapp üzenetekhez elég. Sőt! Ahhoz is elég, hogy a Dellmont felé elküldjön egy Callback híváskérést. Vagyis lehet jóárasított kimenőm. Ha jól számolom, akkor ezzel (a fogadott hívás roaming díját beleszámolva is) bőven a Voda 40Ft/perces kimenő díja alatt vagyok.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Miért ne? Az a cél, hogy beszélj vkivel telefonon. Nem tök mindegy, hogy az adatátvitel milyen módon történik? Mellesleg a callback esetében csak a kérést küldöd neten. Ez alapján a VOIP szolgáltató visszahív téged GSM -en, felhívja a kérésben szereplő célszámot, szintén GSM -en és összekapcsolja a két hívást. Na, akkor ez most VOIP, vagy GSM?
-
#79335424
törölt tag
válasz Sayuar #31742 üzenetére
Tök mindegy. Az egyrészt hívásonként egyszeri költség, másrészt a túloldalon sem számoltam azt, hogy a Telenornál van 30 perc, amire nem számol roaming díjat, ami 30x20Ft mínusz.
De nekem kuk mindegy. Én biztos nem fogok egy nyaralás kedvéért számhordozást csinálni, hogy utána az év többi részében szopjak miatta. A dualSIM teló más szitu. Úgy van benne fantázia.A Telenor net árát pedig leírtam korábban. Hetijegy.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Kolondrum #31759 üzenetére
Ez mentalitás kérdése, de én is emelem kalapom az ilyen emberek előtt. Régebben elgondolkodtam azon, hogy átülök teherautóról, buszra. Csak kellemesebb, amikor az áru fel és lerakodja magát. De sajnos, mindenképpen én felelek az áru épségéért. Teherautónál, felrakodáskor rávezethetem a fuvarokmányra, hogy sztem az áru rosszul csomagolt, büdös, vagy selejtes. De busznál nincs ilyen és magamat ismerve, út közben tuti, hogy kihajítanám az ilyen árut. Úgyhogy inkább maradtam a teherautónál. Mindenkinek jobb így.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz madstunt #31766 üzenetére
Sztem ők sem tudják. Ha ad erről infót a torony, akkor van olyan Androidos app, ami megmutatja a frekvenciát. Vagy, Mediatek SOC -os teló esetén, az engineer menüben ki lehet kapcsolni a bandeket, hogy csak egy maradjon. Így ki lehet szűrni, hogy melyik freki van az adott helyen.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz gyurkikrisz #31774 üzenetére
1GB adat +Deezer. Bocs, de nem vágom, hogy milyen szerinted egy "értelmes csomag". 100GB ingyen?
-
#79335424
törölt tag
válasz gyurkikrisz #31780 üzenetére
Nincs ilyen. De gondolom, a T -sel is van vmi bibi, különben nem keresnél mást.
-
#79335424
törölt tag
válasz KamuMazsola #31862 üzenetére
Meg a 3000 -re kapsz +150MB netet.
-
#79335424
törölt tag
válasz szkaroly #31869 üzenetére
Számoljunk egy kicsit! A Telenor azt írja, hogy jogosult 32/32Kb/sec -re lassítani. Mások azt írták, hogy a gyakorlat ettől több, akár 128Kb/sec. Te 15KB/sec -et mértél, ami =120Kb/sec -kel. Akkor hol itt a hiba?
http://bit-calculator.com/hu -
#79335424
törölt tag
válasz ntomi0730 #31893 üzenetére
Így terjednek a fals hírek. Ha így fogalmazol, az azt jelenti, hogy feltétel nélkül, ami nagyon távol áll a valóságtól. A Voda nem törölte el a roamingot, hanem bizonyos feltételek teljesülése esetén nem terheli az ügyfélre. Ebben nem a "nem terheli az ügyfélre" a lényeg, hanem azok a "bizonyos feltételek". Mert ha azok nem teljesülnek, akkor a végösszeg láttán az ügyfél a fejét verheti a falba, amiért a "roamingmentességet" választotta.
-
#79335424
törölt tag
válasz szabogabor10 #31895 üzenetére
Vagyis a szolgáltató hozzáállásában kéne bíznom, hogy "necces" helyzetben meghagyja -e a roamingmentességemet. Ez már önmagában sem egyenlő azzal, hogy a "Voda a Red -nél eltörölte" a roamingot. Ha eltörölte volna, akkor nem lenne mit elbírálnia a jogosultságomon.
Az én szememben a hazai szolgáltatók között annyi a különbség, hogy az egyik sunyibb és kutyaütőbb, mint a másik. Kizárt, hogy én a legcsekélyebb mértékben is bízzak bármelyikben. Abban sem vagyok biztos, hogy ha nem vagyok rá jogosult, akkor nem számlázzák ki. Az én esetem szélsőségesnek tűnik, de nagyon is valóságos. Sokat utazom, de nagyon keveset telefonálok/SMS -ezek. Viszont a külföldön is felhasználható 4GB az nagyon jó lenne. Jelenleg ez a feltétel:"...használata során a külföldi, magyarországi hívószámokra irányuló használat nem haladhatja meg a belföldi használat kettő havi átlagát, továbbá számlázási ciklusonként minimum egy hazai tranzakciót (pl. hívás, SMS stb.) kell indítani, illetve kezdeményezni a Szolgáltató belföldi hálózatáról."
Előfordulhat, hogy külföldről 20db kimenő hívásom lesz, ami meghaladja az itthoni, 15db -os átlagot. Bár nem világos, hogy "használat" alatt a hívások darabszáma, vagy időtartama értendő, vagy a forgalmazott adatmennyiség, de ha emiatt a piti, 5db belföldi hívás hiánya miatt nem teljesül a feltétel és úgy döntenek, hogy kiszámlázzák a roamingot, akkor 60Ft/100KB alapon, kb. 2,4 millióról indulna a vita. Ekkora a rizikófaktorhoz nekem a jelenleginél "kicsit" nagyobb bizalom kéne.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz tothjozsi96 #31971 üzenetére
Hogyhogy 2099.12.31.? Utána mi lesz? Áhhh, mindíg van vmi szolgáltatói korlátozás.
-
#79335424
törölt tag
válasz axioma #31975 üzenetére
TV-GO -ra gondolsz? Feltöltősként 3G -n és 4G -n is csak max. 7,2Mb/s -em van. Azon vidáman szalad. Sőt, az otthoni netem ennek max. csak a felét tudja és azt is csak szerencsés esetben. De még azzal is működik (többnyire). Arra figyelj, hogy ne legyen rootolt a teló, mert ha az, akkor komolyat kell trükközni ahhoz, hogy működjön.
-
#79335424
törölt tag
Viktor0610:
Meg tudnál erősíteni egy infót? Praktikum Ász -ban vagyok, amihez tartozik vmi 14Ft -os kapcs díj. Telenor bótban azt mondták, hogy ha vezetékes hívóval hívok (aminek van 7Ft kapcs. díja), akkor csak a 7Ft -ot fizetem, nem 14+7Ft -ot.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31991 üzenetére
Köszi! Azért mentem be, hogy tarifacsomagot váltsak, de így fölösleges. Ha nagyritkán GSM -et indítok, azt úgyis átküldöm a Dellmont budapesti, központi számán.
[ Szerkesztve ]
-
-
#79335424
törölt tag
Az normális, hogy ingyen van a net, mégis kapok adathasználati figyelmeztetést? Ez nekem nem kerek.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Sayuar #32055 üzenetére
Ha az a kérdésed, hogy feltöltőshöz lehet -e Deezer, akkor igen. Nekem is így van a 2GB netem. Ha az a kérdésed, hogy feltöltőshöz lehet -e próba Deezer -t rendelni, akkor szintén igen. Én rendeltem így. Az más kérdés, hogy jól rá is b..tam, mert az akciós net többe lett, mintha nem kértem volna akciót. Megrendeltem kb. 25. -én. A köv. 25. -én lejárt, de mivel volt a kártyán kredit, újra aktiválták. Csakhogy az már nem akciós volt, ezért csak hó végéig volt érvényes. Vagyis, 5 napra vettem 3rugóért netet. Igaz, hogy felhasználhattam a teljes 2GB -ot, de azt én egy hónapra kalkuláltam. A köv. hó elsején viszont indult a "rendes", havi időszámítás és leemelték a köv. 3rugót, a 2GB -ra. Úgyhogy, csak óvatosan az akciózással! Hó vége előtt kell megrendelni, majd az akciós idő lejártával lemondani és ha folytatni szeretnéd, akkor elsejétől, a már nem akciósat újra megrendelni.
Egyébként érzek némi ellentmondást a dologban. Van egyszer ez:"A tarifacsomaggal nem vehetőek igénybe az alábbi szolgáltatások: a Praktikum Hálózaton belüli csomag; Praktikum Csúcsidőn kívüli csomag; Mobile Online Start; Mobil Online Napijegy, Mobil Online Flexi, MMS hétvége; Páratlanszám; PluszNulla, Praktikum Hétvége; Szomszédhívó; WAP 45."
Ebben nincs a 2GB Deezer, tehát megrendelhető. Ugyanakkor ezt is írja:
"A tarifacsomaggal a 4G/LTE hálózat nem érhető el."
A Deezer csomagok viszont LTE -sek voltak már akkor is, amikor a többi még nem.
-
#79335424
törölt tag
válasz djculture #32058 üzenetére
Tulképp nem kérdezés nélkül, mert le van írva. Az más kérdés, hogy mennyire korrekt.
Sayuar:
Nem tudom, hogy általános volt -e a hiba. Tegnap nem is telefonáltam, csak Whatsappoztam. Hangminőség tesztre most egyébként sem optimális a telóm, ugyanis a mikrofon le van szakadva a panelről, úgyhogy csak headset játszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Max
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Medence topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4310U I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!