- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
-
cinemazealot
addikt
"Ez valami projektor specifikus dolog?"
Az ami a projektorból kijön a lencsén az érdemi képtartalmon kívül, az ideális esetben kisebb mértékű annál a fénynél, ami a vásznon az abszolút fekete színt képviseli. Így annak a plafonra (vagy más helyiségbéli objektumokra) mért "szennyező" hatása elenyésző (ahogy az több alkalommal is felmerült már a topicban, a dominánsabb szennyezést a vászonról visszavert fény okozza inkább), de ha nincs a vászonnak abszorbens kerete/környezete, akkor bizonyos gépek esetén látható és (ahogy az makkmarce esetében is jól látni) zavaró.Az Optoma HD27E egy belépő gép, a jelenség így talán bocsánatos. Nyilván egy profibb készülék esetében ilyet kevésbé lehet tapasztalni.
-
cinemazealot
addikt
válasz Essejó #51927 üzenetére
Pontosan nem ismerem a fényvisszaverő tulajdonságait a gyöngyvászonnak, de nekem volnának fenntartásaim. Ha az apró gyöngyök felületéről a rávetődött fénysugár mindenfelé szóródik (pl. más, szomszédos gyöngyökre), akkor nem kizárt, hogy ez még rosszabb eredményt fog produkálni, mint az egyébként relatíve diffúznak tekinthető sík fal.
Nekem van egy 1,4-es gain-nel rendelkező vásznam, aminek a felülete úgy van kialakítva, hogy a rávetülő fénnyel ne "szennyezze" a vászon több részét, hanem inkább a néző felé irányítsa vissza azt. A gyöngyvászon szerintem nem ezt tenné, így az káros lenne a kép minőségére nézve. Szerintem.
-
-
cinemazealot
addikt
válasz Márton #51961 üzenetére
Szerintem az is közrejátszik, hogy ugyan tényleg gyorsan kapcsolgathatók a mikrotükrök, de ha rövidülne az egy színhez tartozó ciklusidő, akkor a különböző árnyalatokat nehezebben (vagy nem) tudná pontosan kikeverni a DMD chip.
Ahogy a #51964-ben linkelt videódban (hála érte, tényleg látványos ) is látható, a tükrök átbillentése és a színkerék szegmensideje szigorú összeköttetésben vannak ahhoz, hogy egy adott árnyalatot elérhessünk. Egy mikrotükör billentgetési gyakorisága nyilván véges, sőt talán már ma is ki van maxolva, így ha a színkerék szegmensidejét csökkentjük, az olyan lenne, mintha az adott színkomponens bitmélységét csökkentenénk. Belépő projektoroknál pedig már most is látni, hogy bizonyos színárnyalatok csak zajosítással (időbeli/temporal ditheringgel) keverhetők ki. Ha tehát a DMD-t változatlanul hagyjuk, de egy-egy alapszínnek kevesebb időt adunk, akkor vagy az adott árnyalatok időbeli dithering-gel történő kikeveréséhez szükséges idő nyúlna meg (amit legfeljebb a képváltási frekvencia alacsony értéken történő limitálásában tudnánk lehetővé tenni), vagy egyszerűen kisebb lenne a bitmélységünk, így megjelenne a sávosodás, amit legfeljebb térbeli ditheringgel tudnánk elkerülni.
-
cinemazealot
addikt
válasz Márton #51967 üzenetére
Ez működhet, de ahogy írtam, csak egy bizonyos képváltási frekvenciáig (pl. max. 24 fps). A fölött ugyanis az egyes képkockák már csak szűkebb színmélységgel gazdálkodhatnak, így adott esetben akár kockánként is eltérő módon torzulhatnak az egyébként azonosnak tervezett árnyalatok.
-
cinemazealot
addikt
válasz Márton #51984 üzenetére
Elenyésző tényező, hogy 8 éve a HUF/EUR árfolyam 80%-a volt a mainak. Amikor én vettem az első projektoromat (2010-ben), ez az arány 72%. Ha az ÁFA 2012-es 27%-ra emelkedését is beleszámítjuk, akkor 68%. Tehát ha egyéb tényezőkkel nem számolunk, akkor azt a szintet, amit anno 180-200 eFt-ért vettél, azt ma megvehetnéd 120-135 eFt-ért.
Tudom, sok más tényező is beleszól ebbe, csak folytattam a gondolatmenetedet.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz Pro Koryak #52009 üzenetére
Jó ez a leírás.
Janaboy, nem lehetne ezt a leírást, vagy csak a végén lévő videót belinkelni a topic összefoglalóba mint a rezegtetős (fake) 4K technológia leírása?
-
cinemazealot
addikt
Ez egy jó kérdés. Nyilván körülményes lehet olyan felbontást erőltetni egy projektorra, amit szoftveresen (firmware-esen) nem támogat, és erre szerintem egy hiper módon tweak-elhető HTPC sem lesz alkalmas. Kérdés, hogy alapértelmezésben mit reagál egy 2560 széles (UW-FHD, QHD/WQHD) videojelre, illetve ha semmit, akkor van-e arra mód, hogy ezt valamilyen firmware frissítéssel mégis el lehessen érni.
-
cinemazealot
addikt
válasz DjKoxi #52032 üzenetére
2017-ben (!) jelent meg A Ghost Story címmel egy művészfilm, ami lekerekített sarkú 4:3-as képmérettel operál.
-
cinemazealot
addikt
válasz Lesnar #52039 üzenetére
Valószínűleg azért javasolják inkább prezentációra, mert (1) az 1280×800-as felbontásnak köszönhetően a képe 16:10-es oldalarányú, így ha 16:9-es filmet vetítesz rajta, akkor alul-felül ott lesz egy fekete csík, illetve (2) a leírása szerint viszonylag nagy a fényereje, amit valószínűleg úgy ér el, hogy a színkereke nem csak RGB, hanem Y, W és C szegmensekkel is bír, ezért a színhűsége nem feltétlenül lesz tökéletes.
-
cinemazealot
addikt
válasz pacman789 #52062 üzenetére
Az egy dolog, hogy a vászon (háza) tök vízszintes. Az más kérdés, hogy maga a vetítési felület valóban függőleges-e. Valószínűleg igen, így van még egy harmadik kérdés is: maga a projektor vízszintes-e? Valószínűleg nem (és kicsit előre bukott), mert a képen látszik is, hogy a kép alja szélesebb, mint a teteje (ha feltételezzük, hogy a vászon vetítési felülete tökéletes téglalap).
Ha ezt korrigáltad (vízszintes tengely körül hátrább billentetted és ezzel párhuzamosan kicsit lejjebb is eresztetted a gépet), akkor érdemes megmérni, hogy a vászon jobb oldali sarkai ugyanolyan távolságra vannak-e a lencse közepétől, mint a vászon megfelelő bal oldali sarkai. Ha nem, akkor addig kell helyezgetni a gépet (vízszintesen), amíg azonos nem lesz a jobb- és baloldali sarkok távolsága.
Ha ezek után még mindig torz a kép, akkor valószínűleg ennyit tud a projektorod optikája, és nem marad más, mint addig taszajgatni jobbra-balra, amíg a vetített kép szélei párhuzamosak nem lesznek a vetítési felület széleivel.
Ha ez sehogy nem akar összejönni, akkor csavard addig a zoom-ot, amíg az aktív kép bele nem fér a vászon vetítési területébe, kapcsold le a lámpát és élvezd a mozit. Film közben úgysem fog feltűnni, hogy nem tökéletes az illeszkedés.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz pacman789 #52064 üzenetére
Na, várj! Itt több félreértés lesz. Először is az előbb még azt mondtad, hogy a gép a plafonról lóg le. E szerint a használati útmutató 15. oldalán lévő jobb-felső ábra szerinti elrendezés az aktuális most, nem? Másodszor a Te géped esetében (lásd ismét a útmutató fent említett oldalát) a fénycsóva (oldalról nézve) nem szimmetrikus a főlencse közepéből kiinduló, géptesttel párhuzamos optikai tengelyre, így az imént beszúrt képed eleve nem jó.
Szóval akkor most mi a helyzet? Honnan is vetítesz valójában?
-
cinemazealot
addikt
válasz cinemazealot #52066 üzenetére
Egyébként a gép vászonhoz képesti elhelyezkedését a használati útmutató 44. oldala szerint kell belőni (vagy ahogy péjé kolléga linkjén látható), csak fejjel lefelé. A géptestnek pedig lehetőség szerint minden esetben vízszintesnek kell lennie, és minden trapéz korrekciót ki kell kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz pacman789 #52072 üzenetére
"Ez a kép alapján az ideális az lenne, ha a lencse közepe a kép tetejével lenne egy vonalban."
Az a kép csak azt mutatja, hogy a néző-projektor-vászon elrendezés szerint melyik vonatkozik Rád. Nem méretarányos a kép, ezért azt, hogy a vászonhoz képest pontosan hova kell tenni a projektort, azt ne abból próbáld megállapítani.
"Mert a 44. oldalnál írják, hogy From base to top of image 144cm, a vetített kép 124cm magas, azaz 20cm a difi, ez a maximum amire rakhatom, vagy ez az ideális pont?"
A 44. oldal táblázata szerint ha a 100"-es képátló elérése a cél 1,1-szeres (tehát legtágabbra nyitott) zoom faktor mellett, akkor a függőleges vászon előtt a vízszintesen, de fejjel lefelé felerősített géptest optikájának (vízszintes vetülete) kb. 20 cm-rel kellene a kép teteje fölé lőnie. Ez tehát nem egy valamilyen maximum, hanem pontosan az a helyzet, ami mellett a vízszintes gép ilyen zoom mellett, ilyen távolról, ilyen képátlójú képet lő a függőleges (és a vetítési síkra merőleges) vászonra, és az a kép szabályos téglalap alakú lesz, nem pedig trapéz.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz Lesnar #52081 üzenetére
A "hagyományos" mozis szemüveg passzív szűrőkkel operál, a DLP-s projektoros 3D-hez aktív szemüvegek kellenek*.
Ez lehet DLP-Link elven működő (amikor a szemüveg Veled együtt nézi a vásznat, és ha elfordulsz, kieshet a szinkronból) vagy rádió vezérlésű (amikor egy adott távolságon belül bárhol lehetsz, folyamatosan szinkronban marad a szemüveg a képpel). Előbbi előnye, hogy szinte bármelyik 3D képes DLP projektorral működik, utóbbi viszont adaptert igényelhet, ezért talán drágább is.
* Kivéve Márton kollégánál, aki két, egyenként eltérő módon szűrőzött projektorral teszi lehetővé a passzív (mozis) szemüveg használatát.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz Iludka #52131 üzenetére
Én is így voltam: míg a projektor 1-2 méteren belül, az erősítő cirka 10 méterre van a hangforrásoktól (PC, Wii, médialejátszó). Ezért egy vékony koax és két optikai kábellel vannak áthordozva az S/PDIF formátumú hangok az erősítőbe. Ezzel ugyan buktam a HDMI kódolatlan minőségét, de míg a médialejátszó a filmekből általában natív (DD/DTS kódolt) sokcsatornás hangot, a Wii kódolatlan sztereót (PCM), a PC meg valós időben kódolt (Dolby Digital Live) hangot küld, ez így számomra megfelel. Némi nemű késleltetést ugyan elszenved így a rendszer, de ez annyira nem zavaró, illetve film esetében könnyen kompenzálható. Cserébe a behúzott kábelek vékonyak, egyszerűek és olcsók.
-
cinemazealot
addikt
válasz Iludka #52139 üzenetére
Janaboy ezt javasolta először is, csak nem HDMI-s hangkártyával (szerintem olyan nem nagyon van), hanem egy külső HDMI splitterrel. Vagy ha nem akarsz HDMI splitterrel vacakolni, akkor gondold át, hogy elég-e Neked az optikai vagy a koax S/PDIF által nyújtott hangminőség (ha jól tudom, azzal a többcsatornás HD hangokat buknád). Toslink kimenete elég sok alaplapnak van és a legtöbb digitális erősítő is képes azt fogadni. Behúzni is könnyebb, mint a HDMI-t.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz Márton #52239 üzenetére
Én valamilyen drót vagy favázas kalitkát készítenék, aminek szúnyoghálóból vagy az Általad is említett textilből vannak az oldalai, abban helyezném el a gépet. Minél nagyobb felületű a kalitka, annál kevésbé szűkül a hűtéshez szükséges légáram. Az optika elé természetesen valamilyen üveglapot tennék, így ott sem tudnak beslisszolni a bogarak a kalitkán belülre.
-
cinemazealot
addikt
válasz Dorian #52326 üzenetére
Ne haragudj, de akkor kérésednek megfelelően cáfolok.
Induljunk ki az eredeti felállásból, ahol minden happy volt, épp csak a vászon volt magasabban a kényelmesnél. Ezt Te most lejjebb eresztetted a menetes szárakkal X cm-rel. Ha nem piszkálod a gép lencseeltolását és a konzolt is fixnek tekintjük, akkor ahhoz, hogy a kép ismét pontosan a vászon vetítő felületére érkezzen, a gépet konzolostul szintén pontosan X cm-rel kellene lejjebb ereszteni.
Ezt Te megbolygattad azzal, hogy állítottál a gép lencseeltolásán, így már a vetített képnek nem X cm-es eltolását kell behoznia a gépnek, hanem csak az említett 6-8 cm-t. Ekkor akartad a gépet megdönteni, de ugye többen említették, hogy ez trapéz korrekcióért fog kiáltani, ne csináld!
Tehát ha a konzol dőlésszögén nem változtatsz, akkor bizony ott kell behozni azt a bizonyos 6-8 cm-t, az 1-2 nem lesz elég. Vitee kolléga javasolta még azt, hogy ha lehet, ne csak 6-8 centivel engedd lejjebb a konzolt, hanem lehet az akár 10-12 cm is, mert úgy nem kell a gépben koppra tekerni a lencseeltolást, így a belső mechanikák nem fognak feszülni (ez a hőtágulás miatt is fontos lehet). Az ötlet jó, szerintem is érdemes így tenni.
A gömbfej tekergetését egyébként én nem erőltetném, az nem egy pontosan szabályozható pontja a konzolnak. Ráadásul ha véletlenül túllazítod az azt tartó imbusz fejű csavart, az egész kieshet a helyéről. Ijk kolléga ötlete is támogatandó, miszerint a gépet (esetleg az azt tartó "háromlábú" konzolrészt) ha nem is lánccal, de valamilyen lazább drótpárral érdemes lehet odafogni a mennyezethez (pl. a konzol tartó csavarokhoz, vagy majd a később felszerelendő és már megfelelően rögzített tuskóhoz), hogy ha a konzolt mégis állítgatod, akkor a gép azért másba is kapaszkodjon, ne csak abba, aminek a csavarjait éppen meglazítottad.
-
cinemazealot
addikt
válasz Dorian #52329 üzenetére
Igen, valószínűleg az imbusz fejű csavarral fogott gömbfej lesz a döntési lehetőség "tengelye".
A gép feneke mennyire sík? Mert legfeljebb azt pl. vonalzóval vagy egy merev vékony léccel meghosszabbítva és a mennyezethez mérve tudnád valamelyest pontosan belőni, hogy melyik irányban vízszintes és melyik irányban igényel még egy kis korrekciót. Tehát ráfekteted a vonalzót a gép fenéklapjára (a konzol karjai alatt) úgy, hogy a vonalzó végei túllógjanak a gépen kétoldalt, és azokat méred a (remélhetőleg vízszintes és sík) mennyezethez. A vonalzó két vége azonos távolságra van a mennyezettől, akkor az a (merőleges) tengely rendben van. Elforgatod a vonalzót 90°-kal és mérsz egy újat. Ha itt is azonosak a távolságok, akkor a gép az erre merőleges tengely mentén is vízben van.
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
válasz Dorian #52333 üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez a konzol nem lesz végleges. Addig viszont megteheted azt, hogy mivel amúgy is a hátsó fertályon van a súlypont, a konzol két hátsó karját is külön függeszd fel valamilyen sodronyos-kerítésfeszítős megoldással:
A már bemutatott projektor polcom felfüggesztéseEz egyfelől házilag is viszonylag könnyen kivitelezhető, másfelől ezzel adsz neki egy plusz felfogatást, harmadrészt a feszítővel képes leszel finomhangolni a gép előredőlésének mértékét és nem minden azon az egyetlen imbusz csavaron és annak megtépésén fog múlni. Valami ilyesmire gondoltam:
-
cinemazealot
addikt
válasz spiky03 #52338 üzenetére
Ja, a gép megdöntésével kapcsolatban jutott eszembe: lehet, hogy pokolra jutok emiatt a véleményem miatt, de ha a gépet mindenképpen meg kell dönteni, hogy a kép lejjebb kerüljön, de a trapéz korrekciót el akarjuk kerülni, akkor érdemes lehet a vászon megdöntésével ezt a torzítást kompenzálni.
Mivel a gépnek már egy icipici előre dőlés is elegendő ahhoz, hogy a kép a vásznon lejjebb kerüljön, ugyanekkora dőlés a vásznon (tehát hogy az alja egy kicsit közelebb kerüljön hozzánk, így a síkja kibillen a függőlegesből) szabad szemmel gyakorlatilag észrevehetetlen. Viszont a rá vetített kép nem szenved el trapéz torzulást. Ez persze rolós vászonnál nem annyira kivitelezhető (hacsak nincs húzva az alja), inkább csak fix keretesnél.
-
cinemazealot
addikt
válasz ctrlaltdel13 #52346 üzenetére
Ez (ha jól értem) a mai gépek legtöbbjénél nem működne, mert azoknál a kép középpontjának tengelye (piros) nem merőleges a képsíkra (kék):
Így a géptest vízszintes mivolta nem hozza magával azt, hogy a vetített kép középpontja vízszintesen egy magasságba kerül a lencse középpontjával. Azoknál a gépeknél pedig, ahol van állítható lens shift (mint pl. Dorian gépénél is), ez a módszer még kevésbé tesz kimérhetővé bármit.
-
cinemazealot
addikt
válasz Markimark30 #52357 üzenetére
A leírása szerint (37. oldal) támogatja a DLP-Link technológiát, így szerintem bármelyik DLP-Link kompatibilis szemüveg jó lehet hozzá.
-
cinemazealot
addikt
válasz Balázs Z. #52379 üzenetére
Segítek Neked beírni a nevét a keresőbe. De Vikthor kolléga itt összefoglalta az eddig ismert elérhetőségeit.
-
cinemazealot
addikt
válasz DougButabi #52436 üzenetére
Egyfelől nekem is gyanús, hogy állóképnél ott van, mozgóképnél nincs. Ha a filmlejátszást megállítod, akkor hirtelen ott terem?
Közelről kéne megnézni, hogy a pixelekkel és pixelhatárokkal összefüggésben van-e (gondolok itt LCD megfolyásra), vagy csak valamilyen "amőba", ami odavetődött valahogy. Viszont az is különös, hogy világos képen sötét, sötét képen világos a folt.
-
cinemazealot
addikt
válasz DougButabi #52439 üzenetére
Oké, milyen alkalmazást használsz a képek megjelenítésére? És mi van, ha nem JPG-ket jelenítesz meg, hanem pl. PNG-t, BMP-t, TIFF-et, PDF-et stb.? Mit látsz, ha csak egy alkalmazás homogén hátterét nézed? Mit látsz, ha bekapcsolod a projektor OSD menüjét? Mi van, ha más forrásból (másik PC, laptop, média lejátszó stb.) vetítesz?
Mert ha a fentiek közül kizárólag a JPG vetítés esetén jön ki a folt, akkor a JPG megjelenítő alkalmazásod sz@r... bár ez így leírva, elég bizarr jelenségnek tűnik.
-
cinemazealot
addikt
válasz DougButabi #52446 üzenetére
Még jó, hogy nem szedted szét emiatt a projektorodat.
Viszont nagyon ügyesen festesz Paintben, ha fekete és fehér vászonra is pont oda sikerült a két folt. Hacsak nem egymás inverze a két kép.
-
cinemazealot
addikt
válasz Metalmedve #52465 üzenetére
Néhányan istenkáromlásnak fogják tekinteni, de ha épp nincs más lehetőséged, nyugodtan vágj bele! Nekem bevált, próbának kiváló volt, aztán idővel én is továbbléptem.
-
cinemazealot
addikt
-
cinemazealot
addikt
válasz Márton #52694 üzenetére
A józan ész nekem azt mondja, hogy ha feketét raksz mögé, akkor az a fény, ami átmegy rajta, az azon túl, hogy nem verődik vissza a szemedbe, elnyelődik. Ergo elveszíted. Ha fehéret raksz mögé, akkor valamelyest visszanyerheted, de ha rés van a két réteg között, akkor esetleg veszteséggel, de mindenképpen reflexióval, fókuszvesztéssel, esetleg interferenciával, ha pedig még göröngyös is, akkor torzulással.
Új hozzászólás Aktív témák
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Futás, futópályák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Lg OLED65GX6 Prémium Oled Tv! 65" 4k-UHD/120hz/1ms/G-sync/Dolby Vision/Atmos/Gaming TV
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- LG NanoCell 50NANO813QA 4k Smart TV! 50"/HDR10 pro/Local Dimmig/Game Optimizer/ALLM/Beszámítás
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
- Philips 58PUS8545/12 4k LED Smart Tv!58"/Dolby Vision/Atmos/Android Tv/Ambilight/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest