- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
válasz #94529552 #173940 üzenetére
autókaraván elejére meg hátuljára felteszed, az óriási hülyeség, biztos hogy azonnal elveszik érte
gondolj akár csak, hogy lehetne arra biztosítás érvényes
nekem mind1, hogy mit adsz vagy mit nem, de ha forgalombahelyezett autóra felrakod, az biztos hogy büntetőeljárást fog maga után vonni
egyébként amit bemásoltál szöveget világosan benne van hogy forgalomból kivont autóra lehet feltenni
a műszaki vizsga és hogy forgalomban van e egy autó, nem ugyanazazt meg hogy egy rendőrnek nincs kedve intézkedni, vagy csak simán bamba, felesleges idekeverni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz #94529552 #173945 üzenetére
érdekes védekezés lenne a rendszámmal visszaélőtől, de azért valljuk be ez már inkább általános iskolai szintű érvelés
szerk: közben utánanéztem, miért is nem kapott anno a szaki büntetést, és eszembe jutott hogy azért, mert ezt a bűncselekményt csak szándékosan lehet elkövetni
tehát ha nem tudod hogy nem szabad a p rendszámot feltenni lejárt műszakis (de forgalomban lévő) autóra, akkor nem bűncselekmény
ettől persze még a bírság és a rendszám bevonása jár sajnos[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
válasz #94529552 #173948 üzenetére
Vagyis mégse ,
idézet a jogi fórumról: * „A 70.§ 6. bekezdésében ez van:” ????? a gépjármű-fenntartó szervezetnek a forgalomból kérelemre ideiglenesen kivont, vagy lejárt műszaki érvényességű jármű javításához kapcsolódó diagnosztikai tevékenység (a javítást megelőző vagy azt követő kipróbálás),
A hivatkozott paragrafust már nem keresgélem, mert bármikor módosithatták, amit se te, se én nem követünk, és olvastam, hogy a kivételeknél lehet több dolog alól is mentesíteni lehet. De 1-2 újságcikknél talán hivatalosabb az idézet, szerintem. -
Lefty
addikt
válasz #94529552 #173960 üzenetére
Atiratasi koltseggel tisztaban vagyok, csak ezen a kotelezon gondolkodtam, hogy ha forgalomban van (nincs kivonva), de kotelezo nincs rajta, azzal nekem lehet-e gondom. Nem is ertem, hogy NKH adat alapjan hogy lehet ez, ha a kocsit elvisszuk egy szervizbe meg elotte atnezesre a kereskedovel. Kotelezo nelkul nem is mehet forgalomba.
-
-
8th
addikt
válasz #94529552 #174123 üzenetére
Valami agyoniskolázott buzgómócsing ügyintéző lehetett. Mi a nyugatihoz a központi okmányirodába járunk kivonatni ott eddig még sosem kérték pedig 3-4 autó mindig van mellékvágányon.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz #94529552 #174478 üzenetére
szerintem a gyártás minőségét tekintve nem a gyártás helye a meghatározó, inkább a minőségellenőrzés
az olcsó fiatokat most ár/érték arányban nagyon jónak gondolom, én furgont vettem fiatot lassan 2 éve és nem bántam meg
olcsóbb csak a dacia lett volna, de azt csak akkor vettem volna, ha nekem nem kell vezetni, csak alkalmazottnak
az tényleg borzalmsan gagyi belül és nem voltak a szükségers extrák bennemásik opció a ford volt, de pont akkor emeltek komolyan árat, ugyanez a méret netto 700 al lett volna drágább (20%), ez pedig nevetséges, annyival nem volt jobb. Ráadásul a motorja is csak 100 le, a fiat doblo 120 hoz képest.
2 év alatt annyi baja volt, hogy szétesett a szivargyújtó, de azt majd az éves szerviznél kicseréltetem
(igaz nem is fut sokat az autó)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
8th
addikt
válasz #94529552 #174530 üzenetére
"Francia fóbia már rég nem aktuális."
Na nem eszik azt olyan forrón. Após 2013-ban vásárolt szalonból egy 0km-es faceliftes Laguna III-at a leggyengébbik kétliteres dízellel. Két hónap sem telt bele már vissza kellett vinni abs hibával. Aztán légzsák hibával került újra szervízbe, aztán a fényszóró magasságállítás bolondult meg, utána légzsák hibát jelzett ismét. Motorja darabosan húzott néha eltűnt belőle minimum 20-30 lóerő aztán spontán visszajött. Újraindítást követően mindig megszűnt a jelenség majd bizonyos idő elteltével ismételten jelentkezett. 0km-es kora óta produkálta a hibát. Ezzel a problémával többször is visszavitte nem tudtak vele kezdeni semmit, a márkaszervizes szerelő ember alatt is produkálta a hibát. Szétbontották a fél motort, lebontottak róla mindent kicseréltek egy rakás dolgot ingyen garanciába emiatt de semmi. A hiba megmaradt. Az utolsó csepp az volt, hogy a három éves autó motortérben zárlat miatt elolvadt egy kábel ezért trélerezni kellett a kocsit. Megjavíttatták majd azon melegében túl is adtak rajta. Vettek az árából egy használt Ford Kuga-t. Azzal azóta sincs semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #94529552 #174532 üzenetére
Ezt a szerintem is ostoba 3F szabályt tőlem te még nem láttad felemlegetni sehol. A Renault egy modelljét szidtam. Pontosabban azt sem szidtam csak leírtam, hogy a Laguna III pont ugyanúgy mint az elődjei egy vödör csavar úgy ahogy van. Ha egy gyártás végi faceliftes példány ilyen hulladék már új autónak is akkor belegondolni sem merek milyen szarok lehettek ebből a korai példányok. Az autó-analfabéta Winkler pedig rendszeresen hangoztatja, hogy az már egy milyen jó autó. Csak tudnám ezt mire alapozza.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz #94529552 #174864 üzenetére
Vezettel mar Hondat amugy? Tudod van am bennuk valto es vissza is lehet valtani ha kell, nem feltetlenul 1200-as fordulaton kell tiporni es akkor megy is. Sosem ertettem ezt a "nincs benne nyomatek" dolgot. Civicembe beletoltam 50 ezer km-t es sose hiányzott belole a nyomatek, pedig az csak egy 1.4-es 7gen volt. Az accord utan is siman visszaulnek bele, ha ugy lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #94529552 #174870 üzenetére
Nekem is voltak problemaim a civiccel, sot az opellal is. Sot a suzukival is. Hasznalt autot kar a szalonbol kigurulthoz hasonlitani Kornelt meg hagyjuk, nala keves szorszalhasogatobb forumtarsat ismerek auto temaban Vannak bajai a Hondanak, de semmi kritikus. Futomuvet konnyen szet lehet gyilkolni, az enyémre is ezt mondtak, amikor megvettem, felujitottam, aztan 50e gondtalan km utan ugy adtam tovabb ocsemnek, hogy a mult heti futomu allitason konkretan nem kellett allitani semmit. 5 ev utan. Pedig ultetve is van 3 centit az a szar, beton kemeny es állítólagos atomjaira hullik a futomuve. Akkor biztos, ha allat modra hasznaljak Az olajat NEM eszik az ufo 1.8, nincs konstrukciós hiba, ha eszi, azt a gyökér előző tulajok miatt teszi, aki nem 0w20-at rakott bele hanem 10w40-et.
Mindegy igazából, van akinek nem valik be, tökre megertem, Tse segge alatt is csak zabalt, o sem szerette.
[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
válasz #94529552 #174917 üzenetére
Úgy nézem, hogy az 1.5-ös EcoBoost nem fér be a feltételeimbe.
Mi a gyakorlati tapasztalat a 3 hengeres ezressel?
A TC-n van valami, hogy kigyullad, meg visszahívták."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen