- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz #94529552 #144725 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít? Szerintem nagyon nem. Az mondjuk havi 1000km meg nyáron az országon belül 2 nyaralás.
Tehát marad 12 hónapra 1000km. Mi havonta hazamegyünk legalább egyszer, ez oda-vissza 300-350km (ha nem mennénk ott sem sehova). Marad mondjuk 700km 4 hétre. Meló hely az kb napi 15km oda-vissza, tehát 75km. Marad 75km ami boltba menetellel simán lemegy, és ez csak egy kisváros.
És ha megnézed munkába jártál vele, meg mondjuk elmentél boltba ami a város szélén van meg ha szülők távol laknak és egy helyre kell csak menni akkor egyszer egy hónapban hazamentél.
Ez már 15e km és ehhez jön amikor átmész szomszéd városba, kirándulsz kicsit stb.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
!Overdose!
őstag
válasz #94529552 #144768 üzenetére
Én is olvastam már sok mindent.
Egyelőre nincs gondom a futóművel, pedig télen-nyáron 17-es felniken gurul az autó, ráadásul még ültetett is. Én egyébként úgy hallottam, hogy jó minőségű alkatrészekkel felújítva nem lesz olyan vészesen gyors a futómű elhasználódása. Mondjuk ilyen szempontból meg volt kötve a kezem, mert a Honda után nem voltam hajlandó engedni a DW futóműből. Meglátjuk mekkora ára lesz ennek.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #145212 üzenetére
760 (680+átírás)-ért vettem 2015 júliusban, eddig használtam hiba nélkül. most hengerfej, turbó, kuplung, kettőstömegű, futómű (+sallangok) projekt van, némi tuninggal összekötve, ez lesz kb egy misi. 13 éves, 300ezret futott autónál a hengerfej kivételével a többi kb karbantartás, nem hiba. volt már 4 ilyen kategóriás autóm, azokra se kellett/kellett volna kevesebbet költeni (3 vw passat, 1 toyota avensis). ez a vételkor bele volt kalkulálva, plusz akkor 1,M volt az átlagár a hasonló autókért, úgyhogy most fizetem meg az akkori spórolást, cserébe nekem jó lesz az autó egy darabig. aki ezt anyagilag/lelkileg nem bírja, annak ott az egyszerű futóműves szívóbenzines autó, ott a rozsda a legnagyobb ellenség.
-
-
lenko
aktív tag
válasz #94529552 #145425 üzenetére
Mindenki azt vesz amit akar, ez csak ajánlás részemről.
Nem a világ +400k, egy kevesebbet futott, jobb felszereltségű, és kinézetű (designban is eltér az alaptól) autóért. Inkább gyűjtenék még, ha jelenleg nincs ennyim.(Első autónak is)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz #94529552 #145428 üzenetére
Van comfort is igen 1.4-1.5M-ért, ami vagy 2004-2005-s évjáratú, vagy bőven 200k feletti futású.(esetleg 300 feletti)
A legelső használhatónak tűnő comfort az 1.7M, ez alatt nem vennék G5-t...(#145427) tresh
Nem olcsó, de az árát is tartja, szóval igazából ez nem oszt nem szoroz, akinek ilyen kell. Nem fogsz többet bukni mint egy mazdán vagy akármin. Sőt!
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
runner 125
nagyúr
válasz #94529552 #145504 üzenetére
Ezt statisztikák, tesztek és nepperek is alátámasztják.
A 2.4-es D5 blokk mind a mai napig az egyik legjobb diesel konstrukció minden tekintetben (megbízhatóság, járáskúltúra, fogyasztás, teljesítmény, szervizigény, stb..)Míg az N45 betegágy, olvass utána.
Szóval, abszolút nem helytelen kijelenteni azt, h a D5-tel olajfogyasztásos és kb. más egyéb problémái sem lesznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #145517 üzenetére
Ok, ha olvastad, tudod, hogy olyan pékek voltak csak itthon, akik egy gatlot és egy szilentet sem tudtak, vagy akartak kicserélni, és egy fogaslec feszítő helyett komplett kormánymű cserét emlegettek.
A szilent miatt meg hátsó híd cserét.
Ez mindent elmond szerintem, szerencsére azóta találtam egy helyet, ahol dolgozni is akartak, nem csak kifogásokat keresni.
Amennyiben azonban ezeken kívül volt bármi bajom, akkor az nekem is új, de várom a részleteket akkor -
Acheron
őstag
válasz #94529552 #145507 üzenetére
Azért ne keverjük. Ha nem kapta meg a törődést, bármi megadja magát idővel. Nem kétlem, hogy a Volvo motorokban is volt / van hibás (ezt anno a Volvo szervizben dolgozó szerelőnk is megerősítette), de statisztikailag nagyon jó, strapabíró motor. Én 180e km -el vettem D5 -öt, 360e -el adtam el - soha semmilyen motor problémám nem volt, az autó soha nem hagyott ott - igaz, én törődtem vele, rendszeresen. (csak zárójelben teszem hozzá, hogy a belső tér alapján az a 180 inkább 300e lehetett, amikor megvettem, de ez csak később tudatosult bennem).
Mindemellett egy nagyon élhető, erős motor, az öt henger miatt olyan hanggal, amit négyhengeres még csak közelíteni sem tud... Egy biztos, ha dízel autót keresnék, ma is a Volvo öt hengeresei között szemezgetnék[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz #94529552 #145560 üzenetére
Megmondom őszintén , nem tudom .
Honda Civicet , vagy Toyota Aurist akartam először , 3.nak került képbe az I30 . Csak benzines jöhetett szóba , és végül is i30 lett . A jó ár- érték miatt ezt vettem , persze az mellet , hogy tetszik nagyon !
Meg dícsérték a fórumokban is az i30-at . Szóval ez lett ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Mauzes
őstag
válasz #94529552 #145773 üzenetére
Hm, ez érdekes, hogy ennyire szarnak mondják. Mondjuk ez az első verzió, amit több tesztben is lehúztak (bár nem ennyire), a mostani meg ugye kicsit továbbfejlesztett: [link], itt pl. pont nagyon dicsérték.
Az Octavia-t amúgy én is jónak gondolom, de egy kicsit azért fáj, hogy ugyanannyit kell kiadni érte, mint egy hibridért, amit bitangul fel is extráztak.
Kornel: a Niro olyan fél misivel lehet drágább kb, viszont a csomagtartója kicsinek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz #94529552 #146497 üzenetére
Indokolatlanul? Már rendesen húzták a seggüket mire a főnökünk nagy nehezen rábólintott a felújításra. Számlán pedig rajta volt a 15% kedvezmény.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz #94529552 #146654 üzenetére
Nem, egy sózás nem korrodál úgy, mint 120. Azért ne túlozzunk már. Teljesen egyértelmű, nyilvánvaló és tényszerű, hogy magyarországon nem rohadnak úgy a sózástól az autók, mint az osztrákoknál. Ezt kár belemagyarázni, hogy de itthon is ugyanúgy, mert egyszerűen nem igaz. Ezt a tényt bizonyítja, ha megnézel egy random kiválasztott 10+ éves osztrákból behozott autót, meg egy hasonló korú magyart, valamint megnézed a téli időjárást az alpokban és nálunk.
Nyilván hasznos, ha megcsinálsz egy komplett alváz-üregvédelmet, abból baj nem lehet, én eddig minden autómon megcsináltam, amit vettem (csak használt volt), miután az első (egy Fiat Ritmo), egyszerűen elporladt alattam...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
matyi012345
őstag
válasz #94529552 #146736 üzenetére
Ha ilyenekkel kell indítani, akkor az az autó távolról sem volt karbantartva és nem megbízható az előélete, tehát helyben kiesett. Természetesen a teljes átvizsgálás meglesz, de az ablakon nem szórom ki a pénzt. Ha nagyon kell akkor 200k is van a javításra, de ezt akarom elkerülni. Nem roncskupacot akarok venni, hanem olyan autót amivel minden rendben van. Tulajdonostól.
Ha kell benne vezérlést cserélni akkor cserélek, de azt látni akarom a hirdetésben is és tudni akarom, mikor volt cserélve utoljára, és az árban látszódjon. Ha más gondja nincs, akkor még rendben lehet. Folyadékokat lecserélem mindenképp, de az 20-nál nem lehet több.
[ Szerkesztve ]
-
leslieke
Jómunkásember
válasz #94529552 #146951 üzenetére
Köszönöm, Lehet csak érzéki csalódás, de nekem a Golf kisebb autónak tűnik belül, mint a Focus, én meg szeretem, ha kényelmesen lehet ülni benne.
(#146952) Blaise ezt megjegyzem.
[ Szerkesztve ]
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Victoryus94
őstag
válasz #94529552 #147144 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam nincs mit szeretnék.
Vagyis van, de az nem lehetségesSzóval az egyik elképzelés az, hogy 500 alatt szerzek valamit, amivel elvagyok 1-2 évet, megtanulok normálisan vezetni, és utána csere.
A másik hogy vadászok egy Yarist/Swiftet (1.3) 800k körül és elvagyok vele néhány évig. Nem tudom, mi lenne a jobb döntés.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #94529552 #147254 üzenetére
Köszi a választ. És 5-ös Civicből is? Vagy azok már mind szétrohadtak?
Ez a Fastra nagyon jól néz ki, és közel is van, 10 kilométerre. A turai autókkal azért vigyáznék, van ott egy seftes brazil banda, de ők mindig a kastély és malom környékén fényképeznek.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz #94529552 #147293 üzenetére
A vételi árhoz képest.
Nem is értem, hogy az üzemanyag költségét miért nem raktad bele a felsorolásba, pedig várhatóan az lesz a legnagyobb kiadás.
Értelemszerűen ha minden költséget számol az ember, akkor egy autó megvételén, majd eladásán elképesztően nagy mértékűt bukik, kivéve ha esetleg valamilyen különleges old timerrel vagy épített autóval üzletel valaki. Viszont ha megveszel valamit 600k-ért, amire ráköltesz egy év alatt ~300k-t (üzemanyagon kívül), majd eladsz 700k-ért, akkor azzal mocskos jó vételt csináltál, és jól szálltál ki belőle, pedig buktál 200k-t. De ha váltogatja az ember az autókat, akkor inkább ilyen lehetősége legyen, minthogy olyat vegyen, amit féláron ad el utána. Tulajdonképpen amit te írsz, az "kopás és használati díj", amit az előzőre, a következőre és az azutáni járgányra is rá kell költeni... Ha roncsot veszel, az természetesen már más helyzet, ott már nem csak "kopásdíj" van, hanem egyéb, nem rendeltetésszerű használatból következő parajelenségek is, amin mindenképp óriásit buksz.Szerk.: Ha átmeneti időre kellene autót vennem ebben a kategóriában, akkor én elsősorban G Astra, Focus, Golf 4 trióból válogatnék, mert nagyon egyszerű őket eladni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Sztenly
tag
válasz #94529552 #147341 üzenetére
vzsryl: Éreztem, hogy ez lesz a válasz. Én is erre gondoltam először. Nincs vele tapasztalatom. Pici, praktikus, remélhetőleg senki nem akarja majd feltörni...stb.
Viszont két dolog van ami miatt nem egyből ezt vettem. Egyik a biztonság kérdése (komfort nem érdekel) Másik pedig nem tudom mennyire van ilyen suzukival szembeni lenézés h vki azért nem adja meg nekem az elsőbbséget mert ilyet vezetek...stb.w333: Hondákat nem ismerem. Nem tudom milyen az alkatrészellátottsága a piacnak belőle. Tetszik egyébként az ötlet.
Pumma: Az astra F tényleg elég jó. Amit linkeltél az elég kompakt. Szerencsémre jó pár alkalommal volt lehetőségem vezetni egyik barátomét. Tetszik. Egyrészt a kormányát egyből lecserélném, mert 2 águ sztem nem olyan jó mint a 3 ágú. Valamint nyáron mindig lehalt mert felforrt a hűtő vize. Ezenkívül minden rendben van vele.
Valszeg Swift v Astra lesz. Még gondolkodom melyik mellett mi szól.
Ha van bárkinek vmi plusz véleménye ami árnyalhatja a képet, csak nyugodtan..
-
nagyúr
válasz #94529552 #147630 üzenetére
Nemtudom miért lenne gyenge 140 paci, az automata meg pont az alapjárati fulladást maszkolja el. vezettem az autót, nekem elég. A linkelt Insignia nem rossz, az Octáv bukó, kell a parkradar mert kicsi a garázs, az Astra épp hogy befért.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen