- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz #94529552 #135157 üzenetére
Dagi Fabia. Céges környezetben van az elmúlt tíz évből mindenféle Skoda (Fabia 2-k most lettek fillérekért kivezetve), a Rapid közelebb van a Fabiához méretben, mint az Octavia 2-3-hoz. A Golf egy igazi bálna hozzá képest belül.
Múltkor kellett mennünk egy elég collos kollégával egy kört, Rapid kulcsot kaptunk, inkább vártunk egy órát egy Octaviára, amit akkor hoztak vissza, mert úgy tapasztalta, hogy nem fér el a Rapidban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #135157 üzenetére
"A könyöktér elöl (kiviteltől függően) 1418-1428 milliméter, ami rendben is van, de a könyökünk nem a vállunk, ráadásul a mai autók oldalai befelé dőlnek, ezért is érdemes megnézni a fejtér szélességét is, ami bizony már csak 1014-980 milliméter. Két fejnek elég, de az alig lejjebb levő vállaknak már kevés. Az aktuális ebédjáraton Telós Bandival ketten ültünk elöl és bizony kellemetlenül összeért a vállunk, pedig egyikünk sem játszott a 300 című mozifilmben. Megmértem, 55 centiméter szélesek vagyunk mindketten vállban, kabát nélkül."
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz #94529552 #135241 üzenetére
Pont erre a 10-en X km-re a legnehezebb autót venni, mert milyet?
Én is morfondírozom egy ideje, hogy a passat helyett kellene valami kis benzines a Mamának, mert főleg a faluban szaladgál vele a Kölökkel. Arra aztán tök fölösleges egy 1.4 tonnás kombi 1.9 PD.
Nálunk a robogó a Kölök miatt kizárt,egyenlőre leskelődés van kis benzines gépek terén."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Lacy6
senior tag
válasz #94529552 #135275 üzenetére
Ami érdekelne, hogy a hibrid autó esetén,kedvezőbb lenne pl. a biztosítás?
Meg elméletileg rövid távra jobb használni a priust nem?
A javítása költségesebb lenne a Fiestánál?
Milyen gyakori a meghibásodási arány körülbelül mindkettő típusnál?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135298 üzenetére
a véleménnyel nincs gond, de ha nettó butaságot írsz és ezt szóvá teszik, akkor nem nekünk gurult el a gyógyszerünk, ha ezen kiakadsz.
valószínű azért váltanak taxisok tömegei priusra, mert egy nyűgös, drágán fenntartható autó...
fékbetét elmegy 100e km-t, a benzinmotor szög egyszerű, csak olaj meg víz legyen benne, akkuval meg csak akkor van szopás leginkább, ha vízkáros volt az autó. eléggé utánanéztem a típusnak, mert érik a gastra cseréje és egy prius lenne a racionális döntés a helyére. (szinte csak város, napi 2x8km) -
Vesztor87
senior tag
válasz #94529552 #135298 üzenetére
Nem tudom még melyik lesz belőle. Igazából az Almera a japánsága miatt szimpibb, de ez fél igazság. Van már benne Renault vér is, az nem annyira nem jó. Nem olvastam annyira utána, de az egyik haver mondta hogy a kollegája pl nem talált bontott lámpát az 5 ajtós almerához, relaitve ritka gép.
Másik probléma, hogy Szegeden és környékén nincs egy darab N16-os hatchback sem szinte. Nagyon kevés, 1,2-ért meg nem akarok ilyet venni. 7-800 körül oké, de többet nem ér. Lacettiből akad 1-2, de tartok tőle hogy sokat enne. Nem tudom mennyit mennénk majd, de ha csak óvatoskodva lehet belőle kihozni a 7 liter alatti fogyit, odalépve meg 9-10-et nyakal, az sok. Az Almera nem megy rosszul, és tudom hogy nem fogyaszt rosszul. Volt kollegának az van, mondta hogy normál országúti fogyija 5,5 körül van, persze pesten ez (nem dugózva) már inkább 7, de ez is reális sztem. Akivel telekocsiztam az azt mondta hogy az általa használt 140-es pálya tempó mellett is 7-et eszik. Lacetti fórumon ilyen körülmények közt inkább 8+-t írnak. Az sok azért. -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135390 üzenetére
Jók ezek a Pugok, nem annyira gázok, mint a hírük. Kár, hogy a két linkeltben egyikben sincs klíma
Vesztor87: Maksi autó egy tróger hely, de ettől még a kocsi lehet jó. A fabetéten kívül nem nagyon lehet belekötni a képek alapján
t.imi: valami dízelt, ha főleg pályázol. 1,5-2-ből már lehet jót venni valami 10 év körüli nagyobbat is akár.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz #94529552 #135455 üzenetére
Xsara topikban sokaknak előjött. 1.6 8-16v-vel semmi gond, 1.8-al se. 2.0-át nem ismerem.
Csak példának írtam a kadettos dolgot, hogy legyünk tisztába mit tud a 75 ló. Xsara-val egálba volt, 307 még kicsit nehezebb is.kolosanyi: nem ritka ám, hogy egy kasztniba kevesebbet fogyaszt egy 1.6, mintegy 1.4. Na nem több literről beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz #94529552 #135461 üzenetére
PH topikon kívül is van élet.
Attól hogy Te valamiről nem tudsz, még létezhet. Korántsem akkora a probléma megbízhatóság terén ezekkel az 1.4-ekkel, mint pl a kezdeti tsi-kkel, de létezik. Haver is belefutott, videókat tettek fel az esetekről nem egyszer. Butaság 1.4-el venni, mikor az 1.6 ugyanannyiból el van fogyasztás terén.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #94529552 #135622 üzenetére
Nemtom, nincs tapasztalatom első kézből öreg autóval. Volt egy kispókunk anno, újonnan vettük és megvolt 11 évig - Anya -> én -> öcsém -> barátnőm - ez abszolút megbizható volt, végül megette a rozsda (én felborultam vele, öcsém elölről törte meg...).
Hobby autónak lenne; nem hagynám el vele Budapest határát, a kerületet is ritkán.
-
8th
addikt
válasz #94529552 #135793 üzenetére
Nem fizettek volna semmit neki hiszen hivatalosan akkor a probléma nem létezett. Ahogy ez a hajtókarcsavar probléma sem létezik a mai napig sem. A gyártó tisztában van vele, hogy a silány alkatrész miatt időzített bomba xyz motorja ezért is tért át gyorsan más alkatrész használatára. Aztán ahelyett, hogy visszahívták volna a problémás motorral szerelt de már értékesített autókat inkább lapítottak és imádkoztak, hogy csak a garanciális időszakot bírja ki utána már nem az ő bajuk. Én személy szerint sugárban hányok az ilyen hozzáállástól. Abból a gyártóból amelyik néhány gramm miatt képes csaló szoftvert íratni az autóira abból én bármit kinézek. És ez csak a jéghegy csúcsa.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz #94529552 #135793 üzenetére
ja elterjed ennek a hire, hogy fizetnek, es masnap ott all 50+ezer masik juzer is, akit ezzel eddig ugyanugy lehuztak
na az szerinted mennyi love lett volna a VAG-nak? tuti tobbe, mint a mostani csalos sw-s solog
mert ott nem csak uj sw-t kellene feltolteni, amit egyszer megirva fel lehet tolteni sok ezer autoba is igy az autokenkenti koltsege kb semmi ennek, meg max berakni egy legterelo muanyag gecit a szivocsobe, ami fruttibol megvan, hanem tobb ezer EUR-okat visszakohogni per auto
es evekig elotte a gazolajra fogtak a hiba okat, ami akkoris elojott, ha a dragabb premium dizelt tankoltad, mert koze nem volt ahhoz, es ami neked megint csak felesleges plusz kiadas volt valojaban
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #135866 üzenetére
Benzinest én sem vennék használtan, maximum egy olyan fanatikustól, aki újként vette. A mi Twin Sparkunkkal ugyan nincs baj, de ez pont egy ilyen vétel volt.
Az elmúlt 130e km alatt semmi komoly, összes fékbetét, két első tárcsa, hátsó lengéscsillapítók, két első lengőkar, kinyomócsapágy, (eddig ezek mind gyáriak voltak) 8 gyertya, gyertyapipák, héten két hátsó kerékagy, 4 rugó (túl alacsony volt a gyári sportcsomaggal).
[rvilike]: Apró méltatlan bajai vannak, nagyrészük inkább nevetségesen piti, mint fájdalmas kiadás, facelift során javították a többségét, plusz ugye könnyebb is lett ~60 kilóval.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135938 üzenetére
200-ból munkadíjjal és komplett kuplungcserével együtt megvan a kettőstömegű.
futómű 200-ért úgy fel van újítva, hogy évekig nem kell hozzányúlni (első), hátsó eleve nem olyan nyűgös.
kötelezők: vezérlés+vízpumpa+fagyálló+összes szűrő+izzítógyertyák+váltóolaj+motorolaj+ állapotfelmérés +munkadíj volt 160 úgy, hogy mindenből a legjobb cuccot rakattam be (motul olaj, gyári vezérlésszett stb).
szerintem ez bőven nem vészes, csak el vannak tájolva az emberek és azért, mert 700-ért már van ilyen autó, azt hiszik, hogy akkor a fenntartása is filléres.
vagy lehet venni opelt, meg skodát, suzukit, toyotát, aztán meghalni az unalomtól az A-ból B-be eljutásban.#135941 8th: ja, amikor havernak kerestük az E60-at, akkor is 1000km-t elautóztunk helyben, mire találtunk értelmes darabot. kint ami olcsó, abban vagy sok a méter vagy baja van vagy nagyon lelakott, de legtöbbször mindegyik egyben.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz #94529552 #135965 üzenetére
ja, már akinek szívás! inkább élvezet szerintem... ha megint kocsit kéne venni csakis olasz... esetleg valami ritkább japán v6. Bár most látok egy 4-es golfot (GTI) is ami nagyon tetszik, amerikai változat, itt parkol a közelünkben mindig.
(#135966) molnarpeter : igazad van tényleg a v6-ra gondoltam, mondjuk elvből nem is vennék dízelt. talán egy ilyen tudna elcsábítani!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
HookR
addikt
válasz #94529552 #136366 üzenetére
Azért bátorkodom ebbe az irányba terelni, mert eleve szemet vetett a Hyundai-ra.
Nálam a szempontok alapján B7 Passat Variantra és I40W-re szűkült a kör. Mivel utóbbit még nem volt alkalmam vezetni, ezért kíváncsi vagyok minden személyes tapasztalatra (a fellelhető teszteket, videóbemutatókat már olvastam/láttam). Tetszik a Passat, csak tekintettel a várható felhasználási profilra, bölcsebb a szívó benzines motort választani, az meg ugye az I40W-ben van.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz #94529552 #136370 üzenetére
"...mint hogy egy esetleges kerülendő modellre rádumálni, csak mert neked is tetszene, de félsz megvenni elsőként egy ilyen ritkaságot."
Kicsit sok itt a prekoncepció. Ha van vele tapasztalatod, vagy rendelkezel érdemi információval - főleg, ha negatív -, akkor ne tartsd magadban! Az én egyetlen problémám, hogy jelenleg nincs a közelemben kipróbálásra érdemes példány, így híján vagyok a(z esetlegesen perdöntő) személyes benyomásoknak.
Amennyire én látom, egy viccesnek szánt hozzászólást igyekszel felnagyítani, holott elég egyértelmű, hogy nem a #136357-es fogja nála a mérleg nyelvét egyik, vagy másik irányba billenteni.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Johnny198612
tag
válasz #94529552 #136548 üzenetére
Persze, h csak errol kertem, h ne terelodjon a szo Forumon konnyen megesik
Igy sincs konkret valasz, h valami kokanysag lenne benne, de majd nezem akkor, h megindul-e valami folyas, ha elinditom.. :S
Viszont valahogy kell valasztanom majd a ket kocsi kozott.. :S[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #136601 üzenetére
Igényes futóműve van, az első ugyan úgy McPherson mint az Octaviaé, a hátsó viszont több lengőkaros, míg a Skodáé egyszerű csatolt lengőkaros, utóbbi egy igénytelenebb/egyszerűbb cserébe olcsóbb, a Fordé drágább (gyári jó alkatrészekkel 200e körüli összeg), viszont sínautó.
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #136769 üzenetére
ühüm, aham. nem a millió kilóméter számít, hanem a karbantartás. 1.9 jtd kurvára stabil motor, 4-500ezer km-ig pisszenés nélkül kell mennie, ha jó olajat kapott megfelelő gyakorisággal és nem okos gázolajjal tankolták.
a többi részére meg csak annyit, hogy nekem a 297ezer km-es, most már chipelt motorral semmi gond nincs, lengéscsillapítót is most kell a gyárit cserélni 13 év után... tök mindegy milyen márkáról van szó, a kocsi legnagyobb ellensége a tulaj, nem a magas futás.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Alkoholista nevelde
- Medence topik
- Gaming notebook topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- DIGI internet
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)